امروزه متقاضیان تحصیل در خارج از کشور ، کشوری را برای مهاجرت تحصیلی انتخاب می کنند که از لحاظ جاذبه های توریستی نیز حرفی برای گفتن داشته باشد . کشور لیتوانی در حوزه بالتیک جز معروف ترین ها برای جذب توریست است. این کشور دارای زیباترین پایتخت در میان کشورهای حوزه بالتیک بوده و در سال جدید بیشترین گردشگر را طی سالهای گذشته به خود دیده و امکانات دیدنی این کشور و اقدامات دولت لیتوانی برای رفاه و امنیت باعث شده تا گردشگران زیادی اقامت در لیتوانی را انتخاب کنند . کشور لیتوانی ، کشوری ایده آل برای ادامه تحصیل در اروپا می باشد . تحصیل در لیتوانی می تواند همراه با تفریح و لذت زندگی اروپایی برای دانشجویان خارجی مناسب باشد . کشور لیتوانی از دیرباز همواره به عنوان کشوری با سطح بالای تدریس و کیفیت آموزش و پرورش شناخته شده است . در این مقاله قصد داریم به طور مفصل درباره مزایای تحصیل در لیتوانی توضیح دهیم .

یکی از روش های مهاجرت به لیتوانی از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به لیتوانی ” اطلاعات کسب کنید .

مزایای تحصیل در لیتوانی

مزایای تحصیل در لیتوانی به شرح زیر می باشد :

  • اجباری بودن تحصیل رایگان در کشور لیتوانی برای سنین ۶ تا ۱۶ از قوانین موجود و البته از مزایای تحصیل در لیتوانی به حساب می آید. سیستم آموزشی این کشور طوری طراحی شده است که افراد، بعد از سن ۱۰ سالگی امکان راهیابی به کالج های فنی حرفه ای را داشته، و یا تا سن ۱۲ سال در مدرسه بوده و بعد به کالج مربوطه راه بیابند.
  • موسسات آموزش عالی لیتوانی پس از تحقیقات گسترده به خوبی به امکانات مدرن مورد نیاز اعم از آزمایشگاه ها، کارگاه ها و مراکز کامپیوتر مجهز شده اند. در اختیار داشتن محیط مناسب تحصیل و تحقیق، به همراه اساتید معتبر و کارآزموده می تواند بستر مناسبی برای موفقیت دانش جویان این مراکز فراهم آورد.

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در لیتوانی ” را مطالعه فرمایید .

  • علاقمندان به تحصیل در کشور لیتوانی امکان انتخاب رشته مورد علاقه خود را از میان طیف وسیعی از رشته های تحصیلی خواهند داشت و خوشبختانه محدودیتی در این مورد نخواهند داشت که از مزایای برتر دانشگاه های کشور لیتوانی محسوب می شود .
  • دانشگاه های لیتوانی در زمره دانشگاه های برتر اتحادیه اروپا قرار دارند . همچنین مدارک صادره از دانشگاه های لیتوانی در تمامی کشورهای اتحادیه اروپا معتبر بوده و نیازی به ارزیابی مجدد نمی باشد. سیستم آموزشی دانشگاه ها در لیتوانی به صورت ترمی است و دانشجویان باید امتیاز لازم برای گذارندن دروس را به دست آورند.
  • دانشگاه های لیتوانی از کیفیت آموزشی بالایی برخوردار بوده و در طی سال های اخیر متخصصان مطرحی در رشته های مختلف از دانشگاه های لیتوانی فارغ التحصیل شده اند .
  • ادامه تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه های لیتوانی امکان پذیر می باشد .
  • دانشگاه های لیتوانیایی فعالانه در برنامه اراسموس موندوس شرکت می کنند که این امر کمک شایانی به دانش آموزان جهت گسترش دانش فرهنگی خود می نماید.
  • اجاره خوابگاه یا سوئیت دانشجویی در کشور لیتوانی آسان و ارزان می باشد.
مزایای تحصیل در لیتوانی | دانشگاه های کشور لیتوانی | اقامت در لیتوانی | مهاجرت به لیتوانی
مزایای تحصیل در لیتوانی | دانشگاه های کشور لیتوانی | اقامت در لیتوانی | مهاجرت به لیتوانی

در مقاله ” اقامت در لیتوانی ” به طور مفصل درباره شرایط اقامت و تابعیت لیتوانی اطلاعات کسب کنید .

  • شهریه دانشگاه ها و هزینه های زندگی در کشور لیتوانی ، در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بسیار ارزانتر می باشد.
  • تحصیل در دانشگاه های لیتوانی برای دانشجویان خارجی در اکثر رشته ها به زبان انگلیسی امکان پذیر است . از دانشگاه های انگلیسی زبان در لیتوانی می توان به دانشگاه فنی مهندسی در شهرهای کائوناس و ویلنیوس، دانشگاه تجارت و مدیریت در شهر ویلینیوس، دانشگاه علوم اروپایی در شهر ویلینیوس، دانشکده مدیریت و اقتصاد در شهرهای ویلینیوس و کائوناس، دانشکده بین المللی ال. سی. سی در شهر کلایپیدا، دانشگاه لیتوانیایی علوم پزشکی در شهر کائوناس و دانشگاه ویتاتاس مگموس در شهر کائوناس اشاره کرد .
  • فرصت های شغلی موجود در کشور لیتوانی ، در انتخاب شدن این کشور برای ادامه تحصیل دانشجویان نقش مهمی را ایفا میکند. لازم به ذکر است اخذ مدرک تحصیلی از دانشگاه های لیتوانی عاملی اصلی برای بدست آوردن شغل حرفه ای موفق حتی در سراسر جهان می باشد.
  • تمامی دانشجویان خارجی از سوی اداره مهاجرت لیتوانی هر ساله کارت اقامتی با امکان رفت و آمد در تمامی ۲۸ کشور اتحادیه اروپا دریافت می کنند. این دانشجویان پس از اتمام تحصیل در دانشگاه، امکان ادامه زندگی و دریافت اقامت دائم را در صورت یافتن کار در اتحادیه اروپا خواهند داشت.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا

کشور کانادا در آمریکای شمالی واقع شده است که با توجه به وسعت بالای این کشور هر سال مهاجران ز...

تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button