سرمایه گذاری در امارات یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب خود نموده است. در این مقاله می خواهیم شرایط مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری امارات را بررسی کنیم و به مدارک مهاجرت و اقامت امارات از طریق سرمایه گذاری اشاره کنیم. همچنین به سوالاتی درباره قوانین مهاجرت به امارات از طریق سرمایه گذاری و سوالاتی همچون، چگونه می توان در امارات سرمایه گذاری کرد؟ سرمایه گذاری در کشور امارات چه مزیت و معایبی دارد؟ آیا امکان اخذ اقامت امارات از طریق سرمایه ‌گذاری وجود دارد؟ توضیحاتی کافی و دقیق به شما عزیزان در این باره ارائه می دهیم.

اگر قصد مهاجرت به امارات را دارید، اقامت امارات از سرمایه گذاری می تواند راهی مطمئن برای مهاجرت باشد. این کشور ثروتمند و توسعه یافته به روش های مختلفی اجازه کار و سرمایه گذاری به افراد می دهد. همچنین قوانین مهاجرت به امارات پیچیدگی های مخصوص به خود دارد. این مقاله توسط متخصصان موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان تالیف شده است.

سرمایه گذاری در امارات

شرایط سرمایه گذاری در امارات

شرایطی که در کشور امارات در زمینه سرمایه گذاری وجود دارد باعث برتری نسبت به سایر کشورها می شود:
سرمایه گذاری روی مهارت های تخصصی، مشوق های مخصوص بخش خصوصی، مشارکت های تحقیقاتی بین المللی و نوآوری در درون دولت بر چهار استراتژی بنیادین بنا گذاشته شده اند که دولت و بخش خصوصی را ملزم می کند که بر مدار این 4 مسیر استاندارد حرکت کرده تا بینش بلند مدت دولت را تحقق بخشند.

  1. اولین مسیر، ایجاد محیطی مهیج برای نوآوری به شکل نهادهای حمایتی و تنظیم قوانین برای حمایت از آن ها می باشد. این ساختارهای تخصصی مانند ، فضاهای مناسب نوآوری و همچنین زیرساخت های فناوری راه را برای نوآوری در همه بخش ها هموار خواهند کرد. به علاوه بر تحقیق و توسعه در زمینه های مختلف نوآوری تمرکز خواهد شد.
  2. دومین مسیر، نوآوری های دولتی به وسیله نهادینه کردن شیوه های نوآورانه به وسیله حمایت از یک سیستم یکپارچه از ابزار مدرن را شامل می شود. این استراتژی باعث می شود تا هزینه های تمام نهادهای دولتی تا یک درصد کاهش یافته و هزینه های صرفه جویی شده را برای پروژه های تحقیقاتی و نوآوری اختصاص دهند. برنامه های آموزشی و آموزش ملی در زمینه نوآوری نیز در پی این کار راه اندازی خواهند شد.
  3. مسیر سوم شامل تشویق نوآوری در بخش خصوصی است تا شرکت ها را برای ایجاد مراکز نوآوری و تحقیقاتی علمی، فن آوری های جدید و توسعه محصولات و خدمات نوآورانه، ترغیب نماید. امارات شرکت های پیشروی بین المللی در بخش های مختلف و به روز نوآوری را در زمینه های تحقیقاتی که در اولویت دولت هستند جذب می کند، جوامع و مناطق نوآوری ایجاد می کند و از تحقیقات کاربردی در حوزه های اولویت ملی حمایت صد در صدی می نماید. این وضعیت همچنین امارات متحده عربی را به عنوان مرکز بین المللی برای تست نوآوری های جدید در آینده نه چندان دور معرفی خواهد کرد.
  4. مسیر چهارم برای افراد با مهارت های نوآورانه با تمرکز بر علم، فن آوری، مهندسی و ریاضیات، از جمله ایجاد وسایل آموزشی برای مدارس و دانشگاه ها، می باشد. هدف ایجاد یک فرهنگ ملی است که نوآوری و کارآفرینی را از طریق همکاری میان بخش های عمومی، خصوصی و رسانه ای تشویق می کند.

نکات مهم اخذ ویزای سرمایه گذاری در امارات

به طور کلی کشور امارات برای اخذ تابعیت و پاسپورت شرایط سختی را برای افراد در نظر دارد. لازم به ذکر است روش های مختلف سرمایه گذاری در امارات مدت زمان های متفاوتی نیز در اخذ اقامتشان در نظر گرفته شده است.
امارات متحده عربی به دلیل استقبال بسیاری از مهاجران در سال 2018 اعلام کرد که اخذ اقامت دائم این کشور برای افراد با شرایط خاص امکان پذیر است.
یکی از آنها سرمایه گذارانی هستند که تمایل دارند تا در کشور امارات سرمایه گذاری کنند. مجوزهایی که به این گروه تعلق می گیرد، مدت زمانی بین 5 تا 10 سال است. اما با این وجود کشور امارات در این زمینه، مالکیت صد در صد را به سرمایه گذاران واگذار می کند که پیش از این امکان پذیر نبوده است و افراد مجبور به تمدید اجازه اقامت خود در هر سال می شدند.

سرمایه گذاران در مشاغل می توانند با سرمایه گذاری خود مجوز اقامت 10 ساله دریافت کنند و از طریق خرید ملک نیز امکان اجازه دریافت اقامت 5 ساله را می دهد. اخذ اقامت دائم و پاسپورت امارات مدت زمان زیادی را می طلبد و یک روند ساده نیست، بین 20 تا 30 سال به طول می انجامد.
این در صورتی است که در این مدت فرد متقاضی در امارات زندگی کند و به کسب و کار خو بپردازد. نکته جالب توجه این است که کشور امارات دو تابعیتی را قبول ندارد و هر فرد برای اخذ تابعیت در این کشور باید تابعیت اصلی و اولیه خود را کنار بگذارد. با در دست داشتن پاسپورت امارات افراد می توانند بدون ویزا به 196 کشور سفر کنند.

نکات مهم ویزای سرمایه گذاری در امارات

استانداردهای سرمایه گذاری در امارات

سرمایه گذاری در امارات مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران خارجی قرار گرفته است. خرید ملک نیز نوعی از سرمایه گذاری در کشور امارات به حساب می آید که نیاز به بررسی در زمینه های مختلف و مسائل مربوط به بحث مصادره اموال (Expropriation risk) و امنیت سرمایه گذاری دارد.
البته مباحث دیگری نیز نیاز به بررسی دارد که در بخش های دیگر به آنها می پردازیم. نرخ مصادره اموال هر کشور نشان دهنده خطر سلب مالکیت افراد نسبت به سرمایه خود در مواقعی نظیر تغییر حکومت است که برای سرمایه‌گذاری امن باید مورد بررسی واقع شود. این استاندارد در بازه 1 تا 7 قرار می گیرد و هرچه این عدد به 7 نزدیک‌ تر باشد نشان دهنده خطر بیشتر و هر چه به عدد 1 نزدیک ‌تر باشد نشان دهنده ریسک کمتر خواهد بود. در سال های اخیر این نرخ در کشور امارات به رقم 2 رسیده است.

شاخص بعدی که قبل از سرمایه گذاری در کشور امارات لازم است به آن توجه شود، شاخص کنترل فساد است. کنترل فساد هر کشوری نشان‌دهنده نظارت دولت و ارگان های آن کشور به سازمان ها و نهادهای مرتبط و غیرمرتبط است.
این استاندارد عددی بین مثبت 2.5 تا منفی 2.5 را شامل می‌شود که هرچه این عدد به منفی 2.5 نزدیک تر باشد نشان دهنده کنترل ضعیف تر و هر چه به 2.5 نزدیکتر باشد نشان دهنده کنترل قوی تر خواهد بود.

شاخص های اقتصادی تأثیر گذار در امارات

از دیگر شاخص هایی که برای سرمایه گذاری در کشور امارات به آنها توجه کرد و مورد بررسی قرار داد، شاخص های اقتصادی تاثیرگذار هستند و سرمایه گذاری را تحت تاثیر خود قرار می دهند که شامل مواردی چون: تولید ناخالص داخلی، مالیات و سود و بهره بانکی می شوند که هرکدام نقش موثری در شناخت شرایط اقتصادی کشور امارات دارند. نرخ مواردی که مطرح شده است به صورت تقریبی در سال های اخیر در زیر آورده شده است:

  • نرخ بیکاری 4.23 درصد
  • پیش بینی رشد سرمایه گذاری 2.86  درصد
  • مالیات تجارت بین المللی 0.19 درصد (مالیات حاصل از درآمدهای شخصی در کشور امارات متحده عربی برابر با صفر است و افراد، هیچ مالیاتی در این باره پرداخت نمی کنند. اما مالیات بر درآمد حاصل از شرکت ها از سال های 2010 تا 2019 برابر با 55 درصد بوده است که لازم است توسط متقاضیان سرمایه گذاری و به خصوص در زمینه سرمایه گذاری و ثبت شرکت در امارات مورد بررسی قرار گیرد)
  • میزان رشد اقتصادی 0.79  درصد
  • نرخ مشارکت زنان در اقتصاد 40.91 درصد
  • نرخ مشارکت مردان در اقتصاد 91.97 درصد
  • خطر سیاسی کوتاه مدت بسیار پایین

از دیگر مواردی که بهتر است در زمینه های اقتصادی در سرمایه گذاری، به آنها توجه کرد شامل مواردی چون هزینه های رقابتی انرژی مانند آب و برق و همچنین هزینه های املاک و مستغلاتی که به هدف سرمایه گذاری صنعتی اجاره داده می شوند، مورد بررسی قرار گیرند.
ضمنا هزینه های تامین مالی رقابتی، سطح بالایی از نقدینگی و سیستم بانکی قوی حمایت شده توسط دولت در کنار پیاده سازی بسیاری از توافقنامه های بین المللی و مقررات اصلاحاتی که از حقوق کار و حمایت از یک رابطه شفاف سالم بین کارفرمایان و کارکنان حمایت می کنند، از دیگر مزایای سرمایه گذاری در این کشور هستند.
در دسترس بودن همکاری با کسب و کارهای محلی و بررسی بازارهای مختلف درونی امارات و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس هم باید مدنظر قرار بگیرند.

شاخص های اقتصادی امارات

انواع روش های سرمایه گذاری در امارات

کشور امارات با اتخاذ قوانین متناسب خود، در سال های اخیر توجه ویژه ای به سرمایه گذاران خارجی دارد و با توجه به رشد و توسعه روز افزون اقتصاد در کشور امارات، سرمایه گذاران زیادی را به خود جلب کرده است.
دولت امارات برنامه های متفاوتی را برای سرمایه گذاری در نظر گرفته است که شامل موارد زیر می شود:

  • خرید ملک در امارات (برای اخذ اقامت از این طریق باید ملکی با ارزش 1 میلیون AED(درهم امارات) خریداری کنند)
  • هزینه های ثبت شرکت در امارات بین 30 تا 50 هزار درهم می باشد.
  • کارآفرینی در امارات
  • خرید اوراق قرضه دولتی در امارات (شرایط سنی حداقل 21 سال، در نظر گرفته شده است)

سرمایه گذاری در امارات از طریق خرید ملک

یکی از راه ‌های سرمایه ‌گذاری در امارات خرید ملک است که روش های مخصوص به خود را دارد و کمی هزینه بردار است. کسانی می‌ توانند در این روش سرمایه ‌گذاری کنند که ملکی با قیمت 1میلیون درهم (حدود 275000 دلار) یا بیشتر خریداری کنند.
متقاضی ویزای اقامت در امارات در صورتی که ملکی را به نام خود خریداری کرده باشد و مدارک درآمد ماهانه حداقل 10،000 درهمی را فراهم کند، قادر به دریافت ویزا خواهد بود.
سرمایه گذاران بعد از خریدن ملک مورد نظر می ‌توانند درخواست اقامت بدهند. یکی از مزیت‌ های خریدن ملک در امارات این است که اعضای خانواده سرمایه گذار نیز می توانند برای ویزا و اقامت درخواست دهند و ویزای اقامتی آنها باید بعد از 2 سال دوباره تمدید شود.

سرمایه گذاری در امارات از طریق خرید ملک

لازم به ذکر است، افرادی که در کشور امارات اقدام به خرید ملک می کنند، مجاز به کار در این کشور نیستند و برای اینکه اجازه کار داشته باشند، باید درخواست ویزای کار بدهند.
یکی از مزیت هایی که خریدن ملک در امارات دارد این است که متقاضیان دیگر لازم نیست اقدام به ثبت شرکت کنند زیرا خرید ملک به تنهایی مشوق مالی خوبی است و یک عامل سرمایه گذاری به حساب می آید. از دیگر دلایلی که افراد تصمیم به خرید ملک در امارات می گیرند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بانک ها برای خرید ملک در امارات وام می دهند.
  • از سراسر جهان افراد می توانند اقدام به خرید و یا اجاره ملک در امارات کنند.
  • درآمد خوبی حاصل از اجاره ملک به دست می آید با توجه به ارزش ملک متفاوت است، اما املاک و مستغلات در امارات بین 8 تا 10٪ قابلیت باز پرداخت دارد.
  • قیمت خرید ملک در امارات نسبت به سرمایه گذاری های املاک و مستغلات در اروپا، آسیا و امریکا کمتر است.

سرمایه گذاری در امارات از طریق ثبت شرکت

سرمایه گذاری در امارات از طریق ثبت شرکت از دیگر راه هایی است که متقاضیان می توانند موفق به دریافت اقامت این کشور شوند. سرمایه گذاری در یک شرکت امارات متحده عربی استقلال و انعطاف پذیری بیشتری نسبت به سایر سرمایه گذاری ها در این کشور را دارد. متقاضیان سرمایه گذاری باید بتوانند در این روش یا باید خودشان یک شرکت را مستقلا به ثبت برسانند و یا با مشارکت یک شرکت اماراتی به عنوان صاحب شرکت خود را معرفی کنند.

شرکت ثبت شده، مجوز تجارت در مناطق آزاد امارات را به سرمایه گذار می دهد و نه تنها اقامت را برای سهامداران فراهم می کند، بلکه گزینه های مختلفی را در اختیار افراد استخدام شده قرار خواهد داد. لازم به ذکر است که نیازی نیست که خود فرد یک فعالیت تجاری راه اندازی نموده و اقامت بگیرد، چرا که افراد قادر به بهره بردن از مزیت تجارت و معاف بودن از پرداخت مالیات هستند. ضمنا بیشتر سرمایه گذاران خارجی، شرکت با مسئولیت محدود را ترجیح می دهند. از طرفی، ساختار مدیریت این نوع شرکت و حفاظت از سهامداران انعطاف پذیر است. از طرف دیگر، تاسیس این نوع شرکت طبق قانون آسان تر بوده و وزارت اقتصاد نقش خاصی در صدور مجوز نخواهد داشت.
سرمایه گذار در این نوع سرمایه گذاری، نمی تواند به استخدام شرکت دیگری غیر از شرکت خود در بیاید و ویزایی که متقاضی دریافت می کند، در صورتی که شرکت مورد نظر معتبر باشد به مدت سه سال دارای اعتبار است.

لازم به ذکر است که در بررسی هایی که از شرکت مورد سرمایه گذاری می شود این نکته را نیز در نظر داشت که این شرکت برای صدور ویزای سرمایه گذار، فضای درخواست ویزای کافی را دارد. همچنین اگر در ناحیه منطقه آزاد باشد، به طور مستقیم از اداره مهاجرت امارات صادر می گردد و دیگر نیازی به تصویب وزارت کار و امور اجتماعی نیست. برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت می توانید با موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان مشاوره تخصصی داشته باشید .

سرمایه گذاری در امارات از طریق کارآفرینی

کشور امارات متحده عربی به دلیل داشتن شرایط مناسب سرمایه گذاری و رشد اقتصادی، سرمایه گذاران زیادی را به خود جلب کرده است و تعداد زیادی از کارآفرینان نیز در این راه پیش قدم هستند. زیرا امارات برای کارآفرینان، ویزاهای بلند مدت در نظر گرفته است که شامل مزایای زیادی است. دو دسته از کارآفرینان در حال حاضر واجد شرایط برای ویزای پنج ساله می باشند:

  1. افرادی که در یک پروژه قبلی حداقل 50.000.000 درهم سرمایه گذاری کرده باشند یا کسانی که توسط یک شرکت تجاری معتبر در امارات متحده عربی مورد تایید قرار گرفته اند.
  2. کارآفرینان واجد شرایط اگر شرایط لازم را داشته باشند، امکان ارتقاء به ویزا سرمایه گذارای را خواهند داشت. ویزای کارآفرینی می تواند به شرکای تجاری، 3 مدیر اجرایی، همسر و فرزندان وی هم داده شود.

متقاضیانی که علاقه مند به سرمایه گذاری در امارات متحده عربی و اخذ ویزا این کشور هستند بهتر است قبل از هر اقدامی از یک متخصص این کار کمک بگیرند تا در انجام تمام مراحل در کنارشان باشد و بتوانند به درست ترین و متناسب ترین شکل ممکن در روند کار و اتخاذ تصمیم درست عمل کنند.
اگر خواهان مهاجرت و اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در امارات هستید، پیشنهاد ما این است که می توانید با مشاوران و وکلای ما به صورت تلفنی و رایگان تماس حاصل فرمایید تا برای تمام سوالات و ابهاماتی که در ذهن دارید پاسخ درست دریافت کنید.
کارشناسان مجرب موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان، با بررسی دقیق و تخصصی شرایط فعلی شما، بهترین راهنمایی ها را می توانند در اختیار شما عزیزان قرار دهند تا هدفی که در سر دارید را تحقق بخشند.

سرمایه گذاری در امارات از طریق کارآفرینی

سرمایه گذاری در امارات از طریق خرید اوراق قرضه دولتی

از دیگر روش های سرمایه گذاری در امارات، خرید اوراق قرضه دولتی است که شرایط مخصوص به خود را دارد. اولین شرطی که این راه برای افراد متقاضی در نظر گرفته است شرایط سنی بالای 21 سال است و افراد زیر 21 سال اجازه خرید اوراق قرضه را ندارند.
افرادی که از طریق خرید اوراق قرضه سرمایه گذاری در امارات انجام داده اند می توانند همسر و فرزندان خود را نیز از ویزای الحاق به صورت هم زمان بهره مند سازند.
مدارکی که افراد غیر مقیم امارات نیاز دارند که برای خرید اوراق قرضه و اقامت از طریق خرید آن، ارائه دهند به شرح زیر است:

  • پاسپورت و شماره آن به همراه کپی
  • کپی از ویزا امارات
  • عکس پاسپورتی
  • مدارک دال بر صحت سلامت
  • تمبر ورودی

در صورتی که انجام این روند برای شما مشکل است و نمی توانید انجام دهید نگران نباشید. کارشناسان و مشاوران شرکت آتیه آفرینان ایرانیان با اگاهی کامل از شرایط و قوانین کشور امارات راهنمایی ها و اقدامات لازم برای اخذ ویزای از این طریق را برای شما انجام خواهند داد.

سرمایه گذاری در امارات از طریق خود حمایتی در امارات

سرمایه گذاری در امارات از روش های مختلفی امکان پذیر خواهد بود. خود حمایتی یکی از زیر شاخه های روش های سرمایه گذاری در کشور های مختلف است اما در کشور امارات این روش برای سرمایه گذاری امکان پذیر نیست.

مزایای مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری امارات

مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری امارات دارای مزایای متعددی است که سرمایه گذاران بزرگ و ثروتمند زیادی را برای کسب و کار و املاک و مستغلات به خود جذب کرده است و این کشور را تبدیل به یک قطب تجاری در منطقه تبدیل کرده است. می توان از مزایای سرمایه گذاری در این کشور به موارد زیر اشاره کرد:

  • متقاضیان می توانند در هر نقطه از امارات متحده عربی سکونت داشته باشند.
  • لازم نیست حتما متقاضی جهت سرمایه گذاری صاحب ملکی به نام خود باشد.
  • ویزای اقامتی برای مدت طولانی می باشد و به مدت 3 سال به طول می انجامد.
  • پرداخت مالیات کم به صورتی که فقط مالیات بر ارزش افزوده به میزان 5% پرداخت می شود.
  • پشتیبانی و حمایت از کارآفرینان
  • اقتصاد انعطاف پذیر امارات اقتصاد دبی در حال رشد چشمگیری در بخش های مختلف است، تخمین زده شده است تولید ناخالص داخلی این شهر در سال جاری به 400 میلیارد دلار افزایش پیدا کند.
  • کیفیت بالا زندگی با وجود هزینه های بالای زندگی، اما نسبت به درآمد ساکنین با استانداردهای بالا از زندگی راحتی برخوردار هستند.

به طور کلی اخذ این ویزا فرصت انجام تجارت در امارات را برای افراد متقاضی فراهم می کند.

مزایای مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری امارات

معایب مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری امارات

سرمایه گذاری در امارات هم مانند روش های مهاجرتی دیگر خالی از چالش و مشکلات نخواهد بود. به همین دلیل آشنایی با چالش های پیش رو برای سرمایه گذاران، این مسیر را سهل تر خواهد کرد.
یکی از معایب سرمایه گذاری در مقایسه با کشورهای اروپایی تسهیلات و دسترسی هایی است که به سرمایه گذاران داده می شود.
این نکته بدین معناست که افراد با سرمایه گذاری در اروپا قادر خواهند بود تا تجارت خود را در سراسر اروپا بدون هیچ محدودیتی گسترش دهند اما طبیعتا در امارات این امکان وجود ندارد. از دیگر معایب سرمایه گذاری در امارات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

معایب سرمایه گذاری در امارات

از دیگر معایب این کشور، هزینه های بالای مربوط به ثبت شرکت است که از مبالغی حدود 9500 دلار آمریکا (34000 درهم) شروع می شود. باید به خاطر سپرد که هزینه های ذکر شده نسبت به دیگر کشور های توسعه یافته بیشتر است.
به علاوه اینکه شما ملزم به ارائه تمامی موارد و اسناد مورد نیاز می باشید و ثبت شرکت در امارات و اخذ اقامت به طور متوسط حدود یک ماه طول خواهد کشید.

مدارک اخذ اقامت و سرمایه گذاری در امارات

برای اخذ ویزای سرمایه گذاری و اقامت در کشور امارات مدارکی مورد نیاز سفارت این کشور است که در زیر به آن اشاره شده است:

  • پر نمودن فرم درخواست ویزای مربوطه
  • کپی گذرنامه (حتماً باید بیش از 6 ماه اعتبار داشته باشد)
  • پاسپورت متقاضی اصلی
  • مجوز تجارت آزاد منطقه (برای سرمایه گذاران که مایل به ایجاد یک کسب و کار در منطقه آزاد هستند)
  • ثبت آدرس پستی
  • ارسال رزومه کاری

همچنین کارشناسان خبره ما می توانند در صورت نیاز در کنار شما باشند تا در ارسال مدارک خود دچار مشکل نشوید و مرحله به مرحله شما را همراهی می کنند تا به مقصد مورد نظرتان برسید.

هزینه مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری امارات

هزینه اخذ اقامت امارات با توجه به اینکه انواع مختلفی دارد به شرح زیر است:

  • بازدید از ویزا 90 روزه          AED805 (درهم امارات)
  • ویزای توریستی 30 روزه       AED355 (درهم امارات)
  • ویزای سرویس 14 روزه        AED335 (درهم امارات)
  • ویزای 90 روزه چند بار ورود بلند مدت AED1655 (درهم امارات)
  • ویزای توریستی 30 روزه سریع AED415 (درهم امارات)
  • ویزای سرویس سریع 14 روزه AED415 (درهم امارات)
  • ویزای 30 روزه چند بار ورود AED655 (درهم امارات)
  • هزینه لغو AED110 (درهم امارات)

سایر هزینه های اخذ اقامت امارات که کلیه ویزاهای اقامت را در بر می گیرد نیز به شرح زیر است:

  • پس انداز برای هر فرد توسط اسپانسر  AED5000 (درهم امارات)
  • هزینه واقعی ویزای برای کلیه اقامت ها 360 تا AED120  (درهم امارات)
  • حق الزحمه رسیدگی فوری به کلیه ویزاهای اقامت AED100 (درهم امارات)
  • آزمایشات پزشکی ضروری به کلیه ویزاهای اقامت AED200  تا  AED300(درهم امارات)

سوالات متداول

آیا سرمایه گذای در امارات از طریق خود حمایتی امکانپذیر است؟

خود حمایتی یکی از زیر شاخه های روش های سرمایه گذاری در کشورهای مختلف است اما در کشور امارات این روش برای سرمایه گذاری امکان پذیر نیست.

مزایای خرید ملک در امارات چیست؟

بانک ها برای خرید ملک در امارات وام می دهند.
از سراسر جهان افراد می توانند اقدام به خرید و یا اجاره ملک در امارات کنند و…

آیا سرمایه گذاری در امارات بهتر است یا اروپا؟

سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی به دلیل اینکه با سرمایه گذاری بعد از 5 سال می توان اقامت دائم گرفت، بهتر می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل در امارات تحصیل در امارات

تحصیل در امارات و شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه های امارات در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد....

نظرات کاربران
Call Now Button