مهاجرت اقامت کاری چک یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب خود نموده است. در این مقاله می خواهیم شرایط مهاجرت اقامت کاری چک را بررسی کنیم و به مدارک مهاجرت اقامت چک از طریق کار اشاره کنیم. همچنین به سوالاتی درباره قوانین مهاجرت به چک از طریق کار و مراحل درخواست برای اخذ ویزای کار در چک توضیحاتی کافی و دقیق به شما عزیزان ارائه می دهیم. ممکن است سوالات زیادی در ذهنتان باشد همچون لیست مشاغل مورد نیاز جمهوری چک شامل چه رشته ها و تخصص هایی است؟ مدارک و شرایط مورد نیاز برای اخذ ویزای کار در چک چیست؟ چگونه می توان در جمهوری چک کار پیدا کرد؟ میزان درآمد در جمهوری چک چقدر است؟ و سوالات بسیاری که نیاز به پاسخ آنها دارید.

🔊 پادکست شرایط کار در چک 🔊 

کار در چک و ویزای کاری چک

کار در چک نیازمند اخذ ویزای کار این کشور است. برای این منظور افراد متقاضی نیازمند دریافت پیشنهاد کاری (job offer) از یک کارفرمای معتبر در کشور چک هستند. در صورتی افراد خارجی می توانند این اجازه را دریافت کنند که در کشور چک شخصی که واجد شرایط برای آن کار باشد، پیدا نشود. در غیر این صورت امکان گرفتن ویزای کاری نیست چون اگر در این کشور نیروی مختصصی نیاز باشد ابتدا در کشور خود به مدت 3 ماه برای جذب نیروی متخصص آگهی می کنند اگر شخصی مراجعه نکرد نوبت به اتحادیه اروپا می رسد باز هم اگر کسی مراجعه نکرد نوبت به امریکا و بعد آسیا خواهد رسید.
ویزای کار در کشور چک از چند طریق صورت می گیرد یکی از راه های اخذ ویزای کار در چک این است که شخص در کشور چک یک دعوتنامه کاری از یک شخص واجد شرایط که دارای شرکت معتبر در کشور چک است دریافت نماید که شخص باید شرایط لازم را داشته باشد.

یکی دیگر از شرایط لازم پذیرفته شدن برای ویزای کار این است که در آگهی پذیرفته شوید که طی مراحلی ابتدا 3 ماه در داخل کشور سپس 3 ماه در اتحادیه اروپا آگهی شود. اگر شخص مورد نظر پیدا نشود از ایران یا کشور دیگر نیرو می گیرند، وقتی شخص در این آگهی پذیرش شد می تواند برای اخذ ویزا اقدام نماید. پیدا کردن کارفرما در اروپا شرایط خاصی دارد. کارفرما پس از آگهی شغل خود باید برای استخدام شخص متقاضی حقوقی را در نظر بگیرد که کل هزینه های شخص و خانواده آن را در برداشته باشد. این حقوق باید پس از کسر مالیات محاسبه گردد که آیا برای مخارج شخص مهاجرت کننده کفایت می کند یا خیر؟ بنابراین اخذ ویزای چک در کشور امری حقوقی است که باید مراحل قانونی و حقوقی آن سپری گردد و اساسا باید کارفرما این امکان را داشته باشد که برای کارمند متقاضی بتواند اسپانسر شود. در کل اقدام برای ویزای کار بدون داشتن اسپانسر امری سخت است. اگر شما بخواهید از این طریق اقدام نمایید کل پروسه اخذ ویزای کار بین 2 تا 9 ماه به طول می انجامد.

مهاجرت اقامت کاری چک

مدارک مهاجرت اقامت کاری چک از طریق اخذ ویزای کار

برای اخذ ویزای کار در چک، مدارکی مورد نیاز است که با توجه به جزئیات و ترتیبی که سفارت این کشور از متقاضیان انتظار دارد، باید تهیه و تنظیم شود و سپس برای سفارت ارسال شود. بدون شک اگر مدارک ناقص یا نادرست باشد می تواند منجر به رد شدن درخواست متقاضی شود. حتی می تواند فرصت های کاریابی هم به دلیل نقص پرونده از دست برود. به همین منظور مشورت و تنظیم مدارک به همراه وکلای مجرب می تواند کمک بزرگی برای متقاضیان باشد. کارشناسان دقیق موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان همیشه می توانند در کنارتان حضور داشته باشند تا بتوانید این مرحله را با دقت هرچه تمام تر پیش ببرید. مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای جمهوری چک شامل موارد زیر می شود:

  • نامه پیشنهاد کاری
  • قرارداد بین فرد متقاضی با کارفرما که باید حاوی اطلاعاتی همچون تاریخ شروع و خاتمه قرارداد، مبلغ دستمزد شخص، وظایف و سمت وی باشد
  • فرم تکمیل شده درخواست ویزا
  • اسناد پیشنه سفر
  • عکس پاسپورتی
  • پاسپورت معتبر
  • اثر انگشت بیومتریک
  • پرداخت هزینه ویزا
  • مدارکی دال بر هدف از سفر
  • آدرس محل سکونت در کشور چک جهت مشخص نمودن محل سکونت فرد
  • رزومه کاری و مدارک تحصیلی مرتبط
  • تمکن مالی
  • عدم سوء پیشینه
  • بیمه سفر
  • مدرک زبان

کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز سفارت، باید به صورت اصل یا نسخه رسمی تایید شده ارسال شوند و همراه با یک ترجمه رسمی و معتبر باشند.

مدارک مهاجرت اقامت کاری چک

شرایط مهاجرت اقامت کاری چک از طریق اخذ ویزای کار

در سال های اخیر، بسیاری از فرصت های مناسب برای کار در شرکت های بین المللی در جمهوری چک به وجود آمده است زیرا این کشور یک عضو نسبتا جدید اتحادیه اروپا است. موقعیت این کشور نیز در مرکزیت اروپا، جذابیت آن را برای بسیاری از شرکت ها افزایش خواهد داد. شرکت های مشاوره در امور بانکی و مدیریت از این دست هستند که بیشتر در پراگ مستقر هستند. صنعت گردشگری نقطه شروع خوبی برای یافتن کار در چک می باشد.

متقاضیان خارجی‌ در جمهوری چک بیشتر در بخش تولید، تجارت یا فناوری اطلاعات جذب کار می شوند. در کنار این بخش ها گردشگری و آموزش نیز محبوبیت بسیاری در این کشور دارد. برای کار در جمهوری چک داشتن دانش بسیار عالی از زبان چکی ضروری نخواهد بود. به علاوه در شهرهای بزرگی مانند پراگ بسیاری از شرکت‌ها از زبان انگلیسی استفاده می کنند. همچنین این کشور چک عضو اتحادیه اروپا محسوب می شود اما همچنان از واحد پول بومی خود یعنی کرونا (CZK) استفاده می کند.

هفته کاری در چک از دوشنبه تا جمعه به طول می انجامد که به طور متوسط ​​40 ساعت در هفته را شامل می شود. روز کاری در دفاتر مختلف به طور معمول از ساعت 09:00 تا 18:00 است. نوجوانان زیر ۱۸ سال مجوز کار بیش از ۳۰ ساعت در هفته را نداشته و به طور کلی تعطیلات رسمی در چک ۲۰ روز در سال خواهد بود. کارفرما موظف است به طور ماهانه مالیات را مستقیما محاسبه و از حقوق فرد کسر کند.

سیستم تأمین اجتماعی این کشور بر سه اصل استوار شده است که اولین اصل آن بیمه اجتماعی اجباری بوده و شامل مزایای مربوط به بیماری، بیکاری و بازنشستگی می گردد. اصل دوم نیز شامل حمایت اجتماعی دولتی بوده و در برگیرنده پوشش هزینه های مربوط به خدمت و سایر نیازهای اساسی کودکان و خانواده ها می باشد. در نهایت، کمک اجتماعی برای افرادی که نیازمند هستند ارائه می گردد.

انواع مهاجرت اقامت کاری چک از طریق اخذ ویزای کار

متقاضیان خارجی و افرادی که خارج از اتحادیه اروپا هستند به چند روش می توانند اقامت کاری چک را دریافت کنند. افرادی که هدف آنها از اقامتشان کار باشد، برای اخذ اقامت باید به یکی از روش های زیر اقدام کنند.

کارت آبی (Blue Card): کارت های آبی برای برخی مشاغل و افرادی که دارای تحصیلات بالاتر هستند و حقوق دریافتی آنها 1.5 برابر بالاتر از میانگین ملی باشد، صادر می شود. هرچند که این کارت در ابتدا مجوز کار در جمهوری چک محسوب می شود اما با اهداف دیگری مجوز اقامت نیز به حساب می آید.

کارت کارمندی (Employee Card): این کارت برای انواع دیگر مشاغل قانونی است و برای مواقعی صادر می گردد که نیازی به مدرک تحصیلی بالا و آکادمیک نباشد. کارفرمایان در چک برای استخدام در مشاغل مربوط به کارت آبی یا کارمندی باید به اداره کار اعلام نیاز نمایند.  سپس آنها 30 روز فرصت خواهند داشت تا تمام تلاش خود را برای پر کردن جای خالی شرکت خود با یک شهروند اتحادیه اروپا یا یکی از اعضای خانواده آنها انجام دهند. آنها اگر موفق به این کار نشوند فرصت استخدام برای شهروندان غیر اتحادیه اروپایی فراهم می شود. و آنها موفق به گرفتن اجازه کار و سندی که به آن ها اجازه زندگی در جمهوری چک را بدهد، خواهند شد.

مجوز اقامت طولانی مدت: این مجوز برای تحصیل، تحقیق و الحاق خانواده نیز وجود دارد که برای حداکثر دو سال صادر می شوند و قابل تمدید هستند. اما مهاجرانی که می خواهند برای مدتی بیش از 90 روز و کمتر از یک سال در جمهوری چک زندگی کنند، به جای مجوز اقامت طولانی مدت به ویزای بلند مدت نیاز خواهند داشت. از سوی دیگر، شهروندان مقیم اتحادیه اروپایی برای اقامت بیشتر از 90 روز در این کشور، فقط باید در این مورد به اداره پلیس گزارش دهند.

یک متخصص خارجی برای اخذ مجوز کار به اداره کار این کشور درخواست دهد. مجوز کار هم فقط می‌تواند برای عناوین شغلی دقیق مورد تقاضای کارفرمای مشخص ‌شده صادر گردد. این مجوز غیر قابل انتقال به دیگران است و تنها برای 2 سال معتبر بوده و پس از آن حتما باید تمدید گردد.

اخذ ویزای کار مهاجرت اقامت کاری چک

مشاوره مهاجرت اقامت کاری چک از طریق اخذ ویزای کار

در سال های اخیر افرادی که به قصد کار به کشور چک وارد شده اند نیز بیشتر شده‌ است، در حقیقت ویزای کار در این کشور از ارزش بالایی برخوردار است. با توجه به شواهد امر متقاضیان برای اخذ ویزای کاری این کشور پیچیدگی کمتری نسبت به سایر کشورها متحمل می شوند. همچنین آمار مهاجرت افرادی که به کشور چک سفر کرده اند، یک رشد 8 % داشته است. متقاضیانی که علاقه مند به کار در چک و اخذ ویزای کاری این کشور هستند بهتر است قبل از هر اقدامی از یک متخصص این کار کمک بگیرند تا در انجام تمام مراحل در کنارشان باشد و بتوانند به درست ترین و متناسب ترین شکل ممکن در روند کار و اتخاذ تصمیم درست عمل کنند.

اگر خواهان مهاجرت اقامت کاری چک هستید، پیشنهاد ما این است که می توانید با مشاوران و وکلای ما به صورت تلفنی و رایگان تماس حاصل فرمایید تا برای تمام سوالات و ابهاماتی که در ذهن دارید پاسخ درست دریافت کنید. کارشناسان مجرب موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان، با بررسی دقیق و تخصصی شرایط فعلی شما، بهترین راهنمایی ها را می توانند در اختیار شما عزیزان قرار دهند تا هدفی که در سر دارید را تحقق بخشند.

مزایا و معایب مهاجرت اقامت کاری چک

هر کشوری مزایا و معایبی دارد که بررسی آنها می تواند در تصمیم گیری هر فرد کمک کند تا انتخاب بهتری برای خود رقم بزند. متقاضیان بهتر است قبل از اینکه به کشور چک مهاجرت کنند و مشغول به کار و زندگی شوند، تمام جوانت مثبت و منفی شرایط این کشور را بررسی کنند که متناسب با شرایط خود بهترین گزینه را انتخاب کنند. برخی از مزایا و معایب این کشور به شرح زیر است:

مزایای کار در چک

مزایای کار در چک

معایب کار در چک

معایب کار در چک

کار در چک و نرخ بیکاری در چک

بررسی نرخ بیکاری در روند مهاجرت کاری به کشور چک بسیار اساسی و مهم است. نرخ بیکاری مناسب و پایین می تواند رونق اقتصادی، توسعه صنایع، پویایی تجارت ها، کسب و کارهای بزرگ و کوچک را نشان دهد هرچه این نرخ پایین تر باشد رشد اقتصادی بالاتر است. از این رو با توجه به میانگین نرخ بیکاری جمهوری چک که در حال حاضر در حدود 5.8% است، نشان می دهد که شرایط بازار کار در چک به میزان زیادی مناسب و مطلوب است و برای نیروی کاری متخصص فضای خوبی دارد تا رشد کند.
اگرچه باید به این نکته توجه کرد که در سال های اخیر نرخ بیکاری جمهوری چک نوسانات زیادی را تجربه کرده است. نرخ بیکاری از اواخر سال 2020 از 3. 6 % به 3. 7 % افزایش داشته است که دلیل آن مشکلات ناشی از ظهور ویروس کرونا در جهان است.  

نرخ بیکاری در چک

خوب است بدانید که آمار استخدام در این کشور، بیشتر افرادی هستند که از کشورهای همسایه برای کار به چک می آیند. این افراد بیشتر از کشورهایی مانند: اسلواکی، لهستان و رومانی هستند و افراد زیادی هم که از خارج از حوزه اتحادیه اروپا برای کار به این کشور می آیند، عبارت است از: اوکراین، بلاروس، فدراسیون روسیه، ویتنام، ایالات متحده آمریکا و تعدادی نیز از هند و مغولستان. این مطلب توسط موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان تهیه شده است و کپی برداری از آن بدون ذکر منبع شرعا و قانونا مجاز نیست.

کار در چک و مشاغل مورد نیاز 2023 چک

دولت جمهوری چک هر ساله مشاغل مورد نیاز این کشور را اعلام می کند و افرادی که متقاضی کار در کشور چک هستند می توانند با مراجعه به آن برای کاریابی بهتر و هرچه سریعتر خود اقدام کنند. در سال های اخیر ساختار اقتصادی کشور چک تغییرات زیادی را به خود دیده است و از اقتصادی بر پایه صنعت به سمت خدمات گرایی در حال تغییر است.

به طور کلی اشتغال در سه ماهه اول سال 2020 به علت شیوع ویروس کرونا، به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.
اما از طرف دیگر در بخش خدمات رسانی و مراقبت های اجتماعی و بهداشتی به شدت نیازمند نیروی کار است. همچنین برای متقاضیان کار در گروه سنی 25 تا 40 سال در حوزه IT، فناوری، مدیریت، پزشکی، مراقبت های بهداشتی و سایر مشاغل حقوقی بیشترین آمار اشتغال گزارش شده است.

لیست مشاغل مورد نیاز جمهوری چک شامل موارد زیر می شود:

  • مشاغل خدماتی
  • مشاغل مدیریتی
  • مشاغل صنعتی
  • خدمات مالی و بیمه
  • مشاغل IT
  • خدمات درمانی
  • داروسازی
  • خدمات تجاری      
  • الکترونیک
  • توریسم و گردشگری
  • تولید ماشین آلات
  • تدریس
  • راننده
  • کارگر کارخانه
  • مهندس فنی
  • تولید مواد شیمیایی
  • فروشندگی
  • فولاد و آهن الات
  • مراقبت های بهداشتی
  • صنایع تولید چوب

به علاوه بر اساس آمارها و اینکه تعداد زیاد بازدید کننده های بین المللی هر ساله وارد کشور چک می شوند، نیاز به کارکنان چند زبانه یا حداقل مسلط به زبان انگلیسی، بسیار زیاد است. به علاوه، توانایی صحبت کردن به زبان چکی برای یافتن کار در این کشور بسیار مهم است. اگرچه بخش های زیادی هستند که به زبان های دیگر نظیر انگلیسی و آلمانی هم کار می کنند.

کار در چک و میزان حقوق در چک

میزان درآمد و حقوق دریافتی از مسائل مهمی است که فرد متقاضی کار برای هر کشوری باید در نظر بگیرد زیرا بر اساس زندگی و هزینه های شخصی که یک نفر می تواند داشته باشد باید تصمیم بگیرد که کجا و چه درآمدی متناسب با او است. در سال های اخیر میانگین دستمزد در کشور چک، در بین کشورهای حوزه اتحادیه اروپا، برای چندمین بار رتبه بیستم را کسب نموده است.

در طی پنج سال گذشته، متوسط دستمزد سالانه در حدود 5% افزایش پیدا کرده است. لازم به ذکر است که میزان حقوق و دستمزد در هر شغل، می تواند با توجه به رزومه کاری، سطح تحصیلات وسابقه کاری هر فرد متفاوت باشد. در طی سال اخیر متوسط دستمزد ناخالص ماهانه به ازای هر کارمند در اقتصاد ملی در حدود 29320CZK (حدود 1080€ یورو ) بوده است.

کار در چک و نحوه کاریابی در چک

برای اخذ ویزای کار در چک، دانستن راه های جستجوی کار و نحوه کاریابی از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا هر فرد ابتدا به یک پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای در این کشور نیاز دارد.

به طور کلی می توان از راه های زیر برای کاریابی در چک اقدام کرد:

نحوه کاریابی در چک

کشور چک میزبان و پذیرای مهاجرین ماهر و متخصصی است که برای کار می خواهند در این کشور اقدام کنند. به همین منطور این کشور سایت های معتبری طراحی کرده است که بتواند مشاغل مورد نیاز خود را به راحتی در اختیار متقاضیان قرار دهد. استفاده از این شیوه به قدری در این کشور مرسوم است که حتی کارفرمایان نیز می توانند موقعیت های شغلی خالی خود را به صورت آگهی در اینگونه سایت ها نشر دهند. از این طریق  متقاضیان می توانند کار مورد نظر را پیدا کنند و در صورت لزوم قراری برای مصاحبه بگذارند.

افرادی که شرایط کار در چک را دارند نیز می توانند در برخی از سایت های خاص مشخصات و رزومه کاری خود را ثبت کنند. این سایت ها پل ارتباطی بین کارفرمایان و متقاضیان هستند به صورتی که بر اساس رزومه افراد و توانایی هایشان، کارفرما پیدا می کنند و رزومه آنها را برای شرکت ها ارسال می کنند. نکته ای که در این بین وجود دارد این زبان کشور چک، چکی است، اما شرکت های بین المللی ترجیح می دهند تا از افرادی استفاده کنند که انگلیسی زبان باشند. به همین منظور فرصت های شغلی بسیاری به زبان انگلیسی در کشور چک وجود دارد.

در صورتی که انجام این روند برای شما مشکل است و نمی توانید انجام دهید نگران نباشید. کارشناسان و مشاوران موسسه آتیه آفرینان ایرانیان با اگاهی کامل از شرایط و قوانین کشور چک راهنمایی ها و اقدامات لازم برای اخذ ویزای کاری چک را برای شما انجام خواهند داد.

کار در چک و موسسات کاریابی در چک

همانطور که پیش تر به آن اشاره شد جمهوری چک، سایت های معتبر و کاربردی بسیاری را طراحی کرده است تا متقاضیان کار و کارفرمایان نیز بتوانند به سهولت به آن چیزی که می خواهند برسند. برای فرد متقاضی کار، بسیار مهم است که به یک پیشنهاد کاری دست پیدا کند تا بتواند مجوز لازم را برای اخذ ویزای کار خود بگیرد. به همین ترتیب داشتن یک رزومه قوی و پربار می تواند کمک بزرگی برای پیدا کردن شغل و پیشنها کاری متقاضی باشد.

کار در چک و بررسی ویزای همراه

طبیعتا افرادی که به دنبال اخذ ویزای کار به کشور چک هستند، تمایل دارند تا خانواده خود را در کنارشان داشته باشند. لذا متقاضیان می توانند همسر و فرزندان زیر 18 سال خود را در این کشور به خود ملحق کنند. برای ویزای بلند مدت بیش از 90 روز می توان ویزای همراه را درخواست داد. روند درخواست می تواند از کشور مبدا نیز در سفارت جمهوری چک ثبت کرد.
ویزای همراه در جمهوری چک بین 1 تا 2 سال اعتبار دارد و قابل تمدید است البته لازم به ذکر است که ویزای همراه در مرحله اول  با اعتبار 1 ساله صادر خواهد شد .برای افرادی که همراهان بیشتر از یک نفر دارند باید برای هر کدام از همراهان به صورت جداگانه درخواست داده شود. مدت زمان اخذ ویزای همراه معمولا از زمان درخواست در حدود 90 تا 120 روز زمان خواهد برد.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای همراه از چک شامل موارد زیر می شود:

  • فرم پر شده درخواست ویزای همراه
  • اصل پاسپورت که دارای اعتبار باشد
  • عکس پاسپورتی
  • اسناد تمکن مالی دارنده ویزای کار
  • نامه ای مبنی بر شرح اهداف سفر
  • آدرس محل سکونت دارنده ویزای کار
  • گواهی عدم سوء پیشینه (فرزندان زیر 15 سال نیازی به ارائه سوء پیشینه نخواهند داشت)
  • بیمه سفر
  • رسید پرداخت هزینه ویزا

تمام مدارکی که به سفارت ارسال می شود باید نسخه کپی برابر اصل داشته باشد و همچنین به زبان چکی ترجمه شده باشند.

بررسی ویزای همراه مهاجرت اقامت کاری چک

کار در چک و وضعیت اقامت و اخذ تابعیت در چک

با مهاجرت به کشور چک از طریق کار و در نهایت دریافت پاسپورت کشور چک می توان آینده مناسبی برای خود رقم زد. افرادی که موفق شده اند با ویزای کار در این کشور کار کنند و به مدت 5 سال در این کشور حضور مستمر داشته باشند، در صورتی که در این مدت مالیات پرداخت کرده باشند و بیمه داشته باشند، می توانند برای اقامت دائم کشور چک درخواست دهند.
برای دریافت تابعیت نیز باید متقاضیان پس از دریافت اقامت دائم، 5 سال دیگر در این کشور حضور فعال داشته باشند و در صورت داشتن مدارک و شرایط کافی، می توانند برای تابعیت و پاسپورت جمهوری چک درخواست دهند. افراد متقاضی برای اخذ تابعیت چک باید شرایط و مدارکی را داشته باشند تا بتوانند پاسپورت چک را دریافت کنند. این شرایط عبارتند از:

  • اقامت به مدت 10 سال
  • پرداخت مالیات
  • بیمه
  • ارائه مدارک بانکی
  • اثبات محل سکونت
  • پاسپورت معتبر
  • عدم سابقه کیفری
  • دانش زبان چک

بنابراین با داشتن اقامت جمهوری چک شما قادر خواهید بود به تمامی کشورهای اتحادیه اروپا و شینگن بدون ویزا سفر کنید و برای ویزای بسیاری از کشورهای غربی مانند کانادا، استرالیا، نیوزلند و حتی آمریکا به راحتی اقدام نمایید.

سوالات متداول

✳️ مشاغل مورد نیاز در چک چیست؟

برای متقاضیان کار در گروه سنی 25 تا 40 سال در حوزه IT، فناوری، مدیریت، پزشکی، مراقبت های بهداشتی و سایر مشاغل حقوقی بیشترین آمار اشتغال گزارش شده است.

✳️ مزایای کار در چک چیست؟

1. فرصت های شغلی در زمینه های کاری متنوع 2. امکان جست و جوی کار هم به زبان های چکی و هم به زبان انگلیسی 3. یکی از بهترین کشورها در اعطای مرخصی و تسهیلات برای زنان باردار 4. زمینه های تفریحی فراوان

5/5 - (2 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت به چک مهاجرت به چک

مهاجرت به چک و روش های اقامت در چک در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. مهاجرت به چک از طریق ر...

انواع بورسیه های تحصیلی در چک انواع بورسیه های تحصیلی در چک

امروزه بسیاری از افراد قصد تحصیل در بهترین دانشگاه های معتبر اروپا و دریافت بورسیه تحصیلی ...

تحصیل پزشکی در چک تحصیل پزشکی در چک

هر ساله هزاران دانشجوی بین المللی دانشگاه های چک را برای آموزش پزشکی به زبان انگلیسی انتخا...

نظرات کاربران
رومینا

سلام وقتتون بخیر ببخشید من فارغ اتحصیل رشته میکروبیولوژی هستم. چند سال باید سابقه کار داشته باشم تا برای کار در چک اقدام کنم؟

آتیه آفرینان

با سلام برای مهاجرت کاری حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط با رشته ی میکروبیولوژی و دعوتنامه ی کاری نیاز هست.

رضا محمدی

با سلام و خسته نباشید من متولد 1365 و دارای مدرک مهندسی تکنولوژی بهره برداری نیروگاه و دانشجوی ارشد سیستم های انرژی هستم. 10 سال در شرکت های حفاری نفت و گاز مشغول به کار هستم . تخصص من مکانیک و تعمیر و نگهداری در حفاری هستم. آیا شما آفر ی برای من دارید برای خارج از کشور برای کار ؟ البته هرکاری باشه هم میتونم برم و از صفر شروع کنم.ممنونم رضا محمدی

آتیه آفرینان

با سلام، شرایطتان بسیار عالی می باشد هم مهاجرت تحصیلی و هم کاری امکان پذیر است، جهت بررسی بیشتر با شماره 02172207تماس بگیرید.

باقری

سلام وقتتون بخیر برای اقامت تحصیلی اسلواکی در مقطع دکتری محدودیت سنی وجود دارد؟

آتیه آفرینان

باسلام ، به صورت کلی برای مقطع دکتری محدودیت چندانی ندارد، جهت دریافت مشاوره و بررسی رزومه با شماره ی 02172207 تماس بگیرید.

سینا ملکی

سلام خدمت شما. ممنون از اطلاعات کاملتون. درباره تحصیل در اسلواکی خواستم بدونم؟

آتیه آفرینان

سلام وقت بخیر،ممنون از توجهتون در مقاله ی "صفرتاصد تحصیل در اسلواکی " تمامی شرایط ، مراحل، مدارک به صورت کامل گفته شده است.

جعفری

سلام با لیسانس مهندسی کشاورزی و 10 سال سابقه میشه مهاجرت کاری به کشور چک داشت؟

آتیه آفرینان

با سلام، بله دوست عزیز با داشتن دعوتنامه ی کاری امکان اقدام برایتان وجود دارد.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button