مزایای تحصیل در اتریش

کشور اتریش از جمله کشورهایی می باشد که افراد برای تحصیل آن را انتخاب می کنند . این کشور از نظر شرایط تحصیلی عالی است . شرایط تحصیل در اتریش با توجه به دارا بودن دانشگاه های معتبر، عالی و مناسب است . افرادی که در حال حاضر در دانشگاه های سراسری در حال مشغول هستند می توانند با دریافت انتقالی در دانشگاه های اتریش مشغول به تحصیل شوند . شرایط پذیرش در دانشگاه های اتریش آسان است و افراد امکان تحصیل در بهترین دانشگاه های اتریش را دارند . لازم به ذکر است که برای تحصیل با مدرک دیپلم در اتریش و اخذ پذیرش از دانشگاه های اتریش باید قبولی در کنکور سراسری در ایران را داشت تا با شرایط بهتری بتوان در این کشور تحصیل کرد . کشور اتریش دارای بیش از 18 دانشگاه مورد تایید وزارت علوم ایران می باشد .یکی از مزایای تحصیل در اتریش ، امکان تحصیل به زبان انگلیسی در اتریش است و این امر برای افراد که یادگیری زبان آلمانی برایشان مشکل است یک امتیاز مثبت محسوب می شود . بهترین دانشگاه های اتریش دارای رتبه 84 در جهان می باشد در حالی که رتبه این دانشگاه ها در میان دانشگاه کشور اروپایی 15 می باشد . در شهرهای کشور اتریش خوابگاه های بسیار زیادی وجود دارد که این خوابگاه ها معمولا هزینه های کمی از دانشجویان دریافت می کنند ، بنابراین از نظر اقامت دانشجویی در اتریش با مشکل مواجه نخواهد بود .

در مقاله ” تحصیل در اتریش ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در اتریش اطلاعات کسب کنید .

برای کسانی که در حال حاضر مشغول به تحصیل در تمامی دانشگاههای سراسر کشور هستند و فارغ التحصیل نشده اند و نیز فارغ التحصیلان، یکی از بهترین فرصت های ادامه تحصیل در کشور اتریش می باشد. تاریخ، فرهنگ و سطح بالای آموزش در کشور اتریش، باعث جذب دانشجو از سراسر دنیا به ویژه کشورهای آسیایی شده است به طوری که سالیانه صد ها دانشجوی خارجی از دانشگاه های کشور اتریش فارغ التحصیل می شوند. هزینه های اندک و سطح بالای استانداردهای زندگی و تحصیل در اتریش به گونه ای است که هزینه زندگی در اتریش کمتر از 12.000 یورو در سال می باشد.

یکی از روش های مهاجرت به اتریش از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به اتریش ” اطلاعات کسب کنید .

تحصیل کارشناسی ارشد در کشور اتریش به افرادی توصیه می‌شود که قصد تحصیل در بهترین دانشگاه‌های اروپا را داشته باشند ولی توانایی مالی پرداخت هزینه‌ های زیاد تحصیل در اروپا را ندارند. بسیاری از رشته ‌های مهندسی در مقطع فوق ‌لیسانس در اتریش به زبان انگلیسی ولی رشته‌های علوم انسانی، علوم زیستی، علوم پزشکی و علوم مدیریتی به زبان آلمانی ارائه می‌ شوند.

مزایای تحصیل در اتریش

مزایای تحصیل در اتریش

فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد در کشور اتریش پس از پایان تحصیلات خود مجوز حضور یک ‌ساله‌ در این کشور را دارند تا قادر باشند با یافتن شغلی مناسب، ویزای تحصیلی اتریش خود را تبدیل به ویزای کار کشور اتریش کنند. مزایای تحصیل در کشور اتریش به شرح زیر می باشد :

  • اخذ پذیرش و تحصیل در بهترین دانشگاه های اروپا با رنکینگ کمتر از ۱۰۰ در دنیا و رنکینگ کمتر از ۱۵ در اروپا
  • امکان اخذ پذیرش تحصیل مقطع دکترا در کشور اتریش
  • شرایط مناسب برای تکمیل یادگیری زبان آلمانی قبل از شروع کلاس های دانشگاه
  • هزینه مناسب زندگی (700 تا 100 یورو برای هر نفر)
  • رتبه پنجم بهترین شهر دانشجویی دنیا در سال ۲۰۱۲ (طبق رتبه بندی سایت معتبر QS )
  • قابل مقایسه نبودن کیفیت آموزشی دانشگاه های اتریش با بسیاری از کشورها به لحاظ شهریه و کیفیت آموزشی
  • امکان تحصیل تقریبا رایگان در اتریش (تحصیل رایگان در اتریش) : تحصیلات در کشور اتریش به صورت تقریبا رایگان (با هزینه بسیار ناچیز) صورت می گیرد و این کشور با توجه به جمعیت بسیار کمی که دارا می باشد، شرایط اخذ ویزای تحصیلی و اقامت را آسان کرده است.
  • اجازه کار در حین تحصیل در کشور اتریش : طبق قوانین کشور اتریش دانشجویان مجاز هستند تا حداکثر 20 ساعت در هفته کار کند. میانگین حقوق یک فرد بین 7 تا 12 یورو در ساعت می باشد.
  • امکان اخذ ویزای همراه در کشور اتریش : پس از اخذ پذیرش، ارائه ی درخواست ویزا برای اعضای خانواده پس از 3 الی 6 ماه امکان پذیر است.
  • عدم بلوکه شدن مبلغ پشتوانه مالی در بانک
  • هر دانشجو میتواند همسر و فرزاندان زیر ۱۸ سال خود را به عنوان همراه با خود به اتریش بیاورد .

شایان به ذکر است برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت اتریش مقاله ” اقامت در اتریش ” را مطالعه بفرمایید .

از دیگر مزایای جانبی کشور اتریش می توان به آب و هموای بسیار مطبوع و معتدل  و همچنین طبیعت بسیار زیبا و سر سبز  اشاره کرد .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا

کشور کانادا در آمریکای شمالی واقع شده است که با توجه به وسعت بالای این کشور هر سال مهاجران ز...

تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button