همانطور که در مقاله های قبلی توضیح داده شد برای مهاجرت و اقامت در اسپانیا روش های زیادی وجود دارد. از جمله روش های اخذ اقامت در اسپانیا ،  تحصیل در اسپانیا ، اخذ ویزای کاری اسپانیا یا سرمایه گذاری در اسپانیا ، اخذ اقامت در اسپانیا از طریق تولد فرزند و اخذ اقامت از طریق ازدواج در اسپانیا  می باشد که در این مقاله به بررسی این روش خواهیم پرداخت.

اخذ اقامت و تابعیت اسپانیا از طریق ازدواج

یکی از متداول ترین راه های اخذ اقامت, ازدواج میباشد. چنانچه شخصی با یکی از اتباع اسپانیا ازدواج نماید می تواند درخواست اقامت این کشور را دهد و سفارت پس از بررسی شرایط می تواند اقامت دائم را به شخص متقاضی اعطا نماید. ازدواج در اسپانیا به دو صورت مدنی و مذهبی صورت میگیرد.

ازدواج مدنی به فرایند ازدواج از طریق قانونی که جنبه های مذهبی را در خواهد گرفت اطلاق می شود در حالی که ازدواج مذهبی در کلیسا برگزار میشود البته قوانین در نظر گرفته شده برای این نوع ازدواج همانند حقوق اتحادیه های مدنی خواهد بود. فرایند ازدواج در اسپانیا بسیار وقت گیر خواهد بود. بنابراین متقاضیان بایستی زمان کافی برای کارهای اداری ازدواج در نظر بگیرند.

اخذ اقامت و تابعیت اسپانیا از طریق ازدواج
اخذ اقامت و تابعیت اسپانیا از طریق ازدواج

شرایط اخذ اقامت و تابعیت اسپانیا از طریق ازدواج

  • پاسپورت
  • نامه عدم سوء پیشینه
  • گواهی سلامت
  • شناسنامه با ترجمه زبان اسپانیایی
  • ثبت گواهی ازدواج در تالار شهر اسپانیا یا پادرون

اخذ اقامت اسپانیا از طریق ازدواج

کارشناسان و مشاورین ما در موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ شهروندی و تابعیت در اسپانیا را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه اخد تابعیت از طریق ازدواج در اسپانیا و چگونگی مهاجرت به اسپانیا از طریق ازدواج و ارایه خدمات صدور ویزای ازدواج اسپانیا می توانید با ما در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت به گرجستان مهاجرت به گرجستان

مهاجرت به گرجستان دارای روش هایی است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند و آگاهی کامل از آنها ...

مهاجرت از طریق ویزای کار مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای کار و شرایط کار در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد...

مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو

مهاجرت تحصیلی و شرایط تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی در این مطلب مورد بررس...

نظرات کاربران
حامی

با سلام و خسته نباشید بنده مرد هستم و در ایران زندگی میکنم، مدتی هست که از طریق فضای مجازی با یک خانم که ده سال از خودم بزرگتر هست آشنا شدم و به هم علاقمند شدیم، ایشون هم تابعیت اسپانیا و هم تابعیت شیلی را دارا هستند، ولی در حال حاضر در شیلی زندگی میکنند، میخواستم بپرسم آیا ما میتوانیم در خارج از اسپانیا و در کشوری مانند ترکیه ازدواج کنیم و ایشان مدارک من را به عنوان همسرشون به اسپانیا ببرند برای اخذ ویزا و تابعیت؟ چون من نمیدونم برای ازدواج چطوری وارد اسپانیا بشم و در آنجا با او ازدواج کنم، و اینکه آیا اختلاف سنی ما برای گرفتن تابعیت اسپانیا مشکل ساز نیست؟ بنده ۳۲ سال دارم و ایشان ۴۲ سال

آتیه آفرینان

سلام وقت بخیر به این شیوه می توانید اقدام کنید فقط لازم هست نشون بدهید که این ازدواج ساختگی نیست.

نوید

سلام ، ۲۷ ساله قصد ازدواج با خانم اسپانیایی را دارم. گردش حساب و وثیقه ندارم ، ممنون میشم راهنمایی کنید چجوری ویزا بگیرم

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز ، به منظور اقدامبرای ویزای ازدواج اسپانیا ، بعد از اینکه ازدواج را به صورت رسمی ثبت کردید ، مدارک مالی و ثبت عقد را به سفارت تحویل میدهید.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button