از میان روش های مختلف در خصوص اخذ اقامت روسیه و مهاجرت به روسیه می توان به اخذ اقامت روسیه از طریق سرمایه گذاری و مهاجرت به کشور روسیه از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک در کشور روسیه که یکی از روش های جذاب اخذ اقامت روسیه محسوب می شود ، اشاره کرد.

شرایط مهاجرت و اخذ اقامت روسیه از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در روسیه را به سه روش میتوان انجام داد (اخذ اقامت روسیه از طریق سرمایه گذاری)

یکی از روش های اخذ اقامت روسیه از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک در روسیه است که در کشور روسیه یکی از روش های جذاب و پر متقاضی اقامت اروپا محسوب می شود. همچنان در این روش متقاضیان باید بسیار سنجیده، حساب شده و با دقت با آن مواجه شوند و تا آن جاکه ممکن است دانش و اطلاعات خود را بالا ببرند تا مسیر درستی طی کنند . فراموش نکنیم که روش سرمایه گذاری فقط یکی از روش های موجود برای اخذ اقامت روسیه محسوب می شود. لذا متقاضیان در انتخاب روش انجام کار جهت اخذ اقامت روسیه باید بسیار حساس باشند.

روسیه یک قانون شهروندی اقتصادی جدید را پیشنهاد داده است که طبق آن سرمایه گذاران می توانند با پرداخت هزینه ای مستقیما به حساب یک خیریه در روسیه، اقامت روسیه سرمایه گذاری را کسب کنند.

مهاجرت به روسیه از طریق سرمایه گذاری | شرایط مهاجرت و اخذ اقامت روسیه از طریق سرمایه گذاری
مهاجرت به روسیه از طریق سرمایه گذاری | شرایط مهاجرت و اخذ اقامت روسیه از طریق سرمایه گذاری

ویزای سرمایه گذاری روسیه – نحوه اخذ اقامت روسیه سرمایه گذاری

تا وقتی که شغل شما برای زندگی در روسیه سودده باشد و مالیات خود را در هر سه سال بپردازید، شما حق گرفتن پاسپورت روسی را دارید. تمام هزینه ی شهروندی روسیه برای شما می تواند تنها 75000 دلار باشد که لازم نیست یک جا پرداخت شود، بلکه این پرداخت ها سالیانه است.

وقتی این هزینه ها را با هزینه ی اقامت کاراییبی مقایسه کنید که هیچ گونه حمایتی هم از شهروندان خود نمی کنند، می بینید که این قرارداد، قرارداد بدی نیست.

ما همین حالا هم برنامه ی کسب پاسپورت روسیه را آغاز کرده ایم. لطفا برای مشاوره ی رایگان با ما تماس بگیرید. لطفا توجه داشته باشید که پاسپورت روسیه مدتی 5 تا 10 ساله دارد که پس از آن باید تمدید شود. برای این کار شما باید شرایط اقامت 90 روزه را داشته باشید.

ویزای سرمایه گذاری روسیه – فواید و مزایا اقامت سرمایه گذاری روسیه

  • پاسپورت روسیه اعتبار 5 و 10 ساله دارد.
  • برنامه ی کسب اقامت روسیه با سرمایه گذاری به تنها 90 روز حضور فیزیکی در سال اول نیاز دارد.
  • دریافت پاسپورت روسی می تواند در دفتر خدمات مهاجرتی فدرال روسیه یا در یک سفارت، کنسول گری یا دفتر نمایندگی روسیه انجام شود.
  • با ویزای روسیه می توانید به تقریبا 100 کشور جهان سفر کنید.
  • ما می توانیم در خرید ملک، مدیریت حقوقی و مالی و مدیریت املاک و دارایی ها به شما خدمات ارائه کنیم.

ویزای سرمایه گذاری روسیه – روش اخذ اقامت سرمایه گذاری روسیه

دو راه اصلی برای کسب پاسپورت با سرمایه گذاری و کار در روسیه وجود دارد. روش اول مخصوص کارآفرین ها و افراد با شغل آزاد است. تجارت خود را به روسیه بیاورید و اگر سود مشمول مالیات شما 10 میلیون روبل یا بیشتر سالانه و برای سه سال باشد، می توانید شهروندی روسیه را کسب کنید. راه دوم برای کارمندانی است که مهارت های ویژه دارند و در یک تجارت بزرگ سرمایه گذاری می کنند.

حداقل 10 میلیون روبل سرمایه گذاری کنید، صاحب حداقل 10 درصد از سهام کل شوید. سهام کل باید ارزشی معادل حداقل 100 میلیون روبل داشته باشد. سالانه حداقل 6 میلیون روبل مالیات را برای سه سال بپردازید و پس از آن می توانید شهروندی روسیه را کسب کنید.

اخذ اقامت روسیه از طریق سرمایه گذاری

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در کشور روسیه را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال می توانید با ما در ارتباط باشید تا مشاوران و کارشناسان ما شما را دقیق تر راهنمایی کنند.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
خدمات شرکت آتیه آفرینان ایرانیان در کشور مالزی خدمات شرکت آتیه آفرینان ایرانیان در کشور مالزی

یکی از موارد مهم برای مهاجرت به مالزی، داشتن اطلاعات کامل و مهم درباره این کشور است. افراد م...

اقامت و تابعیت در نروژ اقامت و تابعیت در نروژ

کشور نروژ ، یکی از کشورهای اسکاندیناوی از کشورهای اتحادیه اروپا می باشد که از لحاظ امکانات ...

اقامت و تابعیت در لهستان اقامت و تابعیت در لهستان

هر فردی توقع دارد از زندگی شرافتمندانه و با آسایش و رفاه توام با کرامت انسانی برخوردار باشد...

نظرات کاربران
Call Now Button