مهاجرت از طریق تمکن مالی و شرایط اخذ ویزای خود حمایتی در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. متقاضیانی که قصد مهاجرت از طریق تمکن مالی را دارند، احتمالا با این قبیل سوالات روبرو می شوند. چگونه می توان از طریق برنامه خود حمایتی مهاجرت کرد؟
کدام کشورها ویزای تمکن مالی را صادر می کنند؟ حداقل میزان درآمد مورد نیاز برای مهاجرت از طریق خود حمایتی چقدر است؟ آیا می توان از طریق ویزای تمکن مالی برای اعضای خانواده ویزا دریافت کرد؟ برای اثبات سرمایه کافی چه مدارکی باید ارائه داد؟

در این مطلب پاسخ کلیه سوالات ارائه می شود. این مقاله توسط موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان تهیه شده و در اختیار شما قرار گرفته است. در صورتی که به اطلاعات بیشتری در رابطه با مهاجرت از طریق تمکن مالی نیاز داشتید، می توانید با کارشناسان ما در موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان تماس بگیرید و از مشاوره رایگان تلفنی استفاده کنید. و همچنین برای آشنایی بیشتر با موسسه و پرونده های موفق ما می توانید از پیج اینستاگرام آتیه آفرینان دیدن کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین کشورها برای مهاجرت کلیک کنید.

مهاجرت از طریق تمکن مالی
مهاجرت از طریق تمکن مالی

شرایط مهاجرت از طریق تمکن مالی

مهاجرت از طریق تمکن مالی برنامه ای است، که در برخی کشورها اجرا می شود. با اخذ ویزای خود حمایتی می توان اقامت این کشورها را برای خود و اعضای خانواده دریافت کرد. این روش مهاجرت برای افراد ثروتمند و سرمایه گذار بسیار مناسب است. سرمایه شخص متقاضی باید به قدری باشد، که در تامین هزینه های زندگی خود و خانواده با مشکل مواجه نشود.
شخص متقاضی باید اثبات کند، دارایی لازم را دارد. اما نیازی به انتقال سرمایه به کشور مقصد نیست. تنها با داشتن درآمد مشخصی برای تامین هزینه زندگی خود و خانواده می توان این ویزا را دریافت کرد.

مزیت اصلی این روش مهاجرت عدم نیاز به انتقال سرمایه است. با انتقال سرمایه به کشور مقصد، باید ریسک از بین رفتن سرمایه را قبول کرد. زیرا ممکن است، با استانداردهای سرمایه گذاری آن کشور آشنا نبوده و یا ریسک مصادره اموال در آن کشور بالا باشد. مهاجرت از طریق تمکن مالی این امکان را به شما می دهد، که با حفظ سرمایه در کشور خود، ویزای تمکن مالی را برای خود و اعضای خانواده دریافت کنید.

افرادی که از طریق تمکن مالی به کشوری مهاجرت می کنند، اجازه کار و استخدام  در آن کشور را ندارند. به همین دلیل داشتن درآمد برای تامین هزینه ها لازم است. هر کشوری میزان معینی از درآمد ماهانه را مشخص کرده و شخص باید این مقدار درآمد را داشته باشد. در صورتی که بخواهد به همراه خانواده خود مهاجرت کند، میزان درآمد ماهانه باید افزایش پیدا کند. سرمایه شخص متقاضی می تواند به هر شکلی باشد. تنها لازم است، مالکیت آن سرمایه اثبات شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین کشورها برای مهاجرت تمکن مالی کلیک کنید.

شرایط مهاجرت از طریق تمکن مالی
شرایط مهاجرت از طریق تمکن مالی

مدارک موردنیاز مهاجرت از طریق تمکن مالی

برای دریافت ویزای خود حمایتی و مهاجرت از طریق تمکن مالی باید مدارکی تهیه کرده و به سفارت کشور مورد نظر ارائه داد. در مهاجرت از طریق تمکن مالی مهم ترین شرط داشتن سرمایه کافی و درآمد برای زندگی در خارج از کشور است.
برای اخذ این ویزا، نیازی به ارائه مدارک تحصیلی، سابقه کار و مدرک زبان نیست. دریافت ویزای خود حمایتی پیچیدگی روش های دیگر مثل مهاجرت از طریق کار یا تحصیل را ندارد. مدارک و اسناد لازم برای اخذ این ویزا در کشورهای مختلف تقریبا یکسان بوده و شامل موارد زیر است:

  • پاسپورت معتبر
  • شناسنامه اعضای خانواده
  • گواهی ازدواج یا طلاق
  • اثبات سرمایه با ارائه سند املاک و مستغلات، مدارک مربوط به سهام یا سپرده بانک
  • مدارک درآمد کافی
  • گردش مالی حساب بانکی مربوط به 3 ماه اخیر با سپرده زیاد
  • عدم سوء پیشینه
  • گواهی سلامت جسمی
  • پرداخت هزینه ویزا

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین کشورها برای مهاجرت کاری کلیک کنید.

مدارک لازم برای مهاجرت از طریق تمکن مالی
مدارک لازم برای مهاجرت از طریق تمکن مالی

مزایای مهاجرت از طریق تمکن مالی

ویزای خود حمایتی مزایای زیادی برای شما و اعضای خانوادتان خواهد داشت. در صورتی که سرمایه کافی داشته باشید، دریافت این ویزا راحت بوده و می توان با کمترین چالش برای زندگی در اروپا آماده شد. برخی از این مزایا به شرح زیر هستند:

  • بدون نیاز به انتقال سرمایه می توان این ویزا را دریافت کرد.
  • با دریافت این ویزا می توان اقامت دائم و تابعیت کشور مورد نظر را به دست آورد.
  • در این نوع ویزا اجازه کار در کشور مقصد وجود ندارد. اما امکان راه اندازی تجارت و کارآفرینی است.
  • با اخذ اقامت امکاناتی مانند خدمات بهداشتی بین المللی، بیمه درمانی و امکان تحصیل در مدارس و دانشگاه ها برای شخص متقاضی و اعضای خانواده وجود دارد.
  • با اخذ ویزای خود حمایتی اجازه اقامت برای شخص متقاضی، همسر و فرزندان زیر 18 سال یا فرزند وابسته صادر می شود.
  • در برخی از کشورها شرط اقامت در این نوع ویزا وجود ندارد.
  • با اخذ ویزای تمکن مالی و مهاجرت به کشوری اروپایی، در تمام طول سال زندگی در اروپا امکان پذیر است.
  • امکان خرید زمین و املاک وجود دارد.
  • نیازی به مهارت در زبان نیست.
  • مصاحبه ای برای پذیرش انجام نمی شود.
  • با اخذ اقامت از کشورهای اروپایی می توان به بسیاری از کشورها بدون ویزا سفر کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین کشورها برای مهاجرت سرمایه گذاری کلیک کنید.

چرا برای مهاجرت از طریق تمکن مالی نیاز به مشاوره با موسسات مهاجرتی است؟

در صورتی که قصد مهاجرت از طریق تمکن مالی را دارید، بهتر است، قبل از هر اقدامی با وکیل مهاجرت مشاوره داشته باشید. موسسات مهاجرتی در تهیه مدارک و اسناد مورد نیاز و اثبات سرمایه به شما کمک می کنند، تا لیست کاملی از دارایی ها و سرمایه خود را به سفارت کشور مورد نظر ارائه دهید. مشاوران مجرب موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان در این مسیر شما را راهنمایی می کنند. همچنین در ترجمه مدارک و اسناد، انجام امور مربوط به سفارت و اخذ ویزای همراه در کنار شما خواهند بود.

لازم به ذکر است، حتما قبل از مشاوره، مجوزهای موسسه مهاجرتی مورد نظر را بررسی کرده تا با مشکلی مواجه نشوید. موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان با 19 سال سابقه در امر مهاجرت و دریافت مجوز از وزارت علوم تحقیقات و فناوری و مجوز از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تمامی مراحل مهاجرت و اقامت مشاوره لازم را به شما ارائه می دهد.

مشاوره مهاجرت از طریق تمکن مالی
مشاوره مهاجرت از طریق تمکن مالی

سخن پایانی مهاجرت از طریق تمکن مالی

مهاجرت از طریق تمکن مالی و نحوه اخذ ویزای تمکن مالی در این مطلب مورد بررسی دقیق قرار گرفت. در صورتی که قصد مهاجرت از طریق تمکن مالی را دارید، باید اسناد مربوط به دارایی و سرمایه های خود را به سفارت کشور مورد نظر ارائه دهید.
در این مطلب اطلاعات کاملی در مورد شرایط اخذ ویزای خود حمایتی و میزان درآمد مورد نیاز برای مهاجرت ارائه شد. همچنین در مورد مزایای اخذ ویزای تمکن مالی و مدارک مورد نیاز برای مهاجرت خود و خانواده توضیحاتی عنوان شد.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در مورد ویزای تمکن مالی نیاز داشتید، می توانید با کارشناسان مجرب ما در موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان تماس گرفته و از مشاوره رایگان تلفنی استفاده کنید.
همچنین می توانید سوالات خود را در بخش دیدگاه، که پایین همین مطلب قرار دارد، عنوان کرده و پاسخ آن ها را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید.

سوالات متداول مهاجرت از طریق تمکن مالی

✳️ مزایای مهاجرت از طریق تمکن مالی چیست؟

1. بدون نیاز به انتقال سرمایه می توان این ویزا را دریافت کرد.
2. امکان خرید زمین و املاک وجود دارد.
3. نیازی به مهارت در زبان نیست.
4. مصاحبه ای برای پذیرش انجام نمی شود.
5. با اخذ اقامت از کشورهای اروپایی می توان به بسیاری از کشورها بدون ویزا سفر کرد و…

✳️ مدارک موردنیاز ویزای خود حمایتی چیست؟

1. مدارک درآمد کافی
2. گردش مالی حساب بانکی مربوط به 3 ماه اخیر با سپرده زیاد
3. عدم سوء پیشینه
4. گواهی سلامت جسمی
5. پرداخت هزینه ویزا و…

✳️ شرایط مهاجرت از طریق تمکن مالی چیست؟

شخص متقاضی باید اثبات کند، دارایی لازم را دارد. اما نیازی به انتقال سرمایه به کشور مقصد نیست. تنها با داشتن درآمد مشخصی برای تامین هزینه زندگی خود و خانواده می توان این ویزا را دریافت کرد.

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
اقامت و تابعیت پرتغال اقامت و تابعیت پرتغال

اقامت و تابعیت پرتغال و روش های مختلف اخذ تابعیت پرتغال در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد....

بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق تمکن مالی بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق تمکن مالی

بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق تمکن مالی و شرایط زندگی، کار و درآمد در این مقاله مورد بر...

مهاجرت و اقامت تمکن مالی امارات | ویزای بازنشستگی امارات مهاجرت و اقامت تمکن مالی امارات | ویزای بازنشستگی امارات

مهاجرت و اقامت تمکن مالی امارات و شرایط اخذ ویزای بازنشستگی امارات یا ویزای خود حمایتی اما...

نظرات کاربران
Call Now Button