اخذ اقامت و تابعیت ازطریق سرمایه گذاری در اسلوونی(Slovenia)

از میان روش های مختلف در خصوص اخذ اقامت اسلوونی و مهاجرت به کشور  اسلوونی می توان به اخذ اقامت اسلوونی از طریق سرمایه گذاری و مهاجرت به کشور اسلوونی  و از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک در کشور اسلوونی که یکی از روش های جذاب اخذ اقامت اسلوونی محسوب می شود ، اشاره کرد.

شرایط مهاجرت و اخذ اقامت اسلوونی از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در کشور اسلوونی مهاجرت به اسلوونی از طریق سرمایه گذاری

کشور اسلوونی با ۲۰،۲۷۳ کیلومتر مربع (۷۸۲۷ مایل مربع) مساحت در مرکز قاره اروپا و در مجاورت رشته کوه آلپ و دریای آدریاتیک واقع است. جمهوری اسلوونی به اسلوونیایی (Slovenia)در قلب اروپا واقع شده است و محل اتصال شرق به غرب اروپا است.  اسلوونی از سوی غرب با ایتالیا، از شمال با اتریش، از جنوب و جنوب شرقی با کرواسی و از سمت شمال شرق با مجارستان هم‌مرز است لیوبلینا، پایتخت اسلوونی و بزرگترین شهر این کشور است که سبک معماری باشکوهی دارد. از دیدنی ترین مکان های اسلوونی می توان به روگاسکا اسلاتینا، منطقه ای جادویی که به آب های گرم و مناظر آرامش بخشش معروف است و دریاچه بلد، گردشگاه کوهستانی شیک و راحت، اشاره کرد.

کشور اسلوونی به خاطر موقعیت استراتژیکی که دارد یک گزینه بسیار عالی جهت انجام تجارت و سرمایه گذاری خارجی میباشد. وجود چراگاه‌های کوهستانی باعث رونق دامپروری در این کشور شده است. در قسمتهای شمال غربی، معادن عظیمی از جیوه قرارگرفته ‌است، که همراه با صنایع سبک و صنعت گردشگری، نقش مهمی در تأمین درآمدهای کشور، ایفا می‌کنند. در قسمتهای شمال غربی، معادن عظیمی از جیوه قرارگرفته ‌است، که همراه با صنایع سبک و صنعت گردشگری، نقش مهمی در تأمین درآمدهای کشور، ایفا می‌کنند.

به طور کلی هر شخص تبعه خارجی می‌تواند مهاجرت به اسلوونی از طریق ثبت شرکت و سرمایه گذاری داشته باشد و در کشور اسلوونی شرکت ثبت کند و پروسه ثبت شرکت برای تمامی اتباع اتحادیه اروپا، سوئیس و کشورهای ثالث یکسان است. اشخاص، بدون هیچ محدودیتی می‌توانند در کشور اسلوونی شرکت ثبت کنند؛ نوع این شرکت، بسته به نیاز ثبت کننده شرکت، می‌تواند LTD، LLC و یا  PLCباشد.

لازم به ذکر است که اتباع کشورهای خارجی با ثبت شرکت و سرمایه گذاری در اسلوونی، می‌توانند از دولت این کشور، اجازه اقامت دریافت کنند.

سرمایه گذاری در کشور اسلوونی –  اخذ اقامت اسلوونی از طریق ثبت شرکت

سرمایه گذاری و ثبت شرکت در اسلوونی یکی از طرق اخذ اقامت در اروپا می باشد و بسیاری از متقاضیان مهاجرت به اروپا به جهت کسب تجربه و کار به دنبال راهی برای سهل الوصول در باب اخذ اقامت در اسلوونی هستند. سرمایه گذاری در اسلوونی  از طریق راه اندازی ثبت شرکت امکان پذیر است

و پس از پرداخت مالیات های مربوطه و اداره شرکت به مدت پنج سال به اخذ اقامت منجر میشود که با عنوان اخذ اقامت اسلوونی از طریق سرمایه گذاری و یا اخذ اقامت اسلوونی از طریق ثبت شرکت امکان پذیر است  برای مثال اگر یک شخصی دارای سرمایه ای می باشد تمایل بسیار زیادی به سرمایه گذاری در خارج از ایران می باشد و در این مسیر هزینه هایی را صرف می نماید.

البته بسیاری از افرادی که چندین بار به کشورهای اروپایی از قبیل اسلوونی سفر کرده اند قواعد تجارت در اروپا را تا حدودی یاد گرفته اند.

اما افرادی که برای اولین بار اقدام برای ثبت شرکت در اسلوونی و یا سرمایه گذاری در اسلوونی می نمایند باید به این نکته دقت نمایند که قواعد و قوانین تجارت را رعایت نمایند که مبادا دچار مشکل حقوقی در پروسه کاری خود بشوند.

سرمایه گذاری در اسلوونی

سرمایه گذاری در اسلوونی

سرمایه گذاری در کشور اسلوونی مزایای ثبت شرکت اسلوونی

مزایای ثبت شرکت اسلوونی به شرح زیر می باشد :

  • مالکیت ۱۰۰% (بدون نیاز به شریک محلی)
  • دسترسی به تمام نواحی اروپای شینگن برای مسافرت، تجارت و اقامت طولانی مدت
  • امکان درخواست اقامت دائم پس از ۵ سال
  • امکان درخواست پاسپورت ۵ سال بعد از اخذ اقامت دائم
  • امکان اخذ آسان ویزا برای تمامی نقاط دنیا
  • افتتاح حساب شرکتی و شخصی
  • استفاده از مارک تجاری (برند) اروپائی
  • قوانین تجاری و گمرکی آزاد در داخل اتحادیه اروپا
  • پس از اخذ پاسپورت کشور اسلوونی شما قادر خواهید بود به ۱۶۴ کشور بدن نیاز به ویزا سفر کنید که می توان به کشورهای آمریکا و ژاپن و کانادا  نام برد
  • تحصیل فرزندان زیر ۱۸ سال به طور رایگان در مدارس این کشور
  • تحصیل رایگان فرزندان در دانشگاه تا مقطع کارشناسی ارشد

سرمایه گذاری در کشور اسلوونی مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در اسلوونی

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در اسلوونی به شرح زیر می باشد:

۱. اصل و کپی پاسپورت

۲. اصل و کپی گواهی آدرس اقامت دائم؛ مانند قبض آب یا برق

۳. اصل و کپی مدرک تولد (در ایران، شناسنامه)

۴. فرم‌ های لازم برای ثبت شرکت

پس از آماده کردن مدارک لازم، برای شروع پروسه ثبت شرکت و سرمایه گذاری در اسلوونی ، شخص باید مهاجرت به اسلوونی از طریق ثبت شرکت و سرمایه گذاری داشته و به کشور اسلوونی رفته و از آن جایی که اتباع ایران برای سفر به کشور‌های اتحادیه اروپا و منطقه شنگن نیاز به ویزا دارند، این سفر باید با ویزای توریستی انجام شود.

پس از رسیدن به کشور اسلوونی و ثبت شرکت مورد نظر، شخص باید به ایران بازگردد و از سفارت اسلوونی در تهران، درخواست اقامت اسلوونی از طریق ثبت شرکت و سرمایه گذاری کند.

لازم به ذکر است که برای ثبت شرکت وسرمایه گذاری در اسلوونی ، راه دیگری نیز وجود دارد که شخص بدون سفر به کشور اسلوونی شرکت مورد نظر خود را ثبت کند و آن هم، دادن وکالت به یک وکیل است تا این کار را برای وی انجام دهد.

سرمایه گذاری در کشور اسلوونی روشهای سرمایه گذاری در شرکت

۱. استخدام پرسنل شهروند اتحادیه اروپا:

– مبلغ سرمایه‌گذاری: ۱۲۰۰۰ یورو تا ۱۴۰۰۰ یورو

– مدت زمان کل پروسه: حداقل ۶ ماه

۲. سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت در اسلوونی در مستغلات با نام شرکت ثبت شده:

– مبلغ سرمایه‌گذاری: ۵۰۰۰۰ یورو

– مدت زمان پروسه: ۱ ماه پس از سرمایه‌گذاری

۳. فروش از طریق شرکت در جهان:

– مبلغ سرمایه‌گذاری: ۱۰۰۰۰ یورو

– مدت زمان پروسه: ۶ ماه

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در اسلوونی مقاله “تحصیل در اسلوونی” را مطالعه فرمایید.

اخذ اقامت اسلوونی از طریق سرمایه گذاری

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در کشور اسلوونی را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال می توانید با ما در ارتباط باشید تا مشاوران و کارشناسان ما شما را دقیق تر راهنمایی کنند.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت به گرجستان مهاجرت به گرجستان

مهاجرت به گرجستان دارای روش هایی است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند و آگاهی کامل از آنها ...

مهاجرت از طریق ویزای کار مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای کار و شرایط کار در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد...

مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو

مهاجرت تحصیلی و شرایط تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی در این مطلب مورد بررس...

نظرات کاربران
Call Now Button