مهاجرت اقامت کاری امارات یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب خود نموده است. در این مقاله می خواهیم شرایط کار در امارات را بررسی کنیم و به مدارک اقامت امارات از طریق کار اشاره کنیم. همچنین به سوالاتی درباره قوانین مهاجرت به امارات از طریق کار و مراحل درخواست برای اخذ ویزای کار در امارات توضیحاتی کافی و دقیق به شما عزیزان ارائه می دهیم.

اگر قصد مهاجرت به امارات را دارید، اقامت امارات از طریق کار می تواند راهی مطمئن برای مهاجرت باشد. این کشور توسعه یافته به روش های مختلفی اجازه کار و کاریابی  به افراد می دهد. همچنین قوانین مهاجرت به امارات پیچیدگی های مخصوص به خود دارد. این مقاله توسط متخصصان موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان تالیف شده است.

امید است که مطالب فوق بتواند برای شما مفید باشد و پاسخ سوالات خود را در رابطه با کار در امارات می توانید با کارشناسان موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید، و همچنین برای آشنایی بیشتر با موسسه و پرونده های موفق ما می توانید از پیج اینستاگرام آتیه آفرینان دیدن کنید.

🔊 پادکست شرایط کار در امارات 🔊 

بررسی شرایط کار در امارات

درخواست مشاوره مهاجرت

همراهان عزیز، لطفا برای ارزیابی اولیه و گرفتن مشاوره مهاجرتی، فرم درخواست زیر را تکمیل کرده و منتظر تماس ما در سریع ترین زمان ممکن باشید.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

کار در امارات

ابوظبی از شهرهای مهم امارات به حساب می آید و پایتخت این کشور و مهد تجارت در امارات است. این شهر بهترین گزینه برای کسانی است که با ویزای کاری وارد خاک این کشور می شوند. میزان مهاجرپذیری شهر ابوظبی نسبت به سایر شهرها بالاتر است.

اقتصاد اصلی کشور امارات بر پایه درآمدهای حاصل از صادرات نفتی است به همین سبب جزو کشورهای ثروتمند آسیا به حساب می آید. از دیگر درآمدهای اقتصادی این کشور جذب توریسم است که رونق بسیار زیادی به آن بخشیده است. همچنین این کشور در زمینه صنایع و پروژه های عظیم یکی از قدرت های بزرگ منطقه است که شرکت های بزرگ بین المللی بسیاری را برای جذب سرمایه به خود جلب کرده است.

امارات کشوری بسیار مدرن است که در زمینه املاک و مستغلات، ساخت و سازهای کلان شهری زیادی رونق گرفته است. وضعیت امنیت نیز در امارات با وجود آزادی های سیاسی و مذهبی بسیار بالا است. به طور کلی فرصت های شغلی در زمینه های تجارت و صنعت در این کشور بسیار زیاد است به طوری که متقاضیان زیادی برای کار به این کشور مهاجرت می کنند.

اقامت کاری در امارات و شرایط عمومی آن

شرایط ویزای کار در امارات

کشور امارات نیز همانند هر کشوری برای اخذ ویزای کار به افراد خارجی دارای شرایط و ضوابطی است. متقاضیانی که به دنبال کار در کشور امارات هستند، نیاز به یک پیشنهاد کاری از یک کارفرما در این کشور دارند زیرا که افراد نمی توانند با ویزای توریستی مشغول به کار شوند. کار کردن بدون داشتن اجازه کار، غیر قانونی است و می ‌تواند منتج به حبس، جریمه و یا اخراج از این کشور شود. مجازات‌ ها نیز هم برای کارفرما و هم کارمند اعمال می‌شوند.

بعد از پیدا کردن کارفرما، نوبت به کارفرما یا شرکت است که مراحل قانونی برای اخذ اجازه کار را طی کند. همچنین برای هر ردیف شغلی جدید، باید اجازه کار جداگانه درخواست کنند. این مجوز کار مبنی بر این است که یک مهاجر می تواند برای کار به امارات وارد شود. مجوزهای کار توسط وزارت منابع انسانی امارات (MoHRE) صادر می شود. 

درصورتی که برای اداره کار امارات روشن شود که شخص دیگری در کشور نیست تا کار مورد نظر را انجام دهد، اجازه کار به نیروی کار خارجی و بین المللی داده خواهد شد. در صورت دریافت تائیدیه های قانونی شخص ویزای کار امارات را دریافت خواهد کرد که این ویزا ابتدا برای دو ماه است.
سپس شخص می تواند 30 روز در امارات با این ویزا اقامت کرده و دوبار آن را تمدید کند. پس از ورود متقاضی به امارات و انجام مراحل قانونی در این کشور، به شخص اقامت 2 ساله داده می شود. هنگامی حضور متقاضی در کشور امارات، کارفرمای وی باید مدارک تست پزشکی، کارت اعتباری امارات برای کارمند، کارت کارگری و مجوز اقامت کاری ممهور بر گذرنامه کارمند را ظرف مدت 60 روز جهت دریافت مجوز اقامت کاری به اداره عمومی امور اقامت و اتباع خارجی (GDRFA) امارات تقدیم کند.

مشاوره و تماس
021-72207

مدارک مورد نیاز کار در امارات

متقاضیان برای اخذ ویزای کار در امارات باید شرایط و مدارک خاص خود را داشته باشند. هر فرد ابتدا باید مجوز کار این کشور را دریافت کند. برای دریافت آن یک پیشنهاد شغلی مرتبط با سابقه کاری و رشته تحصیلی فرد، مورد نیاز است. بعد از دریافت پیشنهاد شغلی و عقد قراردادی ابتدایی و ساده (این قرارداد حتی می تواند به صورت 2 طرفه و از راه دور انجام شود) به منظور اخذ مجوز کار، متقاضی ابتدا باید ویزای اقامت داشته باشد.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کار در امارات شامل موارد زیر است:

  • پاسپورت معتبر
  • تکمیل فرم درخواست
  • چند قطعه عکس پاسپورتی
  • نامه کارفرما و دلیل استخدام شخص
  • کپی جواز کسب شرکت
  • گواهی‌نامه تجاری معتبر شرکت
  • گواهی سلامت پزشکی
  • پرداخت هزینه فرم سفارت (تنها به صورت نقدی به میزان 220 درهم)
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • مجوز ورود صادر شده توسط وزارت کار امارات

لازم به ذکر است که ارائه تمامی مدارک ترجمه شده تحصیلی و گواهی نامه مهارت ها و بیمه کاری نیز برای اثبات فعالیت و کار در حوزه تخصصی ضروری می باشد.
سرانجام با ارائه این مدارک و نامه معرفی نامه یا قرارداد با کارفرما که تمام مراحل تایید رسمی آن از سوی کارفرما و شرکت طی شده است، می توان موفق به دریافت مجوز کار در امارات شد.
برای دریافت این مجوز در طول مراحل کاری حدود 1500 تا 2000 درهم هزینه برای پرداخت هزینه مهرها، شناسه و آی دی اماراتی و سایر موارد مشابه نیاز خواهد بود.

مدارک مهاجرت اقامت کاری امارات

لیستی از بهترین شرکت های بین المللی برای کار در امارات

ساعات کاری در امارات، هشت ساعت یا نه ساعت است که معمولا در صنعت گردشگری می تواند متفاوت باشد. تعطیلات آخر هفته در امارات متحده عربی، روز های جمعه و شنبه، به جای شنبه و یکشنبه است. مالیات بر درآمد بر مبنای حقوق و دستمزد در امارات نیست.

بهترین شرکت های بین المللی برای کار در امارات

مشاوره دریافت ویزای کار در امارات

متقاضیانی که علاقه مند به کار در امارات متحده عربی و اخذ ویزای کاری این کشور هستند بهتر است قبل از هر اقدامی از یک متخصص این کار کمک بگیرند تا در انجام تمام مراحل در کنارشان باشد و بتوانند به درست ترین و متناسب ترین شکل ممکن در روند کار و اتخاذ تصمیم درست عمل کنند.

اگر خواهان مهاجرت و اخذ اقامت کاری امارات هستید، پیشنهاد ما این است که می توانید با مشاوران و وکلای ما به صورت تلفنی و رایگان تماس حاصل فرمایید تا به تمام سوالات و ابهاماتی که در ذهن دارید پاسخ درست دریافت کنید. کارشناسان مجرب موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان، با بررسی دقیق و تخصصی شرایط فعلی شما، بهترین راهنمایی ها را می توانند در اختیار شما عزیزان قرار دهند تا هدفی که در سر دارید را تحقق بخشند.

انواع ویزای کار در امارات

در کشور امارات دو نوع ویزای کاری  وجود دارد که بیشترین طرفدار را در بین مهاجرین کاری به این کشور دارند و شامل موارد زیر می شود:

ویزای جستجوی کار job seeker           

در این نوع ویزا به متقاضی اجازه داده خواهد شد که به مدت 6 ماه تا یک سال در کشور امارات اقامت موقت داشته و به دنبال کار در این کشور باشد.
متقاضی می بایست با استفاده از تخصص و مهارتی که دارد بتواند در این مدت شغل مورد نظر خود را پیدا کرده و پس از امضا قرار داد با کارفرما ویزای جستجوی خود را به ویزا کاری تبدیل کند.
مدت اعتبار این ویزا نیز به مدت اعتبار موجود در قرار داد بستگی خواهد داشت. دریافت این ویزا برای ایرانیان به شدت سخت است و به این دلیل است ویزای پیشنهاد کاری طرفداران بیشتری دارد.

ویزای پیشنهاد کاری job offer  

متقاضیان برای دریافت ویزای کار امارات می بایست از طرف یک کارفرمای معتبر این کشور پیشنهاد کاری دریافت کند. متقاضیان می توانند با استفاده از وب سایت های کاریابی و یا موسسات فعال در این زمینه مشاوره های مربوط به پیشنهاد کاری را دریافت کنند.

در این روش کارفرما باید به عنوان حامی متقاضی ویزای کاری عمل کرده و کار های درخواست ویزای کاری فرد مورد نظر را در کشور امارات انجام دهد. علاوه بر این کارفرما می بایست به اداره کار کشور امارات اعلام نماید که قصد استخدام نیروی کار خارجی را داشته و دلیل این استخدام را برای این اداره اثبات کند.

برای هر دو نوع ویزای ذکر شده در بالا متقاضی باید معاینات پزشکی را انجام داده و علاوه بر مدارک تحصیلی، رزومه و اثبات سابقه کار را به کارفرما و اداره مهاجرت امارات ارائه دهد. هردوی این ویزاها قابل تمدید هستند و حتما باید 30 روز قبل از پایان اعتبار نسبت به تمدید هریک اقدام شود.

مزایا و معایب کار در امارات

هر کشوری مزایا و معایبی دارد که بررسی آنها می تواند انتخاب بهتری در تصمیم گیری هر فرد رقم بزند. یکی دیگر از مزایای برجسته کشور امارات عدم وجود مالیات بر درآمد است، این بدین معناست که افرادی که در این کشور کار می کنند و درآمد کسب می کنند، هیچ گونه مالیاتی به دولت پرداخت نمی کنند.

اما نکته مهمی که وجود دارد این است که علی رقم اکثر کشورها که با کار کردن و پرداخت مالیات می توان بعد از گذشت چند سال به اقامت آن کشور دست پیدا کرد، در امارات این روش منجر به دریافت اقامت دائم و یا تابعیت نمی شود.

یکی از برترین مزایای کشور امارات، همه گیری زبان انگلیسی است که به طور گسترده ای در کسب و کار استفاده می شود. همچنین چندین روزنامه نیز به زبان انگلیسی در کشور امارات منتشر می شود و این نشان دهنده گستردگی زبان انگلیسی در این کشور است. همچنین از مزایای دیگر در امارات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مزایای کشور امارات

از معایب کار در این کشور نیز می توان به نکات زیر اشاره کرد:

  • بوروکراسی و فساد اداری
  • امنیت پایین شغلی
  • عدم امکان تبدیل ویزا به تابعیت
  • برخورد نامناسب با کارگران شاغل در این کشور
  • دشوار بودن دریافت پیشنهاد شغلی از کارفرمایان در دبی
  • ساعت های بالای کاری در این کشور
  • گرمی هوا و رطوبت بالای این شهر در فصل تابستان
  • هزینه بالای زندگی در دبی
  • هزینه بالای اجاره مسکن در دبی

کار در امارات و نرخ بیکاری در امارات

بررسی نرخ بیکاری در روند مهاجرت کاری به کشور امارات بسیار اساسی و مهم است. نرخ بیکاری مناسب و پایین می تواند رونق اقتصادی، توسعه صنایع، پویایی تجارت ها، کسب و کارهای بزرگ و کوچک را نشان دهد هرچه این نرخ پایین تر باشد رشد اقتصادی بالاتر است. لذا نرخ بیکاری پایین عامل جذابی برای نیروی کاری ماهر و متخصصین خارجی است. به منظور کار در امارات، اطلاع از نرخ بیکاری و وضعیت اشتغال در این کشور ضروری می باشد.

پایین بودن نرخ بیکاری این کشور از جمله نکات مثبت کشور امارات است. این میزان تا سال 2020 حدوداً زیر ۳ درصد بوده است و این موضوع از جمله عواملی است که باعث شده افراد زیادی به مهاجرت کاری به این کشور و کار در امارت فکر کنند.
بررسی نرخ بیکاری امارات در سال های گذشته این کشور را هم تراز با کشورهای برتر دنیا از قبیل آلمان، اتریش و کانادا قرار داده است. لازم به ذکر است این مقاله به کوشش تیم تحقیقاتی موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان تهیه و تنظیم گردیده است و هرگونه کپی برداری از مطالب آن قانونی نیست.

نرخ بیکاری در امارات

کار در امارات و مشاغل مورد نیاز 2023 امارات

شناخت بازار کار این کشور و آگاهی از مشاغل مورد نیاز آن، می تواند به متقاضیانی که می خواهند برای کار در کشور امارات اقدام کنند، کمک کند تا شانس خود را در حوزه کاری خود بسنجند.

از آنجایی که کشور امارات از اقتصاد پر رونقی برخوردار است و همچنین نرخ بیکاری پایین آن، افراد زیادی برای کار در این کشور درخواست می دهند. بنابراین رقابت برای اخذ پیشنهاد کاری از این کشور بسیار زیاد است.

بیش ‌ترین تقاضای کار در بین کشورهای خاورمیانه به کشور امارات اختصاص دارد. بدون مالیات بودن درآمدها، امکانات زندگی در کلاس جهانی و جامعه چند فرهنگی این کشور از جمله اصلی ترین دلایل انتخاب امارات برای کار در بین کارگران و متخصصان کشورهای توسعه نیافته مانند بنگلادش، هند، تایوان و ایران است.

از جمله مشاغلی که کشور امارات در آنها کمبود نیرو دارد زمینه های کاری زیر است:

  • مهندس آی تی   
  • طراح نرم افزار
  • توسعه دهنده وب 
  • معمار
  • مدیر بازاریابی     
  • مدیر خدمات پس از فروش
  • گارسون
  • پزشک و پیرا پزشک
  • هتلداری
  • مدیر منابع انسانی
  • منشی
  • مدیریت حسابداری
  • مدیر امور اقتصادی و مالی
  • مدیریت ریسک
  • سرپرست دیجیتال
  • متخصص هوش مصنوعی
  • متخصص استعدادیابی
  • مشاور حقوقی

با توجه به لیست مشاغل مورد نیاز این کشور، شغل هایی که در حوزه های مالی و اقتصادی هستند با توجه به سیاست های کلی امارات مورد تقاضای بیشتری قرار گرفته اند.

کار در امارات و میزان حقوق در امارات

زمینه رشد دستمزد و حقوق بالاتر از مسائلی است که کشور امارات مورد ارزیابی های بسیاری قرار داده است و با توجه به رضایت کارگران از نظر درآمدشان در این کشور، نشان می دهد که امارات به موفقیت های زیادی در این زمینه رسیده است. از آنجایی که گذران هزینه های زندگی ارتباط مستقیمی با میزان دستمزد و حقوق فرد متقاضی دارد، لذا میزان حقوق دریافتی را به یک فاکتور مهم تبدیل می کند.

هر شخص باید متناسب با رشته و شغلی که دارد میزان حقوق دریافتی خود را بسنجد. یکی از مهم ترین نکات در مورد امارات این است که این کشور در حالیکه ثروتمند و با ثبات از لحاظ اقتصادی است، اما برای زندگی بسیار گران بوده و فردی که برای کار در کشور اقدام می‌کند، باید بداند که از پس هزینه‌های زندگی در این کشور برمی‌آید یا خیر.

این کشور محدودیت قانونی خاصی را برای سقف حقوق پرداختی به کارگران مهاجر و خارجی در نظر نگرفته است و دست کارفرماها برای پرداخت حقوق باز است. اما گروه های مختلفی را تعیین کرده اند که این تقسیم بندی حقوق پرداختی شامل موارد زیر می شود:

  1. فارغ التحصیلان دانشگاه: حداقل پرداختی برای این گروه در ماه نباید کمتر از ۱۲۰۰۰ درهم باشد.
  2. متخصصان ماهر: حداقل حقوق ماهانه برای این دسته از نیروی کاری ۷۰۰۰ درهم در ماه می باشد.
  3. کارگران ماهر: حداقل حقوق پرداختی به صورت ماهانه برای این گروه از نیروهای کاری نباید کمتر از ۵۰۰۰ درهم در ماه باشد. البته این دسته افراد برای دریافت این میزان حقوق می بایست حداقل مدرک دیپلم دبیرستان را داشته باشند.
  4. تشکیل اتحادیه‌های کارگری در امارات غیر قانونی می باشد و میزان نظارت بر کارگران خارجی در این کشور نیز بسیار شدید و دقیق است.
کار در امارات و میزان حقوق در امارات

کار در امارات و نحوه کاریابی در امارات

کار در امارات مبتنی بر آشنایی  با بازار کار امارات و نحوه کاریابی در این کشور می باشد. کاریابی در این کشور به دلیل پیچیدگی های خاصی که دارد مستلزم صرف زمان و دقت کافی است. از جمله راه های جستجوی کار در امارات سفر تورسیتی به این کشور و جستجوی حضوری در بازار کار این کشور و یا استفاده از نشریه های کاریابی است.

از راه های دیگر نیز می توان به مراجعه به موسسات کاریابی، استفاده از خویشاوندان و دوستان اماراتی، استفاده از شبکه های اجتماعی کاریابی و مهمتر از همه، استفاده از سایت های معتبر کاریابی بین المللی یا موسسات بین المللی و قانونی اشاره  کرد. معمولاً این موسسات، سایت هایی دارند که افراد می‌توانند از کشور مبدا خود در آن سایت ها ثبت نام کنند و رزومه خود را به دست کارفرماها برساند.

در صورت مراجعه حضوری فرد متقاضی با مراجعه حضوری به کارفرما و ارائه شرایط خود و رزومه کاری خود می تواند ارتباط برقرار نموده و در صورت تمایل، آن کارفرما می تواند متقاضی کار در امارات را استخدام کند. در صورتی که انجام این روند برای شما مشکل است و نمی توانید انجام دهید نگران نباشید. کارشناسان و مشاوران شرکت آتیه آفرینان ایرانیان با اگاهی کامل از شرایط و قوانین کشور امارات راهنمایی ها و اقدامات لازم برای اخذ ویزای کاری امارات را برای شما انجام خواهند داد.

کار در امارات و موسسات کاریابی در امارات

با بررسی و ارزیابی دقیق شرایط کلی کار در امارات و شرایط کلی اخذ ویزا در این کشور، به مسئله مهم و اساسی دریافت پیشنهاد شغل از کارفرمای اماراتی می رسیم. متقاضیان با داشتن مدارک قوی در حوزه تحصیل و سوابق کاری خود می توانند از طریق موسسات کاریابی در امارات کارفرمایی برای خود پیدا کنند.

در حقیقت موسسات کاریابی در امارات به عنوان پل ارتباطی میان متقاضی کار و کارفرما است، زیرا این موسسات، رزومه کاری متقاضیان را دریافت می کنند و در اختیار کارفرمایان می گذارند. همچنین آنها با توجه به لیست مشاغل مورد نیاز این کشور شانس افراد را برای کاریابی متناسب با فرد و شرایط او می سنجند.

با توجه به اینکه کارفرما به افراد متقاضی دسترسی ندارد به همین منظور داشتن یک رزومه کامل و پربار می تواند شانس بیشتری به افراد بدهد. سایت ها و موسسات کاریابی در کشور امارات به خوبی در این زمینه کار می کنند و نقش به سزایی دارند. از این رو درصد بالایی از کارفرمایان کمبود نیروهای مورد نیاز خود را از این راه جبران می کنند. برخی از موسسات کاریابی معتبر در امارات  به شرح زیر است:

  • موسسه کاریابی Akhtaboot (https://www.akhtaboot.com/en)
  • موسسه کاریابی (DUBIZZLE)
  • موسسه کاریابی (BAC)خاورمیانه
  • موسسه کاریابی (GET THAT)
  • استعدادهای خلیج(Gulftalent)
  • Dubai Task
  • Khaleej Times Jobs
  • Naukrigulf
  • Efinancial Careers
  • Jivaro Partners (مشاغل بازاریابی و علوم ارتباطات)
  • MCG & Associates (روابط عمومی، بازرگانی، ترجمه و تدریس)
  • Robbert Murray (مهندسی و آی تی)
  • BAC Middle East (مهندسی، بازاریابی و مدیریت)

کار در امارات و بررسی ویزای همراه

عموما افرادی که به دنبال اخذ ویزای کار به امارات هستند، تمایل دارند تا خانواده خود را در کنارشان داشته باشند. با توجه به مقررات و قوانین کار کشور امارات افرادی که به عنوان کارگر در این کشور کار می کنند، استفاده از قانون ویزای همراه برایشان مقدور نیست. عنوان کارگر برای افراد و مشاغلی است که نیاز به مهارت و تخصص خاصی ندارد. افرادی که بر اساس تخصص و تجربه خاصی که دارند موفق به دریافت پیشنهاد کاری و کسب اقامت کاری امارات می شوند، می توانند خانواده خود را هم به این کشور بیاورند.

هر فردی می تواند همسر، دختران خود تا زمانی که مجرد باشند و پسرهای زیر 18 سال را به همراه خود به این کشور بیاورد. بندهای موجود در قرارداد کاری منعقده، تاثیر زیادی روی مدت زمان حضور افراد و خانواده های آنها در امارات دارد. همراهان فرد در این کشور می توانند به صورت نیمه وقت کار کنند. فرزندان نیز این امکان را دارند که از تحصیل در این کشور به صورت رایگان استفاده کنند.

اگر اعضای خانواده فرد متقاضی خارج از امارات‌ زندگی کنند، متقاضی باید ابتدا درخواست ویزای اقامت برای آنها بدهد و پس از رسیدن آن‌ها به امارات، تا ۳۰ روز فرصت خواهد داشت تا برای اخذ مهر اقامت همراهان اقدام کند. به علاوه حقوق ماهانه متقاضی نباید کم‌تر از ۴۰۰۰ درهم یا حداقل ۳۰۰۰ درهم باشد. اگر فردی متقاضی اقامت والدین خود هم باشد باید حداقل حقوق ماهانه ای برابر ۱۰۰۰۰ درهم دریافت کند .

تنها در زمانی که روند درخواست ویزای همراه تکمیل شده باشد، خانواده متقاضی می توانند به وی در امارات بپیوندند. اگر متقاضی با ویزای توریستی در امارات حضور داشته باشد، باید در اولین فرصت درخواست تغییر ویزای خود را به اداره عمومی امور اقامت و بیگانگان(GDRFA ) امارات تقدیم نماید.

کار در امارات و بررسی ویزای همراه

کار در امارات و وضعیت اخذ تابعیت در امارات

به طور کلی مهاجرت کاری به دبی سبب اخذ شهروندی این کشور نمی ‌شود و افراد باید دوره ای که در این کشور کار می کنند به مسائل مختلفی توجه کنند. متقاضیانی که توانسته اند در کشور امارات مجوز کار را کسب کنند، به مدت قرارداد کاری خود اقامت موقت دریافت می کنند. این اقامت قابلیت آن را دارد که به مدت 30 سال تمدید شود اما متاسفانه منجر به دریافت اقامت دائم نمی شود.

در حقیقت شرایط کار در کشور امارات به هیچ عنوان منجر به اخذ اقامت دائم و تابعیت نخواهد شد و کشور امارات هیچ شرایطی برای اخذ اقامت از این طریق برای شهروندان خارجی در نظر نگرفته است. تنها افراد می توانند پس از گذشت سی سال تحت شرایط خاصی درخواست اقامت دائم کشور امارات را بدهند اما با این احوال این اقامت نیز با توجه به قوانین فعلی این کشور هرگز منجر به تابعیت نمی شود.

گرفتن تابعیت کشور امارات از طریق اخذ و تمدید ویزای کار امکان پذیر نیست اما این مسئله به معنی آن نیست که نشود اقامت دائم این کشور را بدست آورد. راهی که این کشور در اختیار متقاضیان خارجی قرار داده است، ثبت شرکت در مناطق آزاد امارات و یا خرید ملک (به مقداری که از طرف دولت تعیین می شود) در این کشور است.

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
کار در استرالیا کار در استرالیا

کار در استرالیا و شرایط اخذ انواع ویزای کار استرالیا در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. اگ...

کار در چک کار در چک

کار در چک و شرایط اخذ ویزای کار چک در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. اگر قصد مهاجرت به چک ا...

مهاجرت کاری به ژاپن مهاجرت کاری به ژاپن

مهاجرت کاری به ژاپن یکی از کم هزینه ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت به کشور...

نظرات کاربران
Call Now Button