اگر شما متقاضی مهاجرت به کشورهای پیشرفته ی اروپا هستید و زندگی در کشورهای با امنیت اجتماعی بالا برای شما حائز اهمیت است، ما به شما مهاجرت به لیتوانی را پیشنهاد می کنیم . این کشور در شمال شرقی اروپا واقع است و با کشورهای لتونی، بلاروس، لهستان و روسیه همسایه می باشد و همچنین دریای بالتیک در غرب لیتوانی قرار دارد . پایتخت کشور لیتوانی شهر ویلنیوس نام دارد و واحد پول آن لیتاس می باشد که البته از سال ۲۰۱۵ به یورو تبدیل شده است . کشور لیتوانی یکی از اعضای اتحادیه اروپا، ناتو و شینگن می باشد.

جمعیت این کشور چیزی در حدود 3 میلیون و 600 هزار نفر می باشد که زبان اغلب ساکنین آن لیتوانیایی می باشد البته زبان های روسی و لهستانی نیز در بین برخی از ساکنین این کشور رایج می باشد و دروس در اغلب مدارس و دانشگاه های این کشور به انگلیسی ارائه می شود. دین بسیاری از ساکنین این کشور کاتولیک می باشد و تعداد کمی از افراد از ادیان ارتودوکس، پروتستان وسایر ادیان می باشند.آب و هوا در مناطق مختلف لیتوانی متفاوت است به این صورت که در مناطق غربی لیتوانی آب و هوایی معتدل حاکم است و در شرق لیتوانی تنوع دمایی بسیار زیاد می باشد. لیتوانی به دلیل داشتن رودخانه های بسیار می توان گفت زیباترین طبیعت را در اروپا دارد.

در سال های اخیر این کشور از نظر اقتصادی پیشرفت های چشمگیری داشته. صادرات لیتوانی بیشتر به کشورهای آلمان، انگلیس، فرانسه، استونی، لتونی، روسیه، هلند، لهستان، سوئد و آمریکا می باشدکه بیشتر پوشاک، چوب، مواد معدنی، مواد شیمیایی و ماشین آلات پیشرفته را شامل می شود. این کشور از جمله کشورهایی است که بالاترین سرعت اینترنت را دارد و در مراکز عمومی اینترنت پرسرعت به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می گیرد.هزینه های زندگی در این کشور نسبت به سایر کشورهای پیشرفته و مدرن اروپایی پایین تر است که حدود 500 تا 800 یورو در ماه می باشد و شامل هزینه های خوراک، پوشاک، رفت و آمد، اجاره منزل، تفریح ، آب و برق و گاز می شود.

شرایط مهاجرت به لیتوانی

امروزه مهاجرت به لیتوانی در میان شهروندان کشورهای مختلف، به ویژه کشورهای مستقل مشترک المنافع بسیار محبوب شده است، چرا که این کشور ارزان، آسان و سریع است که برای دریافت ورود به کل اتحادیه اروپا و حرکت در سراسر کشورهای شنگن به صورت آزادانه و استفاده از تمام خدمات و امکانات کشورهای اروپایی راه شما را هموار خواهد کرد. محبوب ترین و قابل اعتمادترین راه مهاجرت به اتحادیه اروپا اقدام از طریق این کشور است اجازه اقامت در لیتوانی بر اساس راه اندازی شرکت در لیتوانی و یا خرید شرکت در لیتوانی نیز مقدور است.

اجازه اقامت در لیتوانی یک سند است که به یک بیگانه اعطا می گردد و به وی حق اقامت و مهاجرت به لیتوانی برای یک دوره مشخص شده را می دهد. معمولا، برای اولین بار، اجازه اقامت موقت در لیتوانی به یک بیگانه، به طور معمول برای 1 سال صادر می شود. شخص بیگانه باید برای افزایش اجازه اقامت موقت خود در لیتوانی هر سال اقدام کند و در صورت عدم تمدید بایستی از لیتوانی خارج گردد. پس از 5 سال، اقامت شخص بیگانه حق درخواست اجازه اقامت دائم در لیتوانی را دارد و در صورت محیا بودن شرایط اجازه اقامت را به دست می آورد و 10 سال اقامت قانونی در لیتوانی برای کسب تابعیت لیتوانیایی کفایت میکند.

راه ها و روش های مهاجرت به لیتوانی

به طور خلاصه می توان گفت مهاجرت به لیتوانی به دلیل امنیت اجتماعی بالا، هزینه های زندگی مقرون به صرفه، پیشرفت های اقتصادی و فرهنگی بالا و آب و هوای خوب و طبیعتی زیبا بسیار پرطرفدار می باشد و همه ساله افراد بسیاری از سراسر دنیا به این کشور مهاجرت می نمایند. برای مهاجرت به لیتوانی راه های متفاوت و متنوعی وجود دارد که هر فرد با توجه به شرایط و موقعیت خود یکی از آن ها را انتخاب می نماید . همچنین با مهاجرت به لیتوانی و گذراندن زمان مشخص شده ای می توان به اقامت دائم و تابعیت این کشور دست یافت . مهاجرت به لیتوانی از راه های مختلفی امکان پذیر می باشد که به توضیح هر یک از آن ها می پردازیم:

مهاجرت به لیتوانی از طریق ثبت شرکت

یکی از راه های سریع و آسان مهاجرت به لیتوانی، ثبت شرکت درکشور لیتوانی می باشد. متقاضیان مهاجرت به لیتوانی از طریق ثبت شرکت در صورت داشتن شرکت در ایران نیز می توانند یک شعبه نمایندگی در این کشور نیز ثبت نمایند. متقاضیان ثبت شرکت در این کشور میبایست سرمایه ای در حدود ۳۸۰۰ یورو داشته باشندو در حساب بانکی خود در این کشور واریز نمایند البته می توانند پس از ثبت شرکت خود این مبلغ را برداشت کنند. مدت زمانی که طول می کشد تا سفارت این کشور تاییدیه ثبت شرکت را به متقاضیان دهد حدود ۲ تا ۷ ماه می باشد و متقاضیان ثبت شرکت در این کشور پس از اخذ تاییدیه از سفارت لیتوانی طی ۷ تا ۱۰ روز کاری می توانند اقدام به ثبت شرکت در لیتوانی کنند. پس از ثبت شرکت در این کشور متقاضی کارت اقامت لیتوانی را دریافت می نماید و پس از گذشت ۵ سال شخص می تواند تقاضای اقامت دائم این کشور را بدهد.

مهاجرت به لیتوانی از طریق ثبت شرکت
مهاجرت به لیتوانی از طریق ثبت شرکت

مهاجرت به لیتوانی از طریق تحصیل

تحصیل در کشور لیتوانی به دلیل داشتن دانشگاه های معتبر در سطح بین المللی و هزینه های تحصیلی کم و مقرون به صرفه برای مهاجرت تحصیلی و همچنین سطح آموزش و استاندارد بسیار بالا بسیار پرطرفدار می باشد. دانشگاه های این کشور طیف وسیعی از انواع رشته های دانشگاهی را در اختیار دانشجویان قرار می دهند و علاقه مندان به تحصیل در این کشور می توانند در رشته ی مورد علاقه خود ادامه تحصیل دهند. یکی دیگر از مزایای تحصیل در لیتوانی عضو بودن این کشور در سیستم انتقال اعتبار اروپا می باشد که سبب می شود دانشجویان سال آخر تحصیل خود را در یکی از کشورهای انگلیس، آلمان، اسپانیا، کانادا، استرالیا، ایتالیا، آمریکا یا فرانسه سپری نمایند. اغلب دروس در دانشگاه های این کشور به زبان انگلیسی ارائه می شوند و برای متقاضیان تحصیل در این کشور تسلط به زبان انگلیسی الزامی می باشد. دانشگاه های لیتوانی برای رفاه حال دانشجویان خارجی خوابگاه های دانشجویی با تمامی امکانات و هزینه هایی کم در نظر گرفته است.

مدارک لازم جهت اخذ اقامت تحصیلی مهاجرت به لیتوانی

برای یک فرد نیاز به ارائه مدارک زیر همراه با درخواست اجازه اقامت موقت است:

  • گذرنامه
  • ویزا
  • عکس (40 × 60 میلی متر)
  • صدور گواهینامه و اسناد با تغییر زبان جهت اجازه اقامت
  • اسناد و مدارکی که نشان دهد فرد دارای بودجه کافی و یا دارای درآمد به طور منظم است
  • سند محل اقامت در لیتوانی
  • اسناد و مدارک بیمه درمانی

مهاجرت به لیتوانی از طریق ازدواج

یکی از راه های مهاجرت به لیتوانی ازدواج با یکی از افراد تبعه این کشور می باشد. در قوانین کشورها ازدواج با افراد تبعه آن کشور منجر به اخذ اقامت می شود. فردی که می خواهد به اقامت کشور لیتوانی برسد , باید توسط فردی که در این کشور مدنظر ازدواج برای وی است دعوت نامه دریافت کند و همچنین دارای یک سری شرایط باشد که این شرایط عبارتند از :

الف) از نظر قانونی برای مدت حداقل ۲ سال در لیتوانی اقامت کرده باشد . در واقع باید ۲ سال از اولین اقامت قانونی وی سپری شده باشد تا بتواند کسی را به خودش ملحق کند . هر چند در تبصره این ماده که بعدا ذکر خواهیم کرد افرادی از این بند معاف شده اند و لزومی به گذشتن ۲ سال وجود نخواهد داشت .

ب) اقامت آنها حداقل برای ۱ سال دیگر دارای اعتبار باشد .

پ) شرایط مناسبی برای دریافت اقامت دائم لیتوانی از خود نشان دهد . به نظر می رسد که مناسب بودن شرایط کاملا بستگی به نظر افسر پلیس خواهد داشت و در واقع راه فراری برای اعطای این اقامت به فرد دارد.

تبصره: چنانچه اسپانسر شما متعلق به یکی از گروه های زیر باشد , الزام بندهای الف و پ محقق نخواهد شد و شما می توانید سریعا به خانواده ملحق شوید :

  • بیگانه ای که در لیتوانی پناهنده شده است . چنانچه اسپانسر شما یک پناهنده باشد , شما نیازی نیست شرایط بند الف و پ را در وی اثبات نمایید .
  • محققان که اقامت موقت لیتوانی را دارند و یا معلمانی که در مقاطع بالای آموزشی ورود پیدا کرده اند . اگر اسپانسر شما این افراد باشند دیگر نیازی نیست شرایط بند الف و پ را در وی اثبات نمایید .
  • کارگزاران مجرب که اقامت موقت لیتوانی را دارند. (از طریق بلوکارت) اگر اسپانسر شما یک کارگر خارجی دارای بلوکارت باشد دیگر نیازی نیست شرایط بند الف و پ را در وی اثبات کنید .

می توان گفت مهاجرت به کشور لیتوانی از طریق ازدواج چیزی در حدود ۲ الی ۴ ماه طول می کشد و برای اخذ آن ارائه مدارکی که شرایط قانونی مورد نیاز مذکور را اثبات می کند مورد نیاز است.شایان ذکر است که اخذ اقامت لیتوانی از طریق ازدواج با اخذ تابعیت آن متفاوت است.اگر همسر قصد اخذ تابعیت لیتوانی را داشته باشد،شرط است که شرایط عمومی اخذ تابعیت را که به شرح زیر می باشد دارا باشد:

  • آزمون زبان این کشور را گذرانده باشد
  • ارائه مدارکی که حق اقامت فرد در لیتوانی را تایید می کند
  • بیش از نیمی از ۱۰ سال اخیر را در این کشور سپری کرده باشد .
  • از یک پشتوانه قانونی بهره مند باشد
  • آزمون قانون اساسی لیتوانی را گذرانده باشد
  • فرد اراده خود را برای اخذ تابعیت خود ارائه کرده و تابعیت سابق خود را ترک کند .

مهاجرت به لیتوانی از طریق خرید ملک

یکی دیگر از راه های مهاجرت به لیتوانی خرید ملک در این کشور می باشد. متقاضیان خرید ملک در این کشور پس از خرید ملک در این کشور خواه ملک مسکونی یا تجاری و یا حتی قطعه ای زمین موفق به اخذ ویزای این کشور می شوند و می توانند به راحتی به این کشور سفر نمایند و پس از اقامتی در حدود 3 تا 5 سال می توانند درخواست اقامت دائم این کشور را بدهند.

اخذ اقامت و مهاجرت به لیتوانی از طریق کار و مهاجرت کاری

کار قانونی در لیتوانی جدا از مسئله اجازه کار در لیتوانی و اجازه اقامت در لیتوانی به بیگانه اعطا میگردد. کار در یک شرکت لیتوانیایی برای به دست آوردن اجازه اقامت در لیتوانی ممکن است. اجازه اقامت در لیتوانی حق اقامت در لیتوانی را برای یک دوره مشخص شده ا به فرد اعطا می کند.

یک بیگانه که مایل به کار در لیتوانی است اول باید در یک شرکت لیتوانیایی استخدام شود. شرایط اساسی برای صدور مجوز کار در لیتوانی به صلاحیت و کار تجربه فرد بیگانه بستگی دارد. فرد بیگانه باید صلاحیت مدارک (گواهی اتمام دوره ها، سمینارها، آموزش عملی، دیپلم، و غیره) را داشته باشد. شخص بیگانه باید حداقل ۲ سال سابقه کار در ۳ سال گذشته در یک منطقه مناسب داشته باشد.فرد بیگانه، مطابق با الزامات قانونی و مدارک مورد نیاز را بایستی فراهم کند، قبل از شروع به کار در لیتوانی، باید مدارک مورد نیاز برای صدور مجوز کار در لیتوانی و اجازه اقامت در لیتوانی ارسال کنید. روش موضوع اجازه کار در لیتوانی و اجازه اقامت در لیتوانی متفاوت هستند، با این حال با هم ، ارتباط تنگاتنگ دارند.

پس از تسلیم اسناد و مدارک برای صدور مجوز کار در لیتوانی و اجازه اقامت در لیتوانی به فرد بیگانه تعلق میگیرد، فرد بیگانه ممکن است برای او ویزای ملی (D) اعمال شود.هنگامی که یک مجوز کار در لیتوانی و اجازه اقامت در لیتوانی صادر می گردد، فرد حق دارد از نظر قانونی اقامت و کار در قلمرو لیتوانی مشغول گردد.

موارد اولیه مورد نیاز برای فرد بیگانه که در نظر دارد به کار در لیتوانی مشغول گردد عبارتند از:

  • یک بیگانه در نظر دارد به کار در لیتوانی بپردازد بایستی یک مدرک از یک منطقه مناسب داشته باشد، صلاحیت مدارک (گواهی اتمام دوره ها، سمینارها، آموزش عملی، دیپلم، و غیره) را داشته باشد؛
  • یک بیگانه باید حداقل 1 سال سابقه کار در 2 سال گذشته در یک منطقه مناسب و مدارک کافی از آن را داشته باشد.
  • ارائه مدارک لازم برای ویزای کار در لیتوانی یک دفتر تبادل نیروی کار محلی برای این کار مناسب است.
  • محدودیت زمانی برای صدور مجوز کار در لیتوانی تا 20 روز.
  • پس از تسلیم اسناد و مدارک برای صدور مجوز کار در لیتوانی، اسناد و مدارک برای صدور اجازه اقامت در لیتوانی باید ارائه شود.
  • برای ارائه مدارک برای اجازه اقامت در لیتوانی یک مامور دیپلماتیک یا یک پست کنسولی لیتوانی در خارج از کشور و یا یک سرویس مهاجرت به لیتوانی بایستی مراجعه کرده و از آن نامه داشته باشد.
  • محدودیت زمانی برای صدور اجازه اقامت در لیتوانی 2-4 ماه می باشد.

برنامه مهاجرت سرمایه گذاری به لیتوانی

برنامه مهاجرت سرمایه گذاری به لیتوانی به شهروندان یک کشور دیگر برای به دست آوردن اجازه اقامت دائم یا شهروندی بر اساس سرمایه گذاری اجازه می دهد، این برنامه برای کمک به اقتصاد کشور ساخته شده است. سرمایه گذاری باید الزاما تاثیر مثبتی بر اقتصاد لیتوانی داشته باشد. هر کشور دارای شرایط خاصی برای به دست آوردن اجازه اقامت بر اساس برنامه های سرمایه گذاری می باشد.در اکثر موارد، این برنامه برای افرادی ثروتمند (بازرگانان ثروتمند) جالب است. این افراد ممکن است برای به دست آوردن اجازه اقامت یا تابعیت کشور دیگری از روش سرمایه گذاری با مبلغ پول مفید در اقتصاد آن کشور اقدام کنند.

برنامه سرمایه گذاری برای جذب سرمایه گذاری های خارجی بیشتر می باشد، تا نه تنها بدهی های دولت کاهش پیدا کند، بلکه کمک می کند افراد بیشتری به کار گمارده شوند، و آمار بیکاری را کاهش می دهد و اقتصاد بازیابی را بهبود میبخشد. با مهاجرت سرمایه گذاری لیتوانی شما اجازه اقامت در اروپا را نیز دریافت خواهید کرد، و میتوانید به سهولت به کشورهایی نظیر اتریش، سنت کیتس و نویس، دومینیکا سفر کنید.

لیتوانی دارای 7 مناطق آزاد تجاری است که به راحتی با سرمایه گذاری در این مناطق می توانید از مسائل حقوقی و اقتصادی خاص آن استفاده کنید. شرکتهای موجود در مناطق اقتصادی هیچ مالیات بر سود سهام و مالیات بر املاک و مستغلات بر آنها تعلق نمیگیرد، 0٪ مالیات بر سود در شرکت های بزرگ در طول 6 سال اولیه خود از جمله این مزایا می باشد.

مهاجرت به لیتوانی – مهاجرت اعضای خانواده با هم به لیتوانی

برای این منظور یکی از همسران بایستی با خرید یک شرکت، و یا خرید و راه اندازی یک کسب و کار اقامت را کسب کند برای این مورد شخص بایستی شرایط را مطابق زیر داشته باشد:

  • فرد خارجی عضو دانشگاهی، مدیریت یا نظارت، و یا یک سهامدار یک شرکت لیتوانیایی باشد ، که سهام متعلق به یک ارزش اسمی ofno  کمتر از یک سوم آن شرکت را داشته باشد.
  • ارزش سرمایه شرکت لیتوانیایی نباید کمتر از 28 000 €، یا به عبارتی کمتر از 14 000 یورو از دارایی های سرمایه گذار خارجی باشد.
  • شرکت لیتوانیایی نباید بیشتر از سه موقعیت کاری برای شهروندان لیتوانیایی یا خارجی که به طور دائم در لیتوانی ساکن هستند به طور تمام وقت ایجاد کرده باشد.
  • این شرکت لیتوانیایی با توجه به اسناد موسس برای حداقل 6 ماه گذشته تا زمانی که برنامه خارجی برای اجازه اقامت موقت فراهم شود بایستی دایر شده باشد.

با توجه به وضعیت حقوقی قانونی بیگانگان، خارجی هایی که قصد ایجاد یک شرکت در لیتوانی را دارند ممکن است یک سال اجازه اقامت موقت برای افتتاح شرکت به آنها اعطا گردد. اجازه اقامت موقت اجازه می دهد تا فرد به اقامت و سفر در لیتوانی بپردازد، از جملهسفربدونمحدودیتدرمنطقهشنگنجزوخواصآنمیباشد.
اجازه اقامت دائم ممکن است بعد از پنج سال اقامت موقت صادر شود اگر یک سرمایه گذار خارجی به طور مداوم در لیتوانی در طول این زمان زندگی کند. دوره اقامت موقت مورد نیاز اما اگر خارجی در امتحان زبان لیتوانیایی را بگذراند این دوره ممکن است کوتاهترگردد.
متقاضیانی که در حال حاضر اقامت قانونی در لیتوانی را دارند ممکن است قدرت مهاجرت برای این اشخاص اعمال گردد اما این فرد متقاضی در لیتوانی برای مدتی باقی می ماند در حالی که برنامه در حال پردازش است
پس از ده سال اقامت در لیتوانی، دوره های اقامت موقت، سرمایه گذار ممکن است برای تقاضای تابعیت شخص در دیدار سایر موارد مورد نیاز تعریف شده باشد و توسط قانون شهروندی لیتوانی، مانند آگاهی از زبان لیتوانیایی و قانون اساسی، داشتن یک منبع حقوقی حمایت مالی، ضروری است.

مهاجرت اعضای خانواده با هم به لیتوانی
مهاجرت اعضای خانواده با هم به لیتوانی

مهاجرت به لیتوانی – مهاجرت به لیتوانی از طریق پناهندگی

فرد بیگانه درخواست پناهندگی خود را به طرق زیر اعلام و ارسال می کند:

  • به گذرگاه های مرزی جمهوری لیتوانی، یا در قلمرو لیتوانی که برای حفاظت مرزی دولت مرزهای حقوقی بر آن تدوین شده است.
  • به اداره پلیس.
  • به مراکز ثبت نام اتباع بیگانه.
  • پناهنده به نمایندگی از اعضای زیر سن قانونی خانواده اش نیز درخواست پناهندگی را ارسال می کند.
  • بیگانه صغیر زیر سن قانونی،بعد از درخواست پناهندگی طبق قانون مورد بازداشت موقت قرار می گیرد
  • پروسه تنظیمو بررسی تقاضای پناهندگی،تصمیم گیری و اجرای تصمیمات باید توسط وزیر کشور انجام شود.

در طول بررسی تقاضانامه پناهندگی،فرد از حقوق و وظایف زیر برخوردار است:

  • در کمپ پناهندگان جای داده شود و از خدمات آن بهره مند شود.
  • مدارک وی برای درخواست پناهندگی بررسی شود.
  • از کمک های حقوقی تضمین شده توسط دولت بهره مند شود.
  • در موارد مربوط به تقاضای پناهندگی بتواند برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی غرامت دریافت کند.
  • از خدمات مترجمی رایگان برخوردار شود.
  • خدمات درمانی فوری و خدمات اجتماعی موجود در مرکز ثبت اشخاص بیگانه را دریافت کند.
  • اجازه ماهانه برای ملاقات و دیدار از نمایندگان سازمان پناهندگی را داشته باشد.
  • بتواند نمایندگان دفتر کمیساریای عالی را ملاقات نماید
  • از سایر قوانینی که تحت قوانین کشور لیتوانی و عهدنامه های بین المللی تضمین شده اند بهره مند شوند.
  • پناهنده صغیر حق دارد در مدارس عمومی تحصیل کند

مهاجرت به لیتوانی – مهاجرت به لیتوانی از طریق توریستی

برای گرفتن ویزای شینگن بایستی به مکان های زیر مراجعه نمود:

  • زمانی که فرد می خواهد فقط به یکی از کشورهای محدوده شنگن سفر کند، او باید به سفارت یا کنسول همان کشور مراجعه کند.
  • اگر متقاضی می خواهد به ۲ یا ۳ کشور عضو شنگن سفر کند، پیشنهاد ما این است که به سفارتی مراجعه کند که روزهای بیشتری در کشور مربوط به آن اقامت دارد و در واقع مقصد اصلی وی است.
  •  اگر متقاضی مقصد خاصی ندارد و فقط قصد یک دیدار تصادفی از کشورهای مختلف شنگن را دارد،وی باید به سفارت اولین کشوری که به آن ورود می کند مراجعه کند.
  • بعد از آنکه سفارت کشور مورد نظر معین شد، فرد باید به سفارتی مراجعه کند که در حوزه اقامت وی صلاحیت دارد.

مدارک مورد نیاز برای تقاضای ویزای کشور لیتوانی

مدارک مورد نیاز برای تقاضای ویزای کشور لیتوانی به شرح زیر می باشد :

  • تقاضانامه ویزا را دانلود و آن را به صورت کامل پر کنید.فرم می تواند به صورت دست نویس یا تایپ شده ارائه شود.فرد نیز باید در محلی که برای امضا تعیین شده است امضا کند.
  • شما باید مراقب باشید که هیچ جای خالی در فرم باقی نگذارید.حتی اگر قسمتهایی وجود دارد که مربوط به شما نیستند، باید آنها را با نوشتن “بدون جواب” پر کنید.
  • اگر متقاضی صغیر باشد والدین او باید به صورت دستی فرم را پر کنند و آن را امضا کنند.
  • در مواردی که فرم به صورت دست نویس پر می شود، استفاده از خودکار مشکی پیشنهاد می شود.
  • ۲ قطعه عکس باید به پرونده شما ضمیمه شود( این عکسها باید عکس پاسپورتی شما باشند و عکس باید رنگی، تمام چهره و با زمینه سفید باشد.)
  • پاسپورتها و کپی آنها مورد نیاز است.
  • پاسپورت شما باید برای ۳ ماه بیش از طول مدتی که برای آن درخواست ویزا کرده اید اعتبار داشته باشد.
  • یک کپی از رزرو بلیط برگشت شما مورد نیاز است.به شما توصیه می شود قبل از دریافت ویزا بلیط قطعی را خریداری نکنید.
  • بیمه درمانی سفر شما که حداقل ۳۰,۰۰۰ یورو را حمایت می کند.
  • شما برای اخذ ویزای شنگن نیاز به یک بیمه سفر دارید تا هزینه های تضمین بازگشت شما به وطنتان و هزینه های درمان اورژانسی شما در حوزه شنگن را پوشش دهد.
  • این بیمه باید برای همه کشورهای عضو شنگن معتبر باشد.
  • گواهی بیمه باید در زمان تقاضا دادن برای ویزای کشور ارائه شود.
  • اگر ویزای شما مورد قبول واقع نشود، شما میتوانید از کنسول یا سفارت مربوطه تقاضای ارائه مدارکی دال بر این موضوع را بکنید تا با ارائه مجدد آن بیمه سفر را لغو کرده و پول خود را پس بگیرید.
  • یک نامه درباره اهداف سفر به لیتوانی و دیدن این کشور
  • تاریخ و شماره پروازی که رزرو کرده اید.
  • مدارک مربوط به رزرو هتل در کشور لیتوانی
  • مدارک اثبات وضعیت مدنی(عقدنامه، شناسنامه فرزندان، مدارک مرگ همسر)
  • وسایل معیشت (اثبات وجود سرمایه کافی برای مدتی که فرد قصد ماندن در لیتوانی را دارد)
  • کسانیکه می خواهند به لیتوانی وارد شوند باید در زمان دادن تقاضانامه ویزا به ازای هر روز زندگی در لیتوانی ۴۰ یورو داشته باشند.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت به گرجستان مهاجرت به گرجستان

مهاجرت به گرجستان دارای روش هایی است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند و آگاهی کامل از آنها ...

مهاجرت از طریق ویزای کار مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای کار و شرایط کار در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد...

مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو

مهاجرت تحصیلی و شرایط تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی در این مطلب مورد بررس...

نظرات کاربران
Call Now Button