شرایط زندگی دانشجویان در کشور لیختن اشتاین

یکی از مقاصد مناسب برای دانشجویان جهت تحصیل و زندگی از لحاظ به صرفه بودن سطح مخارج و شرایط زندگی ، کشور لیختن اشتاین می باشد . این جز کشورهای حوزه شینگن است و دانشجویان از نظر رفت و آمد به سایر کشورهای حوزه شینگن مشکلی نخواهند داشت . هزینه تحصیل و زندگی در کشور لیختن اشتاین نسبت به سایر کشورهای اروپایی مقرون به صرفه می باشد . تحصیل در لیختن اشتاین ، در تمامی مقاطع مختلف دانشگاهی ، امکان پذیر می باشد . کیفیت مناسب سطح تحصیل در لیختن اشتاین و برخورداری از بهترین از اساتید ، این کشور را تبدیل به بهترین مقصد برای دانشجویان کرده است . به عبارتی از جمله مزایای تحصیل در کشور لیختن اشتاین می توان به هزینه معقول و مقرون به صرفه تحصیل ، سطح بالای زندگی و رفاه اجتماعی این کشور اشاره کرد و لازم به ذکر است که نرخ بیکاری پایین در کشور لیختن اشتاین نیز می توان شرایط مناسب کار و زندگی را برای دانشجویان به وجود آورد و همچنین ممکن است فارغ التحصیلان در این کشور بتوانند اشتغال زایی کنند . این مقاله در مورد شرایط زندگی دانشجویان در کشور لیختن اشتاین می باشد .

در مقاله ” اقامت در لیختن اشتاین ” به طور مفصل درباره شرایط اقامت و تابعیت لیختن اشتاین اطلاعات کسب کنید .

لازم به ذکر است که دانش آموزان غیر از شهروندان اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا) و منطقه اقتصادی اروپا  (EEA)، معمولا به ویزا نیاز دارند تا بتوانند در کشور لیختن اشتاین تحصیل کنند. مدارک تحصیلی در مدارس کشور لیختن اشتاین به عنوان معتبر شناخته شده و شناخت جهانی دریافت می شود.

شرایط زندگی دانشجویان در کشور لیختن اشتاین هزینه تحصیل در کشور لیختن اشتاین

هزینه تحصیل در کشور لیختن اشتاین مانند بسیاری از سایر کشورهای اروپایی از هزینه های تحصیل مساعدی برخوردار است و معمولا بیش از ۴۹۴۶ فرانک می باشد. دانشجویان علاقه مند به تحصیل در لیختن اشتاین، علاوه بر هزینه های تحصیل باید هزینه های زندگی و اقامت خود را داشته باشند. هزینه تحصیل در لیختن اشتاین در مقایسه با تحصیل در هلند کمتر می باشد اما بستگی به دوره تحصیل ، تعداد سالها و دانشگاه دارد . به طور کلی ، دانشجویان بین المللی نباید بیش از ۱۲۰۰ یورو در ماه پرداخت کنند .

شرایط زندگی دانشجویان لیختن اشتاین

شرایط زندگی دانشجویان لیختن اشتاین

شرایط زندگی دانشجویان در کشور لیختن اشتاین هزینه زندگی در کشور لیختن اشتاین

هزینه زندگی در کشور لیختن اشتاین بالا است که علت آن بالا بودن حقوق و دستمزد کارگران و تاثیر آن بر قیمت کالا و خدمات است . هزینه زندگی در لیختن اشتاین با توجه به شرایط دانشجویان متفاوت می باشد و حداقل هزینه های مورد انتظار برای دانشجویانی که در لیختن اشتاین زندگی می کنند حدود ۱۵۰۰ فرانک در هر ماه است و در حقیقت هزینه زندگی به مکان یا نزدیکی به مرکز شهر وابسته نیست .

اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه تحصیل در لیختن اشتاین دارید می توانید مقاله ” تحصیل در لیختن اشتاین ” را مطالعه نمایید.

شرایط زندگی دانشجویان در کشور لیختن اشتاین خوابگاه های دانشجویی در کشور لیختن اشتاین

گزینه های زیر برای اقامت دانشجویان بین المللی در کشور لیختن اشتاین وجود دارد که عبارتند از :

  • خوابگاه دانشجویی : رایج ترین و محبوب ترین گزینه مسکن برای دانشجویان بین المللی در کشور لیختن اشتاین خوابگاه دانشجویی ارائه شده توسط دانشگاه می باشد که به دانشجویان کمک می کند تا در کنار سایر دانشجویان دیگر باشند و همچنین خوابگاه های دانشجویی در کشور لیختن اشتاین به طور گسترده برای دانشجویان در دسترس و ارزان می باشد .
  • اقامت خصوصی : دانش آموزان می توانند مسکن خصوصی را از طریق مشاورین املاک پیدا کنند که البته قیمت مسکن با توجه به اندازه ، محل و امکانات ارئه شده متفاوت است .

خوابگاه های دانشگاه ها برای دانشجویان به طور گسترده ای با هزینه های مقرون به صرفه در دسترس می باشند و متوسط اجاره یک آپارتمان مناسب یک اتاق خوابه در هر ماه کمتر از ۸۰۰ فرانک سوئیس است .

یکی از روش های مهاجرت به لیختن اشتاین از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به لیختن اشتاین ” اطلاعات کسب کنید .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
شرایط زندگی دانشجویان در کشور رومانی شرایط زندگی دانشجویان در کشور رومانی

شرایط زندگی دانشجویان در کشور رومانی کشور رومانی ، یکی از کشورهای اروپا در جنوب شرقی این قا...

شرایط زندگی دانشجویان در کشور بلژیک شرایط زندگی دانشجویان در کشور بلژیک

  کشور بلژیک به نظام آموزشی سطح خود شناخته شده است و همچنین بلژیک ، یک کشور چند زبانه و چن...

شرایط زندگی دانشجویان در کشور بلغارستان شرایط زندگی دانشجویان در کشور بلغارستان

شرایط زندگی دانشجویان در کشور بلغارستان امروزه اغلب افراد در سراسر جهان خواهان مهاجرت و اد...

نظرات کاربران
Call Now Button