شرایط زندگی دانشجویان در کشور سنت کیتس

کشور سنت کیتس ، کشوری جزیره ای که بین اقیانوس اطلس و دریای کارائیب قرار دارند که به دلیل کوه های پوشیده از ابر و سواحل بسیار زیبای خود معروف هستند . کشور سنت کیتس یکی از مورد پسند ترین و محبوب ترین مقاصد دانشجویان جهان برای ورود به رشته های علوم پزشکی می باشد . رشته های پزشکی ، دندان پزشکی و داروسازی در دانشگاه های علوم پزشکی این کشور ارائه می شوند . ورود به رشته های علوم پزشکی دانشگاه های سنت کیتس معمولا با آزمون ورودی همراه است که البته متقاضی می تواند از قبل در دوره های آمادگی در این کشور شرکت کنند . بخش عمده ای از آموزش عالی در کشور سنت کیتس را کالج و دانشگاه های خصوصی تشکیل می دهند و حدود 200 دانشگاه متعلق به بخش خصوصی و کالج ها وجود دارد که این موضوع سبب به وجود آمدن سطح بالایی از رقابت شده است که نتیجه آن افت هزینه ها در سنت کیتس نسبت به سایر مناطق بوده است . در این مقاله سعی داریم به بررسی شرایط زندگی دانشجویان در کشور سنت کیتس بپردازیم .

یکی از روش های مهاجرت به سنت کیتس از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به سنت کیتس ” اطلاعات کسب کنید .

شرایط زندگی دانشجویان در کشور سنت کیتس هزینه تحصیل در کشور سنت کیتس

هزینه تحصیل در کشور سنت کیتس بسته به رشته تحصیلی فرد متقاضی و سبک زندگی او متفاوت می باشد و بورسیه های متفاوتی جهت کمک هزینه های تحصیلی به خصوص برای دانشجویان ممتاز وجود دارد که معمولا برای دوره های فوق لیسانس و بالا تر است و به تعداد کمتری به دانشجویان مقطع  کارشناسی تعلق می گیرد . به طور میانگین  میزان هزینه تحصیل در کشور سنت کیتس برای دانشجویان بین المللی در طول یک سال تحصیلی بین ۱۲۰۰۰تا۱۵۰۰۰دلار می باشد . هزینه تحصیل برای دانشجویان داخلی به طور میانگین برای دانشجویانی که اقامت سنت کیتس را داردند سالانه بین ۳۰۰۰تا ۵۰۰۰ دلار است .

شرایط زندگی دانشجویان سنت کیتس

شرایط زندگی دانشجویان سنت کیتس

در مقاله ” اقامت در سنت کیتس ” به طور مفصل درباره شرایط اقامت و تابعیت سنت کیتس اطلاعات کسب کنید .

شرایط زندگی دانشجویان در کشور سنت کیتس هزینه زندگی در کشور سنت کیتس

هزینه های زندگی در کشور سنت کیتس با توجه به این که خوابگاه های خوبی در اختیار دانشجویان قرار می گیرد بسیار عالی است، به طوری که می توان در کشور سنت کیتس هزینه های خورد و خوراک و حمل و نقل خود را نیز تا حد زیادی کاهش داد .

شرایط زندگی دانشجویان در کشور سنت کیتس کار دانشجویی در کشور سنت کیتس

کار دانشجویی در کشور سنت کیتس همانند دیگر کشورها شرایط خاصی دارد . بهترین نقطه عطف کار ضمن تحصیل در سنت کیتس معاف از مالیات بودن آن می باشد . دانشجویان در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد می توانند ضمن تحصیل در کشور سنت کیتس مشغول به کار شوند . کار دانشجویی در کشور سنت کیتس همانند دیگر کشورها در مقطع کارشناسی ۱۰ ساعت و در مقطع کارشناسی ارشد ۲۰ ساعت در هفته می باشد البته در این کشور محدودیت خاصی برای ساعت کار وجود ندارد و ساعت تعیین شده فقظ به منظور رسیدگی لازم برای درس های شخص دانشجو می باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در سنت کیتس می توانید مقاله ” تحصیل در سنت کیتس ” را مطالعه فرمایید .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
شرایط زندگی دانشجویان در کشور رومانی شرایط زندگی دانشجویان در کشور رومانی

شرایط زندگی دانشجویان در کشور رومانی کشور رومانی ، یکی از کشورهای اروپا در جنوب شرقی این قا...

شرایط زندگی دانشجویان در کشور بلژیک شرایط زندگی دانشجویان در کشور بلژیک

  کشور بلژیک به نظام آموزشی سطح خود شناخته شده است و همچنین بلژیک ، یک کشور چند زبانه و چن...

شرایط زندگی دانشجویان در کشور بلغارستان شرایط زندگی دانشجویان در کشور بلغارستان

شرایط زندگی دانشجویان در کشور بلغارستان امروزه اغلب افراد در سراسر جهان خواهان مهاجرت و اد...

نظرات کاربران
Call Now Button