شرایط زندگی دانشجویان در کشور سنگاپور

با این که کشور سنگاپور ، کشوری کوچک است ولی در عرصه تحصیلات عالی و تحقیقات ، یکی از بزرگترین انتخاب ها می باشد . طبق آخرین تحقیق جهانی ، کشور سنگاپور به عنوان یکی از پیشروان جهانی در تحقیق و نوآوری در چند دهه گذشته معرفی شده است . در سال های اخیر ، کشور سنگاپور در رتبه هفتم در فهرست نوآوری های جهانی INSEAD در سال 2014 میلادی ، در رتبه سوم رقابت جهانی IMD و در رتبه دوم گزارش رقابت جهانی و انجمن اقتصادی جهانی در سال 2015 قرار گرفته است لذا کشور سنگاپور برای افرادی که قصد تحصیل در یک کشور آسیایی پیشرفته انتخاب خوبی به شمار می رود و این کشور دارای دانشگاه های برتر در آسیا می باشد که توانسته در برخی از زمینه ها رتبه جهانی را کسب کند و به همین دلیل توانسته مقصد بسیاری از دانشجویان باشد . در این مقاله قصد داریم به شرایط زندگی دانشجویان در کشور سنگاپور بپردازیم .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در سنگاپور می توانید مقاله ” تحصیل در سنگاپور ” را مطالعه فرمایید .

شرایط زندگی دانشجویان در کشور سنگاپور  – هزینه تحصیل در کشور سنگاپور

هزینه تحصیل در دانشگاه های کشور سنگاپور بسیار متغیر و وابسته به نوع دانشگاه و حتی رشته انتخابی است. در حقیقت هزینه تحصیل در سنگاپور مانند زندگی در این کشور به خود شخص و شرایطی که در آن زندگی می کند، بستگی دارد که بین ۱۵۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ دلار می باشد . علاوه بر شهریه دانشگاه های سنگاپور یک دانشجو برای سایر امور زندگی خود و در سبک زندگی دانشجویی، معمولا در هر ماه بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار  خواهد بود و حدود ۱۳ تا ۶۰ دلار هزینه های متفرقه تحصیلی دارد، ۲۰ تا ۱۰۰ دلار باید به حمل و نقل اختصاص دهد، وعده ناهار در دانشگاه سرو می شود  اما صبحانه و شام با خود دانشجو می باشد که می تواند بین ۹۰ تا ۱۵۰ دلار متغیر باشد. هر دانشجو به طور متوسط باید بین ۳۰ تا ۷۰ دلار در ماه  برای لوازم التحریر و کتاب هزینه کند .

شرایط زندگی دانشجویان سنگاپور

شرایط زندگی دانشجویان سنگاپور

شرایط زندگی دانشجویان در کشور سنگاپور هزینه زندگی در کشور سنگاپور

به طور کلی می توان گفت که با در نظر گرفتن خانه و مالیات و بقیه هزینه های ضروری به طور متوسط سالانه ۱۰۰۰۰ دلار سنگاپور (۷۱۵۰ دلار آمریکا) است.

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در سنگاپور ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در سنگاپور ” است .

شرایط زندگی دانشجویان در کشور سنگاپور کار دانشجویی در کشور سنگاپور

در کشور سنگاپور دانشجویان می توانند با کاریابی در سنگاپور ، به صورت نیمه وقت و طبق ساعات مشخص شده مشغول به کار شوند و حقوق و دستمزدی را دریافت کنند تا بتوانند بخشی از هزینه زندگی و تحصیل در سنگاپور را تامین و در آن صرفه جویی نمایند .

شرایط زندگی دانشجویان در کشور سنگاپور خوابگاه دانشجویی در کشور سنگاپور

در کشور سنگاپور به معنای خوابگاه دانشجویی در ایران ، خوابگاه وجود دارد ولی یکسری خانه وجود دارد که طرف قرارداد دانشگاه های سنگاپور هستند که از طریق دانشگاه به دانشجویان داده می شود . اما به طور کلی هزینه خوابگاه های دانشجویی در کشور سنگاپور گران است و دانشجویان می توانند بیرون از خوابگاه ، اتاق هایی را اجاره کنند و یا یک خانه را با چند نفر شریک شوند .

در مقاله ” مهاجرت به سنگاپور ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به سنگاپور اطلاعات کسب کنید .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
شرایط زندگی دانشجویان در کشور رومانی شرایط زندگی دانشجویان در کشور رومانی

شرایط زندگی دانشجویان در کشور رومانی کشور رومانی ، یکی از کشورهای اروپا در جنوب شرقی این قا...

شرایط زندگی دانشجویان در کشور بلژیک شرایط زندگی دانشجویان در کشور بلژیک

  کشور بلژیک به نظام آموزشی سطح خود شناخته شده است و همچنین بلژیک ، یک کشور چند زبانه و چن...

شرایط زندگی دانشجویان در کشور بلغارستان شرایط زندگی دانشجویان در کشور بلغارستان

شرایط زندگی دانشجویان در کشور بلغارستان امروزه اغلب افراد در سراسر جهان خواهان مهاجرت و اد...

نظرات کاربران
Call Now Button