شرایط زندگی دانشجویان در کشور مالتا

امروزه اغلب افراد در سراسر دنیا خواهان ادامه تحصیل در کشورهای پیشرفته و مدرن هستند که از نظر علمی دارای اعتبار بالایی در سطح جهان می باشند و البته هزینه های تحصیل و زندگی در کشور مالتا کمتری نسبت سایر سایر کشورها داشته باشند. کشور مالتا نیز یکی از این کشورها است که همه ساله افراد بسیاری از سراسر جهان جهت ادامه تحصیل در دانشگاه های مالتا به این کشور مهاجرت می کنند . کشور مالتا ، کشوری کوچک ، زیبا و البته پیشرفته در جنوب اروپا واقع در مدیترانه است که در سالیان اخیر از نظر علمی پیشرفت های چشمگیری داشته است و تحصیل در مالتا از جمله پیشنهاداتی می باشد که اغلب افراد از آن استقبال می کنند زیرا دارای دانشگاه های معتبری در سطح جهان در این کشور وجود دارد که مدارک آنها دارای اعتبار بین المللی هستند . در این مقاله قصد داریم به بررسی شرایط زندگی دانشجویان در کشور مالتا بپردازیم .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به مالتا شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به مالتا ” بیاندازید.

شرایط زندگی دانشجویان در کشور مالتا  – هزینه زندگی در کشور مالتا

هزینه زندگی در کشور مالتا با توجه به جزیره ای بودن این کشور در هر ماه حدود 1075 یورو می باشد که برخی از هزینه ها به طور تقریبی عبارتند از: محل اقامت خصوصی حدود 500 یورو، خوراک حدود 250 یورو ، هزینه کتاب و لوازم تحریر حدود 70 یورو و هزینه حمل و نقل 40 یورو . البته این هزینه ها با توجه به نحوه زندگی هر فرد متغیر است .

شرایط زندگی دانشجویان در کشور مالتا  – هزینه تحصیل در کشور مالتا

شرایط زندگی دانشجویان مالتا

شرایط زندگی دانشجویان مالتا

هزینه تحصیل در مالتا بسته به رشته تحصیلی فرد متقاضی و سبک زندگی او متفاوت می باشد ولی به طور کلی حدود 2000 تا 4000 یورو در سال است . شهریه های دانشجویان بین المللی در کالج ها و دانشگاه های کشور مالتا متفاوت است و در کالج ها و دانشگاه های دولتی هزینه ها به صورت چشمگیر کم تر است اما فقط برای دانشجویان خارجی مقیم کشور مالتا اعمال می شود . هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصی کشور مالتا در سال های اخیر افزایش یافته است و بسیاری از کالج ها، استانداردهای پذیرش خود را به پرداخت شهریه محدود می کنند. علاوه بر شهریه، هزینه های ثبت نام، مراکز بهداشت ، مراکز ورزشی و پارکینگ ها و سایر امکانات دیگر وجود دارد که کلیه مبالغ باید درآغاز هر ترم پرداخت شوند و لازم به ذکر است که بیمه درمانی برای شخص متقاضی نیز اجباری است ، هرچند دانش آموزان ممکن است اتوماتیک در طرح بیمه سلامت دانشگاه ثبت نام شوند.

در مقاله ” تحصیل در مالتا ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در مالتا اطلاعات کسب کنید .

شرایط زندگی دانشجویان در کشور مالتا  – کار دانشجویی در کشور مالتا

بسیاری از دانش آموزان برای تامین هزینه های مالی به اشتغال پاره وقت مثلا هفته ای 10 تا 20 ساعت همراه با دوره مطالعات خود می پردازند . همچنین در فصل تابستان ، دانشجویان خارجی باید قبل اشتغال مجوز خود را برای اشتغال بررسی کنند . دریافت کمک های مالی، بورسیه های تحصیلی و وام برای کمک به هزینه های زندگی به دانشجویان اعطا می شود.

شرایط زندگی دانشجویان در کشور مالتا  – خوابگاه های دانشجویی در کشور مالتا

اکثر دانشگاه های کشور مالتا جهت رفاه و آسایش دانشجویان بین المللی خوابگاه های دانشجویی با تمامی امکانات و هزینه هایی کم در اختیار دانشجویان قرار می دهد و معمولا در هر یک از خوابگاه ها 2 تا 3 دانشجو اقامت دارند. خوابگاه های دانشجویی کشور مالتا دارای امکاناتی از قبیل اینترنت، تخت خواب، میز مطالعه، کمد شخصی، آشپزخانه و … هستند .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در مالتا ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در مالتا ” است .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
شرایط زندگی دانشجویان در کشور رومانی شرایط زندگی دانشجویان در کشور رومانی

شرایط زندگی دانشجویان در کشور رومانی کشور رومانی ، یکی از کشورهای اروپا در جنوب شرقی این قا...

شرایط زندگی دانشجویان در کشور بلژیک شرایط زندگی دانشجویان در کشور بلژیک

  کشور بلژیک به نظام آموزشی سطح خود شناخته شده است و همچنین بلژیک ، یک کشور چند زبانه و چن...

شرایط زندگی دانشجویان در کشور بلغارستان شرایط زندگی دانشجویان در کشور بلغارستان

شرایط زندگی دانشجویان در کشور بلغارستان امروزه اغلب افراد در سراسر جهان خواهان مهاجرت و اد...

نظرات کاربران
Call Now Button