یکی از راه های مهاجرت به استرالیا ، تحصیل در استرالیا می باشد . در این مقاله قصد داریم به مزایای استرالیا برای تحصیل بپردازیم که در حال حاضر این کشور را به برترین مقصد برای تحصیل در خارج از کشور تبدیل کرده است . مزایای استرالیا برای تحصیل عبارتند از :

  • عدم احساس تنهایی در استرالیا

یکی از اصلی ‌ترین مزایای استرالیا برای تحصیل عدم احساس تنهایی در این کشور می باشد . کشور استرالیا پس از انگلستان و آمریکا و با حداقل ۲۰۰ هزار دانشجوی خارجی طی چند سال اخیر، همواره یکی از مهمان ‌پذیرترین دانشگاه‌ های دنیا را داشته است.به دلیل رشته‌ های بین ‌المللی دانشگاه‌ های استرالیا که علاقه‌ مندان خود را از سرتا سر جهان جلب می‌کند، استرالیا به یکی از جذاب ‌ترین مقاصد تحصیل در خارج از کشور از نگاه بسیاری از دانشجویان تبدیل شده است. تقریبا تمام دانشگاه ‌های اصلی این کشور برای خوش ‌آمدگویی از دانشجویان خارجی و همچنین کمک به آن‌ها برای خوگیری سریع‌ تر به محیط برنامه‌ ها و خدمات به خصوصی را ارائه می‌دهند.

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در استرالیا 2019 ” را مطالعه فرمایید .

  • سیستم آموزشی استرالیا پیشرفته و با کلاس جهانی است

برای کشوری که تنها 24 میلیون جمعیت دارد شگفت ‌انگیز است که سابقه طولانی در پرورش و معرفی برخی از بهترین پژوهشگران دنیا در این تعداد جالب توجه از بهترین دانشگاه‌های دنیا داشته باشد. بنابراین دانشگاه ‌های برتر و سیستم آموزشی فوق‌العاده از دیگر مزایای استرالیا برای تحصیل است.رشته ‌های متنوعی از جمله شیمی، زمین‌شناسی، زیست‌شناسی، جانورشناسی، ریاضیات، رشته‌های مهندسی و صدها رشته دیگر را می‌توان در ۴۳ دانشگاه اصلی کشور استرالیا مشاهده کرد به طوری که فارغ از رشته‌ای که انتخاب می‌کنید، تحصیل در استرالیا قطعا برتری ویژه‌ای را به رزومه شما خواهد افزود.

  • گزینه‌ های تحصیلی دانشگاه‌ های استرالیا فراوان است

در میان این ۴۳ دانشگاه اصلی استرالیا یک دانشجو می‌تواند صدها فرصت در میان صدها رشته تحصیلی گوناگون پیدا کند. اغلب دانشجویان خارجی در استرالیا دانشگاه ‌های بزرگ این کشور را برای تحصیل انتخاب می‌کنند و هر رشته‌ ای که در دانشگاه ‌های آمریکایی وجود دارد در هر کدام از این دانشگاه ‌های بزرگ هم می‌توان یافت.

  • بورسیه‌های تحصیلی فراوانی برای دانشجویان خارجی در کشور استرالیا وجود دارد

همیشه بورسیه‌ های تحصیلی دولت ایران هم در دسترس می باشد  اما دانشگاه‌ های استرالیا و دولت این کشور همواره تعداد شگفت ‌انگیزی از بورسیه‌ های تحصیلی را برای دانشجویان برتر خارجی در نظر می‌گیرند تا تحصیل در این کشور را برای آنها مقرون به صرفه ‌تر کنند. هر سال دولت استرالیا بیش از ۲۰۰ میلیون دلار را تنها برای سرمایه‌گذاری در بورسیه‌ های تحصیلی در استرالیا دانشجویان خارجی علاقه ‌مند به تحصیل در استرالیا در نظر می‌گیرند. بنابراین یکی از مهمترین و شاید بهترین مزایای استرالیا برای تحصیل همین فراوانی بورسیه‌ های تحصیلی این کشور باشد. این بورسیه‌ های برای تمام کشورهای جهان قابل دسترسی است و هر دانشجویی که از دانشگاه‌ های استرالیایی پذیرش می‌گیرد بهتر است هر چه زودتر از بورسیه‌ های تحصیلی در دسترس خود هم اطلاع یابد.

اگرچه دانشجویان خارجی علاقه ‌مند به تحصیل در استرالیا باید ویزای دانشجویی تهیه کنند اما مزیت این ویزا می باشد که این کشور را متفاوت می‌کند؛ دانشجویان خارجی در استرالیا مجوز کار کردن در حین تحصیل را هم دارا هستند. کار کردن در حین تحصیل مطمئنا کمک شایانی به پرداخت هزینه‌ های تحصیلی خواهد داشت. دانشجویان می‌توانند ۲۰ ساعت در هفته و در شغل ‌هایی که مهارت ‌های ابتدایی می‌خواهد همچون فروش کالا و پیشخدمتی و غیره کار کنند. همچنین کارهای دانشجوی در فضای دانشگاه هم از دیگر گزینه‌های مناسب می باشد. در حال حاضر حداقل دستمزد در استرالیا ساعتی ۱۷ دلار می باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به استرالیا شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به استرالیا ” بیاندازید.

  • زبان کشور استرالیا انگلیسی می باشد

ممکن است قدری واضح و پیش پا افتاده به نظر می‌رسد اما هیچ‌ گاه مزیت ‌های تحصیل در کشوری که سال‌ ها در ایران زبان آن را تمرین کرده‌ اید دست کم نگیرید. چالش ‌هایی که در رابطه با زبان ممکن است برای یک دانشجوی خارجی در یک کشور پیش بیاید برخی مواقع ممکن است بسیار درد سر ساز باشد، به طوری که ممکن است تمام ابعاد زندگی دانشجو، از داخل کلاس گرفته تا کارهای روزمره همچون خرید یا حتی خواندن تابلو های راهنمایی و رانندگی را تحت تاثیر قرار دهد. تنها مشکل در این رابطه شاید استفاده زیاد مردم استرالیا از اصطلاحات محلی باشد که آن هم با قدری زندگی در این کشور مرتفع می‌شود.

مزایای تحصیل در استرالیا | مهاجرت به استرالیا | دانشگاه های استرالیا | ویزای تحصیلی در استرالیا
مزایای تحصیل در استرالیا | مهاجرت به استرالیا | دانشگاه های استرالیا | ویزای تحصیلی در استرالیا
  • کشور استرالیا به داشتن آب و هوایی معتدل مشهور است

آب و هوای کشور استرالیا معتدل و تا حدودی گرم است. برخی از بهترین دانشگاه‌ های استرالیا در شهرهای سیدنی، بریزبن و ملبورن قرار دارند که در اغلب مواقع در هیچ کدام از این شهرها دما فراتر از ۲۰ سانتی‌گراد نمی‌ رود. همچنین فراموش نکنید که استرالیا در نیم کره جنوبی قرار دارد و این به این معنا است که زمستان استرالیا برابر تابستان ایران خواهد بود.

  • استرالیا امکانات تفریحی بی‌شماری دارد

یکی از مهمترین مزایای استرالیا برای تحصیل فوق ‌العاده بودن امکانات تفریحی این کشور است تا یک دانشجو در مواقعی که از درس و تحصیل خسته می‌شود، قدری فشار زندگی و تحصیل را از روی دوش خود کم کند. صنعت توریسم استرالیا صنعتی پویا و زنده است. فعالیت ‌های تفریحی بی‌ شماری در این کشور در انتظار شما است. استرالیایی‌ ها عاشق تفریحات خارج از خانه هستند؛ بنابراین در هر نقطه‌ای از این کشور و فارغ از بزرگی یا کوچکی شهری که در آن زندگی می‌کنید شما به یکی از فعالیت‌های تفریحی جذاب دسترسی خواهید داشت.

  • تفریح و کار در استرالیا به یک اندازه مهم است

مردم استرالیا مشهور به مردمی خوش‌ گذران هستند و فرهنگ دانشجویی این کشور این ویژگی را به خوبی نشان می‌دهد. مسلما هیچ شکی نیست که دانشجویان در این کشور تحصیلات خود را با جدیت تمام دنبال می‌کنند، اما رویکرد آ‌نها به تفریح به همان اندازه جدی است. بسیاری از دانشگاه‌های مهم این کشور در سواحل شرقی استرالیا شکل گرفته‌ اند و دسترسی بسیار خوبی به پارک‌ ها، مناظر طبیعی و سواحل زیبای این کشور دارند.

برای اقامت و تابعیت در استرالیا روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در استرالیا” را مطالعه فرمایید .

  • دسترسی آسان به نواحی مجاور را فراموش نکنید

یکی دیگر از مزایای استرالیا برای تحصیل نزدیکی این کشور به برخی از زیباترین مناظر طبیعی دنیا می باشد . کشور استرالیا خود امکانات و فرصت‌های فراوانی از جمله بانجی جامپینگ و غواصی را برای تجربه یک سفر خاطره‌ انگیز فراهم آورده است اما شاید دانشجویان خارجی بخواهند در طول تحصیل خود از نواحی پیرامونی این کشور هم دیدن کنند. هرچه نباشد ممکن است هیچ‌ گاه شانس بازگشت به این قسمت از کره خاکی را پیدا نکنید.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا

کشور کانادا در آمریکای شمالی واقع شده است که با توجه به وسعت بالای این کشور هر سال مهاجران ز...

تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button