مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی لیتوانی

اخذ ویزای تحصیلی لیتوانی و تحصیل در لیتوانی شاید در نگاه اول ناشناخته و کاری دشواری باشد اما اخذ ویزای تحصیلی لیتوانی ساده می باشد که فرد در مرحله اول اطلاعات خود را در زمینه ویزای تحصیلی لیتوانی تکمیل نماید و دوم اینکه با مشاورین جهت مهاجرت تحصیلی مشورت کند . اگر فردی قصد تحصیل در خارج از کشور داشته باشد ، کشور لیتوانی می تواند انتخاب خوبی باشد . نظام آموزش عالی لیتوانی یکی از بهترین سیستم های آموزشی در جهان می باشد . در کشور لیتوانی تعدادی از موسسات عالی معتبر وجود دارد که در خدمت دانشجویان هستند و متخصصان با تجربه را در هر زمینه ای آموزش می دهند و برای کار کردن در هر نقطه از جهان آماده می کنند . تعداد زیادی از دانشجویان بین المللی در دانشگاه های لیتوانی در برنامه های مختلف تحصیل می کنند . در این کشور 23 دانشگاه وجود دارد که 14 تای آنها دانشگاه دولتی و 8 تای آنها دانشگاه خصوصی هستند و یک دانشگاه آن شعبه ای از دانشگاه لهستان می باشد . همه دانشجویان بین المللی از کشورهای غیر اتحادیه اروپا که برای تحصیل به کشور لیتوانی مهاجرت می کنند مستلزم به دریافت ویزای تحصیلی لیتوانی هستند . مدارک لازم برای درخواست ویزا باید به نزدیکترین سفارت لیتوانی ارسال شود و تصمیم گیری در مورد این ویزا باید ظرف 15 روز پس از دریافت درخواست انجام شود . توصیه می گردد برای دریافت اطلاعات لازم قبل از درخواست ویزا با سفارت لیتوانی تماس گرفت . دریافت وقت سفارت لیتوانی از مهمترین بخش های دریافت ویزای لیتوانی به شمار می آید . ویزای تحصیلی لیتوانی از نوع ویزاهای بلند مدت کشور لیتوانی می باشد . مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی لیتوانی به شرح زیر می باشد :

اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه تحصیل در کشور لیتوانی دارید می توانید مقاله ” تحصیل در کشور لیتوانی ” را مطالعه نمایید.

  • نامه یا دعوتنامه ارسال شده از طرف دانشگاه یا موسسه که باید به زبان لیتوانی نوشته و دارای امضا باشد
  • ارائه گواهی ثبت نام جهت اثبات اهداف تحصیلی و اخذ ویزای تحصیلی لیتوانی
  • ارائه گردش مالی حساب بانکی که با استفاده از این مدرک میزان تمکن مالی شما مورد بررسی قرار می گیرد.
  • ترجمه مدارک و همراه با کپی در پرونده مدارک برای گرفتن اخذ ویزای تحصیلی لیتوانی
  • ریزنمرات متقاضی تحصیل همراه با سوابق تحصیلی او
  • ارائه مدرک زبان.
  • ضامن مالی باید تعهدنامه محضری ارائه دهد و تعهدنامه باید ترجمه گردد
  • انگیزه نامه و زندگی نامه فصلی آماده و هنگام حضور در آن جا به مسئول مربوطه ارائه داده شود
  • ارائه گواهی عدم سوء پیشینه

در مقاله ” اقامت در لیتوانی ” به طور مفصل درباره شرایط اقامت و تابعیت لیتوانی اطلاعات کسب کنید .

ویزای تحصیلی لیتوانی

ویزای تحصیلی لیتوانی

اعتبار ویزای تحصیلی لیتوانی یک ساله می باشد و فرد متقاضی موظف است به صورت سالانه با مراجعه به مرکز مربوطه ویزای خود را تمدید نماید. عدم معتبر بودن ویزا نشان از حضور غیرقانونی فرد در کشور می باشد و ممکن است با اخطار خروج روبرو شود بنابراین قبل از اتمام اعتبار مشخص شده مراحل لازم برای تمدید سالیانه طی شود . برای تمدید ویزای تحصیلی خود به مرکز خدمات شهروندی و مهاجرت مراجعه و مدارک مربوطه را ارائه دهید، زمانی که دلیل قانونی برای ماندن در کشور ارائه گردد تمدید به اسانی انجام می پذیرد.

شما می توانید برای مهاجرت به لیتوانی مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به لیتوانی ” را مطالعه فرمایید .

به طور کلی برای پیمودن مراحل مربوط به اخذ ویزای تحصیلی لیتوانی حدود ۱۴ تا ۶۰ روز زمان نیاز است. بنابراین با در نظر گرفتن این مقدار زمان ، بهترین زمان را انتخاب و مراحل اخذ ویزای لیتوانی را شروع کرد . ترجمه ویزای تحصیلی لیتوانی یکی از مهم ترین بخش های دریافت این ویزاست بنابراین حتما ویزای خود را توسط یک دارالترجمه رسمی، ترجمه و در پرونده مدارک قرار داده شود چرا که سفارت به وجود یا عدم وجود آن توجه خواهد کرد و باید حتما از این مرحله عبور کرد .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا

کشور کانادا در آمریکای شمالی واقع شده است که با توجه به وسعت بالای این کشور هر سال مهاجران ز...

تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button