اخذ اقامت و تابعیت ازطریق سرمایه گذاری در ایسلند(Iceland)

از میان روش های مختلف در خصوص اخذ اقامت ایسلند و مهاجرت به کشور ایسلند می توان به اخذ اقامت ایسلند از طریق سرمایه گذاری و مهاجرت به کشور ایسلند از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک در کشور ایسلند که یکی از روش های جذاب اخذ اقامت ایسلند محسوب می شود ، اشاره کرد.

شرایط مهاجرت و اخذ اقامت ایسلند از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به ایسلند از طریق سرمایه گذاری – اقامت از طریق سرمایه گذاری در ایسلند

در رابطه با اقامت از طریق سرمایه گذاری در ایسلند ابتدا در رابطه با کشور ایسلند توضیح می دهیم. ایسلند شمالی ترین کشور اروپا و جزیره ای در شمال اقیانوس اطلس است. پایتخت و بزرگ‌ترین شهر آن ریکیاویک و جمعیت این کشور ۳۲۰ هزار نفر است. حدود ۸۸ درصد از مردم این کشور مسیحی و بیشترشان پیرو آیین پروتستان هستند. شرایط مهاجرت به ایسلند از طریق ازدواج بدین صورت است که فرد تابع کشور ایسلند باشد و دارای درآمد کافی برای تامین زندگی خود و همسرش می باشد. طبق قانون ازدواج در ایسلند شخص متقاضی ازدواج با تبعه ایسلندی باید زبان ایسلندی را در حد عمومی آشنایی داشته باشد. بعد از ازدواج متقاضی برای اخذ ویزا باید به سفارت ایسلند مراجعه نموده و مدارک ثبت ازدواج و تقاضای خود را برای دریافت ویزای ازدواج ارائه نماید و در صورت تایید مدارک ویزای ازدواج صادر خواهد شد.  پیشنهاد ما برای مهاجرت به ایسلند از طریق تحصیل می باشد ، وجود دانشگاههای خوب و معتبر امکان تحصیل در این دانشگاهها را فراهم آورده است.

شما متقاضیان اقامت از طریق سرمایه گذاری در ایسلند لازم است بدانید که کشور ایسلند تا قرن 20 میلادی جزو فقیرترین کشورهای جهان محسوب می شد اما در دهه ۱۹۹۰ با صنعتی شدن ماهیگیری در این کشور و دریافت کمک هزینه توانست به یکی از مرفه ترین کشورهای جهان تبدیل شود. بازار آزاد این کشور ار نکات مهم در کشور ایسلند می باشد که میزان مالیات در کشور ایسلند نسبت به سایر اعضای سازمان همکاری اقتصادی پایین می باشد

از نظر اقامت در ایسلند از طریق سرمایه گذاری لازم است بدانید اقتصاد در کشور ایسلند بر صنعت ماهیگیری و شیلات، کشاورزی، گردشگری، برق آبی، زمین گرمایی و منابع انرژی تجدید پذیر بنا شده است. مهمترین بخش در اقتصاد ایسلند ، صنایع مالی می باشد اما با توجه به بحران های مالی صورت گرفته در این کشور هیچ بانکی در بورس مطرح نشده است.

شما متقاضیان مهاجرت به ایسلند از طریق سرمایه گذاری لازم است بدانید  که در سال های گذشته اقتصاد کشور ایسلند رشد یک تا دو درصدی داشته است که این میزان رشد در سال ۲۰۱۶ به بالای ۱۱ درصد افزایش یافت.

از منابع مهم رشد اقتصادی در کشور ایسلند صنعت گردشگری می باشد به طوریکه در سال ۲۰۱۶ بالای یک میلیون گردشگر از این کشور دیدن نمودند که ۴ برابر جمعیت محلی این کشور می باشد.

مهاجرت به ایسلند از طریق سرمایه گذاری و اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در ایسلند از راه های مورد نظر برای زندگی در کشور ایسلند می باشد و اکثر افراد برای اخذ اقامت کشور ایسلند سرمایه گذاری در کشور ایسلند را مدنظر قرار می دهند.

افرادی که در پی مهاجرت به ایسلند از طریق سرمایه گذاری و یا اقامت از طریق سرمایه گذاری در ایسلند هستند باید ثابت  کنند که سابقه تجارت موفق و کارآمد یا سوابق مدیریتی مطلوب دارند جذب بیشتری از سوی این کشور خواهند داشت هم چنین این افراد باید نشان دهند که سرمایه آن ها از راه های قانونی به دست آمده و هیچ عیب و نقصی ندارد.

مقامات ایسلندی و سازمان صنعت، به تشویق نوآوری و  سرمایه گذاری در ایسلند و در تحقیق و توسعه در این کشور علاقه مند می باشند.

یکی از موارد سرمایه گذاری در ایسلند سرمایه گذاری سازمانی است که این صندوق سرمایه گذاری سرمایه ای ابتکار عمومی / خصوصی در سال ۲۰۰۹ توسط ۱۶ صندوق مستمری بازنشستگی، بیمه Landsbanki و VIS تاسیس شد.

هدف اصلی از این سرمایه گذاری در ایسلند این است که مشکلات مالی شرکت های تاسیساتی در معرض مشکلات مالی را رفع می کند.

 

 

سرمایه گذاری در ایسلند

سرمایه گذاری در ایسلند

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در ایسلند مقاله” تحصیل در ایسلند را مطالعه فرمایید.

اقامت ایسلند  از طریق سرمایه گذاری

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در کشور ایسلندرا ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال می توانید با ما در ارتباط باشید تا مشاوران و کارشناسان ما شما را دقیق تر راهنمایی کنند.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت به گرجستان مهاجرت به گرجستان

مهاجرت به گرجستان دارای روش هایی است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند و آگاهی کامل از آنها ...

مهاجرت از طریق ویزای کار مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای کار و شرایط کار در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد...

مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو

مهاجرت تحصیلی و شرایط تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی در این مطلب مورد بررس...

نظرات کاربران
فرزاد بهمدی

سلام سرمایه گذاری در ایسلند

سارا جوادی

سلام جناب بهمدی، به منظور بررسی پرونده شما مدارک و شرایط شما باید توسط مشاورین موسسه به صورت تخصصی بررسی شود.پینشهاد میکنم برای دریافت وقت مشاوره همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 72207 تماس بگیرید.

سمیرا آذین فر

سلام ممنون میشم اگه راجع به مبلغ سرمایه گذاری و نحوه پرداخت (بازپرداخت مبلغ سرمایه گداری شده ) و نیز زمان لازم برای بررسی پرونده توضیح بدهید. با تشکر

شیوا ساریخانی

با سلام شرایط سرمایه گذاری در هر کشور متفاوت است.پرونده و مدارک و شرایط شما توسط مشاورین موسسه نیاز به بررسی تخصصی دارد تا نحوه سرمایه گذاری و مدت زمان مورد نیاز برای پرونده شما اعلام شود. جهت کسب اطلاعات با موسسه آتیه آفرینان ایرانیان تماس حاصل نمایید تا بهترین پیشنهادها برای سرمایه گذاری در اروپا، بر اساس شرایط شما اعلام شود. شماره تماس : ۰۲۱۲۲۲۲۶۷۷۷ موفق باشید.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button