مهاجرت به کشورهای توسعه یافته و با شرایط بهتر همواره مطلوب بسیاری از مردم دنیا می باشد. یکی از این کشورها، کشور لوکزامبورگ است که کمتر در مورد آن شنیده اید. کشور لوکزامبورگ، کشور کوچک در شمال اروپا با جمعیتی در حدود 500 هزار نفر می باشد و می تواند مورد توجه بسیاری از مهاجران قرار گیرد.
مهاجرت به لوکزامبورگ همانند دیگر کشورهای رده بالای اروپا دارای قواعد و قوانینی است که رعایت آنها بسیار مهم و ضروری است. شما برای آنکه یک مهاجرت بدون دردسر و مطمئن داشته باشید باید از اطلاعات حدودی و هزینه های زندگی لوکزامبورگ آگاه باشید.

مهاجرت به لوکزامبورگ
مهاجرت به لوکزامبورگ

کشور لوکزامبورگ کوچکترین عضو اتحادیه اروپاست که در بین کشورهای آلمان، بلژیک و فرانسه جای گرفته است. مردم لوکزامبورگ معمولا به سه زبان آلمانی ، فرانسوی و لوکزامبورگی صحبت می کنند. امنیت بالا، اقتصاد قوی، حقوق و مزایای بالا و سطح رفاه اجتماعی بالا از جمله دلایلی است که باعث توجه متقاضیان به این کشور شده است. همچنین واحد پول لوکزامبورگ یورو می باشد و این کشور در زمره ثروتمند ترین کشورهای جهان جای دارد.
آب و هوای شهرهای لوکزامبورگ نسبتا معتدل است و پاییز های زیبایی دارد که وجود مناطق گردشگری تاریخی و مدرن باعث جذابیت های تفریحی این کشور است. نرخ بیکاری و تورم در لوکزامبورگ در سطح پایینی قرار دارد که این نیز مزیت مهمی برای کسانی که در کشور خود دچار مشکلات اقتصادی هستند می باشد.

اتباع کشورهای ثالث (یعنی اتباع کشورهایی که عضو اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا) هستند مایل به همراهی با یک عضو خانواده شهروندان اتحادیه اروپا هستند.
لوکزامبورگ روش های ساده و متعددی در رابطه با ورود اتباع کشورهای ثالث و اخذ ویزا برای آنها دارد.پیروی از قانون اخذ ویزا به میزان اقامت فرد بیش از 90 روز بستگی دارد.
برای اقامت کمتر از 90 روز (گردشگری، ملاقات با خانواده ، سفر کسب و کار، و غیره) جهت اعضای خانواده شهروند اتحادیه اروپا، صرف نظر از ملیت خود آنها، لازم نیست که هر گونه ویزایی اخذ گردد. آنها به سادگی می توانند یک سند معتبر مسافرتی و ویزا در صورت لزوم را دریافت کنند.برای اقامت بیش از 90 روز، در این کشور، اعضای خانواده ملی شهروند اتحادیه اروپا باید :

  • گذرنامه معتبر در اختیار داشته باشند؛
  • با هر ملیتی، بهترین روش را برای ورود به کمون جدید جهت اقامت خود داشته باشند.
  • درخواست برای اجازه اقامت برای اعضای خانواده شهروندان اتحادیه اروپا.

مهاجرت به لوکزامبورگ – شرایط مهاجرت به لوکزامبورگ

این برنامه ی مهاجرتی مورد علاقه ی افرادی است که به عنوان متقاضیانی مستقل از لحاظ مادی از بودجه ی کافی جهت مهاجرت به لوکزامبورگ برخوردارند. فردی که قصد دارد در مدتی بیش از 3 ماه در لوکزامبورگ اقامت داشته باشد، به دلایل محرمانه پیش از ورود به سلطنتی لوکزامبورگ نیاز به اخذ مجوز دارد.

شرایط مهاجرت به لوکزامبورگ
شرایط مهاجرت به لوکزامبورگ

برخی از مهمترین شرایط مهاجرت به لوکزامبورگ در این فرآیند عبارتند از:

  • گواهی عدم سوء پیشینه از اداره ی پلیس کشور مبدأ
  • پرینت حساب بانکی که نشان می دهد متقاضی سالانه حداقل 25000 یورو درآمد دارد و امکان یک زندگی مستقل در لوکزامبورگ را فراهم می کند.
  • انگیزه نامه ی مهاجرت به لوکزامبورگ

مهاجرت به لوکزامبورگ – مهاجرت کاری به لوکزامبورگ

اگر در لوکزامبورگ یک شرکت راه اندازی کنید، می توانید خود را در این شرکت استخدام کرده و درنتیجه اقامت دائم این کشور را اخذ نمایید. ثبت شرکت معمولاً دو تا چهار هفته زمان می برد.  انواع شرکت ها و سرمایه گذاری های قانونی رایج در لوکزامبورگ عبارتند از:

  1. شرکت با مسئولیت محدود (SARL)، می تواند متشکل از 2 تا 40 شریک باشد و تقریباً 70% از تاجران در لوکزامبورگ در این نوع شرکت کسب و کار می کنند. جهت ایجاد شخصیت حقوقی برای یک شرکت SARL در لوکزامبورگ 12400 یورو مورد نیاز است.
  2. شرکت سهامی عام با مسئولیت محدود (SA)، اغلب تاجران بزرگ این نوع شرکت را ترجیح می دهند زیرا شامل مسئولیت محدود و دسترسی کنترل شده به سرمایه است. حداقل مبلغ لازم جهت ایجاد شخصیت حقوقی برای یک شرکت SA در لوکزامبورگ 31000 یورو محاسبه می شود.
  3. شرکت مختلط سهامی SECA یا SCA، این شرکت اساساً از لحاظ ماهیت سودهای مشارکتی متمایز از سایر شرکت ها است.
  • مهاجرت به لوکزامبورگ – مهاجرت متخصصین (مهاجرت کاری) به لوکزامبورگ
  1. متقاضی باید مدارکی ارائه دهد دال براینکه او دارای شایستگی های حرفه ای لازم برای بخش ذکر شده در قرارداد کاری است.
  2. یک قرارداد کاری با شرکتی در لوکزامبورگ با اعتبار حداقل 1 سال ارائه دهد.
  3. دستمزد او باید حداقل یک و نیم برابر متوسط حقوق سالانه باشد (در سال 2016، 70000 یورو تعیین شد)

مهاجرت کاری به لوکزامبورگ
مهاجرت کاری به لوکزامبورگ

  • مهاجرت به لوکزامبورگمهاجرت ورزشکاران به لوکزامبورگ
  1. این برنامه ی مهاجرتی مخصوص ورزشکاران و مربیانی است که قصد دارند در لوکزامبورگ کار و زندگی کنند
  2. باشگاه ورزشکاران یا فدراسیون لوکزامبورگ باید شخص متقاضی را تائید کند و متقاضی باید دارای یک قرارداد کاری باشد
  3. حقوق ورزشکار باید حداقل برابر با حداقل دستمزد اجتماعی تمام وقت باشد (23100 یورو سالانه)
  4. جهت انجام یک فعالیت در لوکزامبورگ، گواهی و مجوز اقامت به ورزشکار یا مربی داده می شود.
  5. صاحب یک ملک در لوکزامبورگ شوید یا ثابت کنید که محلی را در لوکزامبورگ اجاره کرده اید.

مهاجرت به لوکزامبورگ – ویزای دانشجویی لوکزامبورگ

متقاضی باید:

  1. در یک دوره ی تمام وقت در یک مؤسسه ی آموزشی لوکزامبورگی پذیرفته شود. منظور اخذ پذیرش تحصیلی میباشد.
  2. از منابع کافی جهت تحصیل و اقامت در لوکزامبورگ برخوردار باشد.

مهاجرت به لوکزامبورگ – هزینه های زندگی لوکزامبورگ

اطلاع از هزینه های زندگی و تحصیل مقصد مهاجرت همیشه یکی از مهمترین بخش های مهاجرت است که مواردی از جمله هزینه های خوراک ، پوشاک ، مسکن و درصورت مهاجرت تحصیلی هزینه تحصیل را در بر دارد. کشور لوکزامبورگ یکی از گرانترین کشورهای دنیاست و معمولا مدنظر افراد ثروتمند برای مهاجرت قرار می گیرد.

هزینه های زندگی لوکزامبورگ
هزینه های زندگی لوکزامبورگ

هزینه شهریه سالانه دانشگاه های لوکزامبورگ در مقطع کارشناسی در حدود 2500 یورو است که در همان ابتدا باید به طور کامل پرداخت شود . البته دلیل شهریه کم دانشگاه های لوکزامبورگ تازه تاسیس بودن و رتبه علمی پایین آنهاست.
با وجود شهریه پایین تحصیل در لوکزامبورگ هزینه های زندگی در این کشور که سالانه حدود 17 هزار یورو می باشد مانعی بر سر راه دانشجویان است .

مهاجرت به لوکزامبورگ – راه های مهاجرت به لوکزامبورگ

راه های مختلفی جهت مهاجرت به لوکزامبورگ از قبیل ازدواج ، تولد کودک، ثبت شرکت، سرمایه گذاری، کار و تحصیل وجود دارد. ما در اینجا 3 مهاجرت تحصیلی به لوکزامبورگ، کاری، سرمایه گذاری و ثبت شرکت، از طریق الحاق و پیوستن به همسر خانواده و پناهندگی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق تحصیل

تحصیل در لوکزامبورگ موضوعی است که شاید کمتر به گوشتان خورده باشد. تحصیل در لوکزامبورگ در سه مقطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری امکان پذیر است. برای تحصیل در لوکزامبورگ داشتن مدرک زبان الزامیست.
تحصیل در اکثر دانشگاه های این کشور به زبان های آلمانی و فرانسوی است ولی در برخی دانشگاه ها هم امکان تحصیل به زبان انگلیسی فراهم است که البته بسیار کم می باشند.

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بیشتر جنبه تحقیقاتی دارد و کلاس های درسی کمتری را شامل می شود . همچنین طول دوره های مقاطع دانشگاهی لوکزامبورگ نیز همانند سایر دانشگاه ها در اروپاست و تفاوت چندانی ندارد . اگر شما قصد تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در لوکزامبورگ را دارید باید بگوییم که دانشگاه های این کشور خوشبختانه مورد تایید وزارت بهداشت ایران است .
دولت لوکزامبورگ برای کاهش هزینه های دانشجویان در مقطع دکتری نیز بورسیه های تحصیلی مخصوص دانشجویان دارای رزومه قوی در نظر گرفته است. اگر شما می خواهید هزینه خود را کاهش دهید نیز می توانید در مقطع کارشناسی 10 ساعت در هفته و در مقطع ارشد 20 ساعت در هفته کار کنید که حقوقی در حدود 1000 یورو در ماه نصیبتان خواهد شد. کلاس های آموزش زبان آلمانی و فرانسوی نیز برای فراگیری دانشجویان در نظر گرفته شده است تا آماده ورود به دانشگاه شوند.

مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق تحصیل

به طور مثال هزینه اجاره آپارتمان یک خوابه در لوکزامبورگ با قیمت 1200 یورو تقریبا دو برابر هزینه اجاره آپارتمان در کشورهایی مانند آلمان و اتریش است.
البته این موضوع فقط در مورد مسکن نیست و اگر بخواهیم در مورد سایر موضوعات مانند حمل و نقل و هزینه خوراک و پوشاک هم مقایسه کنیم هزینه های لوکزامبورگ به نسبت کشورهای اطراف بسیار بالاتر است . همین امر مهاجرت به لوکزامبورگ را کم رنگ تر نسبت به کشورهای دیگر مانند مهاجرت به آلمان در اروپا نشان داده است .

مهاجرت به لوکزامبورگ با ویزای کار

کار در کشور لوکزامبورگ نیز همانند سایر کشورهای عضو شینگن و اتحادیه اروپا قوانین خاص خود را دارد. لوکزامبورگ مرکز صندوق های سرمایه گذاری و بانکداری در اروپاست و در سال های اخیر پیشرفت های محسوسی در این زمینه داشته است. میزان درامد و مزایای شغلی در لوکزامبورگ بسیار مناسب است.
به طوری که افراد زیادی از کشورهای اروپایی برای کار روانه این کشور می شوند ولی اخذ ویزای کاری و شرایط کار در لوکزامبورگ برای ایرانیان کمی دشوار است. لوکزامبورگ یک کشور چند فرهنگی و چند زبانه است که همین امر باعث دشواری شرایط کاری می شود .

فرد متقاضی باید برای کار در این کشور بسته به نوع کار زبان فرانسوی، آلمانی، انگلیسی یا لوکزامبورگی را فرا بگیرد و همچنین حتما باید پیشنهاد کاری از کارفرما در لوکزامبورگ داشته باشد.
به طور کلی مشغول شدن به کارهای فنی و مهندسی نظیر حسابداری و IT مناسب تر است و فرصت های شغلی بیشتری دارد. کار تمام وقت در لوکزامبورگ 40 ساعت در هفته می باشد و بر اساس سن و مهارت متقاضی دستمزد وی تعیین می گردد اما به صورت میانگین می توان مبلغ 2100 یورو در ماه در نظر گرفت .

مهاجرت به لوکزامبورگ با سرمایه گذاری و ثبت شرکت

سرمایه گذاری و ثبت شرکت در لوکزامبورگ یکی از گزینه های مهاجرت و اخذ اقامت در این کشور است . شرایط مطلوب اقتصادی ، سیاسی و امنیتی باعث جلب توجه بسیاری از سرمایه گذاران ایرانی و خارجی در این کشور شده است. کشور لوکزامبورگ از سه ایالت دیکریخ ، گرونماخر و لوکزامبورگ تشکیل شده است.

مهاجرت به لوکزامبورگ با سرمایه گذاری و ثبت شرکت
مهاجرت به لوکزامبورگ با سرمایه گذاری و ثبت شرکت

شما در هرسه ایالت قادر به کارآفرینی و ثبت شرکت خواهید بود. شما برای سرمایه گذاری در لوکرامبورگ باید ابتدا بیزینس پلن خود را برای کارآفرینی در لوکزامبورگ ارائه دهید که پس از تایید بیزینس پلن یا طرح کاری به شما اجازه ورود و سرمایه گذاری را می دهند.

سپس اگر قصد اخذ اقامت دائم را دارید باید 3 سال صبر کنید تا به شما اقامت دائم بدهند . یکی از مزایای کشور لوکزامبورگ و اخذ اقامت آن عضو شینگن بودن این کشور است که امکان سفر و زندگی در سایر کشورهای عضو شینگن را به شما می دهد . همچنین شما امکان سرمایه گذاری بدون پرداخت مالیات در لوکزامبورگ را هم دارا می باشید و می توانید پس از اخذ اقامت دائم و گذشت 5 سال از آن اقدام به دریافت پاسپورت کنید .

با باز کردن یک شرکت در قلمرو کشور لوکزامبورگ شما قادر خواهید بود خودتان استخدام این شرکت شوید و در نتیجه قادر به دست آوردن اقامت دائم residency  میگردید. ثبت نام شرکت معمولا دو تا چهار هفته طول می کشد. اکثر اشکال شرکت سرمایه قانونی رایج در لوکزامبورگ عبارتند از:

  • شرکت با مسئولیت محدود (SARL)، که اجازه شراکت 2 تا 40 شریک را می دهد و تقریبا در 70 درصد از همه کسب و کارها  در لوکزامبورگ استفاده می شود. حداقل 12،400 EUR برای اختلاط یک SARL لوکزامبورگ مورد نیاز است.
  • شرکت با مسئولیت عمومی (SA)، اغلب توسط کسب و کارهای بزرگ ترجیح داده می شود مسئولیت محدود و دسترسی کنترل شده به پایتخت را ممکن می سازد. حداقل 31،000 EUR برای اختلاط یک شرکت S.A. در لوکزامبورگ مورد نیاز است.
  • همکاری با سهام (سکا یا SCA)، برجسته از فرم شرکت دیگر محدود به طور عمده توسط ماهیت منافع مشارکت تعیین می گردد.

مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق الحاق و پیوستن به همسر خانواده

قانون مهاجرت از قلمرو لوکزامبورگ برای اعضای خانواده شهروندان لوکزامبورگ و یا برای شهروند اتباع کشورهای ثالث، ساکن از نظر قانونی در قلمرو لوکزامبورگ، این گزینه را به مهاجرت به لوکزامبورگ را  فراهم می کند. مهاجرت به لوکزامبورگ از ویزای الحاق به خانواده در حال حاضر برای افراد زیر در دسترس است:

  • همسر یا شریک زندگی ثبت شده؛
  • فرزندان و خانواده همسر / فرزندان زیر 18 سال؛
  • پدر و مادر همسر یا شریک زندگی.
  • فرزند همسر / شریک زندگی بیش از 18 سال، اگر آنها نمیتوانند نیازهای خود را به دلایل بهداشتی برآورده سازند.

مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق الحاق و پیوستن به همسر خانواده
مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق الحاق و پیوستن به همسر خانواده

شرایط مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق ازدواج

ازدواج در کلیساهای این کشور برای عموم آزاد است. ازدواج در کلیسا ممکن است پس از مراسم مدنی انجام می شود؛ و از لحاظ قانونی ازدواج در کلیسا مورد نیاز نیست. ازدواج کلیسا ممکن است قبل از ازدواج مدنی نیز انجام شود.

  1. قانون لوکزامبورگ برای ازدواج
  • داماد باید حداقل 18 سال سن و عروس 16 ساله داشته باشد. عروس باید رضایت پدر و مادر خود را به دست آورد.
  • هر ازدواج قبلی باید منحل شود. ازدواج قبلی به طلاق منجر شده باشد.
  • حداقل یکی از طرفین قرارداد باید مقیم لوکزامبورگ باشد.
  • اگر کودکی قبل از ازدواج متولد شده باشد، پدر بایستی قبل از ازدواج مدنی توسط آزمایش تشخیص داده شود، در غیر این صورت کودک مشروع در نظر گرفته می شود.

حداقل یکی از طرفین باید اقامت قانونی لوکزامبورگ را داشته باشد. ازدواج مدنی را تنها می توان در سالن شهرستان منطقه (که توسط communale دولت تعریف شده است) انجام گیرد که در آن یک یا هر 2 طرف ساکن این منطقه باشند.

مهاجرت به لوکزامبوگ از طریق پناهندگی

در اوایل سال 1990، لوکزامبورگ در مجموع بیش از 2000 پناهجویان به طور عمده از بوسنی را دریافت کرده است. در آن زمان، هیچ قانون پناهندگی در لوکزامبورگ وجود نداشت اگرچه در سال 1953 لوکزامبورگ در کنوانسیون 1951 سازمان ملل متحد مربوط به وضعیت پناهندگان را تصویب کرد و در سال 1971 با پروتکل 1967 موافقت کرد.

مهاجرت به لوکزامبوگ از طریق پناهندگی
مهاجرت به لوکزامبوگ از طریق پناهندگی

دولت دستور پیدا کردن کار و مسکن برای پناهجویان را صادر کرد، و به آنها گفت که می توانند در کشور به عنوان مهاجرین دائمی واجد شرایط برای تابعیت پس از 5 سال ماندن در این کشور را اخذ کنند.
در 3 آوریل، 1996 به عنوان یک بحران جدید در بالکان پارلمان لوکزامبورگ اولین قانون این کشور برای پناهندگی و درخواست پناهندگی را تنظیم و تصویب کرد.
پناهندگی پناه جو با اقامت دائم، حق کار، و دسترسی کامل به رفاه جزو این قوانین بود. اگر یک درخواست پناهندگی رد شده ، پناهجو می تواند برای تجدید نظر اقدام کند.

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت به گرجستان مهاجرت به گرجستان

مهاجرت به گرجستان دارای روش هایی است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند و آگاهی کامل از آنها ...

مهاجرت از طریق ویزای کار مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای کار و شرایط کار در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد...

مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو

مهاجرت تحصیلی و شرایط تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی در این مطلب مورد بررس...

نظرات کاربران
علیرضا

سلام بنده صافکار خودرو هستم و داری مدرک از فنی حرفه ای می‌باشم و مدرک تحصیلی م دیپلم تجربی ایست ۳۱ساله و متاهل دارای ۱فرزند دختر ۲ ساله می‌باشم ب نظر شما با این شرایط میتونم ب این کشور مهاجرت کنم آیا برا مهارت و کار من کار هست ممنون

آتیه آفرینان

با سلام. برای مهاجرت کاری شما نیاز به حداقل مدرک لیسانس دارید. در ضمن جاب آفر هم نیاز هست.

مريم

سلام درمورد شغل آرايشگري در لوكزامبورگ ميشه اطلاعات بديد وايا از اين طريق ميشه اقدام كرد اگر بله مدام تخصص در لوكزامبورگ مورد توجه هست ودرآمد خوبي دارد!؟

آتیه آفرینان

با سلام درسته درآمد در کشور لوکزامبورگ بالاست اما هزینه های زندگی هم زیاد می باشد، برای مهاجرت کاری نیاز به جاب آفر دارید.

Mehdi

سلام وقتتون بخیر.بنده دیپلم ریاضی فیزیک دارم با سطح زبان آیتلس بین 6.5 و 7. میخواستم برای کارشناسی اقدام کنم. از اونجایی که دانشگاه لوکزامبورگ رشته های انگلیسی داره، میخواستم بدونم دیپلم ایران برای این دولت معتبره؟ چون برای کشورایی مثله آلمان یا اتریش معتبر نیست و دانشجو باید یک سال در دانشگاه ایران هم درس خونده باشه. با تشکر از شما.

آتیه آفرینان

سلام استعلام رشته ی دلخواهتان بایستی گرفته شود اما امکان اخذ پذیرش برایتان وجود دارد در نظر داشته باشید که مقطع دیپلم در آلمان سیزده ساله است و به همین دلیل شخصی که دیپلم دارد باید یکسال کالج را در آلمان بگذراند تا مجاز به ورود به دانشگاه شود.

مهدی زارعی

با سلام زارعی هستم,بنده نزدیک به ۱۲ ساله در شرکت مهندسی متانیر:(تعمیرات و نگهداری دکل های فشار قوی)فعالیت می کنم, و در این زمینه مدرک های مختلفی دریافت نموده ام از جمله:مدرک کوه نوردی,مدرک مربیگری,مدرک تکنسین مسولی,کلاس های اموزشی با مدرک,دوره های اتش نشانی و...بنده قصد مهاجرت دارم به یک کشور اروپایی ممنون میشم راهنمایی کنید,۳۲ سال سن دارم,مجردم,زبان در حد ابتدایی بلدم

آتیه آفرینان

سلام وقت بخیر با توجه به تسلط نسبی به زبان انگلیسی، دوره های زبان انگلیسی کشور سوئد به شما پیشنهاد می شود ضمن اینکه اجازه کار همزمان با تحصیلتان هم دارید. اگر کارفرما مدارک فنی شما را قبول کند در همان زمینه هم می توانید مشغول به کار شوید. مهاجرت به لوکزامبورگ شرایطش در حال حاضر بسیار سخت می باشد پیشنهاد نمی شود.

متین

با سلام احترام ممنونم بابت محتوا عالیتون میخواستم بدونم چه کشوری برای دکترا در رشته برق بهتره و امکان تماس تلفنی هم هست ؟

آتیه آفرینان

سلام وقت بخیر اگر هدفتان کار و تحصیل می باشد کشور آلمان پیشنهاد می شود اما رزومه ی تحصیلی و شرایط سنی شما قطعا تاثیرگذار می باشد. جهت بررسی شرایطتون و اطلاع از گزینه های پیشنهادی کارشناسان ما، با شماره 02172207 تماس بگیرید.

امیدرضوی

با سلام کارشناس تربیت بدنی هستم و ۱۰ سال ملی پوش کاراته بودم و الان هم نماینده فدراسیون جهانی کیوکوشین کاراته در استان خراسان رضوی هستم سابقه حضور در دو دوره جهانی و یک تورنمت بین المللی هستم و داور نمونه کشور،آیا شرایط اقامت برای بنده در لوکزامبورگ مهیاست؟

سارا جوادی

با سلام جناب اقای رضوی ، به منظور اقدام برای ویزای ورزشکاران کشور لوکزامبورگ ، باشگاه یا فدراسیون لوکزامبورگ باید شخص متقاضی را تائید کند و متقاضی باید دارای یک قرارداد کاری باشد. همچنین باید شرایط زیر را نیز داشته باشید : 1.حقوق ورزشکار باید حداقل برابر با حداقل دستمزد اجتماعی تمام وقت باشد (۲۳۱۰۰ یورو سالانه) 2.دولت لوکزامبورگ به شما اجازه کارو اقامت دهد. 3. صاحب یک ملک در لوکزامبورگ شوید یا ثابت کنید که محلی را در لوکزامبورگ اجاره کرده اید.

علیرضا

سلام علیرضا هستم مدرک معلم ورزش دانشگاه دارم چجوری میتونم تدریس کنم

سارا جوادی

با سلام جناب آقای علیرضا ، از کامنت شما این برداشت رو کردیم گه قصد مهاجرت از طریق ویزای کار را دارید. بدین منظور باید شغل و تخصص شما در لیست مشاغل مورد نیاز کشور لوکزامبورگ باشد. اما در حال حاضر این شرایط برقرار نیست و شما میتوانید برای ویزای تحصیلی این کشور درخواست دهید ، درصورتی که به اطلاعات بیشتری نیاز دارید پیشنهاد میکنم با شماره 02172207 تماس بگیرید تا همکاران ما در گروه آتیه آفرینان ایرانیان شما را راهنمایی کنند.

عباس

سلام28سال سن دارم مدرک زبان ندارم اما انگلیس میتونم درحداحتیاجاتم انجام بدم،شغلم خیاطم و بصورت تجربی کار بلدم تو یه شرکت معروف لباس هم کار میکنم 6سال سابقه کار با بیمه دارم و سرمایه تم حدود50ملیون،میتونم اقامت بگیرم میشه کمک کنید

سارا جوادی

با سلام جناب اقای عباس ، با توجه به شرایطی که فرمودید بهترین راه اقدام برای شما اقدام از طریق دوره های تحصیلی می باشد پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button