شرایط و هزینه های زندگی در لوکزامبورگ (Luxembourg)

برای مدیریت صحیح هزینه تحصیل و زندگی در لوکزامبورگ لازم است برآورد درستی از هزینه‌ها در لوکزامبورگ داشته باشید. برای شروع به تحصیل در لوکزامبورگ باید تمام اطلاعاتی که به شما کمک می‌کند تا تحصیل و زندگی را برایتان کم‌هزینه‌تر کند بدانید. ( شرایط و هزینه های زندگی در لوکزامبورگ )

شرایط و هزینه های زندگی در لوکزامبورگ

کشور لوکزامبورگ  واقع در مرکز اروپا و هم مرز با کشورهای آلمان, فرانسه و بلژیک و با فاصله زیادی از هلند قرار گرفته است . زبان رسمی کشور لوکزامبورگ فرانسه است ولی به زبانهای لوکزامبورگی, انگلیسی و آلمانی هم صحبت میکنند. یک کشور سرسبز و پر جاذبه هست که از نظر صنعت تقریبا صفر است ولی از نظر اقتصاد بهترین اقتصاد در اروپا و  جهان را دارا میباشد. کشور لوکزامبورگ کشور اول بانکداری در دنیا است و درحال حاضر پایتخت اتحادیه اروپا می باشد. یکی از ثروتمند ترین و پولدار ترین شهرهای جهان بوده و یکی از مراکز مهم بانک‌ داری و اداری در آمده‌ است.

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در لوکزامبورگ ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در لوکزامبورگ توضیح دادیم .

واحد پول لوکزامبورگ از سال ۲۰۰۲ یورو است. پیش از سال ۲۰۰۲ و در تمام طول قرن بیستم واحد پول این کشور فرانک لوکزامبورگ بود.تعداد ساکنان لوکزامبورگ طبق سرشماری سال ۲۰۰۴، ۴۵۵ هزار نفر بوده است. از این تعداد افراد ۴۰٪ غیر بومی بودند.

شرایط و هزینه های زندگی در لوکزامبورگ – هزینه های زندگی درلوکزامبورگ 

هزینه های زندگی در لوکزامبورگ نسبت به بقیه کشورهای اروپایی پایین تر است و بطور کلی هزینه های زندگی در لوکزامبورگ در حدی است که شما می توانید بهترین هزینه ها  و زندگی را در این کشور داشته باشید و از بهترین امکانات استفاده کنید و بهرمند شوید.

معمولا شرایط و هزینه های زندگی در لوکزامبورگ بین ۱۴۰۰ تا ۱۵۰۰ یورو می باشد که البته این هزینه شامل یک زندگی کاملا معمولی و در حد دانشجویی میباشد البته یک زندگی معمولی و رو به بالا و همانطور که می دانید سطح زندگی هر فرد با دیگری متفاوت است که تقریباً میزان قابل توجهی از این هزینه مربوط به هزینه های مسکن می باشد. البته شما از طریق کسب کار می توانید میزان هزینه ها را کاهش دهید و از سطح رفاه کامل تری بر خوردار باشید.

شرایط و هزینه های زندگی در لوکزامبورگ از مزایای زیادی برخوردار است. سطح بالای زندگی، آمار پائین جرم و امنیت بالا، آموزش رایگان برای شهروندان تا بالاترین سطوح، بیمه درمانی فراگیر، طبیعت زیبا و ترکیب چند فرهنگی، محیط بسیار مناسبی را برای شروع یک زندگی جدید بدون هرگونه تبعیض از نظر نژاد، ملیت و مذهب را فراهم خواهد کرد.

 

شرایط و هزینه های زندگی در لوکزامبورگ

شرایط و هزینه های زندگی در لوکزامبورگ

در مقاله ” اقامت در لوکزامبورگ” به طور مفصل درباره شرایط اقامت و تابعیت لوکزامبورگ اطلاعات کسب کنید .

شرایط کار، بیمه و قوانین مالیاتی در لوکزامبورگ و شرایط و هزینه های زندگی در لوکزامبورگ به صورتی است که این افراد کار کردن در این کشور را به کشور خودشان ترجیح می دهند. کشور لوکزامبورگ پنجمین کشور جهان از نظر کیفیت زندگی و دارای بالاترین درآمد سرانه در میان کشورهای جهان است.

شرایط و هزینه های زندگی در لوکزامبورگ – هزینه های تحصیل در لوکزامبورگ

شرایط و هزینه های زندگی در لوکزامبورگ به نسبت کشورهایی مانند سوییس و انگلستان، بسیار کم می باشد. هزینه های تحصیل در لوکزامبورگ و شهریه دانشگاه ها سالیانه حدود 2000 یورو است اما هزینه های زندگی به دلیل رفاه بالای اجتماعی و وضعیت خوب اقتصادی ساکنین این کشور، نسبت به سایر کشورهای اروپایی بالا می باشد. به عنوان مثال هزینه های زندگی دانشجویی برای دانشجوی مجرد،ماهیانه بین 800 تا 1200 یورو درماه می باشد.امکان انجام کار حین تحصیل برای دانشجویان وجود داردکه می تواند بخشی ازهزینه ها راپوشش دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به لوکزامبورگ شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به لوکزامبورگ” بیاندازید.

 

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا.

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
شرایط و هزینه زندگی در صربستان شرایط و هزینه زندگی در صربستان

کشور صربستان در جنوب شرقی اروپا واقع شده است که پایتخت آن شهر بلگراد می باشد. شاید کمتر کسی ...

شرایط و هزینه زندگی در رومانی شرایط و هزینه زندگی در رومانی

شرایط و هزینه زندگی در رومانی کشور رومانی ، یکی از کشورهای جنوب شرقی اروپا می باشد که مورد ت...

شرایط و هزینه زندگی در گرجستان شرایط و هزینه زندگی در گرجستان

شرایط و هزینه زندگی در گرجستان کشور گرجستان ، کشوری زیبا برای مهاجران می باشد که در بین دری...

نظرات کاربران
Call Now Button