مهاجرت به سنت کیتس از طریق تولد فرزند (St.Kitts)

چندی پیش مقاله ای در مورد حقوق مهاجرت نوشته شد که در آن در رابطه با روش های اخذ تابعیت و اقامت توضیح داده شد. یکی از راه های اخذ تابعیت و اقامت (شهروند شدن) در کشورهای مختلف ، مهاجرت از طریق تولد (اخذ تابعیت از طریق تولد) بود. همانطور که گفته بودیم روش های اخذ تابعیت و اخذ اقامت از طریق تولد را برای شما هموطنان عزیز توضیح میدهیم.

مهاجرت به سنت کیتس از طریق تولد فرزند – اطلاعات عمومی سنت کیتس

کشور سنت کیتس میان آبهای دریای کارائیب قرار دارد و یکی از جزیره های دوگانه کشور سنت کیتس و نویس میباشد و بیش از یک متر  بالاتر از سطح دریا قرار دارد. پایتخت و بزرگترین شهر سنت کیتس شهر باستر و واحد پولشان دلار کارائیب شرقی با واحد جز (سنت) است. حدود 46000 نفر در سنت کیتس زندگی میکنند که 90% از آنها سیاه پوست و 5% آنها دورگه سیاه و سفید هستند. 84% مردم سنت کیتس پیرو دین پروتستان و 6% پیرو دین کاتولیک هستند. عمده اقتصاد سنت کیتس از طریق گردشگری و صادرات شکر میگذرد. سنت کیتس زیر نظر پادشاهی ملکه بریتانیا است.

مهاجرت به سنت کیتس از طریق تولد فرزند – روش های مهاجرت به سنت کیتس

روش های مهاجرت به سنت کیتس به شرح زیر می باشد :

  1. مهاجرت به سنت کیتس از طریق تحصیل
  2. مهاجرت به سنت کیتس از طریق سرمایه گذاری
  3. مهاجرت به سنت کیتس از طریق ازدواج با فرد سنت کیتسی
  4. مهاجرت به سنت کیتس از طریق تولد فرزند

در این مقاله میخواهیم به مهاجرت به سنت کیتس از طریق تولد فرزند بپردازیم.

مهاجرت به سنت کیتس از طریق تولد فرزند

یکی از روشهای مهاجرت به سنت کیتس ، مهاجرت از طریق تولد فرزند در سنت کیتس میباشد. تولد فرزند وابسته به قانون خاک یا خون میباشد. قانون خاک بدین معناست که اگر والدینی فرزندی در آن کشور به دنیا بیاورند میتوانند اقامت آن کشور را به دست آورند و قانون خون یعنی از طریق ازدواج با تبعه آن کشور مقصد و تولد فرزند در آن کشور میتوان برای اقامت درخواست داد. اگر فرزندی قبل از ۱۹ سپتامبر ۱۹۸۳ در خاک سنت کیتس  از والدینی که تابعیت سنت کیتس را نداشته اند به دنیا آمده باشد به آن فرزند تابعیت سنت کیتسی تعلق گرفته است.یعنی سنت کیتس قبل از این تاریخ پیرو قانون خاک بوده اما بعد از ۱۹ سپتامبر ۱۹۸۳ پیرو قانون خون شد یعنی فرزند متولد شده در سنت کیتس در صورتی تابعیت سنت کیتسی به او تعلق میگیرد که یکی از والدین او تابعیت سنت کیتسی داشته باشند.

پس از تولد فرزند در سنت کیتس ، والدین وی  برای گرفتن شناسنامه و گواهی تولد فرزند خود باید نامه در خواست خود را به صورت امضا شده به معاون عمومی ثبت ، وزارت بهداشت ، خیابان کلیسا ارائه دهند. همچنین داشتن شاهد الزامی میباشد. هزینه این روند حدود ۵۰۰ یورو میباشد که باید از طریق حواله بانکی یا دفتر خدمات پستی پرداخت شود.

شما ابتدا باید وارد سایت UK شوید و اطلاعات شخصی خود از قبیل نام مادر و پدر ، تاریخ تولد ، نشانی پستی و … را چک کنید که به صورت دقیق و صحیح وارد شده باشد.

برای گرفتن پاسپورت سنت کیتس شما باید مبلغ 250 هزار دلار آمریکا به دولتشان پرداخت کنید و با پاسپورت سنت کیتس میتوانید به 130 کشور سفر کنید و پس از دریافت پاسپورت سنت کیتس از تمام مزایای شهروند سنت کیتسی از قبیل ادامه تحصیل ، حق کار و… بهره مند میباشید.

تولد فرزند در سنت کیتس

تولد فرزند در سنت کیتس

مهاجرت به سنت کیتس از طریق تولد فرزند – مزایای شهروندان سنت کیتس

مزایای شهروندان سنت کیتس عبارتند از :

  • سفر به کشورهای حوزه شنگن بدون نیاز به گرفتن ویزا
  • الزامی نبودن اقامت دائم در سنت کیتس
  • گرفتن شهروندی و پاسپورت برای اعضای خانواده
  • مالیات رایگان

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با “تحصیل در سنت کیتس” مقاله تحصیل در سنت کیتس را مطالعه فرمایید.

در صورتیکه تمایل دارید برای دانشگاههای برتر کشور سنت کیتس اقدام نمایید ، موسسه آتیه آفرینان ایرانیان شما را در این زمینه همراهی مینماید. برای کسب اطلاعات تکمیلی تر و دریافت مشاوره اولیه رایگان میتوانید با موسسه تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما ، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ شهروندی سنت کیتس ، تابعیت از طریق تولد فرزند را ارائه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ اقامت از طریق تولد میتوانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت به گرجستان مهاجرت به گرجستان

مهاجرت به گرجستان دارای روش هایی است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند و آگاهی کامل از آنها ...

مهاجرت از طریق ویزای کار مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای کار و شرایط کار در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد...

مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو

مهاجرت تحصیلی و شرایط تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی در این مطلب مورد بررس...

نظرات کاربران
Call Now Button