مهاجرت به لتونی از طریق کار

کشور لتونی ، یکی از کشورهای شمال اروپا می باشد که از شمال با استونی ، از جنوب با لیتوانی و از شرق با روسیه و بلاروس همسایه است . مهاجرت به لتونی از طریق کار ، یکی از روش های مهاجرت به لتونی می باشد . برای دریافت ویزای کار کشور لتونی و پس از آن دریافت اقامت دائم لتونی شرایطی تعریف شده که شرایط کلی اقامت لتونی و دریافت شغل در کشور لتونی مانند سایر کشورهای اروپایی می باشد . به این صورت که کارفرما که احتیاج به نیرویی در شرکت خود دارد ، آگهی استخدامی در کشور خود منتشر می نماید و پس از گذشت 3 ماه اگر کسی مناسب آن شغل پیدا نشود ، کارفرما می تواند این آگهی استخدامی را به مدت 3 ماه در اتحادیه اروپا منتشر کند تا فرد مورد نظر از سایر کشورهای اروپایی برای کار خود استخدام کند و اگر باز هم فرد مورد نظر پیدا نشد این بار کارفرما می تواند آگهی خود را به صورت جهانی منتشر کند تا نیروی مورد نظر شرکت خود را از دیگر کشورها استخدام کند .

مهاجرت به لتونی از طریق کار روش های مهاجرت به لتونی از طریق کار

روش های مهاجرت به لتونی از طریق کار به شرح زیر می باشد :

  1. مهاجرت کاری به لتونی از طریق خود اشتغالی
  2. مهاجرت کاری به لتونی مطابق قوانین اتحادیه اروپا و پیمان شینگن

متقاضیان مهاجرت به لتونی از طریق کار باید از ابتدا از طریق کارفرما (اسپانسر) در خصوص کاریابی اقدام شود .

مهاجرت به لتونی از طریق کار

مهاجرت به لتونی از طریق کار

مهاجرت به لتونی از طریق کار شرایط مهاجرت به لتونی از طریق کار

معمولا برای مهاجرت به لتونی از طریق کار ، داشتن مدارک آموزش عالی و گواهینامه های معتبر کمک شایانی می کند یا می توان گفت به نوعی حتی الزامی نیز می باشد و فرد مورد نظر پس از یافتن شغل مورد نظر خود درکشور لتونی باید حداقل 2 سال سابقه کاری در 3 سال گذشته در کار مورد نظر داشته باشد تا شانس فرد برای دریافت اقامت کشور لتونی و همچنین دریافت شغل در کشور لتونی افزایش یابد.

پس از اینکه فرد متقاضی تمامی شرایطی که کارفرما برای شغل مورد نظر انتظار داشت را فراهم ساخت ،کارفرما می تواند درخواست دریافت ویزای کار را برای کارمند خود اعلام کند و  معمولا ویزایی که به کارمند در این شرایط داده می شود ، ۲ ساله است و می توان آن را تمدید کرد. ولی برای گرفت اقامت دائم این کشور نیاز است که حداقل ۳ سال در این کشور حضور داشته باشد و ثابت کرد که در این کشور درحال زندگی می باشد و حساب بانکی خود دارای اعتبار کافی و گردش مالی مناسب می باشد و پس از آن می توان اقدام به دریافت اقامت دائم لتونی کرد.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت به گرجستان مهاجرت به گرجستان

مهاجرت به گرجستان دارای روش هایی است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند و آگاهی کامل از آنها ...

مهاجرت از طریق ویزای کار مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای کار و شرایط کار در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد...

مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو

مهاجرت تحصیلی و شرایط تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی در این مطلب مورد بررس...

نظرات کاربران
Call Now Button