مهاجرت به ایرلند (Ireland)

امروزه روش های مهاجرت به ایرلند به شکل های مختلف صورت می گیرد. در این مقاله قصد داریم درباره مهاجرت به ایرلند به شما اطلاعاتی بدهیم. برای مهاجرت به ایرلند شما باید ابتدا درباره کشور ایرلند اطلاعات کافی داشتهباشید . در مقالات دیگر بطور مفصل درباره روش های مهاجرت به ایرلندتوضیح داده ایم. کشور ایرلند، در شمال اروپا واقع شده است که با نام ایرلند جنوبی نیز خوانده می شود . پایتخت این کشور دوبلین می باشد . این کشور در حدود ۵ میلیون نفر جمعیت دارد که به زبان های ایرلندی و انگلیسی صحبت می کنند . کشور ایرلند جز اتحادیه اروپا بوده و آب و هوایی معتدل دارد که بارندگی در آن زیاد است . اغلب مردم این کشور مسیحی بوده و بیشتر از ۱۰ درصد جمعیت آن را مهاجران تشکیل می دهند . کشور ایرلند به دلیل سطح بالای زندگی همواره مورد توجه افراد بسیاری در سراسر دنیا جهت مهاجرت بوده و هر ساله افراد زیادی از راه های مختلف برای رفتن به این کشور تلاش می کنند . در طول دهه گذشته جمهوری ایرلند تبدیل به یک مقصدی بسیار محبوب برای مهاجرت به ایزلند تبدیل شده است . با توجه به اقتصاد نسبتا قوی ایرلند و سیستم مهاجرت طراحی شده برای مهاجران با توانایی کار بالا ( نیروی کار ماهر) برای کار آسان در این کشور، مهاجرت به ایرلند توصیه می گردد . برای مهاجرت به ایرلند روش های مختلفی وجود دارد که به طور خلاصه آنها را بیان می کنیم:

مهاجرت به ایرلند روش های مختلف جهت مهاجرت ایرلند

یکی از راه هایی که میتوانید برای اخذ اقامت ایرلند انتخاب کنید مهاجرت به ایرلند با ویزای کار می باشد . شرایط به این گونه است که شما برای کار و فعالیت در این کشور نیاز به یک کارفرمای ایرلندی دارید .این کارفرما باید با ارائه گواهی مبنی بر اینکه فرد متقاضی کار شرایط موردنظر را دارد درخواست کار را ارسال نماید و فرد متقاضی بتواند ویزای کاری این کشور را دریافت نماید و وارد بازار کار شود . با اخذ ویزای کار فرد میتواند پس از مدتی به اقامت این کشور دست یابد .

مهاجرت به ایرلند از طریق تحصیل یکی از بهترین راه های مهاجرت به ایرلند محسوب می شود که فرد پس از پایان تحصیلات خود می تواند ویزای خود را به ویزای کار تبدیل کرده و پس از مدتی به اقامت دائم این کشور برسد . تحصیل در مقاطع مختلف و رشته های گوناگون این کشور امکان پذیر است و شرط اصلی  تمامی دانشگاه ها برای پذیرش دانشجو داشتن مدرک زبان می باشد که نمره آن برای سطوح مختلف متفاوت در نظر گرفته شده است . مدارک دانشگاه های این کشور از اعتبار بین المللی برخوردار بوده و دانشجویان میتوانند پس از اتمام دوره تحصیلی خود به سایر کشور ها مهاجرت کرده و به کار مشغول شوند .

درباره مهاجرت به ایرلند از طریق ازدواج به این صورت است که مهاجرت و اخذ اقامت دائم برای برخی افراد که با یکی از اتباع این کشور ازدواج می کنند نیز امکان پذیر است که فرد برای شهروند این کشور شدن باید شرایطی را داشته باشد . یکی از این شرایط این است که فرد باید حداقل یک سال  قبل از درخواست خود برای شهروند شدن در این کشور اقامت داشته باشد .همچنین سه سال از ازدواج آنها گذشته باشد . تحت شرایط دیگری مانند اینکه فرد قبل از ازدواج دوسال در این کشور اقامت داشته باشد پس از ازدواج میتواند درخواست شهروند شدن بدهد و از تمامی حقوق شهروندی بهره مند شود  .

راه های متفاوتی برای رسیدن به اقامت کشور ایرلند وجود داردیکی از این روش مهاجرت به ایرلند از طریق ثبت شرکت وجود دارد که دو روش از آن را بررسی میکنیم:

روش اول : با ثبت شرکت و سرمایه ای در حدود ۵۰۰۰۰ یورو میتوانید در زمینه های گوناگون فعالیت خود در این کشور را آغاز نمایید اما باید توجه داشته باشید که در این روش نیاز به چند شریک ایرلندی نیز دارید تا بتوانید شرکت خود را به ثبت برسانید .

روش دوم : خرید اوراق قرضه می باشد که با خرید در حدود ده میلیون یورو اوراق قرضه در بازار سهام این کشور پس از پنج سال به اقامت دائم برسید که این روش کمی سخت به نظر میرسد .

درباره مهاجرت به ایرلند از طریق تولد فرزند به این صورت است که قوانین اعطای اقامت به فرزندانی که در این کشور به دنیا می آیند به این صورت است که فرزندی که از پدر و مادر ایرلندی متولد میشود میتواند تابعیت این کشور را دریافت نماید حتی اگر داخل خاک این کشور متولد نشود .برای فرزندانی که پدر و مادر آنها ایرلندی نبوده و حتی دارای اقامت نیستند نیز اگر در داخل خاک این کشور متولد شوند اقامت این کشور صادر میگردد و میتواند تابعیت این کشور را دریافت نمایند  و از تمام حقوق شهروندی بهره مند شوند .

  • مهاجرت به ایرلند از طریق پناهندگی

با توجه به روش های مختلف مهاجرت به ایرلند توصیه میشود که افراد برای اخذ اقامت کشورها تمامی راه ها را بررسی کرده و از یکی از روش های ذکر شده اقدام نمایند . مهاجرت به ایرلند از طریق پناهندگی راهی بسیار پر خطر و ریسک پذیر می باشد که اصلا توصیه نمی شود ولی به هر حال برخی افراد آن را انتخاب میکنند .در این روش تا زمانی که با درخواست پناهندگی فرد موافقت نشده است اجازه کار و یا هیچ گونه فعالیت را در این کشور ندارد و از هیچ گونه حق و حقوقی بهره مند نخواهد بود . بهتر است بدانید که این روش ممکن است سال ها به طول انجامد و شرایط بسیار سخت و طاقت فرسایی دارد .

برای رسیدن به اقامت و مهاجرت به ایرلند شما باید شرایط یکی از روش های بالا را داشته باشید تا بتوانید ویزا و اقامت دائم آن را دریافت نمایید .

  • مهاجرت به ایرلند به عنوان مبلغ دینی و مذهبی

برای اهداف تبلیغ موارد دینی نیز یک ویزای مذهبی در کشور ایرلند برای متقاضیان صادر میگردد، یک مبلغ ئینی به معنای کسی که عضو واجد شرایط یا استاد یک مذهب تازه تاسیس، نهاد مذهبی یا کلیسا است.شما می توانید برای این ویزا اقدام کنید اگر شما یک مبلغ دینی هستند و به دنبال مهاجرت به ایرلند برای برخی کار ها و فعالیت ها  مطابق موارد زیر هستید:

  • انجام عبادت معنوی / اجرای مراسم های جماعت در ایرلند،
  • مراقبت معنوی از اعضای جامعه همراه با موعظه، انجام وظایف بر اساس یک اخلاق دینی، نظارت بر جلسات دعا و غیره
  • رهبری معنوی
  • خدمت به نیازهای معنوی جامعه
  • ملاقات معنوی

الزاما مبلغ مذهبی بایستی وابسته به یک موسسه یا کلیسا باشد، و از طرف یک موسسه یا کلیسا در ایرلند برای وی درخواست کار ارسال گردد.

مهاجرت به ایرلند

مهاجرت به ایرلند

مهاجرت به ایرلند فعالیت در کشور ایرلند

فعالیت در کشور ایرلند با داشتن این ویزا امکان پذیر نیست :

  • انجام کار های دیگر با کسب حقوق یا بدون حقوق،
  • دسترسی به هر نوع بودجه عمومی.

مهاجرت به ایرلند – شرایط اخذ اقامت دائم در ایرلند

به طور کلی شرایط اخذ اقامت دائم در ایرلند به این صورت است که شما می توانید پس از  5 سال اقامت قانونی در ایرلند برای اقامت دائم خود درخواست را ارسال کنید. این مورد شامل دارندگان اجازه اشتغال نیز میگردد. برای کارشناسان و نیروهای کار ماهر تنها بعد از دو سال اقامت قانونی در این کشور می توانند برای اقامت دائم اقدام کنند، پس از دریافت اجازه اقامت دائم شهروند نیاز به دریافت اجازه کار ندارد.

بنابراین دقت کنید که حتما پس از ورود به کشور ایرلند اجازه قانونی خود را ثبت کنید. تا تمام زمانی که در این کشور هستید محاسبه گردد. این عمل بسیار مهم است و سعی کنید هرگز آن را تاخیر نیندازید زیرا باعث عوارض جدی برای شخص درخواست دهنده خواهد شد. شخصی که به موقع برای ثبت ورود و اخذ مجوز های لازم خود اقدام میکند می تواند در اسرع وقت اقامت دائم خود را اخذ کند.حتما قبل از اقدام جهت مهاجرت به ایرلند در رابطه با هزینه زندگی در این کشور اطلاعات لازم را کسب کنید.

مهاجرت به ایرلند – اخذ تابعیت و شهروندی در ایرلند

اخذ تابعیت و شهروندی در ایرلند به این صورت است که پس از پنج سال اقامت مستمر و بدون نقض قوانین در ایرلند، شما ممکن است واجد شرایط اخذ شهروندی دائم در این کشور شوید. به عنوان یک شهروند در ایرلند شما حق دریافت گذرنامه ایرلندی را دارید و همچنین برای رای دادن در انتخابات ایرلندی شما به عنوان یک شهروند اتحادیه اروپا می توانید شرکت کنید. و همچنین با داشتن ویزای ایرلندی شما می توانید به راحتی در سراسر اروپا سفر کنید.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

1/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت به گرجستان مهاجرت به گرجستان

مهاجرت به گرجستان دارای روش هایی است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند و آگاهی کامل از آنها ...

مهاجرت از طریق ویزای کار مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای کار و شرایط کار در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد...

مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو

مهاجرت تحصیلی و شرایط تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی در این مطلب مورد بررس...

نظرات کاربران
Call Now Button