اخذ اقامت و تابعیت ازطریق سرمایه گذاری در ایرلند(Ireland)

از میان روش های مختلف در خصوص اخذ اقامت ایرلند و مهاجرت به کشور ایرلند می توان به اخذ اقامت ایرلند از طریق سرمایه گذاری و مهاجرت به کشور ایرلند از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک در کشور ایرلند که یکی از روش های جذاب اخذ اقامت ایرلند محسوب می شود ، اشاره کرد.

شرایط مهاجرت و اخذ اقامت ایرلند از طریق سرمایه گذاری

کشور ایرلند جزو محدود کشورهای اروپای غربی می باشد که عضو اتحادیه شنگن نمی باشد. اما به دلیل اخذ مالیات کم و زبان انگلیسی بسیاری از اشخاص تمایل به سرمایه گذاری در کشور ایرلند دارند. سیستم مهاجرت ایرلند به مهاجران با مهارت ها و تخصص های مورد نیاز اقتصاد ایرلند برای دریافت اجازه ورود و ویزا با سهولت اجازه می دهد. اگر شما یک شهروند خارج از اتحادیه اروپا هستید و میخواهید به ایرلند مهاجرت کنید، برنامهمهاجرت سرمایه گذاری به ایرلند یکی از ساده ترین روش های مهاجرتی به این کشور می باشد که به سه طریق انجام میگیرد. در روش خرید املاک مسکونی به منظور اخذ اقامت  ایرلند,متقاضی ملکی مسکونی در کشورایرلند خریداری نموده و بر اساس سرمایه گذاری و خرید انجام شده در خواست اقامت و مهاجرت به کشور ایرلند می نماید. روش دیگر سرمایه گذاری خرید املاک تجاری از قبیل مغازه ؛رستوران ؛هتل ؛کارخانه و… در کشورایرلند  است البته این روش ممکن است به تنهایی یا در بیشتر موارد همراه با ثبت شرکت در کشور ایرلند  انجام شود بستگی به قوانین و مقررات کشورها دارد اما چنانچه تاسیس شرکت با هدف مدیریت مجموعه های مذکور انجام شود باید گردش مالی شرکت در کشورایرلند  گویای وضعیت واقعی کسب و کار مورد نظر باشد. آخرین روش سرمایه گذاری واخذ اقامت ایرلند و مهاجرت به اروپا خرید اوراق قرضه دولتی جهت اخذ اقامت این کشور است. در این روش متقاضی نسبت به خرید اوراق قرضه دولتی جهت اخذ اقامت کشورایرلند(اقامت اروپا) اقدام میکند که خود به دو صورت سرمایه غیر قابل برگشت و سرمایه قابل برگشت پس از سپری شدن مدت زمان سپرده گذاری سرمایه است.

چهار مرحله برای برنامه مهاجرت به ایرلند از طریق سرمایه گذاری مهاجر وجود دارد : ۱) درخواست ، ۲) تایید در خواست ۳ ) سرمایه گذاری ، ۴) اقامت

سرمایه گذاری در ایرلند

سرمایه گذاری در ایرلند

از دیگر شرایط سرمایه گذاری میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • سرمایه گذاری بنیادی ایرلند :

شخص سرمایه گذار تا مبلغ500000 یورو با استفاده از توانایی خود در رشته هنر ، ورزش و بهداشت .حال اگر فرد سرمایه گذار دارای ۵ شریک باشد می تواند با ۴۰۰۰۰۰یورو نیز سرمایه گذاری خود را انجام دهد.

  • سرمایه گذاری تشکیلات اقتصادی ایرلند :

شخص سرمایه گذار می تواند با ۵۰۰۰۰۰ یورو مشغول به کسب و کار شود و در صورتی که  شخص سرمایه گذار در صورتی که به مدت سه سال گردش مالی داشته باشد می تواند اقامت دایم کسب کند.

  • سرمایه گذاری اوراق قرضه ایرلند :

شخص سرمایه گذار باید برای سرمایه گذاری اوراق قرضه کشور ایرلند به ارزش۱۰۰۰۰۰۰۰ یورو به مدت ۵ سال خریداری کند.

  • سرمایه گذاری های مختلف:

شخص سرمایه گذار موظف است حداقل۴۵۰۰۰۰ یورو اموال و ۵۰۰۰۰۰ یورو اوراق قرضه خریداری کند.

  • صندوق سرمایه گذاری ایرلند :

شخص سرمایه گذار باید۵۰۰۰۰۰ یورو را در یک صندوق سرمایه گذاری که مورد تایید دولت ایرلند می باشد سرمایه گذاری کند.

  • سرمایه گذاری در املاک و مستغلات (REIT) ایرلند :

شخص سرمایه گذار باید حداقل دو میلیون یورو در بورس ، اوراق بهادر خریداری کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در ایرلند مقاله” تحصیل در ایرلند ” را مطالعه فرمایید.

اخذ اقامت ایرلند از طریق سرمایه گذاری

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در کشور ایرلند را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال می توانید با ما در ارتباط باشید تا مشاوران و کارشناسان ما شما را دقیق تر راهنمایی کنند.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت به گرجستان مهاجرت به گرجستان

مهاجرت به گرجستان دارای روش هایی است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند و آگاهی کامل از آنها ...

مهاجرت از طریق ویزای کار مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای کار و شرایط کار در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد...

مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو

مهاجرت تحصیلی و شرایط تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی در این مطلب مورد بررس...

نظرات کاربران
Call Now Button