مهاجرت کاری به لهستان به این صورت است که افرادی که عضو کشورهای اتحادیه اروپا نیستند و قصد کار کردن در لهستان را دارند، برای اخذ این نوع اقامت نیازمند دریافت ویزای کار در لهستان هستند.
برای دریافت ویزای کار لهستان باید از طریق کنسولگری و یا سفارت لهستان در کشور خود اقدام کرده و سپس مدارک مورد نیاز جهت مهاجرت به لهستان از طریق کار را به افراد ذی ربط تحویل داده و منتظر جواب درخواست خود باشید.

که از جمله راه های مهاجرت به لهستان می توان به مهاجرت به لهستان از طریق ازدواج، مهاجرت کاری لهستان، مهاجرت تحصیلی لهستان و ثبت شرکت در لهستان اشاره کرد مهاجرت به لهستان از طریق کار، جز یکی از راه های رایج مهاجران و افراد خارجی برای مهاجرت و اقامت در لهستان محسوب می شود اخذ اقامت لهستان از طریق کار تا مدت زمان پایان کار و زمان ثبت شده در این نوع اقامت معتبر می باشد.

🔊 پادکست شرایط کار در لهستان 🔊

کشورهای هم مرز با لهستان

مهاجرت به لهستان از طریق کار انتخاب عالی برای تجربه کاری بین المللی

برای کسب تجربه کاری خود در سطح بین المللی، لهستان یک انتخاب عالی است. اقتصاد لهستان در حال رشد و پیشرفت جهش گونه است. شرکت های خارجی در سال گذشته، دو برابر بیشتر از 5 سال پیش در لهستان ثبت شده اند که از جمله آنها سرمایه گذاران سیلیکون ولی هم هستند.
اقتصاد لهستان به عنوان ششمین اقتصاد در اتحادیه اروپا ارزیابی می شود. از سال 1989 تولید ناخالص داخلی سرانه این کشور 135 درصد رشد کرده است. به لطف اقتصاد قوی و حمایت همه جانبه دولت، لهستان به یکی از جذاب ترین مقاصد سرمایه گذاری تبدیل شده است که براساس محاسبات، سود حاصل از سرمایه خارجی ورودی، می تواند سه برابر بیشتر از سایر کشورهای اروپایی باشد.

در این کشور اگر کار نیمه وقت پیدا کنید می توانید به هر میزان که دوست دارید، کار کنید. مانند سایر کشورهای اروپایی، هیچ محدودیتی در ساعات کاری وجود ندارد. اما به یاد داشته باشید اگر برای تحصیل به لهستان می روید، تحصیل مهم ترین کار شما بوده و کار کردن در وهله بعدی اهمیت است.

بسیاری از مشاغل وجود دارد که نیازی به دانش زبان لهستانی ندارند، با این حال، همیشه بهتر است که درک اساسی از این زبان داشته باشیم. همچنین لازم به ذکر است که تقریباً بیشتر موسسه های کاریابی در لهستان دفتر کار دارند. دفتر توسعه شغلی به دانشجویان و فارغ التحصیلان کمک می کند تا شرکت مناسبی برای ورود به بازار کار پیدا کنند.

مهاجرت به لهستان از طریق کار انتخاب عالی برای تجربه کاری بین المللی

به طور کلی اجازه کار و به تبع آن مهاجرت از طریق اقامت کاری لهستان چیست؟

اجازه کار مدرکی است که به یک فرد خارجی، اجازه کار قانونی طبق قوانین لهستان را می دهد. این مجوز به شرکتی داده می شود که اجرای کار خود را به فرد خارجی می سپارد؛ بنابراین تنها در صورتی که فرد خارجی کاری را که در پروانه مشخص شده انجام دهد، این کار قانونی تلقی می شود. این بدان معنی است که اگر فرد خارجی بخواهد شغل خود را تغییر دهد به عنوان مثال کارفرما و یا موقعیت و یا صنعتی را که در آن شاغل است تغییر دهد، باید مجوز کار جدیدی دریافت کند.

با این وجود، شرایطی وجود دارد که مجوز علی رغم تغییر در شرایطی که برای آن صادر شده، معتبر باقی می ماند برای آگاهی از این شرایط باید با مشاور ذی صلاح مشورت نمود. این مجوز برای دوره ای که صادر شده معتبر است. مدت اعتبار مجوز در سند مشخص شده است. اجازه کار هم برای گرفتن شغل براساس قرارداد کار و هم برای قراردادهای قانون مدنی لازم است.

اجازه کار و مهاجرت از طریق اقامت کاری

بررسی اجمالی مهاجرت به لهستان و انواع اجازه کار در لهستان

اجازه کار محلی استخدام (نوع A) برای مهاجرت اقامت کاری اتباع خارجی لهستان تحت فرمت قراردادی و قوانین حقوق و دستمزد لهستان اعمال می شود. مجوزهای کاری برای استخدام های محلی در لهستان بیشتر از فرآیند انتقال درون شرکتی زمان می برد، زیرا جستجوی محلی برای یافتن افراد محلی واجد شرایط برای ورود به بازار کار باید قبل از درخواست مجوز انجام شود تا نشان دهد هیچ ساکن محلی لهستان یا اتحادیه اروپا وجود ندارد تا این موقعیت کاری را پر کنید.

متقاضیانی که به عنوان یک عضو هیئت مدیره، یک پروکسی (پروکرنت) یا یک شریک عمومی (komplementariusz) یک نهاد لهستانی در حال کار هستند و بیش از شش ماه در یک دوره 12 ماهه در لهستان در حال کار هستند، نیاز به اجازه کار نوع B دارند.
با این حال، برای یک دوره اقامت کمتر از شش ماه یا کمتر از یک دوره 12 ماهه، آنها ممکن است واجد شرایط معافیت اجازه کار مخصوص مهاجران باشند البته مشاوره در این زمینه برای اطلاعات دقیق مهم است.

ویزای نوع C مربوط به اشتغال فرد برای کارفرمای غیر لهستانی است.  در این حالت متقاضی دارای اجازه اشتغال بالای 30 روزه برای شعبه شرکت که در لهستان واقع است، خواهد بود. اجازه کار حداکثر تا سه سال اعتبار دارد و پس از آن ممکن است تمدید شود. این روند مهاجرت نیازی به آزمون شناخت بازار کار ندارد. الزامات مستند و زمان های پردازش ممکن است محدودیت کمتری نسبت به روند مجوزهای این چنین اتحادیه اروپا داشته باشد که شامل مقررات داخل اتحادیه اروپا نیز می شود.

مجوز کار ارائه دهنده خدمات (نوع D) مخصوص اشتغال متقاضی برای کارفرمای غیر لهستانی است. در این نوع ویزا متقاضی اجازه حضور موقت در بخش صادرات و خدمات نمایندگی شرکت مادر واقع در کشور لهستان را خواهد داشت. این نوع ویزا به آزمون جستجوی بازار کار نیاز ندارد.

وقتی شخصی برای کارفرمای غیر لهستانی کار می کند و برای مدت بیش از 3 ماه در  یک مدت 6 ماهه می خواهد به لهستان بیاید اگر قبلا ویزای کاری در زمینه دیگری داشته باید ویزای نوع E را دریافت کند.

ویزای نوع S اجازه کار فصلی است که از اول ژانویه 2018 معرفی شده است. اجازه کار فصلی توسط Staroste به درخواست کارفرما صادر می شود. باید توجه داشته باشید که پس از اول ژانویه 2018 ویزای کار فصلی فقط براساس مجوز کار فصلی مجاز است.

بررسی اجمالی مهاجرت به لهستان و انواع اجازه کار در لهستان

اجازه کار توسط یک “voivode” محلی (شهرداری منطقه مورد نظر برای کار) و برای مدت زمان اقامت مورد نیاز برای انجام کاری که در اظهارات کارفرما مشخص شده است، صادر می شود. برای معتبر بودن اجازه کار شما باید با کارفرمای متقاضی صدور اجازه کار شما قرارداد امضا کنید.

کارفرماها برای درخواست ویزای کاری از نظر قانونی موظف هستند که:

  • قرارداد کار را به صورت کتبی ارائه دهد.
  • ترجمه قرارداد کار را به زبانی که می فهمید به شما ارائه دهند.
  • اعتبار را درخواست را به درخواست شما استعلام کنند و از اجازه اقامت یا ویزا به شما کپی ارائه دهند.
  • پس از امضای قرارداد کار (7 ماه پس از امضای قرارداد کار) به موسسات بیمه تامین اجتماعی و بیمه درمانی اطلاع دهند.

از آنجا که کارفرمای آینده شما برای مجوز کار برای شما درخواست می کند، هیچ هزینه اضافی برای پرداخت وجود ندارد. اما اگر ویزا یا مجوز اقامت را ندارید باید هزینه آن را پرداخت کنید.

ملاحظات اجازه کار در لهستان

شما فقط می توانید برای کارفرمای مشخص شده در مجوز خود کار کنید و روند کار به شدت به کارفرمای آینده شما بستگی دارد. با این حال، روش دیگری نیز وجود دارد که ممکن است برای شما مفیدتر باشد یعنی همان اجازه اقامت موقت و کار که می تواند همزمان درخواست شود.

انتخاب این مسیر به این معنی است که شما روند درخواست خود را کنترل می کنید و نیازی به اتکا به کارفرما ندارید. به طور مشابه در این فرآیند اجازه کار، شما باید یک کارفرما پیدا کنید که مایل به استخدام شما باشد. آنها باید اثبات کنند که استخدام شما موجه و مبتنی بر نتایج بررسی نیاز بازار کار است (به عبارت دیگر، آنها باید نشان دهند که هیچ شهروند لهستانی بیکاری وجود ندارد که بتواند این کار را به عهده بگیرد). نتیجه بررسی بازار کار باید به درخواست کار پیوست شود. به علاوه، کارفرمای آینده شما باید با شما قرارداد کاری اولیه امضا کند.

روش های اخذ ویزای کار در لهستان

بهتر است ابتدا با روش های اخذ ویزای کار لهستان آشنا شویم زیرا لازمه اشتغال به شکل قانونی در این کشور، اخذ ویزای کاری می باشد.
روش های اخذ ویزای کاری لهستان مانند سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا است و افرادی که قصد کار در لهستان را دارند می توانند با استفاده از روش های زیر نسبت به اخذ ویزای کار این کشور اقدام کنند:

  • کار در لهستان از طریق اخذ دعوت نامه از سوی کارفرمای
  • کار در لهستان از طریق ویزای جست و جوی شغلی
  • کار در لهستان پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه های لهستان (کار در لهستان از طریق تغییر ویزای تحصیلی به ویزای کاری)
روش های اخذ ویزای کار در لهستان

کار در لهستان از طریق کسب دعوت‌ نامه از سوی کارفرمای لهستانی

اخذ دعوت نامه از طرف یک کارفرمای لهستانی، یکی از راه های اخذ ویزای کار لهستان می باشد. اگر شخصی بخواهد به طور قانونی به کشور لهستان مهاجرت اقامت کاری داشته باشد و در این کشور کار کند، به ویزای کار ویژه نیاز دارد. یکی از این اسناد ویزای ملی سالانه اشتغال متعلق به دسته D07 است با دعوت نامه سفر به این کشور ممکن است. دعوت نامه ویوودش برای کار به این معنی است که مالک یک دعوت نامه رسمی در قلمرو کشور لهستان را دارد که بر استخدام وی تأیید کرده است. این نوع دعوت نامه مزایای زیر را به همراه خواهد داشت:

  • یک شخص حق قانونی زندگی و کار برای یک سال تقویمی ( 360 روز) در لهستان دارد.
  • به مدت 90 روز در 6 ماه صاحب این ویزا حق قانونی اقامت در کشورهای منطقه شینگن را خواهد داشت (از آنجا که مرز مشخصی وجود ندارد، کنترل اقامت در این کشورها تقریباً شدنی نیست).
  • ارائه فیزیکی ویزا به سفارت در کشور مبدا نیاز نیست
  • باید توجه داشته که صاحب دعوت نامه ویوودش از پرداخت هزینه کنسول معاف است.

چه کسی می تواند شما را به کار دعوت کند؟

  • سازمان، شرکت، بنگاه اقتصادی که به خدمات اتباع خارجی نیاز دارند.
  • شهروندانی از اتحادیه اروپا و لهستان که در قلمرو دولت این کشورد زندگی و کار می کنند.
  • خارجیانی که بیش از 5 سال است که در قلمرو جمهوری لهستان زندگی و کار کرده و مالیات پرداخت می کنند.
  • طرف دعوت کننده باید به طور رسمی شواهدی ارائه دهد که بتواند حداقل کارمزد متناظر، محل اقامت مناسب و امکانات رفاهی و بیمه را به کارگر خارجی ارائه دهد.

شرایط کسب دعوت نامه از سوی کارفرمایی در لهستان مستلزم پیمودن چند مرحله است. بدین ترتیب که در ابتدا لازم است تا کارفرمای لهستانی جهت یافتن نیروی مورد نظر خود موظف به تبلیغ فرصت شغلی مورد نظر خود به مدت 3 ماه می باشد. در این بازه زمانی اگر شهروند لهستانی به عنوان متقاضی فرصت شغلی موردنظر یافت شد و شرایط لازم جهت استخدام را دارا بود، کارفرمای لهستانی موظف به استخدام وی می باشد. در غیر این صورت و در صورت عدم یافتن فرد مناسب در لهستان، کارفرما مستلزم به تبلیغ و انتشار آگهی استخدام به مدت 3 ماه در اتحادیه اروپا می باشد.
اگر در این مرحله فردی در اتحادیه اروپا خواستار فرصت شغلی انتشار شده پیدا شد، کارفرما ملزم به استخدام این فرد خواهد بود ولی اگر فرد واجد شرایطی در اتحادیه اروپا برای فرصت شغلی منتشر شده نیز یافت نشد، در این صورت کارفرما می تواند اقدام به ارسال دعوت نامه کاری به فردی خارجی (خارج از اتحادیه اروپا) نماید. پس از دریافت دعوت نامه کاری فرد متقاضی مستلزم سفر به این کشور و دریافت ویزای کاری می باشد. پس از انجام تمام مراحل بالا، متقاضی قادر به کار در لهستان به شکل قانونی می باشد.

کار در لهستان از طریق کسب دعوت نامه

اجازه کار برای مدت زمان مشخصی صادر می شود، اما بیش از 3 سال طول نمی کشد. در مورد خارجیانی که به عنوان اعضای هیئت مدیره شرکت هایی که بیش از 25 نفر را در زمان درخواست مجوز در اختیار دارند، Voivode می تواند مجوزی را برای مدت بیش از 5 سال صادر کند. مجوز می تواند ظرف 1 ماه صادر شود. در موارد خاص پیچیده، باید حداکثر 2 ماه از شروع روند صادر شود. به علاوه بعد از این مدت شخص می تواند برای مهاجرت کاری و کسب اقامت اقدام نماید.

کار در لهستان از طریق تغییر ویزای تحصیلی به ویزای کاری

لهستان از کشورهای اروپایی است که از سیستم آموزشی با کیفیتی برخوردار می باشد. از مهمترین دغدغه های دانشجویان بین المللی اقامت پس از تحصیل در لهستان است.
دانشجویان برای اینکه بتوانند اقامت کاری این کشور را پس از اتمام تحصیلات اخذ نمایند می بایست دلیل قانع کننده ای همچون انجام کار، سرمایه گذاری، ازدواج و غیره به دولت لهستان ارائه نمایند. دانشگاه های کشور لهستان قدمت دیرینه ای دارند به طوریکه اکثر دانشگاه های این کشور در قرن 14 تأسیس شده اند.
اساسا دانشجویان ایرانی زیادی علاقمند به اخذ اقامت پس از تحصیل در لهستان هستند. به همین منظور دانشجویان سعی می ­نمایند پس از اتمام تحصیلات از طریق انجام کار و یا سرمایه گذاری در این کشور اقامت آن را بدست آورند.

دانشجویانی که به تحصیل در لهستان مشغول می باشند، پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه های این کشور و با توجه شرایطی که دولت و اداره مهاجرت این کشور در نظر گرفته است، می توانند در شغلی مرتبط با رشته خود مشغول به کار در لهستان شوند.
دانشجویان می توانند از طریق پیدا کردن کارفرمایان لهستانی، از وی تقاضای انتشار آگهی فرصت شغلی مرتبط با رشته تحصیلی خود را کنند و به واسطه آن آگهی شغلی، توسط همان کارفرما استخدام شوند. بدین صورت دانشجویان پس از فارغ التحصیلی می توانند ویزای تحصیلی خود را به ویزای کار تغییر دهند و در نهایت در لهستان مشغول به کار شوند.

شایان ذکر است دولت لهستان به دانشجویانی که تحصیلات خود را در این کشور تمام کرده باشند بر اساس قوانین فرصتی یک ساله جهت کاریابی در این کشور را اعطا خواهد نمود. در این صورت دانشجویان این امکان را دارد که به راحتی به مدت یکسال در جستجوی شغل مورد نظر خود باشد و در صورت یافتن شغل مورد نظر خود و عقد قرارداد با کارفرمایی در لهستان اقامت کاری این کشور را دریافت کنند.
این دانشجویان پس از مدت 5 سال انجام کار و پرداخت مالیات به صورت مداوم در این کشور می توانند اقامت دائم لهستان را دریافت کنند. افرادی که قصد انجام کار در لهستان را دارند این امکان را دارند که مشاوره های لازم در زمینه مهاجرت کاری در لهستان را از افراد واجد شرایط و حرفه ای دریافت کنند.

کار در لهستان از طریق ویزای جست و جوی مهارت و فرصت شغلی

اقدام از طریق دریافت ویزای جست و جوی کار از جمله راه های اخذ ویزای کار در کلیه کشورهای اتحادیه اروپا است. ویزای جست و جوی کار در لهستان نیز مانند سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا این امکان را به فرد متقاضی کار در لهستان می دهد تا به مدت 6 ماه در این کشور اقامت داشته و فرصت کافی و لازم جهت یافتن شغل مورد نظر خود را داشته باشد. در صورتی که فرد متقاضی کار در لهستان موفق به یافتن شغل در این کشور شود، ویزای کار و اجازه کار به صورت کاملا قانونی در لهستان برای ایشان فراهم می شود.

شرایط ویزای کار در لهستان

شرایط ویزای کار لهستان به شرح زیر می باشد:

  • حداقل سن متقاضی اخذ ویزای کار لهستان باید 24 سال بوده و دارای حداقل مدرک کارشناسی باشند.
  • فرد متقاضی باید دارای سابقه کاری مرتبط با رشته تحصیلی خود باشد .
  • متقاضیان اخذ ویزای کار لهستان حتما باید به دو زبان انگلیسی و لهستانی تسلط کافی داشته تا بتوانند به راحتی به ارتباطات فردی و کاری خود در این کشور بدون هیچ مشکلی بپردازند.
شرایط ویزای کار در لهستان

مدارک مورد نیاز جهت ویزای کار لهستان

در صورت درخواست ویزای کار به لهستان، باید مدارکی را به سفارت یا کنسولگری این کشور ارائه داده شود. این مداریک ثابت می کند که شما شرایط ویزای شینگن لهستان را بر اساس وضعیت اشتغال خود برآورده خواهید کرد. در صورت اشتغال طبق قوانین، شما به یک قرارداد کار، ریز گردش مالی بانکی فعلی، نامه عدم اعتراض کارفرمای خود که به شما اجازه سفر می دهد و اظهارنامه مالیات بر درآمد نیاز دارید. اگر خود اشتغالی داشته باشید، به یک نسخه از پروانه کسب، ریز کارکرد حساب های  بانکی شرکت و اظهارنامه مالیات بر درآمد خود را نیاز خواهید داشت. شما بدون توجه به اینکه آیا برای ویزای کار یا ویزای شینگن کوتاه مدت برای تجارت درخواست خواهید کرد، به یک نامه دعوت نیز نیاز خواهید داشت.

به منظور اخذ ویزای کار لهستان متقاضی لازم است تا مدارکی را به سفارت این کشور ارائه دهد.

مدارک ویزای کار لهستان

نکات نهایی مهاجرت به لهستان از طریق کار

صرف نظر از مسیری که تصمیم دارید طی کنید (درخواست مجوز کار یا اقامت موقت و اجازه کار) ، باید ها و نبایدهای خاصی وجود دارد که باید آنها را دنبال کنید تا مطمئن شوید که خودتان را دچار مشکل نمی کنید. بخصوص:

  • هرگز گذرنامه یا شناسنامه خود را به کسی ندهید.
  • اطمینان حاصل کنید که یک نسخه از اجازه کار خود را دریافت کرده اید (یا در صورت کار فصلی گواهی ورود به ثبت کار فصلی را دارید)، این حق قانونی شماست و مهم است که این اسناد را ایمن نگه دارید.
  • اگر از راه دور اجازه کار خود را پیگیری می کنید می توانید جزئیات مدارک کارفرمای آینده خود را بصورت آنلاین بررسی کرده و از قانونی بودن آنها اطمینان حاصل کنید. اگر شماره REGON شرکت را می دانید (این شماره ثبت ملی تجارت است) یا در وب سایت ثبت دادگاه ملی ثبت نام کردید، از طریق وب سایت رسمی دولت می توانید این کار را انجام دهید.
  • اگر از خدمات مشاوره ای آژانس های کاریابی یا مهاجرتی استفاده می کنید، آنها را به صورت آنلاین بررسی کنید و به دنبال نظرات کاربران باشید و مطمئن شوید که سایر مهاجران از آنها راضی هستند.
نکات نهایی مهاجرت به لهستان از طریق کار

محبوب ترین شهرهای لهستان برای مهاجران کاری بین المللی

محبوب ترین شهر از نظر کاریابی ورشاوا یا ورشو، پایتخت کشور لهستان است. بزرگترین شهرهای بعدی از نظر فرصت های شغلی کراکوف و لودز هستند، با این وجود به دلیل وجود چندین شرکت بزرگ بین المللی از جمله شرکت آمریکایی IBM  تعداد زیادی مهاجر کاری در شهر کوچک وروسلاو وجود دارد.

مهاجرت به لهستان از طریق کار و دیگر دلایل باعث شده که جمعیت ورشو طی قرن گذشته 2.5 برابر افزایش یابد، در حالی که جمعیت کراکوف در همین مدت 5 برابر افزایش یافته است. کراکوف میراث غنی دارد و دومین شهر محبوب در میان گردشگران و مهاجران کاری است.

دستمزد و‌ حقوق کار در لهستان

لهستان به عنوان یکی از بزرگ ترین اقتصادهای بزرگ اروپا دارای شهرت زیادی است و همین نکته باعث محبوبیت وضعیت کار در لهستان شده است. لهستان در رتبه بندی حداقل دستمزد ملی (NMW) در رتبه 27 از فهرستی 97 تایی در جهان قرار گرفته است.

متوسط حقوق در لهستان بنابر آمار سال 2020  از سوی دفتر مرکزی GUS در لهستان بسیار بهتر از سال های گذشته بوده است. در آمد متوسط بدون پرداخت مالیات در لهستان به 4900 زلوتی در ماه می رسد. اما به دلیل اینکه هزینه های زندگی مثل غذا، مسکن، تفریح در مقابله با دیگر کشورهای اروپای غربی کم تر است این میزان ، در آمد خوبی به حساب می آید.

سؤالات متداول

✳️ چگونه می توانم اجازه کار در لهستان را دریافت کنم؟

کارفرما آزمون بازار کار را انجام می دهد. کارفرما درخواست اجازه کار خارجی را آغاز می کند.

✳️ چه مشاغلی در لهستان مورد تقاضا هستند؟

مشاغل پر تقاضا در لهستان شامل بخش‌های فناوری اطلاعات، مهندسی، خودرو و بخش‌های عمومی تجارت است.

✳️ آیا لهستان مکان خوبی برای کار است؟

این کشور دارای یکی از بالاترین نرخ های جمعیتی انگلیسی زبان به عنوان زبان دوم در جهان است و فرصت های شغلی زیادی برای افراد چند زبانه وجود دارد.

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل پزشکی در لهستان تحصیل پزشکی در لهستان

تحصیل پزشکی در لهستان و شرایط پذیرش در دانشگاه های پزشکی لهستان در این مطلب مورد بررسی قرار...

انواع کالج های کشور لهستان انواع کالج های کشور لهستان

توسعه و پیشرفت کشور لهستان در زمینه آموزشی باعث شده تا هر ساله افراد بسیاری متقاضی تحصیل د...

تحصیل در رشته فیزیوتراپی لهستان تحصیل در رشته فیزیوتراپی لهستان

تحصیل در رشته فیزیوتراپی لهستان و شاغل شدن در این زمینه دارای شرایط خاصی برای متقاضیان بین ...

نظرات کاربران
Call Now Button