مزایای تحصیل در نیوزلند

کشور نیوزلند جزیره ای با آب و هوای خوب است که از نظر مسافت به اندازه ژاپن و انگلستان می باشد و زبان مردم این کشور انگلیسی است. این کشور یکی از مهاجر پذیرترین کشورهای دنیا است و شرایط اخذ ویزای نیوزلند بسیار آسان تر از بسیاری از کشورهای اروپایی می باشد. مزایای تحصیل در نیوزلند به این صورت است که نیوزلند، می تواند کشور ایده آلی برای دانشجویان بین المللی باشد. در این کشور دانشگاه هایی وجود دارد که از نظر رتبه بندی در مقام بالایی قرار دارند و به همین دلیل تعدادی از متقاضیان این کشور را برای تحصیل انتخاب می کنند. از دیگر مزایای تحصیل در نیوزلند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در نیوزلند می توانید مقاله ” تحصیل در نیوزلند ” را مطالعه فرمایید .

مزایای تحصیل در نیوزلند

مزایای تحصیل در نیوزلند شامل موارد زیر است :

  • کشور نیوزلند به دلیل در اختیار داشتن تمامی گرایش ها، برنامه های آموزشی و مدارک تحصیلی معتبر که در سراسر جهان شناخته شده اند برترین سیستم های آموزش عالی را به خود اختصاص داده است.
  • در صورتیکه فرد متاهل باشد برای همسر وی ویزای کار Open صادر می شود و در صورتی که فرزند بین ۳ تا ۵ سال سن دارد میتواند در هفته ۲۰ ساعت رایگان از مهدکودک های دولتی استفاده کند. در صورتیکه فرزند ۵ ساله یا بیشتر است باید برای او ویزای دانش آموزی گرفت (سن شروع تحصیلات رسمی در نیوزلند ۵ سال است). تحصیل در مدارس دولتی نیوزلند رایگان است اما گاهی مبلغی به عنوان خیریه از فرد درخواست میشود (سالی ۱۰۰-۳۰۰ دلار)
  • دانشگاه های نیوزلندبه دلیل اینکه در گذشته زیر سلطه بریتانیا بوده اند، سیستم آموزش بریتانیایی دارند و از کیفیت مناسبی برخوردار می باشند.
  • اکثر دانشگاه های کشور نیوزلند از اعتبار جهانی برخوردارند و مورد تایید وزارت علوم ایران می باشند. (دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در نیوزلند )

در مقاله ” مهاجرت به نیوزلند ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به نیوزلند اطلاعات کسب کنید .

  • از لحاظ هزینه، تحصیل در نیوزلند با اینکه دانشگاه های این کشور کیفیت بالایی دارند ولی هزینه بالایی نسبت به بسیاری از دانشگاه های اروپایی ندارند و قیمت قابل قبولی دارند. هزینه زندگی نیز در حد متعادلی قرار گرفته است.
  • دانشجوی خارجی در طول هفته اجازه 20 ساعت کار کردن و کسب در آمد را دارد و در طول تعطیلات ترمیک نیز می تواند 40 ساعت در هفته کار کند. دفتر مطالعات بین المللی دانشگاه در این کشور به دانشجویان خارجی برای یافتن شغل دلخواه خود در زمان تحصیلی کمک و یاری رسانده و در این زمینه به آن ها مشاوره می دهد.
مزایای تحصیل در نیوزلند

مزایای تحصیل در نیوزلند

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در نیوزلند ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در نیوزلند  ” است .

  • پس از اتمام تحصیل در نیوزلند، فرد می تواند به مدت یک سال در نیوزلند مانده و کار کند و اگر شرایط مورد نظر دولت نیوزلند فراهم باشد، قادر به اخذ اقامت دائم در نیوزلند خواهد شد که پروسه ای است که به مدت ۶ ماه طول خواهد کشید. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله اقامت پس از تحصیل در نیوزلندرا مطالعه فرمایید.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

 

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا

کشور کانادا در آمریکای شمالی واقع شده است که با توجه به وسعت بالای این کشور هر سال مهاجران ز...

تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button