شرایط زندگی دانشجویان در کشور سریلانکا

کشور سریلانکا ، یکی از کشورهای معروف توریستی جهان محسوب می شود که گوناگونی فصل های این جزیره ، توریست های زیادی را به خود جذب کرده است . تحصیل در سریلانکا در تمامی رشته ها امکان پذیر می باشد و در این کشور در رشته های هتل داری و فنی مهندسی افراد زیادی مشغول به تحصیل هستند اما تحصیل در رشته های فنی و مهندسی در کشور سریلانکا متقاضیان خاص خود را دارد و افراد زیادی مایل به تحصیل در این رشته ها هستند . زیرا هدف کشور سریلانکا این است که در مشاغل فنی افراد را آموزش دهد و دانشجویان را با توجه به نیاز جامعه سوق دهند تا بتوانند با توجه به نیاز جامعه در کشور سریلانکا مشغول به کار شوند . دولت سریلانکا برای جذب نیرو و همچنین ورود افراد به کشور سریلانکا برای ادامه تحصیل 25 دانشگاه و دانشکده تاسیس شده است تا افراد بتوانند با ورود به این دانشگاه ها و همچنین تحصیل در رشته های فنی وارد بازار کار شوند . این مقاله در مورد شرایط زندگی دانشجویان در کشور سریلانکا می باشد .

برای اقامت و تابعیت در سریلانکا روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در سریلانکا ” را مطالعه فرمایید .

شرایط زندگی دانشجویان در کشور سریلانکا هزینه زندگی در کشور سریلانکا

کشور سریلانکا یک کشور ارزان است و خرید پوشاک بسیار قیمت مرغوبی دارد و از بهترین چیزهایی که صادر می کنند سنگ های قیمتی این جزیره است که یاقوت ستاره دار یکی از معروف ترین آنها می باشد . قیمت غذا در کشور سریلانکا تقریبا مانند ایران می باشد و به عنوان مثال با ۳۰ دلار می توان در یکی از هتل های ۵ ستاره یک وعده غذا صرف کرد .از جمله رستوران های معروف کشور سریلانکا می توان به مک دونالد و کی اف سی اشاره کرد که می توان یک وعده غذا در این رستوران را با ۵ تا ۱۰ دلار خریداری کرد .این کشور با توجه به اینکه توسعه نیافته ولی تقریبا همه مردم به کار مشغول هستند و همچنین در دو شهر اصلی کلمبو و کندی تقریبا متکدی وجود ندارد .

شرایط زندگی دانشجویان سریلانکا

شرایط زندگی دانشجویان سریلانکا

شرایط زندگی دانشجویان در کشور سریلانکا هزینه تحصیل در کشور سریلانکا

کشور سریلانکا از جمله کشور هایی می باشد  که افرادی که به آنجا مهاجرت می کنند دو هدف دارند : یکی کار کردن و دیگری تحصیل . دانشگاه های معتبر کشور سریلانکا دانشجویان بین المللی در سراسر جهان را پذیرش می کنند . در کشور سریلانکا دو نوع دانشگاه وجود دارد که عبارتند از: دانشگاه خصوصی و همچنین دولتی . هزینه دانشگاه دولتی در کشور سریلانکا خیلی کم است ولی هزینه دانشگاه خصوصی کمی گرانتر می باشد .برخی از هزینه ها جهت تحصیل در کشور سریلانکا به شرح زیر می باشد:

در مقاله ” تحصیل در سریلانکا ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در سریلانکا اطلاعات کسب کنید .

  • هزینه دانشگاه های خصوصی حدود ۱۰۰۰۰۰ LKR  روپیه سریلانکا
  • هزینه های دیگر شامل هزینه اجاره آپارتمان حدود ۵۰ هزار روپیه
  • برای مهمان با مواد غذایی حدود ۱۸ هزار روپیه
  • برای اجاره یک اتاق در خوابگاه دانشجویی حدود ۱۰ تا ۱۵ هزار روپیه
  • هزینه مسافرت و سرگرمی ، سالن بدن سازی و غیره ماهانه حدود ۶ هزار روپیه

شرایط زندگی دانشجویان در کشور سریلانکا کار دانشجویی در کشور سریلانکا

پیدا کردن فرصت های کاری برای افرادی که به عنوان نیروی خارجی در کشور سریلانکا تحصیل می کنند بسیار دشوار خواهد بود و آنها می توانند در کارهایی مانند حفاظت از کودکان ، مراقبت از فیل ها ، محافظت از لاک پشت ها و غیره بپردازند. اکثر فارغ التحصیلان انگلستان و اروپا در سریلانکا در کار داوطلبانه و امدادی ، آموزش زبان انگلیسی به کودکان و بزرگسالان و انجام فعالیت های دیگر با سازمان های غیر دولتی (NGO) مشغول به کار می باشند . ممکن است پیدا کردن کار برای فارغ التحصیلان خارجی مشکل باشد اما صنعت گردشگری در حال رشد می باشد ، ممکن است فرصت مناسب فراهم آورد .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به سریلانکا شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به سریلانکا ” بیاندازید.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
شرایط زندگی دانشجویان در کشور رومانی شرایط زندگی دانشجویان در کشور رومانی

شرایط زندگی دانشجویان در کشور رومانی کشور رومانی ، یکی از کشورهای اروپا در جنوب شرقی این قا...

شرایط زندگی دانشجویان در کشور بلژیک شرایط زندگی دانشجویان در کشور بلژیک

  کشور بلژیک به نظام آموزشی سطح خود شناخته شده است و همچنین بلژیک ، یک کشور چند زبانه و چن...

شرایط زندگی دانشجویان در کشور بلغارستان شرایط زندگی دانشجویان در کشور بلغارستان

شرایط زندگی دانشجویان در کشور بلغارستان امروزه اغلب افراد در سراسر جهان خواهان مهاجرت و اد...

نظرات کاربران
Call Now Button