کشور کره جنوبی در میان 10 کشور برتر از نظر شاخص جهانی قرار گرفته است و دارای اقتصاد پویایی می باشد. پایتخت کره جنوبی سئول است و زبان رسمی آن نیز کره ای می باشد.
به لحاظ اقتصادی افراد بسیاری علاقمند به مهاجرت کاری به کره جنوبی هستند و باید بدانند ویزای کاری در این کشور به آسانی به دست نمی آید. کره جنوبی در زمینه های دیجیتال نیز پیشرفته است و کشوری صنعتی محسوب می شود.

این کشور یکی از صادرکنندگان اتومبیل و تلفن همراه و … است و البته شرکت های بزرگی همچون سامسونگ و ال جی و هیوندای و هایسنس و دوو و … در این کشور می باشند. از این جهت این افراد جذب کره جنوبی شده اند.
اما باید بدانید توجه به لیست مشاغل مورد نیاز در کشور کره جنوبی بسیار مهم می باشد زیرا باید بتوانید رزومه ای بر اساس مهارت خود و البته نیاز بازار عرضه نمایید.

حتما بخوانید: مهاجرت به کره جنوبی 

لیست مشاغل مورد نیاز در کره جنوبی
لیست مشاغل مورد نیاز در کره جنوبی

حتما بخوانید: اقامت در کره جنوبی

یافتن کار در کره جنوبی چگونه است؟

برای یافتن کار در کره جنوبی از روش های گوناگونی می توانید استفاده کنید مانند آژانس های کاریابی که راه را برای شما هموارتر می نمایند. حتی از وب سایت ها یا روزنامه ها نیز می توانید استفاده کنید.
لازم به ذکر است برای کار در این کشور ویزاهای گوناگونی نیز وجود دارد. میانگین ساعت کار در کره جنوبی نیز 48 ساعت در هفته می باشد. در حدود 2 هفته نیز اجازه مرخصی در سال خواهند داشت. حتی برای دانشجویان نیز امکان کار در حین تحصیل وجود دارد.

از لیست مشاغل مورد نیاز در کره جنوبی می توان به پزشکی، دندانپزشکی و حقوق و حتی معلمان نیز اشاره نمود. اما امکان کار در کارهای کوتاه مدت در زمینه های معماری و موسیقی نیز وجود دارد. افراد اگر بتوانند برای 5 سال در این کشور کار کنند می توانند برای اقامت دائم اقدام نمایند.

حتما بخوانید: تحصیل در کره جنوبی 

5/5 - (2 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل پزشکی در کره جنوبی تحصیل پزشکی در کره جنوبی

کشور کره جنوبی، کشوری مستقل در شرق آسیا می باشد که به دلیل پیشرفت های علمی بسیار زیاد و دانش...

مهاجرت به کره جنوبی از طریق سرمایه گذاری مهاجرت به کره جنوبی از طریق سرمایه گذاری

کشور کره جنوبی در بخش شبه جزیره در شرق آسیا و پایتخت آن شهر سئول است . در حال حاضر این کشور دا...

تحصیل دندانپزشکی در کره جنوبی تحصیل دندانپزشکی در کره جنوبی

تحصیل دندانپزشکی در کشورهای مختلف جهان همواره مورد توجه بسیاری از متقاضیان قرار گرفته است ...

نظرات کاربران
A

ببخشید که رشته ای رو نیاز دارن تجربی یا ریاض

آتیه آفرینان

با سلام. برای ویزای کار نیاز به مدارک تحصیلی در رده دانشگاهی و سابقه کاری مرتبط دارید.

ف.آ

سلام من دوتا سوال داشتم یک اینکه من امسال مدرک کارشناسیم رو در رشته اموزش زبان انگلیسی از دانشگاه دولتی دریافت کردم و تسلط کامل ب زبان انگلیسی دارم. رزومه خوبی هم دارم حتی با سازمان ملل هم برای مترجمی همزمان،یکبار تجربه داشتم. اما زبان کره رو در حد مکالمه اون هم خیلی کم بلدم. ایا شرایط محاجرت کاری یا تحصیلی ب کره دارم و اگر اقدام کنم نتیجه داره؟ سوال دوم هم اینه که بصورت تقریبی و میانگین، هزینه فراهم کردن کل مقدمات محاجرت کاری یا تحصیلی ب کره چقدر هست ؟ممنونم

آتیه آفرینان

با سلام دوست عزیز برای مهاجرت کاری نیازمند جاب آفر هستید که می توانید به صورت مجازی رزومه دهید، در رابطه با مهاجرت تحصیلی نیز برای مقطع ارشد امکان اخذ پذیرش برایتان وجود دارد.

علی سام

سلام،میخواستم ببینم میشه با شغل آرایشگری به کره مهاجرت کرد یا نه؟

آتیه آفرینان

با سلام درصورتیکه دعوتنامه کاری داشته باشید یا به صورت سرمایه گذاری اقدام کنید بله.

امیرمهدی

سلام می خواستم بپرسم که می شه تو شغل لوله کشی و مشاغل فنی کلا اونجا کار پیدا کرد ؟

آتیه آفرینان

با سلام پروسه ی کار کاملا بستگی به رزومه و تجربه کاری شما دارد.

Leili

سلام ببخشید خاستم ببینم چه شغلی مناسبه که برای کار در کره؟ برای خانمها

آتیه آفرینان

پیشنهاد می کنم هر رشته و شغلی که علاقه دارید را دنبال کنید اما رشته های گروه مهندسی و درمان در اکثر کشور ها شرایط و جایگاه اجتماعی بهتری دارند.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button