مهاجرت به بلغارستان از طریق تولد فرزند

کشور بلغارستان ، در جنوب شرقی اروپا واقع شده است که پایتخت آن شهر صوفیه می باشد . زبان بلغاری ، زبان رسمی مردم کشور بلغارستان است ولی نسل جدید تمایل به صحبت زبان انگلیسی نیز دارند . از این رو افراد بسیاری به این کشور مهاجرت می کنند که یکی از راه های مهاجرت به بلغارستان ، مهاجرت به بلغارستان از طریق تولد می باشد و مقاله پیش رو به این موضوع اختصاص داده شده است .

به طور کلی نظام حقوقی کشورها از جمله کشور بلغارستان بر دو اساس سیستم خون و سیستم خاک استوار می باشد که نظام حقوقی کشور بلغارستان بر اساس خون اعطای تابعیت را به افراد اعطا می کند و نسبت به اعطای تابعیت از طریق سیستم خاک سخت گیر تر است ولی این موضوع بدین معنا نیست که هیچ وقت فرد متقاضی نمی تواند اقامت و در نهایت تابعیت کشور بلغارستان را اخذ کند. نظام حقوقی و سیستم اعطای تابعیت کشور بلغارستان از طریق خون می باشد یعنی وقتی فرزندی متولد می شود به تبع از پدر خود می تواند همان تابعیت را کسب کند و بر همان اساس فرزندی که در کشور بلغارستان متولد می شود به تبع از پدر خود به تابعیت می رسد. پس اگر یکی از پدر و مادر فرزند که متولد شده تابعیت بلغارستان را داشته باشد ، به فرزند تابعیت بلغارستان داده خواهد شد و در صورتی که پدر و مادر فرزند از تبعه کشور بلغارستان نباشند فرزند نمی تواند به اقامت برسد.

مهاجرت به بلغارستان از طریق تولد

مهاجرت به بلغارستان از طریق تولد

به طور کلی تابعیت یک رابطه ی سیاسی و معنوی بین فرد و دولت متبوع خود است و روند اخذ تابعیت با تولد فرزند شروع می شود و در دوره حیات فرد ادامه دار می شود.  اصولا تابعیت یک امر غیر ارادی می باشد و این امر بدین معنا است که در بدو تولد بر طبق قوانین موجود در یک کشور ، فرد تابعیت همان کشور را می گیرد.

 

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت به بلغارستان از طریق سرمایه گذاری مهاجرت به بلغارستان از طریق سرمایه گذاری

یکی از کشورهایی که با سرمایه گذاری در آن می توان به سود و اخذ اقامت رسید، کشور بلغارستان می ...

هزینه های تحصیل در گروه پزشکی بلغارستان هزینه های تحصیل در گروه پزشکی بلغارستان

کشور بلغارستان در اروپا از لحاظ مساحت در رتبه چهاردهم قرار گرفته است . گرچه کیفیت زندگی و سط...

تحصیل پزشکی در بلغارستان تحصیل پزشکی در بلغارستان

کشور بلغارستان از دیگر کشورهای مجذوب برای متقاضیان تحصیل در رشته های پزشکی با توجه به پیشر...

نظرات کاربران
Call Now Button