لیست مشاغل مورد نیاز در فرانسه از جمله مسائلی است که آگاهی از آنها می توانند در روند اخذ ویزای کار و پیشنهاد کاری، بسیار موثر و مفید باشد. زیرا متقاضیان می توانند با اطاعات کافی، سطح دانش و مهارت خود را در شغل مورد نظر ارتقا دهند.
در این مقاله می خواهیم شرایط کار در فرانسه را بررسی کنیم و به مدارک اخذ ویزای کار فرانسه اشاره کنیم. در صورتی که قصد دارید مشاغل مورد نیاز در فرانسه را بررسی کنید و برای کار در فرانسه اقدام کنید، احتمالا سوالاتی از این قبیل برای شما ایجاد می شود.
شرایط کار و بازار کار فرانسه چگونه است؟ نحوه یافتن کار و روش های کاریابی در فرانسه چیست؟
میانگین درآمد فرانسوی ها چه مقدار است؟ شرایط دریافت ویزای کاری فرانسه به چه نحوی است؟ و سوالات دیگری که پاسخ تمام آنها را می توانید در این مقاله مطالعه فرمایید.

این مطلب توسط متخصصان موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان تهیه شده است. امید است که مطالب فوق بتواند برای شما مفید باشد و بتواند در روند بررسی مشاغل کمک بسزایی داشته باشد.
همچنین برای پاسخ بهتر به سوالات خود در رابطه با مشاغل مورد نیاز و کار در فرانسه، می توانید با کارشناسان موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید. و همچنین برای آشنایی بیشتر با موسسه و پرونده های موفق ما می توانید از پیج اینستاگرام آتیه آفرینان دیدن کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت و اقامت کاری فرانسه کلیک کنید.

لیست مشاغل مورد نیاز در فرانسه
لیست مشاغل مورد نیاز در فرانسه

لیست مشاغل مورد نیاز در فرانسه و شرایط عمومی

کشور فرانسه در اروپای غربی واقع شده است و با کشورهای مانند آلمان، سوئیس، موناکو، ایتالیا، اسپانیا، آندورا، بلژیک و لوکزامبورگ مرز زمینی دارد. کشور فرانسه با جمعیتی در حدود 67 میلیون نفر، بعد از کشور آلمان پرجمعیت ‌ترین کشور اروپا به حساب می آید.
با وجود چنین جمعیتی، سالانه بیش از 80 میلیون گردشگر را در خود جای ‌می‌ دهد که فرصت بی‌ نظیری برای سرمایه‌ گذاری اقتصادی در زمینه توریسم دارد.
پایتخت این کشور شهر رویایی و زیبای پاریس است و مردم آن دارای فرهنگ و تاریخ غنی هستند. زبان رسمی این کشور فرانسوی است و عموم مردم به زبان انگلیسی تسلط ندارند.
پس می توان گفت که یاد گرفتن زبان فرانسه برای افرادی که قصد کار در فرانسه را دارند، از واجبات به حساب می آید. واحد پول کشور فرانسه یورو است.

فرانسه به سبب داشتن پنجمین قدرت اقتصادی بزرگ دنیا، مورد توجه افراد بسیاری برای اقامت و زندگی قرار گرفته است. با وجود آثار تاریخی، فرهنگی و همچنین مناظر زیبای شهری، صنعت گردشگری این کشور بسیار پر رونق است و هر ساله گردشگران زیادی را به خود جلب می کند.
کشور فرانسه بسیار پیشرفته و توسعه یافته است که در زمینه های متنوعی از جمله علوم بنیادی، فناوری، هنر، اقتصاد، فرهنگ و سیاست پیشرفت چشمگیری داشته است. کشاورزی و دامپروری بخش اصلی تجارت و محصول این کشور به شمار می آیند.
شرایط کار در فرانسه برای مهاجران آن‌چنان که ممکن است به نظر برسد، سهل و ساده نیست. در واقع مهاجران برای دریافت ویزای کار فرانسه با قوانین و مقررات و شرایط سختی مواجه هستند. اما این به معنای عدم پذیرش مهاجران کاری در فرانسه نیست.

لیست مشاغل مورد نیاز در فرانسه و شرایط عمومی

لیست مشاغل مورد نیاز در فرانسه و ویزای کاری فرانسه

متقاضیان پس از بررسی لیست مشاغل مورد نیاز در فرانسه، با توجه به رشته تحصیلی و تخصص خود، اقدام به ارسال رزومه خود به این کشور می کنند. اگر متقاضیان دارای مدارک لازم و واجد شرایط باشند و از همه شرایط ضروری برای اخذ ویزای کار فرانسه برخوردار باشند، می توانند این ویزا را دریافت کنند.
متقاضیانی که تصمیم به کار در کشور فرانسه را دارند، باید نکته مهمی را در نظر داشته باشند که یکی از مهم ترین عوامل در دریافت ویزای کار فرانسه، تسلط به زبان فرانسه است.
در واقع متقاضیان کار، اگر توانایی صحبت به زبان فرانسه را به اندازه کافی نداشته باشند و یا نتوانند با فرانسوی زبان ها ارتباط برقرار کنند، بسیاری از فرصت های شغلی را از دست خواهند داد.

افراد برای درخواست ویزای کار فرانسه به یک پیشنهاد کاری یا job offer از یک کارفرمای فرانسوی نیاز دارند. چنانچه متقاضی بتواند از سازمان یا شرکتی دعوتنامه دریافت کند، کارفرما باید با انتشار آگهی از نیروی کار داخلی فرانسه و حتی کشورهای حوزه شنگن نیز اطمینان حاصل کند.
در صورتی که عدم نیروی کار فرانسوی، از نیروی کار خارجی استفاده می شود. پس از پیدا کردن پیشنهاد کاری، فرد باید اقدام به اخذ ویزای کاری فرانسه و دریافت مجوز کار در کشور فرانسه نماید.
دریافت مجوز کاری برای تمامی افرادی که در خارج از اتحادیه اروپا هستند امری لازم و ضروری است. در این روش متقاضیان می توانند از سایت ها و موسسات کاریابی در کشور فرانسه کمک بگیرند تا مشاغل مورد نیاز این کشور را پیدا کنند و برای شغل موردنظر درخواست بدهند تا پس از پذیرش کارفرما، برای مصاحبه آماده شوند.
افرادی که در کشور فرانسه تحصیل کرده باشند نیز می توانند پس از پایان تحصیلاتشان به مدت 6 ماه در جستجوی شغل مناسب باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرمایه گذاری در فرانسه کلیک کنید.

لیست مشاغل مورد نیاز در فرانسه و ویزای کاری فرانسه
لیست مشاغل مورد نیاز در فرانسه و ویزای کاری فرانسه

لیست مشاغل مورد نیاز در فرانسه و ویزای استعداد

با توجه به مشاغل مورد نیاز در فرانسه کار در کشور فرانسه برای افرادی که دارای استعداد های خاص و تحصیلات عالی و تخصصی در مشاغل مورد نیاز این کشور دارند، متفاوت است. با وجود اینکه این اشخاص همچنان به وجود کارفرما نیاز دارند، اما روند و مراحل دریافت اقامت فرانسه و ویزای کاری برای این اشخاص متفاوت است.
به همین منظور کشور فرانسه یک نوع ویزا به نام Talent visa دارد که در ابتدا به شخصی که این شرایط خاص را دارد، اقامت یک ساله اعطا می گردد که پس از ورود به کشور فرانسه می توان، تا 4 سال این اقامت را تمدید کرد.
قابل ذکر است که کار در کشور فرانسه برای نیروهای کلیدی نظیر هنرمندان و ورزشکاران تحت همان عنوان ویزای هنرمندان فرانسه یا Talent visa صادر می شود و افرادی که رزومه های فرهنگی، هنری و ورزشی فوق العاده ای دارند، می توانند از زیرشاخه های ویزای استعداد اقدام به دریافت اقامت فرانسه نمایند.

 هنرمندان و متخصصین فرهنگی اشخاصی که در زمینه های علمی، ادبی، هنری، فکری، فرهنگی و یا ورزشی شهرت دارند و شخص برجسته ای در این زمینه هستند ابتدا باید فرم CERFA به همراه مدارکی که در آن قید شده است را دریافت و سپس تکمیل نمایند.
این افراد برای درخواست خود به ارائه مدارکی نیاز دارند از قبیل: قرارداد کار توسط کارفرما، نمونه کار فرد و کارهای هنری وی (که باید به تائید حوزه حرفه ی مربوطه در فرانسه برسد) و اثبات تمکن مالی برای انجام پروژه هایی که قصد انجام آنها را دارد و تامین هزینه های زندگی وی در فرانسه.
به طور کلی ویزاهایی از این قبیل، شرایطی می طلبد که هر کشور با کشور دیگر متفاوت است و همچنین برای پذیرش متقاضیان، شرایط مخصوص به خود را جهت دریافت اقامت دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت شرکت در فرانسه کلیک کنید.

مدارک مورد نیاز ویزای کار فرانسه

پس از بررسی شرایط کار و اطلاع کافی از مشاغل مورد نیاز در فرانسه، برای اخذ مجوز کار و دریافت ویزای کار فرانسه مدارکی مورد نیاز این کشور است که نحوه ارائه آنها نیز از اهمیت فراوانی برخوردار است. مدارک مورد نیاز ویزای کار فرانسه به شرح زیر است:

  • پاسپورت معتبر
  • مدارک شناسایی متقاضی
  • مدارک تحصیلی
  • دعوتنامه و یا قرارداد کاری
  • رزومه کاری مرتبط با شغل مورد نظر و ارائه مدارکی که بتواند آن را ثابت کند (مانند سابقه بیمه)
  • گواهی عدم سو پیشینه
  • مدارک مهارت های زبان مورد نیاز کشور فرانسه (انگلیسی یا فرانسوی)
  • 2 قطعه عکس جدید پاسپورتی
  • پرینت حساب بانکی مورد تایید سفارت

تمام مدارک علاوه بر نسخه اصلی باید یک نسخه به صورت ترجمه رسمی به زبان فرانسوی نیز برای سفارت ارسال می شود. همچنین کارشناسان خبره ما می توانند در صورت نیاز در کنار شما باشند تا در ارسال مدارک خود دچار مشکل نشوید و مرحله به مرحله شما را همراهی می کنند تا به مقصد مورد نظرتان برسید.
لازم به ذکر است مدارکی که در خصوص ویزای استعداد مورد نیاز است، احتمال دارد که دولت درخواست مدارک بیشتر نماید. بعضی از افراد به یک پیشنهاد کاری و دریافت مجوز از سازمان های خاصی در این کشور نیاز دارند.
اما بعضی دیگر به پیشنهاد یا قرارداد کاری با کارفرمای فرانسوی ندارند، بلکه باید تخصص و استعدادهای آن ها مورد تائید مقامات فرانسوی برسد و بتواند هزینه های زندگی خود را در مدت زمانی که در کشور فرانسه اقامت دارد، در حساب خود به عنوان تمکن مالی به اثبات برساند.

مدارک مورد نیاز ویزای کار فرانسه
مدارک مورد نیاز ویزای کار فرانسه

نرخ بیکاری در فرانسه – لیست مشاغل مورد نیاز در فرانسه

بررسی نرخ بیکاری در روند مهاجرت کاری به کشور فرانسه بسیار اساسی و مهم است. نرخ بیکاری مناسب و پایین می تواند رونق اقتصادی، توسعه صنایع، پویایی تجارت ها، کسب و کارهای بزرگ و کوچک را نشان دهد هرچه این نرخ پایین تر باشد رشد اقتصادی بالاتر است و شانس پیدا کردن و دریافت مجوز کار را برای افراد بالا می برد.

نرخ بیکاری در کشور فرانسه 8 درصد بوده است که نشان می دهد فرصت های شغلی مناسب در فرانسه را کمتر می توان یافت. نرخ بیکاری یکی از موارد مهم برای شناخت بازار کار یک کشور به حساب می آید و با توجه به آمار، بازار کار کشور فرانسه وضعیت مطلوبی ندارد.

نرخ مالیات در فرانسه – لیست مشاغل مورد نیاز در فرانسه

متقاضیانی که در پی بررسی مشاغل مورد نیاز کشور فرانسه هستند، با اطلاع و آگاهی از شاخص های دیگر اقتصادی همچون نرخ مالیات، می تواند جنبه های متفاوتی از بازار کار و توسعه اقتصادی این کشور را مورد بررسی قرار دهند. به طور کلی شرایط و امکانات و حتی موفقیت و سطح رضایت در زندگی با موقعیت بازار کار، رابطه تنگاتنگی دارد.

نرخ مالیات بر درآمد این کشور به طور کلی بین 5.5% تا 41% است. نرخ مالیات بر درآمد به سطح درآمد افراد بستگی دارد. به علاوه مالیات افرادی که درآمد بسیار بالایی دارند، تا سقف 45% قابل افزایش است.
متوسط ساعات کاری کشور فرانسه 40 ساعت در هفته و مرخصی سالانه در حدود 5 هفته در سال است.

لیست مشاغل مورد نیاز 2021 در فرانسه

فرانسه هر سال، لیستی از مشاغل مورد نیاز را منتشر می کند که شامل مشاغلی است که نیاز به مهارت و تجربه و همچنین تحصیلات آکادمیک دارد.
متقاضیان با توجه به لیست مشاغل مورد نیاز فرانسه و تطبیق تخصص خود با این مشاغل و همچنین توجه به نرخ بیکاری این کشور می توانند شرایط کاری کشور فرانسه را بسنجند تا شانس خود را برای اخذ مجوز کار ارزیابی کنند.
در صورتی که تخصص متقاضیان در لیست مشاغل مورد نیاز فرانسه وجود داشته باشد و فرد دارای سابقه کار حداقل به مدت 3 سال در همان رشته داشته باشد، شانس بالایی برای اخذ مجوز کار فرانسه پیدا می کند.
لیست مشاغل مورد نیاز هر کشوری می تواند در این زمینه اطلاعات کافی را به متقاضی کار بدهد و فرد متقاضی بتواند مهارت و تخصص خود را بررسی و ارتقا دهد.

برخی از مشاغلی که کشور فرانسه در سال 2021 با کمبود نیرو با آن مواجه است شامل موارد زیر می شود:

  • متخصص ICT
  • متخصصین سلامت و امور بهداشت
  • مشاغل مهندسی
  • مشاور حقوقی و مشاغل مرتبط با مسائل حقوقی
  • متخصصین در زمینه اقتصاد
  • مشاغل مهندسی در انواع رشته ها
  • متخصصین IT
  • متخصصین بانکداری
  • صنایع چوب       
  • متخصص در امور صنایع غذایی
  • مدیریت کشاورزی
  • مهندسی تحقیق و توسعه
  • تکنسین فناوری اطلاعات

برای کار در فرانسه بهتر است زبان فرانسوی را یاد گرفت تا فرصت های شغلی بیشتری پیش روی افراد قرار بگیرد. در خصوص رشته مورد نظر خود می توانید با وکلای مجرب موسسه آتیه آفرینان ایرانیان مشورت کنید تا اطلاعات دقیق تری در اختیارتان قرار دهند.

لیست مشاغل مورد نیاز 2021 در فرانسه
لیست مشاغل مورد نیاز 2021 در فرانسه

میزان حقوق در فرانسه – لیست مشاغل مورد نیاز در فرانسه

حقوق و دستمزد در هر کشور به عنوان مقصدی برای کار، از اهمیت فراوانی برخوردار است. میزان حقوق و دستمزد در کشور فرانسه در هر شهر متفاوت است.
اما به طور کلی به عوامل مختلفی بستگی دارد که هر کدام از آنها می تواند بر روی حقوق ماهیانه هر فرد تاثیر بسزایی داشته باشد. میزان تحصیلات، جنسیت، سابقه کاری و نیز محل کار از عواملی هستند که مستقیما روی میزان حقوق دریافتی می تواند موثر باشد.

میزان ساعات کاری فرانسه معمولا 40 ساعت در هفته است. افرادی که سابقه کاری بالاتر دارند حقوق دریافتی آنها نیز به میزان سابقه آنها افزایش می یابد.
متوسط درآمد در کشور فرانسه در سال 2021، در حدود 46600 یورو در سال، برای مشاغل مختلف یورو تعریف شده است. حقوق در فرانسه از 12.500 یورو در سال تا 221000 یورو در سال متغیر است.

نحوه کاریابی در فرانسه

برای اخذ ویزای کار کشور فرانسه، دانستن راه های جستجوی کار و نحوه کاریابی از اهمیت زیادی برخوردار است. کاریابی در کشور فرانسه به طرق مختلفی صورت می گیرد.
افرادی که در این کشور فارغ التحصیل شده باشند می توانند پس از اخذ مدرک تحصیلی خود به دنبال کار بگردند. داشتن رزومه قوی می تواند شانس افراد را برای دریافت شغل بیشتر کند.
بهترین و سریع ترین حالت برای کاریابی در فرانسه استفاده از وب سایت های کاریابی معتبر است. زیرا لیست گسترده ای از شغل ها و شرکت ها را در اختیار افراد می گذارند.
در این بین، مسلط بودن به زبان فرانسوی می تواند از جمله پارامترهایی حیاتی برای پیدا کردن شغل باشد. در برخی از موسسات کاریابی به صورت موضوعی بر روی مشاغل فعالیت می کنند و برخی از شرکت های بزرگ نیز امکاناتی در سیستم اداری خود فرآهم کرده اند که متقاضیان بتوانند به صورت مستقیم با بخش تامین نیروی انسانی آنها در ارتباط باشند و رزومه خود را ارائه دهند.

افرادی که دارای شرایط لازم برای کار در فرانسه باشند شانس بیشتری برای هماهنگ شدن با لیست مشاغل مورد نیاز را دارند. در واقع وب سایت های کاریابی و موسسات کاریابی پل ارتباطی میان فرد متقاضی کار و کارفرما و شرکت های فرانسوی هستند و راه رسیدن به یک پیشنهاد کاری را آسان می کنند.
در صورتی که انجام این روند برای شما مشکل است و نمی توانید انجام دهید نگران نباشید. کارشناسان و مشاوران موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان با اگاهی کامل از شرایط و قوانین کشور فرانسه راهنمایی ها و اقدامات لازم برای اخذ ویزای کاری فرانسه را برای شما انجام خواهند داد.

نحوه کاریابی در فرانسه
نحوه کاریابی در فرانسه

بررسی ویزای همراه در فرانسه

ویزای همراه از مهم ترین مسائلی است که اغلب متقاضیان متاهل نگران آن هستند که می توانند همسر و فرزندانشان را همراه با خود به کشور فرانسه بیاورند یا نه؟
دولت فرانسه امکاناتی را فراهم کرده است تا این افراد بتوانند خانواده خود را تحت عنوان ویزای همراه با خود به فرانسه بیاورد. در صورتی که شخص دعوتنامه کاری مهارت های حرفه ای را داشته باشد، می تواند برای الحاق خانواده، درخواست خود را به دولت (اداره مهاجرت و ادغام فرانسه) ارائه دهد.

البته بر اساس قانون کار در فرانسه، متقاضی باید با حقوق و درآمد ثابت یا ارائه تمکن مالی کافی، بتواند هزینه های زندگی خود و خانواده اش را تامین کند و مدارکی را برای اثبات آن داشته باشد. البته این اداره است که تصمیم می گیرد که متقاضی، شرایط مالی مناسب برای تامین هزینه های خانواده اش را دارد یا خیر.
بعد از بررسی دولت فرانسه، اگر با درخواست شخص موافقت شد، ویزا برای ورود به فرانسه را می تواند دریافت کند و سپس اقامت بلند مدت فرانسه به فرد اعطا می گردد.

وضعیت اقامت و اخذ تابعیت در فرانسه

به طورمعمول افرادی که به دنبال ویزای کار به کشور فرانسه می آیند، قصدشان اخذ اقامت دائم و پاسپورت این کشور است. افرادی که بتوانند از طریق ویزای کاری مجوز دریافت کنند در ابتدا اقامت موقت به آنها اعطا می شود.
به طور معمول، هر فرد می تواند پس از 5 سال زندگی در این کشور در صورتی که قرارداد خود را تمدید کنند و پرداخت مالیات و داشتن شغل، برای اخذ اقامت می توانند درخواست دهد. به طور معمول شخص برای دریافت اقامت دائم باید شرایط زیر را داشته باشد:

  • زندگی به مدت 5 سال به طور پیوسته و یا بیشتر در کشور فرانسه
  • درآمد کافی
  • تسلط به زبان فرانسوی
  • عدم سوء پیشینه در مدت زمان زندگی در کشور فرانسه

در این راه دشوار یک وکیل حرفه ای با توجه به اینکه نسبت به قوانین مهاجرتی آشنایی کامل دارد می تواند فرایند های مربوط به مهاجرت را به راحتی برای متقاضیان انجام دهد.
زیرا وکلای مهاجرتی در این زمینه مطالعات به روز دارند و می توانند سریع ترین و کم هزینه ترین و در عین حال امن ترین و مطمئن ترین راه برای مهاجرت افراد به کشور فرانسه را برایشان رقم بزنند.

وضعیت اقامت و اخذ تابعیت در فرانسه
وضعیت اقامت و اخذ تابعیت در فرانسه

سخن پایانی لیست مشاغل مورد نیاز در فرانسه

لیست مشاغل مورد نیاز در فرانسه، در این مقاله مورد بررسی قرار گفت. از آنجا که اقامت فرانسه به سبب استانداردهای بالای زندگی در این کشور، افراد بسیاری را مجذوب خود کرده است
به همین جهت، بر آن شدیم پیرامون مسائل مهم راجع به ویزای کار فرانسه و لیست مشاغل مورد نیاز در فرانسه مطالبی را مورد مطالعه و بررسی قرار دادیم تا راهنمای شما مخاطبان همیشگی ما باشد.
نرخ بیکاری، مشاغل مورد نیاز 2021  فرانسه، میزان دستمزد و نکات مربوط به قوانین و شرایط کاری فرانسه و اخذ ویزای کار فرانسه از جمله مواردی است که در این مقاله مورد بحث قرار گرفت.

کارشناسان ما در موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ شهروندی، تابعیت و اقامت کاری در کشور فرانسه  را ارائه خواهند داد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و به روز یا داشتن هر گونه سوال در زمینه مهاجرت به کشور فرانسه از طریق ویزای کار با توجه به لیست مشاغل مورد نیاز، می توانید با مشاوران مجرب ما در این امر تماس حاصل نموده و مشاوره رایگان تلفنی دریافت نمایید.
همچنین می توانید در قسمت انتهای مقاله، در قسمت دیدگاه (ثبت پرسش) نظرات و پرسش های خود را بیان نموده و پاسخ خود را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنید.

سوالات متداول لیست مشاغل مورد نیاز در فرانسه

✳️ برخی از مشاغل مورد نیاز کشور فرانسه چیست؟

1. متخصص ICT
2. متخصصین سلامت و امور بهداشت
3. مشاغل مهندسی
4. مشاور حقوقی و مشاغل مرتبط با مسائل حقوقی
5. متخصصین در زمینه اقتصاد
و…

✳️ شرایط دریافت اقامت دائم فرانسه چیست؟

1. زندگی به مدت 5 سال به طور پیوسته و یا بیشتر در کشور فرانسه
2. درآمد کافی
3. تسلط به زبان فرانسوی
4. عدم سوء پیشینه در مدت زمان زندگی در کشور فرانسه

✳️ میزان حقوق در کشور فرانسه چقدر است؟

متوسط درآمد در کشور فرانسه در سال 2021، در حدود 46600 یورو در سال، برای مشاغل مختلف یورو تعریف شده است. حقوق در فرانسه از 12.500 یورو در سال تا 221000 یورو در سال متغیر است.

3/5 - (2 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل در فرانسه تحصیل در فرانسه

تحصیل در فرانسه در سال 2024 برای ایرانیان چه شرایطی دارد؟ کشور فرانسه هر سال بیش از 23% بودجه م...

کار در فرانسه کار در فرانسه

کار در فرانسه یکی از روش های گرفتن اجازه زندگی در فرانسه است که با خیالی آسوده این فرآیند را...

تحصیل در رشته پرستاری فرانسه تحصیل در رشته پرستاری فرانسه

شغل پرستاری یکی از پر کاربردترین رشته ها بین کل مشاغل دنیاست، تحصیل در رشته پرستاری فرانسه ...

نظرات کاربران
Call Now Button