اخذ اقامت ایرلند (Ireland) از طریق ازدواج

همانطور که در مقاله های قبلی توضیح داده شد برای مهاجرت و اقامت در ایرلند روش های زیادی وجود دارد. از جمله روش های اخذ اقامت در ایرلند ،  تحصیل در ایرلند ، اخذ ویزای کاری ایرلند یا سرمایه گذاری در ایرلند ، اخذ اقامت در ایرلند از طریق تولد فرزند و اخذ اقامت از طریق ازدواج درایرلند می باشد که در این مقاله به بررسی این روش خواهیم پرداخت.

اخذ اقامت در کشور ایرلند از طریق ازدواج – مهاجرت به ایرلند از طریق ازدواج

پایتخت کشور ایرلند، شهر دوبلین است که در جزیرهٔ ایرلند، در شمال‌غربی قارهٔ اروپا واقع شده‌است . جمهوری ایرلند ۴٫۶ میلیون نفر جمعیت دارد.زبان رسمی این کشور ایرلندی و انگلیسی است. اما زبان انگلیسی رایج تر است وتقریبا ۹۰ درصد مردم ایرلند به زبان انگلیسی صحبت می کنند. واحد پول کشور ایرلند یورو می باشد. جمهوری ایرلند در سال ۱۹۷۳ یکی از اعضای اتحادیه اروپا شد. بنابراین شخصی که اقامت کشور ایرلند را کسب کرده باشد می تواند به راحتی در ۲۷ کشور عضو اتحادیه اروپا تردد نماید .

به دلیل مهاجرت افراد به کشور ایرلند، این کشور با  افزایش 10 درصدی جمعیت در سال های اخیر روبرو بوده است. بر طبق نظام حقوق بین الملل خصوصی در اغلب کشورهای جهان پذیرفته شده، که در صورت ازدواج فی مابین زوجین فرد می تواند در راستای اخذ تابعیت اقدام نمایند. کشور ایرلند از این  قائده مستثنی نمی باشد. لذا چنان چه یک نفر با یک ایرلندی ازدواج کند می تواند جهت اخذ تابعیت اقدام کند.

اگر شما یک شخص خارجی غیر ایرلندی هستید در صورت ازدواج با یک شهروند ایرلندی ، تحت شرایطی می توانید حق شهروندی کشور ایرلند را کسب نمایید .

برای دریافت حق شهروندی از طریق ازدواج ، شخص متقاضی باید شرایط زیر را دارا باشد :

_حداقل نیاز است تا 3 سال از ازدواج شما گذشته باشد.

_ شخص متقاضی باید حداقل به مدت یکسال قبل از تاریخ درخواست خود در کشور ایرلند اقامت مداوم داشته باشد .

_شخص متقاضی حداقل ۲ سال در طول مدت ۴ سال قبل از اقامت reckonable در کشور ایرلند زندگی کرده باشد .

_ ازدواج باید به طور رسمی تحت قانون ایرلند ثبت شده باشد .

_ شخص متقاضی و همسر ایرلندیش باید به عنوان زن و شوهر در کنار هم زندگی کنند. در واقع اینکه ازدواج آنها صوری نباشد .

_ شخص متقاضی باید شخصیت خوبی از خود در کشور ایرلند نشان دهد ودر واقع انطباق پذیری داشته باشد .

_شخص متقاضی باید یک اظهار نامه تحت عنوان وفاداری به دولت و ملت کشور ایرلند ثابت نماید .

اخذ اقامت در کشور ایرلند از طریق ازدواجنحوه درخواست برای دریافت ویزا ایرلند

شخص متقاضی باید برای دریافت  این نوع ویزا به صورت آنلاین اقدام و دستورعمل های فرم های درخواستی را تکمیل نمایند.فرم های خلاصه به همراه مدارک لازم باید چاپ و امضاء وتاریخ در آن مشخص گردد و سپس ارسال شوند.

امکان دارد که از سیستم های شناسایی و تشخیص هویت به عنوان بخشی از فرآیند تکیل مدارک شخص متقاضی استفاده شود .

اگر شخص متقاضی اطلاعات نادرست و یا گمراه کننده ارائه نماید، ممکن است اصلا درخواست او مورد بررسی قرار نگیرد و شخص نیز نتواند درخواست تجدید نظر بدهد و یا اینکه برای بیشتر از ۵ سال به او ویزا ایرلندی ندهند .

شما میتوانید از طریق ویزای مشارکت مدنی ازدواج واقعی ، پس از ثبت و تایید تاریخ ازدواج ، به عنوان یک زوج وشریک مدنی اقامت کشور ایرلند را دریافت نمایید . برای دریافت این نوع ویزا باید از ۳ ماه قبل از سفر به کشور ایرلند اقدام نمایید .

 

مهاجرت به ایرلند از طریق ازدواج

مهاجرت به ایرلند از طریق ازدواج

اخذ اقامت در کشور ایرلند از طریق ازدواج – مدارک مورد نیاز اقامت از طریق ازدواج در کشور ایرلند

_مدارک ومستنداتی مبنی از قصد ازدواج شخص متقاضی

_ سند ازدواج رسمی

_حکم طلاق و یا گواهی فوت (در صورت ازدواج قبلی)

_فرم تکمیل شده ازدواج (MRF)

_مدارک و شواهدی برای سابقه ارتباط شخص متقاضی با زوج ایرلندی خود

لازم به ذکر است شواهد و مدارک از ارتباط شخص متقاضی مانند مسافرت هایی که در کنار هم بوده اند ، پرینت مکالمه های تلفنی ، مکاتبات ایترنتی و…

البته باید توجه داشت برای مهاجرت از طریق ازدواج به کشور ایرلند صرفا مکاتبات و مکالمه های تلفنی و اینترنی مورد تایید نیست.رابطه زوجین باید حتما رو در رو(به جز وب کم)  باشد .

ارائه این شواهد و مدارک می بایست افسر ویزا را بر حسن نیت شخص متقاضی مبنی بر ازدواج  واقعی ، متقاعد سازد .

بدیهی است اطلاعات در خصوص ازدواج وشروط ضمن عقد ازدواج و اخذ تابعیت یا اقامت  در ایرلند از طریق ازدواج، دارای پیچیدگی های بسیار می باشد. در این خصوص می توانید با مشاورین مجرب موسسه ما تماس حاصل نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در ایرلند مقالهتحصیل در ایرلند” را مطالعه فرمایید.

اخذ اقامت ایرلند از طریق ازدواج

  • کارشناسان و مشاورین ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ شهروندی و تابعیت در ایرلند را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه اخد تابعیت از طریق ازدواج در ایرلند و چگونگی مهاجرت به ایرلند از طریق ازدواج و ارایه خدمات صدور ویزای ازدواج ایرلند می توانید با ما در ارتباط باشید.

 

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت به گرجستان مهاجرت به گرجستان

مهاجرت به گرجستان دارای روش هایی است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند و آگاهی کامل از آنها ...

مهاجرت از طریق ویزای کار مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای کار و شرایط کار در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد...

مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو

مهاجرت تحصیلی و شرایط تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی در این مطلب مورد بررس...

نظرات کاربران
Mohammad

Ba salam Ie soali dar morde akhz passport dashtam Man ba hamsaram ezdvaj kardam k Irelandi hast ama dar gorjestan ezdvajemun sabt shode va alan hodode ie sal az tarikhe ezdvajemon migzare va ma dar Qatar zendegi mikonim dar hale hazer , barai gereftan passport Ireland chetor baid eghdam kard ba sharit man Ba tashkor

شیوا ساریخانی

با سلام در خصوص اخذ پاسپورت و اقامت کشور ایرلند راه های متفاوتی وجود دارد.در خصوص اخذ اقامت ایرلند از طریق ازدواج می توانید به سفارت کشور ایرلند مراجعه نموده و درخواست خود را مطرح نمایید.همچنین میتوانیدجهت کسب اطلاعات بیشتر با موسسه آتیه آفرینان ایرانیان تماس حاصل نمایید تا بهترین پیشنهادها برای اخذ اقامت کشور ایرلند بر اساس شرایط شما اعلام بشود. شماره تماس : 02122226777 موفق باشید

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button