سوالات متداول در مورد تحصیل در ایسلند

راه های زیادی جهت ورود به کشور ایسلند وجود دارد . یکی از موثرترین راه ها برای ورود به این کشور ، تحصیل در ایسلند می باشد . همان طور که می دانید افرادی که قصد مهاجرت به ایسلند را دارند باید تمام شرایط آن را در نظر داشته باشند به خصوص افرادی که جهت تحصیل در ایسلند اقدام می کنند باید تمام شرایط و مدارک آن را بدانند و در نهایت اقدام کنند . کشور ایسلند فرصتی فوق العاده برای مطالعه و کسب مهارت های بالا و همچنین دانش با کیفیت بالا برای دانشجویان می باشد که افراد فارغ التحصیل از دانشگاه های ایسلند می توانند به راحتی از فرصت های شغلی موجود در مناطق  مختلف ایسلند استفاده کنند . دانشجویانی که وارد کشور ایسلند می شوند می توانند از فرصت های زیادی استفاده نمایند به علت این که کشور ایسلند جزو کشورهایی می باشد که کم جمعیت اما پر از اتفاقات سرگرم کننده می باشد . همچنین آب و هوای فوق العاده کشور ایسلند، دانشجویان زیادی را به سمت آن جذب می نماید . حال در این مقاله قصد داریم به بررسی پاسخ سوالات متداول در مورد تحصیل در ایسلند بپردازیم .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت ایسلند مقاله ” اقامت در ایسلند  ” را مطالعه بفرمایید .

سوالات تحصیل در ایسلند

  • شرایط تحصیل کارشناسی در ایسلند به چه صورتی می باشد ؟

تحصیل کارشناسی در کشور ایسلند حدود ۳ الی ۴ سال طول خواهد کشید. همچنین افراد می توانند برای رشته های مختلف اقدام کنند . به جز رشته های خاص مانند پزشکی پرستاری و غیره که باید پس از طی کردن دوره های خاص وارد این رشته ها شوند.

  • زبان تحصیل در مقاطع مختلف در دانشگاه های ایسلند چیست ؟

تحصیل در مقطع لیسانس در ایسلند بیشتر به زبان انگلیسی می باشد و افراد باید تحصیل به زبان انگلیسی را در مقطع فوق لیسانس ادامه دهند همچنین در مقطع دکترا به زبان انگلیسی می باشد. زبان تحصیل در اکثر رشته ها در کشور ایسلند به زبان انگلیسی می باشد .

  • شرایط دوره های زبان در ایسلند چگونه است ؟

افراد می‌توانند جهت تحصیل در کشور ایسلند برای دو دوره ی تمام وقت و پاره وقت اقدام نمایند. افرادی که قصد ادامه تحصیل در کشور ایسلند را دارند و از لحاظ مدرک زبان در سطح بالایی نباشند می توانند جهت تحصیل در دوره زبان اقدام کنند. البته این دوره های زبان فقط به افرادی ارائه می‌شود که قصد ادامه تحصیل در رشته های مختلف را داشته باشند ولی از لحاظ زبان سطح بالایی نباشند و افراد بعد از اتمام دوره های زبان می توانند برای تحصیل در آن رشته اقدام نمایند. پس در نظر داشته باشید به دانشجویان فقط برای دوره‌های زبان پذیرش داده نمی ‌شود.

  • شرایط تحصیل دکترا در ایسلند چگونه می باشد ؟

تحصیل در این مقطع معمولا رایگان می باشد و این دوره معمولا برای افراد شغل محسوب می شود. البته افراد باید در این مقطع استاد راهنما داشته باشند که این موضوع باعث شده است افراد بتوانند از این فرد حقوق بالایی را دریافت کنند و بیشتر هزینه های خود را تامین کنند.

  • هزینه های تحصیل در ایسلند چقدر است ؟

هزینه های تحصیل در ایسلند تقریبا رایگان می باشد اما با توجه به دانشگاه و شهر ممکن است افراد هزینه های نا چیزی را پرداخت کنند .

  • هزینه زندگی در ایسلند چقدر است ؟

هزینه های زندگی در کشور ایسلند حدودا 1000 دلار در ماه می باشد باز هم این موضوع بسته به فرد متفاوت خواهد بود زیرا ممکن است افراد به شیوه های مختلفی زندگی کنند.

یکی از روش های مهاجرت به ایسلند از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به ایسلند ” اطلاعات کسب کنید.

سوالات متداول در مورد تحصیل در ایسلند

سوالات متداول در مورد تحصیل در ایسلند

  • جهت تحصیل در ایسلند چه مدارکی لازم می باشد ؟

مدارک لازم جهت تحصیل در ایسلند عبارتند از :

  • مدارک هویتی مانند شناسنامه، گذرنامه، و …
  • فتوکپی از تمام صفحات مدارک هویتی
  • یک قطعه عکس پاسپورتی
  • گواهی عدم سوء پیشینه البته زمان این گواهی عدم سوء پیشینه نباید دیرتر از ۶ ماه باشد.
  • پذیرش از دانشگاه معتبر که این پذیرش باید به سفارت ایسلند ارائه شود.
  • ترجمه مدارک تحصیلی به همراه ریز نمرات و همچنین مدرک زبان معتبر
  • تعهد نامه بانکی که این تعهد نامه نشان دهنده ی پرداخت هزینه های تحصیل و زندگی به مدت یک سال می باشد که هر فرد زمانی که برای سفارت اقدام می نماید باید این ضمانت نامه را به سفارت ارائه نماید.
  • بیمه نامه پزشکی که این بیمه نامه باید از نظر کشور ایسلند معتبر باشد که حداقل باید ۶ ماه از تاریخی که فرد وارد کشور می شود باید اعتبار داشته باشد.
  • اجاره یک محل به‌ عنوان سکونت در ایسلند

اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه تحصیل در کشور ایسلند دارید می توانید مقاله ” تحصیل در کشور ایسلند ” را مطالعه نمایید.

  • آیا می توان هزینه تحصیل خود را با کار کردن در ایسلند تامین کرد ؟

کار پاره وقت سهم قابل توجهی در تامین هزینه های زندگی دانشجویی  در ایسلند دارد اما برای تامین تمام هزینه ها کافی نیست. اگر نیاز به ارسال درخواست ویزا برای تحصیل در ایسلند دارید، همچنین باید ثابت کنید که استطاعت مالی کافی برای تامین هزینه های کل دوره تحصیلی خود را دارید، بدون اینکه به درآمد حاصل از کار پاره وقت خود اتکا کنید.

  • آیا قبل از شروع نیمسال تحصیلی در یک دوره مقدماتی، امکان کار کردن در ایسلند وجود دارد ؟

اگر قبل از ثبت نام در یک رشته تمام وقت، در یک دوره تحصیلی مقدماتی ثبت نام کنید، تا زمان شروع دوره تحصیلی تمام وقت خود حق کار کردن دارید.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
وبینار تخصصی رایگان وبینار تخصصی رایگان

با سلام خدمت شما همراهان عزیز گروه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان، با تشکر از همراهی شما، ب...

سوالات متداول در مورد تحصیل در نروژ سوالات متداول در مورد تحصیل در نروژ

نروژ یکی از مقاصد مهم چه برای تفریح و چه برای تحصیل است . اما یکی از بهترین مقاصد برای مهاجرت...

سوالات متداول در مورد تحصیل در لتونی سوالات متداول در مورد تحصیل در لتونی

سوالات متداول در مورد تحصیل در لتونی کشور لتونی یا لاتویا از کشور های محدوده بالتیک است و ک...

نظرات کاربران
Call Now Button