مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی سنگاپور

کشور سنگاپور در جنوب شرقی آسیا واقع شده است و از نظر مساحت یکی از کوچکترین کشورهای دنیا محسوب می شود که دارای جمعیتی بالغ بر ۵ میلیون نفر می باشد . آب و هوای کشور سنگاپور گرم و بارانی است و با کشورهای مالزی و اندونزی همسایه می باشد . این کشور استوایی از نظر اقتصادی چهارمین مرکز اقتصادی دنیا به شمار می آید و به دلیل وجود مراکز تجارت جهانی کالا و بنادر پر رونق تجاری ، جز ثروتمندترین کشورهای دنیا می باشد.همین امر باعث شده تا بسیاری از سرمایه گذاران و صاحبان مشاغل کلان ، کشور سنگاپور را جهت تجارت و سرمایه گذاری انتخاب کنند . از این رو دانشگاه های سنگاپور به دلیل سیاست های سرمایه گذاری های کلان دولت در بخش مدارس و دانشگاه ها و همچنین تجهیزات و امکانات عالیه در حوزه های پژوهشی و علمی همیشه جز بهترین های بوده است.به طوری که در رتبه بندی های دانشگاه های جهان از نظر اعتبار علمی و تعداد خروجی مقالات و نیز امکانات دانشگاهی ، دانشگاه های کشور سنگاپور در بالاترین رده ها قرار گرفته و همین امر سبب شده تا در زمینه های پژوهشی با مطرح ترین و بهترین دانشگاه های جهان در تبادل اطلاعات باشد. بنابراین افرادی که قصد دارند ویزای تحصیلی سنگاپور را دریافت کنند، علاوه بر اینکه می دانند این کشور از نظر خلاقیت و نوآوری در رتبه ۷ جهان قرار دارد، همچنین می دانند تحصیل در چنین کشوری می توانند در زمینه تجارت و کار نیز تجربیات بسیاری را به آن ها بیاموزد . برای اخذ ویزای تحصیلی سنگاپور مدارک و شرایطی لازم است که در این مقاله قصد داریم به مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی سنگاپور بپردازیم .

یکی از روش های مهاجرت به سنگاپور، از طریق تحصیل می باشد. شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به سنگاپور ” اطلاعات کسب کنید .

لازم به ذکر است که برای اخذ ویزای تحصیلی کشور سنگاپور همانند تمامی کشورها، فرد در ابتدا باید پذیرش تحصیلی از دانشگاه های کشور سنگاپور را به عنوان یک دانشجوی بین المللی اخذ نماید و سپس برای اخذ ویزای تحصیلی می تواند اقدام نماید. در واقع پیش نیاز گرفتن ویزای تحصیلی اخذ پذیرش از دانشگاه های سنگاپور خواهد بود. دانشگاه مورد نظر درخواست متقاضی را بررسی می کند و به آن پاسخ می دهد، در صورت دادن پاسخ اثباتی، نامه تاییدیه پذیرش برای فرد ارسال خواهد شد، که با داشتن این تاییدیه پذیرش تحصیلی می تواند برای گرفتن ویزا اقدام کند. در واقع درخواست ویزای تحصیلی به اداره بازرسی و مهاجرت سنگاپور (ICA) داده خواهد شد، که لزوماً دو ماه قبل از این شروع ترم تحصیلی دانشگاه مورد نظر است. برای اخذ ویزای تحصیلی سنگاپور ، مدارکی لازم است.

موسسه آتیه آفرینان توصیه می کند برای آشنایی بیشتر درباره صفر تا صد تحصیل در سنگاپور 2019 مقاله ” تحصیل در سنگاپور ” را مطالعه نمایید .

مدارک مورد نیاز برای برای اخذ ویزای تحصیلی سنگاپور به شرح زیر است :

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت سنگاپور مقاله ” اقامت در سنگاپور ” را مطالعه بفرمایید .

  • کپی شناسنامه فرد متقاضی جهت تحصیل در سنگاپور
  • یک قطعه عکس زمینه ‌روشن ۴×۶ که به تازگی گرفته شده باشد.
  • اصل و کپی گذرنامه فرد متقاضی که باید حداقل شش ماه بیشتر از تاریخ سفر اعتبار داشته باشد.
  • نامه پذیرش از دانشگاه مورد نظر در کشور سنگاپور
  • ترجمه کلیه مدارک تحصیلی فرد متقاضی جهت اخذ ویزای تحصیلی سنگاپور

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در سنگاپور  ” را مطالعه فرمایید .

  • ارائه گواهی عدم سوء پیشینه جهت اخذ ویزای تحصیلی سنگاپور
  • ارائه گواهی عدم اعتیاد جهت اخذ ویزای تحصیلی سنگاپور
  • ارائه مدرک مبتنی بر توانایی مالی
  • ارائه مدرک زبان انگلیسی در صورت وجود

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

 

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا

کشور کانادا در آمریکای شمالی واقع شده است که با توجه به وسعت بالای این کشور هر سال مهاجران ز...

تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button