اخذ اقامت و تابعیت ازطریق سرمایه گذاری در موناکو(Monaco)

از میان روش های مختلف در خصوص اخذ اقامت موناکو و مهاجرت به کشور موناکو می توان به اخذ اقامت موناکو از طریق سرمایه گذاری و مهاجرت به کشور موناکو از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک در کشور موناکو که یکی از روش های جذاب اخذ اقامت موناکو محسوب می شود ، اشاره کرد.

شرایط مهاجرت و اخذ اقامت موناکو از طریق سرمایه گذاری

اخذ اقامت موناکو به وسیله سرمایه گذاری

موناکو کشوری کوچک می باشد که در Riviera فرانسه واقع شده است. به دلیل قوانین مالیاتی آزاد، موناکو را به عنوان بهشت ثروتمندان یاد می‌کنند. کشور موناکو از سه طرف هم مرز با فرانسه است و در نزدیکی شهر نیس فرانسه واقع گردیده، به همین دلیل بسیاری از شرکت‌ها و کمپانی‌های فرانسوی در موناکو سرمایه‌گذاری کرده‌اند و این امر باعث شده است که یک کشور کوچک ولی بسیار پیشرفته و لوکس به وجود بیاید. به دلیل وجود سرمایه‌های خارجی هیچ‌گاه با رکود اقتصادی رو به رو نشده است و به همین دلیل یکی از بهترین کشور‌ها برای سرمایه‌گذاری به حساب می‌رود. برای تبدیل شدن به یک مقیم دائم موناکو (و در نهایت یک شهروند شدن) انتظار می رود که فرد متقاضی با مقامات مربوطه نیز دیدار نماید. برای تحقق این امر حدود500000 یورو بایستی در نظر گرفته شود و درواقع در یکی از بانک های موناکو نیز گذاشته شود.  تبعه خارجی باید حداقل 1،000،000 یورو را برای سرمایه گذاری و بازار کار در فرانسه در نظر داشته باشد. 500،000 یورو دیگر باید به نسبت خرید و اموال شما نیز باشد. تبعه خارجی باید وجوه کافی را برای دولت موناکو در نظر داشته باشد و این امر را یکی از مراجع بانکی نیز به اثبات برساند. سرمایه گذار آینده نگر باید سابقه کیفری مبرا از هرگونه جرم و جنایت را در اختیار داشته باشد. پس از این فرد سرمایه گذار میبایست با یک مقام رسمی و مهاجرتی برای مصاحبه نیز خود را آماده نماید. پس از تایید شدن در مصاحبه، و قبولی شرایط گرفتن اقامت فرانسه و موناکو به سرمایه گذار و خانواده وی اقامت دائم داده می شود. شما به عنوان ساکنان دائم، واجد شرایط زندگی، کار و سفر در موناکو می باشید. با گذشت ده سال امکان اخذ شهروندی (اخذ تابعیت) نیز برای شما فراهم می شود. علاوه بر این، شما به عنوان یک مقیم سرمایه گذار قابلیت تاسیس شرکت تجاری در هر بخش اقتصادی از موناکو را خواهید داشت. برخی از صنایع موفق در این کشور شامل مدیریت کشتی، بانکداری خصوصی، خدمات مالی و مدیریت دارایی نیز خواهد بود.

مهاجرت به موناکو از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به موناکو از طریق سرمایه گذاری

اخذ اقامت موناکو از طریق سرمایه گذاری

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در کشور موناکو را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال می توانید با ما در ارتباط باشید تا مشاوران و کارشناسان ما شما را دقیق تر راهنمایی کنند.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
خدمات شرکت آتیه آفرینان ایرانیان در کشور مالزی خدمات شرکت آتیه آفرینان ایرانیان در کشور مالزی

یکی از موارد مهم برای مهاجرت به مالزی، داشتن اطلاعات کامل و مهم درباره این کشور است. افراد م...

اقامت و تابعیت در نروژ اقامت و تابعیت در نروژ

کشور نروژ ، یکی از کشورهای اسکاندیناوی از کشورهای اتحادیه اروپا می باشد که از لحاظ امکانات ...

اقامت و تابعیت در لهستان اقامت و تابعیت در لهستان

هر فردی توقع دارد از زندگی شرافتمندانه و با آسایش و رفاه توام با کرامت انسانی برخوردار باشد...

نظرات کاربران
Call Now Button