همانطور که در مقاله های قبلی توضیح داده شد برای مهاجرت و اقامت در استرالیا روش های زیادی وجود دارد. از جمله روش های اخذ اقامت در استرالیا ،  تحصیل در استرالیا، اخذ ویزای کاری استرالیا یا سرمایه گذاری در استرالیا ، اخذ اقامت در استرالیا از طریق تولد فرزند و اخذ اقامت از طریق ازدواج در استرالیا می باشد که در این مقاله به بررسی این روش خواهیم پرداخت.

اخذ اقامت و تابعیت استرالیا از طریق ازدواج

کسب تابعیت راه های متعددی دارد که یکی از این راه ها ازدواج با اتباع آن کشور است. برای دریافت ویزای ازدواج استرالیا, متقاضی میبایست ازدواج خود با یک شهروند استرالیایی را ثبت رسمی نماید. برای اخذ ویزای ازدواج استرالیا فرد می‌ تواند داخل یا خارج از استرالیا باشد البته باید اثبات کنند که رابطه آنها واقعی بوده و هدف از ازدواج کسب اقامت نیست که در این زمینه مدارک متعددی مبنی بر اثبات روابط دو طرف قبل و بعد از ازدواج ارائه می شود. معمولا ۲ سال بعد از ازدواج، اگر زوج متقاضی در طی این مدت به صورت مشترک و با هم زندگی کرده باشند و مدارکی دال بر اثبات این موضوع به کارشناس اداره مهاجرت ارائه دهند، واجد شرایط برای اخذ ویزای دائم هستند. افرادی که موفق به دریافت ویزا ازدواج می شوند اجازه کار و تحصیل در استرالیا را دارا می باشند همچنین می‌ توانند از بسیاری از مزایای رایگان شهروندان این کشور به آسانی استفاده کنند.

اخذ اقامت و تابعیت استرالیا از طریق ازدواج
اخذ اقامت و تابعیت استرالیا از طریق ازدواج

شرایط اخذ اقامت و تابعیت استرالیا از طریق ازدواج

  • گواهی نامه بانکی
  • زمان آشنایی با همسرتان و مدارکی جهت اثبات دوران نامزدی و ازدواج و آشنایی تان
  • اثبات مدرکی جهت نشان دادن محلی مناسب جهت اسکان زوجین
  • رابطه باید حداقل 12 ماه قبل از درخواست ویزا شکل گرفته باشد

اخذ اقامت استرالیا از طریق ازدواج

کارشناسان و مشاورین ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ شهروندی و تابعیت در استرالیا را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه اخد تابعیت از طریق ازدواج در استرالیا و چگونگی مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج و ارایه خدمات صدور ویزای ازدواج استرالیا می توانید با ما در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت به گرجستان مهاجرت به گرجستان

مهاجرت به گرجستان دارای روش هایی است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند و آگاهی کامل از آنها ...

مهاجرت از طریق ویزای کار مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای کار و شرایط کار در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد...

مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو

مهاجرت تحصیلی و شرایط تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی در این مطلب مورد بررس...

نظرات کاربران
Call Now Button