اخذ اقامت از طریق ازدواج در سنت کیتس (Saint Kitts) 

همانطور که در مقاله های قبلی توضیح داده شد برای مهاجرت و اقامت در سنت کیتس روش های زیادی وجود دارد. از جمله روش های اخذ اقامت در سنت کیتس ،  تحصیل در سنت کیتس ، اخذ ویزای کاری سنت کیتس یا سرمایه گذاری در سنت کیتس ، اخذ اقامت در سنت کیتس از طریق تولد فرزند و اخذ اقامت از طریق ازدواج در سنت کیتس می باشد که در این مقاله به بررسی این روش خواهیم پرداخت.

یکی از روش های اخذ پاسپورت و اقامت در سنت کیتس ازدواج در سنت کیتس است. از این طریق افراد می توانند پاسپورت کشور سنت کیتس را بدست آورند. فقط باید با فردی ازدواج نمایند که پاسپورت سنت کیتس را داشته باشد تا بتوانند از این طریق برای اخذ پاسپورت سنت کیتس را بدست آورند. کشور سنت کیتس جزیره ای واقع در دریای کارائیب است. پایتخت این کشور باستر می باشد. حکومت سنت کیتس حکومت پادشاهی است. زبان رسمی این کشور نیز زبان انگلیسی است.

اخذ اقامت از طریق ازدواج در سنت کیتس – شرایط اخذ پاسپورت سنت کیس از طریق ازدواج در سنت کیتس

یکی از روش های اخذ پاسپورت و تابعیت در سنت کیتس، ازدواج با شهروندی از تبعه آن کشور است. اگر شخصی با فردی از تبعه سنت کیتس ازدواج کند، با ارائه دادن مدارک فرم درخواست ویزا و پرداخت هزینه ها می تواند برای شهروند شدن در سنت کیتس اقدام نماید. در نهایت می تواند پاسپورت سنت کیتس از طریق ازدواج در سنت کیتس را اخذ نماید.

اخذ اقامت از طریق ازدواج در سنت کیتس – نکات قابل توجه در مورد اخذ پاسپورت سنت کیتس از طریق ازدواج

جهت اخذ تابعیت هر کشوری از طریق ازدواج، قوانین و مقرراتی لازم است. اگر فردی قصد ازدواج با شخصی از تبعه سنت کیتس را دارد، می تواند از کشیشی در سنت کمک بگیرد تا هزینه هایش را کاهش دهد. انجام آزمایش خون قبل از ازدواج نیز از مواردی است که باید حتما انجام شود. گواهی ازدواج نیز باید در دادگاه توسط منشی دادگاه تکمیل شود.اگر فردی که قصد ازدواج با شخص سنت کیتسی را داشته باشد، بعد از انجام این مراحل اجازه ازدواج داده خواهد شد.

برای ازدواج در سنت کیتس باید متقاضی سن قانونی بالای ۱۸ سال را داشته باشد. در صورتی که سن متقاضی ازدواج در سنت کیتس از ۱۸ سال کمتر باشد، باید یکی از والدین رضایت خود را با ازدواج وی اعلام نماید تا شخص بتواند به صورت قانونی ازدواج کند.

اگر مردی از تبعه سنت کیتس با یک زن خارجی ازدواج نماید، این ازدواج منجر به اقامت و تابعیت می شود اما اگر زن سنت کیتسی بخواهد با مرد خارجی ازدواج نماید، ازدواج آن ها منجر به اخذ اقامت و تابعیت سنت کیتس برای آن آقا نمی شود.

اشخاصی که قبلا ازدواج کرده باشند باید بتوانند دلیل منحل شدن ازدواج قبلی را اثبات نمایند. برای این منظور گواهی فوت و یا گواهی طلاق فرد نیز قابل قبول است.

افرادی که قصد ازدواج در سنت کیتس را دارند، نباید رابطه خویشاوندی نزدیک با یک دیگر داشته باشند، اما دربعضی از شرایط افرادی که رابطه خونی دورتری با یک دیگر دارند امکان ازدواج در سنت کیتس برای آنها وجود دارد. این امکان ازدواج نیز مطابق قانون برای آنها فراهم می شود.

ازدواج در سنت کیتس

ازدواج در سنت کیتس

اشخاص متقاضی ازدواج در سنت کیتس برای انجام مراسم ازدواج خود طبق قانون این کشور باید در نظر شاهدان و همچنین با حضور کشیش و یا قاضی کشور سنت کیتس مراسم ازدواج را انجام دهند .

بعد از انجام مراحل ازدواج، افراد متقاضی ازدواج در سنت کیتس باید ازدواج خود در این کشور ثبت کنند. این اثبات ازدواج از طریق ارائه یک نسخه از سند ازدواج به دادگاه کشور سنت کیتس انجام می شود که پس از انجام مراحل قانونی، ازدواج به ثبت می رسد.

اگر فردی قصد ازدواج با فردی از تبعه سنت کیتس را دارد اما می خواهند در یک کشور دیگر مراسم ازدواج خود را انجام دهند، در صورتی که این ازدواج به لحاظ قانونی مورد تائید کشور سنت کیتس باشد، هیچگونه مانعی برای اخذ پاسپورت سنت کیتس به وجود نمی آید و متقاضی می تواند درخواست تابعیت کشور سنت کیتس را نماید.

جهت کسب آشنایی با کشور سنت کیتس، بخش آشنایی با سنت کیتس  و همچنین درباره تحصیل کشور سنت کیتس مقاله ” تحصیل در سنت کیتس ” را مطالعه فرمایید.

کارشناسان و مشاورین ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ شهروندی و تابعیت در سنت کیتس را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه اخد تابعیت از طریق ازدواج در سنت کیتس و چگونگی مهاجرت به  سنت کیتس  از طریق ازدواج و ارایه خدمات صدور ویزای ازدواج سنت کیتس می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

 

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت به گرجستان مهاجرت به گرجستان

مهاجرت به گرجستان دارای روش هایی است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند و آگاهی کامل از آنها ...

مهاجرت از طریق ویزای کار مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای کار و شرایط کار در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد...

مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو

مهاجرت تحصیلی و شرایط تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی در این مطلب مورد بررس...

نظرات کاربران
Call Now Button