سوالات متداول در مورد تحصیل در سنت کیتس

یکی از بهترین راه های مهاجرت به سنت کیتس ، تحصیل در سنت کیتس می باشد . در این مقاله قصد داریم به بررسی پاسخ سوالات متداول در مورد تحصیل در سنت کیتس بپردازیم .

سوالات تحصیل در سنت کیتس

  • شرایط تحصیل در سنت کیتس چگونه است ؟

کالج های موجود و فعال در سنت کیتس معمولا از علوم طبیعی و اجتماعی و مطالعات انسانی تشکیل شده اند . دانش آموزان در این دوره ها معمولا در سنین 18 تا 22 سالگی وارد می شوند و پس از آن برای حضور در دانشگاه های سنت کیتس برای کسب مدرک کارشناسی در رشته های مورد علاقه ی خود را آماده می کنند. علاوه بر تحصیلات تکمیلی و مدارس حرفه ای و امکانات متنوع دیگری برای دانشجویان فراهم می شود .

آموزش عالی سنت کیتس سطح بالاتری از متوسط تحصیلی را داراست و دانش آموزان باید کلیه سال تحصیل در مقاطع مختلف را گذرانده باشند و مدرک دیپلم خود را به دست آورده باشند. سه سطح آموزش عالی عبارت است از : کارشناسی ،کارشناسی ارشد ،دکترا. و حداقل سن برای ثبت نام در دانشگاه های سنت کیتس، 18 سال است.

 

  • چه رشته هایی به زبان انگلیسی در سنت کیتس ارائه می شوند ؟

درحال حاضر تدریس در موسسات آموزش عالی در کشور سنت کیتس به زبان انگلیسی ارائه می باشد. سیستم آموزش با زبان انگلیسی در زمینه های مطالعاتی از قبیل: پزشکی، مهندسی، علوم انسانی،کسب و کار و امور مالی ارائه می دهند.

 

  • هزینه تحصیل در سنت کیتس چقدر است ؟

هزینه تحصیل درسنت کیتس بسته به رشته تحصیلی فرد متقاضی و سبک زندگی او متفاوت است .به طور میانگین میزان هزینه تحصیل برای دانشجویان بین المللی در سنت کیتس در طول یک سال تحصیلی بین  ۱۲۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ دلار می باشد.هزینه تحصیل برای دانشجویان داخلی سنت کیتس به طور میانگین برای دانشجویانی که اقامت سنت کیتس را دارند سالانه بین ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار می باشد.

 

افرادی که قصد تحصیل در این مقطع را دارند می بایست برای اخذ پذیرش در این مقطع ، مدرک آیلتس خود را با نمره ۶ ارائه دهند ، برای پذیرش در دانشگاه های رده برتر این کشور ، می بایست معدل فرد متقاضی بالای ۱۵ باشد . فردی که قصد تحصیل در مقطع لیسانس در سنت کیتس را دارد باید شرایط سنی مناسبی داشته باشد و فاصله ای بین اخذ مدرک دیپلم و لیسانس وی وجود نداشته باشد در غیر این صورت حتی در صورت اخذ پذیرش از دانشگاه درصد ریسک ویزا وجود دارد و امکان اینکه در زمان مصاحبه سفارت پذیرش وی مورد قبول نباشد امکان پذیر می باشد. اجازه بردن همراه از ابتدا وجود نخواهد داشت و فرد متقاضی می بایست ابتدا به ساکن به تنهایی اقدام نماید و بعد از ورود به سنت کیتس ، ثبت نام دانشگاه، اسکان و اقدام برای کارهای شهروندی درخواستی مبنی برای ملحق شدن خانواده وی داشته باشد، لازم به ذکر است همراه شامل فرزند و همسر خواهد بود.

 

  • آیا دانشجویان مقطع کارشناسی اجازه کار در سنت کیتس را دارند ؟

 دانشجویان مقطع کارشناسی سنت کیتس مجوز کار در محدوده ای 10 تا 20 ساعت به صورت هفتگی دارا می باشند و میانگین حقوق این افراد حدودا بین ۸ تا۱۰ دلار  به ازای هر ساعت می باشد.

شما می توانید برای مهاجرت به سنت کیتس مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به سنت کیتس ” را مطالعه فرمایید .

 

برای تحصیل در این مقطع تمامی شرایط و موارد مانند پذیرش در مقطع لیسانس می باشد و فرد می بایست با مدرک قبولی مقطع لیسانس برای پذیرش در مقطع لیسانس اقدام کند ، دارا بودن بودن زبان از موارد مورد نیاز است و فرد متقاضی با داشتن مدرک آیلتس ۶٫۵ آکادمیک انگلیسی و نامه عدم منع تحصیل درمقطع فوق لیسانس برای پذیرش اقدام نماید ، لازم به ذکر است که شرایط اخذ پذیرش برای این مقطع در باب محدودیت سنی برای افراد تا سن ۳۳ سال به پایین می باشد ، اجازه بردن همراه در مقطع فوق لیسانس در سنت کیتس نیز شرایط همانند مقطع لیسانس می باشد.

 

کشور سنت کیتس برای متقاضیانی که خواهان ادامه تحصیل در مقطع دکترا در رشته های غیر پزشکی  در خارج از کشور خود هستند انتخاب مناسبی نیست. اولین دلیل این است که تعداد دانشگاه هایی که در این کشور مقطع دکترا را ارایه می کنند محدود است. بنابراین دوره هایی که در مقطع دکترا نیز در این کشور ارائه می شوند تعداد کمی دارند. و همچنین از آنجایی که اکثر افرادی که خواهان ادامه تحصیل در مقطع دکترا هستند به دنبال دریافت فاند و بورسیه های تحصیلی در سنت کیتس و حقوق هستند این کشور به دلیل اینکه دارای دانشگاه های ثروتمندی نیست نمی تواند این نیاز دانشجویان بین المللی را تا حد زیادی مرتفع نماید.

اما در کل مدت زمان تحصیل در مقطع دکترا در کشور سنت کیتس بین ۳ تا ۵ سال بسته به کورس انتخابی به طول خواهد انجامید و اکثر رشته ها در این مقطع به زبان انگلیسی  ارائه می شوند. تحصیل در مقطع دکترا با در دست داشتن مدرک فوق لیسانس، آیلتس زبان ۷، مکاتبه با استاد راهنما و همچنین برای پذیرش در دانشگاه های معتبر داشتن مقالات آی اس آی، تالیفات کتاب تاثیر گذار می باشد. اما قبل از هر اقدامی شما نیاز به داشتن یک استاد راهنما برای اخذ پذیرش در این مقطع دارید که  بعد از موافقت استاد راهنمای شما پروسه برای صدور پذیرش آغاز خواهد شد.

 

  • چه رشته هایی برای دانشجویان بین المللی در سنت کیتس وجود دارد ؟
  • مطالعات هنر : هنرهای تجسمی ، عکاسی
  • مطالعات فناوری : علوم کامپیوتر ، فناوری اطلاعات ، سیستم های اطلاعاتی
  • علوم طبیعی : علوم شیمی ، زیست شناسی ، ریاضیات
  • مطلاعات مدریتی : مدریت ، مدریت بین الملل ، مدریت پروژه
  • مطالعات علوم اجتماعی : علوم سیاسی ، روانشناسی ، روابط بین الملل
  • مطالعات انسانی : مطالعات زبان ، الهیات ، تاریخ
  • مطالعات تجاری : تجارت بین الملل ، کسب و کار ، مدریت کسب و کار
  • مطالعات اقتصادی : دارایی ، مالی ، سرمایه گذاری
  • مطالعات مهندسی : مهندسی مکانیک ، مهندسی برق ، متالوژی ، الکتروتکنیک ، مهندسی عمران

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در سنت کیتس ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در سنت کیتس ” است .

 

  • به طور کلی به چند صورت می توان هزینه تحصیل در مؤسسات آموزشی در سنت کیتس را پرداخت ؟

به طور کلی به دو صورت وجود دارد:

  • هزینه های مستقیم : شامل هزینه های مراحل آموزشی می شود. هزینه های مستقیم عبارتند از شهریه، شهریه آزمایشگاه، شهریه دوره، بیمه سلامت و هزینه ثبت نام.
  • هزینه های غیرمستقیم: شامل هزینه مسکن، هزینه های زندگی، کتاب، لوازم آموزشی و حمل و نقل می شود. به عنوان مثال هزینه تحصیل در دانشگاه بین المللی پرستاری سنت کیتس در هر ترم حدود ۶۵۰۰ تا ۱۲۰۰۰ دلار متغیر است.

 

  • بورسیه تحصیلی در سنت کیتس چگونه است ؟

بورسیه های متفاوتی جهت کمک هزینه های تحصیلی به خصوص برای دانشجویان ممتاز وجود دارد که به طور معمول برای دوره های فوق لیسانس و بالا تر است و به تعداد کمتری به دانشجویان مقطع  کارشناسی تعلق می گیرید.

سوالات متداول در مورد تحصیل در سنت کیتس

سوالات متداول در مورد تحصیل در سنت کیتس

  • بیمه درمانی در سنت کیتس چگونه است ؟

بیمه درمانی در سنت کیتس اجباری است ، اگر چه دانش آموزان ممکن است به طور خودکار در طرح بیمه ی سلامت دانشگاه ثبت نام شوند. بسیاری از دانش آموزان برای تامین هزینه های مالی به اشتغال پاره وقت همراه با دوره ی مطالعات خود می پردازند. همچنین در طول تابستان ، دانشجویان خارجی باید قبل اشتغال مجوز خود را برای اشتغال بررسی کنند، در حالی که دریافت کمک های مالی، بورس های تحصیلی و وام برای کمک به رفع هزینه های زندگی  به دانشجویان اعطا می شود .

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در سنت کیتس ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در سنت کیتس  توضیح دادیم .

  • برای تحصیل در سنت کیتس چه مدارکی لازم می باشد ؟

برای تحصیل در سنت کیتس همانند نظام آموزشی تمام کشور ها نیاز به مدارک و شرایط خاص به خود می باشد ، مدارک لازم جهت تحصیل در سنت کیتس عبارتند از:

  • مدرک فارغ التحصیلی از مقطع قبل
  • ترجمه مدارک از قبل رزومه
  • مدرک آیلتس زبان
  • ترجمه ریز نمرات
  • گواهی عدم سوپیشینه
  • گواهی پزشکی مبنی بر صحت سلامت روان و جسم فرد متقاضی تحصیل
  • پرینت حساب بانکی مبنی بر تمکن مالی فرد متقاضی
  • کپی اجاره منزل و یا خوابگاه در سنت کیتس

برای تحصیل در دانشگاه های کشور سنت کیتس مدرک زبان الزامی می باشد ، برای مقطع لیسانس ، فوق لیسانس ، دکترا به ترتیب مدرک آیلتس ۶ ، ۶٫۵ ، ۷ مورد نیاز می باشد .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
وبینار تخصصی رایگان وبینار تخصصی رایگان

با سلام خدمت شما همراهان عزیز گروه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان، با تشکر از همراهی شما، ب...

سوالات متداول در مورد تحصیل در نروژ سوالات متداول در مورد تحصیل در نروژ

نروژ یکی از مقاصد مهم چه برای تفریح و چه برای تحصیل است . اما یکی از بهترین مقاصد برای مهاجرت...

سوالات متداول در مورد تحصیل در لتونی سوالات متداول در مورد تحصیل در لتونی

سوالات متداول در مورد تحصیل در لتونی کشور لتونی یا لاتویا از کشور های محدوده بالتیک است و ک...

نظرات کاربران
Call Now Button