مهاجرت به سنت کیتس از طریق سرمایه گذاری یکی از روش های اقدام برای اخذ اقامت کشور سنت کیتس است.از میان روش های مختلف در خصوص اخذ اقامت سنت کیتس و مهاجرت به کشور سنت کیتس می توان به اخذ اقامت سنت کیتس از طریق سرمایه گذاری و مهاجرت به کشور سنت کیتس از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک در کشور سنت کیتس که یکی از روش های جذاب اخذ اقامت سنت کیتس محسوب می شود ، اشاره کرد.

مهاجرت به سنت کیتس از طریق سرمایه گذاری

مزایای شهروندی در سنت کیتس

مزایای شهروندی در سنت کیتس به شرح زیر می باشد :

  •  امکان سفر به کشورهای اروپایی بدون ویزا
  •  عدم نیاز به سفر کردن در گذشته به کشور
  •  مالیات آزاد – بدون درآمد و مالیات ثروت.
  •  اخذ تابعیت به صورت تمام وقت
  • اخذ گذرنامه برای خود و خانواده
  •  حفظ حریم خصوصی در کشور کوچک صلح آمیز
  •   اخذ تابعیت دوگانه و مزایای آن
  • امکان انتخاب برای سرمایه گذاری

مهاجرت به سنت کیتس از طریق سرمایه گذاری یکی از راه های مناسب برای اخذ اقامت دائم این کشور است.اما این نکته نیز حائز اهمیت است که دولت کشور سنت کیتس هرساله تعداد محدودی از این نوع اقامت را واگذار می نماید. شهروندان کشور آمریکا برای تابعیت دوم خود از طریق ویزای سرمایه گذاری کشور سنت کیتس اقدام می نمایند.

مزایای شهروندی در سنت کیتس

سرمایه موردنیاز برای اخذ اقامت در سنت کیتس

از سال 2012 کشور سنت کیتس قوانین اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری را تغییر داده است.بر طبق این تغییرات میزان سرمایه مورد نیاز برای اقدام افزایش یافته است.مهاجرت به سنت کیتس طریق سرمایه گذاری به صورت ذیل امکان پذیر است:

Real Estate  املاک و مستغلات: برای سرمایه گذاری در کشور سنت کیتس، می توانید املاک مشخص شده را با ارزشی در حدود 400 هزار دلار خریداری نمایید.با توجهه به تعداد افراد خانواده، هزینه های دیگری به این مبلغ اضافه می گردد.

پاسپورت کشور سنت کیتس 10 سال دارای اعتبار است و پس از آن نیاز به تمدید مجدد دارد.این پروسه در حدود 4 ماه زمان به خود اختصاص می دهد.

سرمایه موردنیاز برای اخذ اقامت در سنت کیتس

خرید املاک در سنت کیتس

اقامت شهروندی سنت کینس در سال 1984 کلید خورد و این امکان را به متقاضیان سرمایه گذاری در کشور سنت کیتس می دهد تا به صورت استانداری که توسط دولت تایید شده است، برای کمک به اقتصاد کشور بتوانند اقامت این کشور را کسب نمایند.برای سرمایه گذاری در کشور سنت کیتس این دولت است که تصمیم می گیرد که کدام پروژه ها و با چه مقدار سرمایه گذاری، می تواند سرمایه گذاران را واجد شرایط کند.

بعد از سرمایه گذاری در کشور سنت کیتس و بدست آورن اقامت این کشور، شما و خانواده یتان می توانید از مزایای شهروندی کشور سنت کیتس به صورت کامل بهرمند شوید.به عنوان مثال شما و خانواده یتان می توانید به بیش از 100 کشور بدون ویزا سفر نمایید.

یکی دیگر از مزایای شهروندی کشور سنت کیتس این است که سرمایه گذار به عنوان یک شهروند مشترک المنافع در انگلستان شرایط خاصی را دریافت می کند.برای مثال می توان اشاره نمود که فرزندان شما می توانند بدون درخواست برای ویزای دانشجویی به این کشور سفر نمایند.همچنین می توانند به مدت 2 سال بدون نیاز به اجازه کار به دنبال کار باشند.

خرید املاک در سنت کیتس

سرمایه گذاری و در خواست برای سرمایه گذاری در کشور سنت کیتس در حدود 4 الی 6 ماه زمان نیاز دارد. سرمایه گذاری و خرید ملک در سنت کیتس از معروفترین روش های مهاجرت به این کشور می باشد.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در کشور سنت کیتس را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال می توانید با ما در ارتباط باشید تا مشاوران و کارشناسان ما شما را دقیق تر راهنمایی نمایند.

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
بازار کار رشته زبان در سنت کیتس بازار کار رشته زبان در سنت کیتس

کار در بازار کار رشته کامپیوتر در کشور سنت کیتس نیازمند ارائه مدرک تحصیلی اخذ شده از یک دان...

تحصیل دندانپزشکی در سنت کیتس تحصیل دندانپزشکی در سنت کیتس

یکی از روش های مهاجرت به سنت کیتس مهاجرت تحصیلی به این کشور است. کشور سنت کیتس دارای طرفدارا...

تحصیل در سنت کیتس تحصیل در سنت کیتس

تحصیل در سنت کیتس و شرایط در آن به چه صورت است؟ آیا می توان به تحصیل در مدارس سنت کیتس پرداخت...

نظرات کاربران
Call Now Button