شرایط زندگی دانشجویان در کشور موناکو

مهاجرت تحصیلی به کشور موناکو و تحصیل در کشور موناکو شاید آرزوی هر فردی باشد و به همین دلیل کشور موناکو ، یکی از کشورهایی می باشد که مورد توجه دانشجویان قرار گرفته است . لازم به ذکر است که کشور موناکو ، دومین کشور کوچک دنیا می باشد و شبه جزیره ای کوچک در دریای مدیترانه و در نزدیکی جنوب کشور فرانسه است و یکی از گران ترین و لوکس ترین کشورهای دنیا می باشد زیرا هزینه زندگی در کشور موناکو بسیار بالا است . در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی شرایط زندگی دانشجویان در کشور موناکو بپردازیم .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به موناکو شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به موناکو ” بیاندازید.

شرایط زندگی دانشجویان در کشور موناکو هزینه تحصیل در کشور موناکو

هزینه تحصیل در کشور موناکو در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بالا می باشد و البته هزینه تحصیل نسبت به دانشگاه و رشته تحصیلی و همچنین برای دانشجویان بین المللی و دانشجویان تبعه این کشور متفاوت است. هزینه تحصیل در این کشور 10.000 تا 20.000 یورو در سال می باشد .

شرایط زندگی دانشجویان در کشور موناکو هزینه زندگی دانشجویی در کشور موناکو

میانگین هزینه زندگی دانشجویی در کشور موناکو حدود 2000 تا 3000 یورو است که بخش اعظم آن مربوط به مسکن و غذا می شود. هزینه ماهیانه حمل و نقل در کشور موناکو حدود 40 یورو است و دانشجویان به خوبی می توانند شغل نیمه وقت برای کسب درامد و افزودن به تجربیات خود داشته باشند.

شرایط زندگی دانشجویان در کشور موناکو کار دانشجویی در کشور موناکو

همانند اغلب کشورهای اروپایی دانشجویان در طول تحصیل می توانند با انجام کار دانشجویی در کشور موناکو هزینه های زندگی و تحصیل خود را تامین کنند و معمولا اجازه دارند که به صورت قانونی ۲۰ تا ۳۰ ساعت در هفته مشغول کار های پاره وقت و کارهای دانشجویی شوند و البته کار کردن دانشجویان نباید به تحصیل آن ها آسیب برساند . کشور موناکو یکی از پرجمعیت ترین کشورهای جهان می باشد و به همین دلیل احتمال اقامت پس از تحصیل ضعیف است. البته به دلیل صنعت قدرتمند کشور موناکو و پیشرفت کسب و کار در این کشور تجربیات زیادی ضمن تحصیل کسب خواهید کرد که بسیار ارزشمند است. با توجه به اینکه هزینه تحصیل در موناکو بسیار بالا می باشد و تعداد کمی دانشگاههای بین المللی در این کشور وجود دارد قبل از تصمیم گیری می توان این کشور را با کشورهایی مانند کانادا، دانمارک، هلند و… مقایسه کرد .

شرایط زندگی دانشجویان موناکو

شرایط زندگی دانشجویان موناکو

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در موناکو ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در موناکو توضیح دادیم .

شرایط زندگی دانشجویان در کشور موناکو خوابگاه های دانشجویی در کشور موناکو

در کشور موناکو انواع مختلفی از اقامت در دسترس برای دانشجویان بین المللی وجود دارد که عبارتند از :

  • آپارتمان ها در کشور موناکو : این گزینه مناسب برای دانشجویانی است که خواهان آزادی و استقلال هستند. این آپارتمان ها به آشپزخانه و حمام کاملا مجهز است و فرد استقلال بیشتری دارد و امکان آشپزی وعده های غذایی خود را دارد. اتاق های یک نفره یا دو نفره معمولا در همان آپارتمان ها در دسترس هستند. آشپزی و تمیز کردن توسط دانشجویان انجام می شود. آپارتمان ها به طور کلی بدون نظارت هستند و خودشان پذیرایی می شوند، اما نزدیک به امکانات محلی مانند کافه ها، کافه ها، رستوران ها، مغازه ها و ایستگاه های اتوبوس هستند.
  • خوابگاه دانشجویی در کشور موناکو : اگر در طول اقامت دانشجویی به دنبال یک سبک زندگی مستقل است و با سایر دانشجویان خارجی ملاقات کند و ارتباط برقرار کنید، گزینه خوابگاه یا خانه دانشجویی در کشور موناکو ایده آل است. محل اقامت دانشجویی می تواند بسته به مکان و در دسترس بودن متفاوت باشد. این اقامتگاه ها معمولا دانشجویان تمام سنین و ملیت ها را در یک محیط خانوادگی طبقه بندی می کنند. معمولا مسکن دانشجویی ، اقتصادی ترین نوع مسکن خصوصی دانشجویان است. این نوع اقامت های دانشجویی معمولا از امکانات آشپزخانه مشترک یا کافه تریا ارائه می دهد و به فرد امکان می دهد که زبان جدید خود را با دانش آموزان دیگر حتی دور از کلاس های خود تمرین کند .
  • هتل های کشور موناکو : اگر فرد می خواهد یک فضای شخصی کمی بیشتر داشته باشد، اقامت در یک هتل می تواند انتخاب خوبی برای وی باشد. اما این گزینه فقط برای مدت کوتاهی بین یک تا چهار هفته مناسب است و باید گزینه های مختلف را انتخاب کرد با این حال همه اتاق حمام خود را دارند. برای رزرو هتل، لطفا توجه داشته باشید که اتاق های دو نفره فقط می توانند توسط دو دانشجوی مسافرت با هم رزرو شوند.
  • زندگی با یک خانواده موناکویی : اگر در طول اقامت خود علاقه مند به هم خود زبان و همچنین یادگیری در مورد شیوه زندگی، عادت ها و آداب و رسوم میزبان در موناکو هستید، زندگی با یک خانواده میزبان بهترین انتخاب است. شما درک خود را از فرهنگ و آداب و رسوم محلی غنی می کنید، عبارات و علامات را با سهولت بیشتر می کنید، و لهجه خود را معتبرتر می کنید. انواع “خانه های منزل در موناکو” در دسترس هستند، از جمله خانواده های با کودکان و یا بدون کودکان و همچنین خانواده های تک.

برای اقامت و تابعیت در موناکو روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در موناکو ” را مطالعه فرمایید .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
شرایط زندگی دانشجویان در کشور رومانی شرایط زندگی دانشجویان در کشور رومانی

شرایط زندگی دانشجویان در کشور رومانی کشور رومانی ، یکی از کشورهای اروپا در جنوب شرقی این قا...

شرایط زندگی دانشجویان در کشور بلژیک شرایط زندگی دانشجویان در کشور بلژیک

  کشور بلژیک به نظام آموزشی سطح خود شناخته شده است و همچنین بلژیک ، یک کشور چند زبانه و چن...

شرایط زندگی دانشجویان در کشور بلغارستان شرایط زندگی دانشجویان در کشور بلغارستان

شرایط زندگی دانشجویان در کشور بلغارستان امروزه اغلب افراد در سراسر جهان خواهان مهاجرت و اد...

نظرات کاربران
Call Now Button