مزایای تحصیل در سوئیس

کشور سوئیس در اروپای غربی واقع شده است و با این که کشوری نسبتا کوچک می باشد اما یکی از ثروتمند ترین کشورهای جهان است. پایتخت کشور سوئیس، شهر برن می باشد و در این کشور چهار زبان آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و رومانش را به عنوان زبان های رسمی می شناسند. کشور سوئیس به علت امنیت بالا و شرایط رفاهی بسیار عالی، مقصد مناسبی برای افرادی می باشد که قصد ادامه تحصیل در یک کشور اروپایی را دارند. لازم به ذکر است که کشور سوئیس دارای آب و هوای معتدل است به همین دلیل علاوه بر گردشگران، متقاضیان زیادی تحصیل در سوئیس را انتخاب می کنند. لذا در این مقاله به بررسی مزایای تحصیل در سوئیس می پردازیم.

در مقاله ” اقامت در سوئیس ” به طور مفصل درباره شرایط اقامت و تابعیت سوئیس اطلاعات کسب کنید .

مزایای تحصیل در کشور سوئیس

مزایای تحصیل در کشور سوئیس به شرح زیر می باشد :

  • امنیت کامل اجتماعی در کشور سوئیسکشور سوئیس از نظر رفاه اجتماعی در رتبه دوم قرار دارد و با کمترین میزان جرم جزو امن ترین کشورهای دنیا می باشد. مردم سوئیس با قرار گرفتن در رتبه هفتم، شادترین مردم جهان هستند. رعایت قوانین و مقررات برای مردم سوئیس بسیار اهمیت دارد.
  • شرایط رفاهی بسیار عالی در کشور سوئیس: از نظر رتبه بندی شاخص رفاه اجتماعی، کشور سوئیس دومین کشور از نظر سطح رفاه اجتماعی در دنیا است و این موضوع بسیاری از علاقه مندان تحصیل به خارج را مشتاق به تحصیل و زندگی در این کشور می کند.
  • تحصیل در دانشگاه های معتبر جهان : 18 دانشگاه از دانشگاه های سوئیس مورد تائید وزارت علوم ایران هستند و فارغ التحصیلان این دانشگاه ها می توانند با مدرک این دانشگاه ها در ایران ادامه تحصیل داده و یا مشغول به کار شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در سوئیس می توانید مقاله ” تحصیل در سوئیس 2019 ” را مطالعه فرمایید .

  • امکان کار همزمان با تحصیل و اقامت پس از تحصیل در سوئیس: دانشجویان خارجی در مقطع کارشناسی در سوئیس حق کار ۱۰ ساعت در هفته، در مقطع کارشناسی ارشد در سوئیس حق کار ۲۰ ساعت در هفته و در دکترا در سوئیس حق کار ۳۰ ساعت در هفته را دارند.
  • تحصیل کارشناسی در سوئیس به زبان های آلمانی یا فرانسوی بوده و در مقاطع بالاتر علاوه بر این ها به زبان انگلیسی نیز ارائه می شود.
  • تحصیل کارشناسی ارشد در سوئیس و تحصیل دکترا در سوئیس به زبان های انگلیسی برگزار می شود .
  • برای تحصیل در سوئیس باید مدرک زبان معتبر مانند آیلتس آکادمیک ارایه داد .
مزایای تحصیل در سوئیس

مزایای تحصیل در سوئیس

شما می توانید برای مهاجرت به سوئیس مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به سوئیس ” را مطالعه فرمایید .

اما فرد متقاضی لازم است با معایب تحصیل در سوئیس اطلاع داشته باشد تا بتواند تصمیم درستی برای آینده خود بگیرد. از آنجا که کشور سوئیس کشوری ثروتمند و گران می باشد، هزینه های زندگی در آن نسبت به سایر کشور ها بالاتر است. از دیگر معایب تحصیل در این کشور این است که ساختمان‌های دانشگاه معمولا در سرتاسر شهر پخش شده‌اند؛ بنابراین حمل و نقل در شهر بخش قابل توجهی از زمان و هزینه هایی را در بر می‌گیرد. اگر کسی در این کشور به خصوص در شهرهای کوچک تحصیل کرد فرصت ‌های شغلی بسیاری پیدا نخواهد کرد. احتمالا اغلب فرصت ‌های شغلی در چنین شهرهایی در همان محوطه دانشگاه قابل دستیابی می باشد اما رقابت برای همین مشاغل هم بسیار زیاد است زیرا بسیاری از دانشجویان دیگر نیز به دنبال شغل هستند.

اما گروه آتیه آفرینان برای دوستانی که امکان پرداخت هزینه های تحصیل را دارند، شرایط پذیرش از دانشگاه هایی با امکان کار همزمان با تحصیل را فراهم نموده است. لطفا برای اطلاعات بیشتر با گروه آتیه آفرینان تماس حاصل فرمایید.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا

کشور کانادا در آمریکای شمالی واقع شده است که با توجه به وسعت بالای این کشور هر سال مهاجران ز...

تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button