سوالات متداول در مورد تحصیل در لیختن اشتاین

تحصیل در لیختن اشتاین مانند سایر کشورها، فرصت مناسبی جهت اخذ اقامت و تابعیت برای افراد متقاضی ادامه تحصیل در حوزه اروپا ایجاد می نماید. یکی از مقاصد مناسب برای دانشجویان جهت تحصیل و زندگی از لحاظ به صرفه بودن سطح مخارج و زندگی در کشور لیختن اشتاین می باشد. این کشور جز کشورهای حوزه پیمان شینگن می باشد و دانشجویان از نظر رفت و آمد به سایر کشورهای حوزه شینگن مشکلی نخواهند داشت. در این مقاله قصد داریم به بررسی پاسخ سوالات متداول در مورد تحصیل در لیختن اشتاین بپردازیم.

سوالات در مورد تحصیل در لیختن اشتاین :

  •  دلایل انتخاب کشور لیختن اشتاین برای تحصیل چیست ؟

دلایل انتخاب کشور لیختن اشتاین برای تحصیل عبارتند از :

  • کیفیت مناسب سطح تحصیل در لیختن اشتاین و برخورداری از بهترین اساتید
  • تحصیل در لیختن اشتاین با هزینه معقول و مقرون به صرفه
  • نرخ بیکاری پایین در لیختن اشتاین

شایان ذکر است برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت لیختن اشتاین مقاله ” اقامت در لیختن اشتاین ” را مطالعه بفرمایید.

  • شرایط تحصیل کارشناسی در لیختن اشتاین چیست ؟

تحصیل کارشناسی در لیختن اشتاین در حدود ۳تا ۴سال طول می کشد و مانند دیگر کشورها افراد متقاضی پس از فارغ التحصیل شدن در این مقطع می توانند اقدام به ورود به بازار کار این کشور کنند. ادامه تحصیل و کسب مدارک دانشگاهی در لیختن اشتاین موجبات ورود فرد متقاضی را به بازار کار این کشور را فراهم میکند. زیرا فرد در این کشور تحصیل کرده و با شرایط کار در لیختن اشتاین آشنا شده و همچنین شرکت ها و کارفرماها از افرادی که فارغ التحصیل این کشور هستند بیشتر استقبال می کنند برای جذب در بازار کار این کشور. دانشجویان نه شهروندان اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا)، و نه شهروندان یک منطقه اقتصادی اروپا (EEA)، معمولا به ویزا نیاز دارند تا بتوانند در لیختن اشتاین تحصیل کنند.

 

  • چه رشته هایی در مقطع کارشناسی در لیختن اشتاین ارائه می شود ؟

رشته های ارائه شده در دانشگاه های لیختن اشتاین در مقطع لیسانس عبارتند از:

  • رشته های گروه هنر
  • رشته های علوم انسانی مانند : مدیریت بازرگانی و علوم اجتماعی و حقوق و دیگر رشته های انسانی
  • رشته های علوم تجربی : زیست شناسی و رشته های پیراپزشکی
  • رشته های فنی و مهندسی مانند فناوری اطلاعات

 

  • شرایط تحصیل کارشناسی ارشد در لیختن اشتاین چیست ؟

تحصیل کارشناسی ارشد در کشور لیختن اشتاین مانند بسیاری از کشورها برای افراد متقاضی ورود به این کشور امکان پذیر می باشد.مدت زمان تحصیل کارشناسی ارشد در لیختن اشتاین  ۱ الی ۲ سال می باشد.مقطع فوق لیسانس نیز مانند مقطع لیسانس دارای رشته های مختلف تحصیلی است که شامل: رشته های علوم تجربی و علوم انسانی و فنی مهندسی و هنر .

اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه تحصیل در کشور لیختن اشتاین دارید می توانید مقاله ” تحصیل در کشور لیختن اشتاین ” را مطالعه نمایید.

مقطع دکترا در لیختن اشتاین مانند سایر کشورها در رشته های مختلفی ارائه می شود و افراد متقاضی باید از سوی استاد راهنما تاییدیه را داشته باشند تا بتواند برای پذیرش دانشگاه و ویزا اقدام کنند. معمولاً مقطع دکترا در لیختن اشتاین مانند اکثر کشورها حدود ۴سال طول می کشد اما گاهی اوقات زمان بیشتری لازم است که بستگی به دانشجو، دانشگاه، و برنامه تحصیلی دارد. دانشگاه ها و برنامه های تحصیلی بسیاری وجود دارند که برنامه های تحصیلی برتر دکترا را در سطح بین المللی ارائه می کنند. دانشجویانی که مایل به ادامه تحصیل در دانشگاه های لیختن اشتاینهستند، طیف گسترده ای از گزینه های رشته های تحصیلی دکترا را پیش روی خود دارند که شامل رشته های بهداشت و سلامت، روانشناسی، مهندسی، آموزش، علوم زیست شناسی و علوم زیست پزشکی می شود. برنامه های تحصیلی برتر دکترا در هر کشوری وجود دارد و بنابراین دانشجویانی که در نظر دارند در مقطع دکترا ادامه تحصیل دهند، می توانند کشور مورد نظر خود را از میان کشورها انتخاب کنند.

سوالات متداول در مورد تحصیل در لیختن اشتاین

سوالات متداول در مورد تحصیل در لیختن اشتاین

  • شرایط صدور ویزای تحصیلی به چه صورت است؟

دانشجویان بین المللی به طور معمول برای ورود به لیختن اشتاین مانند سایر کشورها نیاز به اخذ ویزا دارند و مدت زمان این نوع ویزا بیش از ۹۰ روز می باشد.شهروندان کشورهای اتحادیه اروپا نیازی به اخذ ویزا ندارند.

در مقاله ” مهاجرت به لیختن اشتاین ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به لیختن اشتاین اطلاعات کسب کنید.

  • هزینه تحصیل در لیختن اشتاین چقدر است ؟

کشور لیختن اشتاین مانند بسیاری از کشورهای اروپایی دیگر از هزینه های تحصیل مساعدی برخوردار است، هزینه تحصیل معمولا بیش از ۴۹۴۶ فرانک (۴۰۰۰یورو در حدود ۵۱۳۲ دلار) می باشد. البته این هزینه ها در لیختن اشتاین بسته به نوع دانشگاه و رشته تحصیلی کمی متفاوت است. دانشجویانی که مایل به تحصیل در لیختن اشتاین هستند، علاوه بر هزینه های تحصیل باید هزینه های زندگی و اقامت خود را داشته باشند. خوابگاه های دانشگاه ها برای دانشجویان به طور گسترده ای با هزینه های مقرون به صرفه در دسترس می باشند.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

 

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
وبینار تخصصی رایگان وبینار تخصصی رایگان

با سلام خدمت شما همراهان عزیز گروه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان، با تشکر از همراهی شما، ب...

سوالات متداول در مورد تحصیل در نروژ سوالات متداول در مورد تحصیل در نروژ

نروژ یکی از مقاصد مهم چه برای تفریح و چه برای تحصیل است . اما یکی از بهترین مقاصد برای مهاجرت...

سوالات متداول در مورد تحصیل در لتونی سوالات متداول در مورد تحصیل در لتونی

سوالات متداول در مورد تحصیل در لتونی کشور لتونی یا لاتویا از کشور های محدوده بالتیک است و ک...

نظرات کاربران
Call Now Button