همانطور که در مقاله های “ مهاجرت کاری ” به بررسی روش های مهاجرت پرداختیم و در مورد “اطلاعات کلی مهاجرت کاری” که یکی از این روش ها، مهاجرت کاری می باشد توضیحات کاملی ارایه دادیم و قول داده بودیم که به بررسی روش ها و قوانین کشورهای مختلف در این زمینه نیز مقاله قرار دهیم یک مقاله مرجع را برای شما دوستان عزیز فراهم کرده ایم.

اخذ ویزای کاری بلاروس

رشد سریع کسب و کار و تولید در جمهوری بلاروس و افزایش مهاجرت نیروی کار خارجی در بلاروس دیده می شود. با توجه به سطح پایین بیکاری در بلاروس، یک تغییر قابل توجهی در تنوع شهروندان خارجی در کشور با مجوز کار دیده میشود. بیش از ۹۰ درصد از کارگران و کارمندان در بلاروس قرارداد کار امضا نموده اند . با توجه به فدراسیون اتحادیه های کارگری در بلاروس، تقریباً تمامی قرارداد های کار با مدت ثابت هستند . تنها راهی که برای گرفتن ویزای کاری کشور بلاروس وجود دارد داشتن یک پیشنهاد شغلی به همراه دعوتنامه ی کاری از جانب کارفرمایی در کشور بلاروس می باشد. ویزای کار شامل یک دعوتنامه کاری برای کسی که در خارج از کشور دنبال کار میگردد میباشد که توسط کارفرما برای وی ارسال گشته است.

کارفرما میبایست آن شغل مورد نظر را به مدت ۳ ماه در داخل آن کشور به صورت عمومی آگهی کند ، اگر کسی پیدا نشد و خواستار آن شغل نبود سپس آن شغل به مدت ۳ ماه در دیگر در کشوهای عضو اتحادیه اروپا آگهی شود و اگر باز هم شخصی واجد شرایط آن شغل نبود کار فرما میتواند از متغاضیان خارجی واجد شرایط دعوت به همکاری کند .

اخذ ویزای کاری بلاروس
اخذ ویزای کاری بلاروس

[powerpress url=”https://atiyeafarinan.com/wp-content/uploads/2019/06/مهاجرت-کاری-به-بلاروس.mp3″]

مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای کار در بلاروس

  • اصل پاسپورت
  • کپی پاسپورت
  • دو قطعه عکس ۶*۴
  • دعوت نامه کاری از جانب یک کارفرما برای فرد متقاضی کار در بلاروس
  • پرینت تمکن مالی ازحساب بانکی

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ شهروندی بلاروس، تابعیت و اقامت کاری در بلاروس را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال می توانید با ما در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
کار در استرالیا کار در استرالیا

کار در استرالیا و شرایط اخذ انواع ویزای کار استرالیا در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. اگ...

کار در چک کار در چک

کار در چک و شرایط اخذ ویزای کار چک در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. اگر قصد مهاجرت به چک ا...

مهاجرت کاری به ژاپن مهاجرت کاری به ژاپن

مهاجرت کاری به ژاپن یکی از کم هزینه ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت به کشور...

نظرات کاربران
رضا محمدی

با سلام و خسته نباشید من متولد 1365 و دارای مدرک مهندسی بهره برداری نیروگاه و دانشجوی ارشد سیستم های انرژی هستم. 10 سال در شرکت های حفاری نفت و گاز مشغول به کار هستم . تخصص من مکانیک و تعمیر و نگهداری در حفاری هستم. آیا شما آفر ی برای من دارید برای خارج از کشور برای کار ؟ممنونم رضا محمدی

آتیه آفرینان

باسلام، جناب محمدی به طور کلی شرایط شما مناسب می باشد اما برای اخذ جاب آفر موارد جزئی تر نیز بایستی بررسی شود، جهت رزرو وقت مشاوره با شماره ی 02172207 تماس بگیرید.

پیام

با سلام و درود فراوان. بنده دارای مدرک ارشد حسابداری و دانشجوی دکترا هستم و عضو هیات علمی دانشگاه غیر انتفاعی هستم و در حدود 15 سال سابقه کار حرفه ای در زمینه مدیریت مالی و تدریس در ایران هستم . شما برای ویزای کاری با توجه به رشته کدام کشوررا پیشنهاد میکنید که سریع تر و کم هزینه تر باشد و آینده بهتری وجود داشته باشد. .لطفا راهنمایی بفرمایید

سارا جوادی

با سلام جناب آقای پیام ، درصورتی که سن زیر 40 سال و دانش زبان انگلیسی یا فرانسه خوبی دارید پیشنهاد میکنیم برای اسکیل ورکر کشور کانادا اقدام کنید. پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 18 با شماره 02172207 تماس بگیرید تا مشاوران آتیه آفرینان با توجه به شرایط ، شما را راهنمایی کنند.

شفقی

سلام من جوشکار برق آرگون هستم و مدرک کاردانی و فنی حرفه ای  با سابقه کار در پارس جنوبی دارم.لطفا راهنمایی بفرمایید

سارا جوادی

با سلام . با توجه به رشته و سوابق کاری که دارید شما شانس اقدام برای کشور استرالیا را دارید . پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 18 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

سعید

سلام و درود با احترام بنده PHD علوم آزمایشگاهی بالینی از دانشگاه علوم پزشکی بلاروس هستم و مدت حدود ۱۰ سال عضو هیئت علمی دانشگاه در ایران هستم و حدود ۶ سال مسئول فنی و موسس آزمایشگاهی در ایران هستم قصد مهاجرت کاری به بلاروس  دارم لطفا راهنمایی بفرمایید 

سارا جوادی

با سلام در حال حاضر شرایط اقدام برای ویزای کار گروه پزشکی برای کشور بلاروس وجود ندارد. می توانید برای کشورهای آلمان ، سوئد اقدام نمایید. پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 22226777 تماس بگیرید.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button