ویزای کاری موناکو (Monaco)

همانطور که در مقاله های “ مهاجرت کاری ” به بررسی روش های مهاجرت پرداختیم و در مورد “اطلاعات کلی مهاجرت کاری” توضیحات کاملی ارائه دادیم و قول داده بودیم که به بررسی روش ها و قوانین کشورهای مختلف در زمینه اخذ ویزای کاری موناکو نیز مقاله قرار دهیم یک مقاله مرجع را برای شما دوستان عزیز فراهم کرده ایم.

مهاجرت کاری موناکو، اخذ اقامت موناکو از طریق کار ،اخذ ویزای کاری موناکو، ویزای کار در موناکو، سرمایه گذاری در موناکو، کشور موناکو. کار در موناکو برای تجار مختلف می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. (آشنایی با کشور موناکو)

[powerpress url=”https://atiyeafarinan.com/wp-content/uploads/2019/08/مهاجرت-کاری-به-موناکو.mp3″]

ویزای کاری موناکو – اخذ اقامت موناکو از طریق ویزای کار

موناکو، کشوری مستقل واقع در ریویرای فرانسه، از دیر باز به دلیل داشتن یک سبک زندگی لوکس شهرت داشته است. نبود مالیات بر درآمد یا مالیات بر سود سرمایه، نبود توافق نامه های مالیات مضاعف، و محرمانگی مالی بالا موناکو را به کشوری جذاب برای ثروتمندانی تبدیل کرده که ارزش خالص دارایی های آنها بسیار بالا است. گرچه موناکو عضو اتحادیه اروپا یا منطقه شنگن نیست، اما ساکنان این کشور می توانند به موجب توافق های صورت گرفته بدون ویزا در منطقه شنگن مسافرت کنند. از دیگر امتیازت این کشور برخورداری از مسیرهای مواصلاتی زمینی، دریایی، و هوایی عالی و یک بازار املاک و مستغلات بسیار باثبات است. تنها راهی که برای گرفتن ویزای کاری این کشور وجود دارد داشتن یک پیشنهاد شغلی به همراه دعوتنامه ی کاری از جانب کارفرمایی در موناکو می باشد. ویزا کار شامل یک دعوتنامه کاری برای کسی که در خارج از کشور دنبال کار میگردد میباشد که توسط کارفرما برای وی ارسال گشته است. کارفرما میبایست آن شغل مورد نظر را به مدت ۳ ماه در داخل آن کشور به صورت عمومی آگهی کند ، اگر کسی پیدا نشد و خواستار آن شغل نبود سپس آن شغل به مدت ۳ ماه در دیگر در کشوهای عضو اتحادیه اروپا آگهی شود و اگر باز هم شخصی واجد شرایط آن شغل نبود کار فرما میتواند از متقاضیان خارجی واجد شرایط دعوت به همکاری کند .

 

ویزای کار موناکو

ویزای کار موناکو

ویزای کاری موناکو – مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای کار در موناکو

  • اصل پاسپورت
  • کپی پاسپورت
  • دو قطعه عکس ۶*۴
  • دعوت نامه کاری از جانب یک کارفرما برای فرد متقاضی کار در موناکو
  • پرینت تمکن مالی ازحساب بانکی

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تحصیل در کشور موناکو مقاله “تحصیل در موناکو” را مطالعه فرمایید.

در صورتی که تمایل دارید برای دانشگاه های برتر کشور موناکو اقدام نمایید، موسسه آتیه آفرینان ایرانیان شما را در این زمینه همراهی می نماید.برای کسب اطلاعات تکمیلی تر و دریافت مشاوره اولیه رایگان می توانید با موسسه تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ شهروندی موناکو ، تابعیت و اقامت کاری در موناکو را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه ویزای کاری موناکو می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت به گرجستان مهاجرت به گرجستان

مهاجرت به گرجستان دارای روش هایی است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند و آگاهی کامل از آنها ...

مهاجرت از طریق ویزای کار مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای کار و شرایط کار در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد...

مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو

مهاجرت تحصیلی و شرایط تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی در این مطلب مورد بررس...

نظرات کاربران
Call Now Button