مزایای تحصیل در فنلاند

کشور فنلاند پس از ایسلند شمالی ترین کشور جهان می باشد که کشوری پوشیده از جنگل و دریاچه است . این کشور رشد اقتصادی اجتماعی رو به رشدی دارد و همین امر موجب شده است درخواست پناهندگی در فنلاند رو به افزایش باشد به علت آنکه سرمایه اصلی کشور فلاند از طریق نیروی کار متخصص تامین می شود این امر موجب ایجاد جذب بالای نیروی کار شده است . در واقع سیستم کشور فنلاند بر پایه توسعه اطلاعاتی و تحقیقاتی و بالا بردن سطح علمی تحصیلات می باشد که همین امر باعث شده است که دولت فنلاند سرمایه گذاری بسیاری روی این بخش انجام دهد .کشور فنلاند با  داشتن دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و پلی تکنیک های مدرن از جمله کشورهای پیشرفته در زمینه های آموزشی و تحصیلی می باشد که همین امر موقعیت های تحصیلی و تحقیقاتی فراوانی را برای متقاضیان علاقه مند به تحصیل در خارج از کشور فراهم می کند. تحصیل در فنلاند به دلیل شرایط خاصی که دارد ، متقاضیان خاص خود را دارد .  در این مقاله قصد داریم مزایای تحصیل در فنلاند برای متقاضیان تحصیل در خارج از کشور برشماریم که به شرح زیر می باشد .

در مقاله ” مهاجرت به فنلاند ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به فنلاند اطلاعات کسب کنید .

مزایای تحصیل در فنلاند

  • از مهم ترین مزایای تحصیل در کشور فنلاند این است که در همان بدو اقدام برای گرفتن ویزا به فرد متقاضی کارت اقامت موقت دانشجویی می دهند. مزیت این کارت های اقامت موقت دانشجویی نسبت به ویزای شینگن این است که فرد دارای ID Number  خواهد بود که اعتبار این کارت ها یک ساله است و پایان هر سال کارت اقامت با مراجعه به اداره مهاجرت قابل تمدید می باشد .
  • یکی دیگر از مزایای تحصیل در کشور فنلاند رفاه اجتماعی بالای کشور فنلاند می باشد که از این نظر جز ۱۰ کشور برتر دنیا می باشد . تحصیل کارشناسی ارشد در فنلاند از پاییز ۲۰۱۷ برای دانشجویان بین المللی رایگان نمی باشد. هزینه تحصیل در در این مقطع سالیانه ۸ الی ۱۲ هزار یورو است.
  • از مزایای تحصیل در کشور فنلاند می توان به ادامه تحصیل دکترا درفنلاند اشاره کرد . مقطع دکترا در کشور فنلاند مانند دیگر کشورهای اسکاندیناوی رایگان می باشد و شغل محسوب می شود. پس از اتمام دوره دکترا دانشجو در کشور فنلاند اقامت دائم می گیرد.

اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه تحصیل در کشور فنلاند دارید می توانید مقاله ” تحصیل در کشور فنلاند ” را مطالعه نمایید.

از دیگر مزایای تحصیل در کشور فنلاند می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • امکان تحصیل به زبان انگلیسی با داشتن مدرک آیلتس در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا
  • امکان ادامه تحصیل برای کلیه دانشجویان دانشگاه های آزاد و سراسری و پیام نور زیر نظر وزارت علوم ایران
  • امکان دریافت پذیرش در تمام طول سال
  • امکان اخذ بورسیه تحصیلی در فنلاند از برترین دانشگاه های فنلاند با رتبه جهانی زیر 400
  • تحصیل در با کیفیت ترین دانشگاه های اروپا با تأییدیه وزارت علوم و تحقیقات و فناوری
  • امکان اخذ کمک هزینه تحصیلی در کشور فنلاند
  • هزینه مناسب زندگی در کشور فنلاند
  • امکان کار پاره وقت در حین تحصیل در فنلاند
  • امکان برخورداری از بیمه تحصیلی در طول تحصیل در فنلاند
  • امکان گرفتن خوابگاه با هزینه بسیار کم (250 یورو به بالا)
  • امکان اخذ اقامت پس از تحصیل در فنلاند در صورت یافتن کار
  • اجازه 25 ساعت کار دانشجویی در هفته و در ایام تحصیل ، اجازه 40 ساعت کار در هفته در ایام تعطیل
مزایای تحصیل در فنلاند

مزایای تحصیل در فنلاند

برای اقامت و تابعیت در فنلاند روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در فنلاند ” را مطالعه فرمایید .

اما لازم است بدانید که هزینه زندگی در شهرهای شمالی فنلاند گران تر از شهرهای مرکزی و جنوبی می باشد گرچه هزینه در شهرهای شمالی بیشتر است ولی درآمد مردم هم در این شهرها به علت شرایط خاص آب و هوایی و سرمای شدید بیشتر می باشد. فرد می تواند بخشی از هزینه های زندگی خود را از طریق کار نیمه وقت تامین کند.البته پیدا کردن کار نیمه وقت ، اگر به زبان فنلاندی یا سوئدی تسلط نداشته باشد کمی دشوار است و بهتر است هزینه زندگی خود را برای یک سال داشته باشد . هوای کشور فنلاند در فصل زمستان سرد است و برف معمولاً در کل طول مدت زمستان بر روی زمین می ماند.

 

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا

کشور کانادا در آمریکای شمالی واقع شده است که با توجه به وسعت بالای این کشور هر سال مهاجران ز...

تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button