از میان روش های مختلف در خصوص اخذ اقامت قبرس و مهاجرت به قبرس می توان به اخذ اقامت قبرس از طریق سرمایه گذاری و مهاجرت به کشور قبرس از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک در کشور قبرس که یکی از روش های جذاب اخذ اقامت قبرس محسوب می شود ، اشاره کرد.

شرایط مهاجرت و اخذ اقامت قبرس از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در قبرس را به سه روش میتوان انجام داد: (اخذ اقامت قبرس از طریق سرمایه گذاری)

یکی از روش های اخذ اقامت قبرس از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک در قبرس است که در کشور قبرس یکی از روش های جذاب و پر متقاضی اقامت اروپا محسوب می شود. همچنان در این روش متقاضیان باید بسیار سنجیده و حساب شده با دقت با آن مواجه شوند و تا آن جا که ممکن است دانش و اطلاعات خود را بالا ببرند تا مسیر درستی طی کنند . فراموش نکنیم که روش سرمایه گذاری فقط یکی از روش های موجود برای اخذ اقامت قبرس محسوب می شود. لذا متقاضیان در انتخاب روش انجام کار جهت اخذ اقامت قبرس باید بسیار حساس باشند.

اخذ اقامت قبرس از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری را به 3 روش می توان انجام داد .( سرمایه گذاری از طریق سه روش خرید املاک مسکونی و تجاری واوراق قرضه می توان اقدام کرد.)

در روش خرید املاک مسکونی به منظور اخذ اقامت  قبرس، متقاضی ملکی مسکونی در کشور قبرس خریداری نموده و بر اساس سرمایه گذاری و خرید انجام شده در خواست اقامت و مهاجرت به کشور قبرس می نماید.

روش دیگر سرمایه گذاری خرید املاک تجاری از قبیل مغازه، هتل ، کارخانه و املاک تجاری شبیه این موارد در کشور قبرس است. این روش ممکن است به تنهایی یا در بیشتر موارد همراه با ثبت شرکت در کشور قبرس انجام شود، چنانچه تاسیس شرکت با هدف مدیریت مجموعه های مذکور انجام شود باید گردش مالی شرکت در کشور قبرس گویای وضعیت واقعی کسب و کار مورد نظر باشد. برای اخذ اقامت قبرس از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک در کشور قبرس به این نکته بسیار مهم باید توجه ویژه داشت که خدمت متقاضیان اینگونه نیست که به تنهایی خرید ملک در کشور قبرس به وی اقامت دائم قبرس را بدهد. در حالی که موضوع، بسیار پیچیده تر و زمان برتر از چیزی است که تصور می کنید و در واقع پس از سپری شدن اقامت موقت و تنها در در صورت تداوم در داشتن شرایط و ضوابط پس از گذشت مدت زمان تقریبا پنج سال اقامت دائم داده می شود. لذا اگر از ابتدا به دنبال اخذ اقامت دائم قبرس از طریق اخذ اقامت قبرس با روش سرمایه گذاری وخرید ملک باشید ، از خرید ملک صرف نظر کنید. چون خرید ملک فقط جهت رسیدن به اقامت دائم قبرس می باشد و اخذ اقامت زمان بر خواهد بود.

روش دیگر سرمایه گذاری واخذ اقامت قبرس و مهاجرت به قبرس خرید اوراق قرضه دولتی جهت اخذ اقامت اروپا و مهاجرت به قبرس محسوب می شود. در این روش متقاضی نسبت به خرید اوراق قرضه دولتی جهت اخذ اقامت کشور قبرس(Cyprus) اقدام می کند که خود به دو صورت سرمایه غیر قابل برگشت و سرمایه قابل برگشت که پس از سپری شدن مدت زمان سپرده گذاری سرمایه است. در حالت سرمایه قابل برگشت متقاضی مبلغی را که دولت کشور قبرس تعیین کرده است را به مدت محدود مثلا پنج ساله سپرده میکند و بلافاصله به وی اقامت دائم کشور مورد نظر داده میشود و پس از پنج سال اصل پول بدون سود به وی مسترد میگردد و کماکان اقامت دائم وی معتبر و مادام العمر، اقامت دائم قبرس را کسب می کند. در حالت غیر قابل برگشت متقاضی مبلغی را که دولت تعیین کرده است را به دولت میپردازد. در هر دو روش مبلغ دیگری را نیز تحت عنوان هزینه های وکالت به دولت پرداخت می کند. پس یکی از روش هایی که که میتوان از همان ابتدا بدون سپری شدن پنج سال از اقامت، اقامت دائم قبرس را کسب کرد، خرید اوراق قرضه است که به دنبال آن اقامت دائم مادام العمر قبرس به فرد اهدا خواهد شد.

اخذ اقامت قبرس از طریق سرمایه گذاری
اخذ اقامت قبرس از طریق سرمایه گذاری

مزایای اخذ اقامت قبرس ازطریق سرمایه گذاری و خرید ملک در قبرس

  • با اخذ اقامت قبرس از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک در کشور قبرس به می توانید بیش از ۱۴۵ کشور دنیا سفر کنید
  • اخذ اقامت قبرس از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک در کشور قبرس نیاز به مدرک و دانستن زبان انگلیسی ندارد.
  • با اخذ اقامت قبرس از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک در کشور قبرس فرزندان از تحصیل رایگان در سطح کشورهای عضو اتحادیه اروپا می توانند بهره مند شوند.
  • با اخذ اقامت قبرس از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک می توانید در کشور قبرس اززندگی امن و با ثبات اقتصادی بهره مند شوید.
  • با اخذ اقامت قبرس از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک در کشور قبرس می توانید پس از چند سال برای تابعیت و پاسپورت کشورهای عضو شنگن اقدام کنید .

اخذ اقامت قبرس از طریق سرمایه گذاری

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در کشور قبرس را ارائه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال می توانید با ما در ارتباط باشید تا مشاوران و کارشناسان ما شما را دقیق تر راهنمایی کنند.

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
خدمات شرکت آتیه آفرینان ایرانیان در کشور مالزی خدمات شرکت آتیه آفرینان ایرانیان در کشور مالزی

یکی از موارد مهم برای مهاجرت به مالزی، داشتن اطلاعات کامل و مهم درباره این کشور است. افراد م...

اقامت و تابعیت در نروژ اقامت و تابعیت در نروژ

کشور نروژ ، یکی از کشورهای اسکاندیناوی از کشورهای اتحادیه اروپا می باشد که از لحاظ امکانات ...

اقامت و تابعیت در لهستان اقامت و تابعیت در لهستان

هر فردی توقع دارد از زندگی شرافتمندانه و با آسایش و رفاه توام با کرامت انسانی برخوردار باشد...

نظرات کاربران
بهرام

سلام برای اقامت از طریق سرمایه گذاری قابل برگشت اوراق قرضه چه مقدار باید سرمایه گذاری کرد تشکر

آتیه آفرینان

سلام، جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با شماره ی 02172207 تماس بگیرید.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button