سوالات متداول در مورد تحصیل در لوکزامبورگ

کشور لوکزامبورگ به عنوان یک ایستگاه برای کشورهای همسایه اروپایی خود جهت رفت و آمد می باشد . تحصیل در لوکزامبورگ همواره نسبت به سایر راه های مهاجرت ، بهترین راه مهاجرت به لوکزامبورگ می باشد . در این مقاله قصد داریم به بررسی پاسخ سوالات متداول در مورد تحصیل در لوکزامبورگ بپردازیم .

سوالات در مورد تحصیل در لوکزامبورگ :

  • در چه رشته هایی می توان در لوکزامبورگ تحصیل کرد ؟

تحصیل در اکثریت رشته ها به ویژه در رشته های علوم پایه ، رشته های فنی مهندسی و رشته های انسانی امکان پذیر خواهد بود .

 

  • امکان تحصیل در لوکزامبورگ در چه مقاطعی وجود دارد ؟

افرادی که خواهان تحصیل در کشور لوگزامبورگ باشند می توانند در سه مقطع لیسانس ، فوق لیسانس و دکترا پذیرش گرفته و وارد دانشگاه های لوگزامبورگ شوند .

 

  • زبان تحصیل در دانشگاه های لوکزامبورگ چیست ؟

از آنجایی که زبان لوگزامبورگی برای دانشجویان ایرانی بسیار سخت و دشوار خواهد بود لذا افراد باید به زبان انگلیسی واقف بوده و مدرک زبان انگلیسی را جهت پذیرش ارائه کنند .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به لوکزامبورگ شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به لوکزامبورگ  ” بیاندازید.

  • آیا تحصیل در لوگزامبورگ و دانشگاه آن دارای اعتبار و رنکینگ مناسبی است ؟

از نقطه نظر رنکینگ و اعتبار در سطح دنیا به این دلیل که دانشگاه لوگزامبورگ تازه تاسیس و یک دانشگاه نوپا می باشد ، از رتبه ی بالایی برخوردار نبوده و در ردیف دانشگاه های معتبر دنیا نمی باشد .

  • هزینه زندگی و تحصیل در لوکزامبورگ چقدر است ؟

هزینه های تحصیل در لوگزامبورگ نسبتا پایین و ارزان بوده اما از نظر هزینه های زندگی ،  در کشور لوگزامبورگ افراد دانشجو باید هزینه های سنگینی را متقبل شوند .اما از آنجایی که افراد دانشجو در این کشور باید هزینه های بالای زندگی دوران تحصیلی خود را پرداخت کنند و در مقابل با صرف هزینه های بسیار ، در یک دانشگاه نه چندان معتبر و سطح بالا مدرک تحصیلی خود را اخذ کرده اند . لذا توصیه می گردد دانشجویان علاوه بر گزینه تحصیل در کشور لوگزامبورگ به سایر کشورها و گزینه های پیش روی خود نیز توجه کرده و بر روی کشورها و دانشگاه هایی تمرکز کنند که دارای ارزش و اعتبار بالایی در سطح جهان بوده و از نظر هزینه ها نیز قابل توجیه و معقول باشند .

 

زمان تحصیل در مقطع کارشناسی بین ۳ تا ۴ سال خواهد بود و افرادی که دارای مدرک دیپلم باشند می توانند برای مقطع کارشناسی در کشور لوگزامبورگ اقدام کنند . تحصیل در این مقطع در ۲ ترم تحصیلی انجام می پذیرد و دانشجویان شهریه خود را در ابتدای همان ترم باید تماما بپردازند . تحصیل در لوگزامبورگ در مقطع کارشناسی در رشته های فنی و مهندسی و رشته های انسانی و علوم پایه امکان پذیر خواهد بود .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در لوکزامبورگ ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در لوکزامبورگ ” است .

  • هزینه تحصیل کارشناسی در لوکزامبورگ چقدر است ؟

هزینه تحصیل کارشناسی در لوکزامبورگ حدود ۸ تا ۱۰ هزار یورو می باشد .

 

زمان تحصیل کارشناسی ارشد در لوکزامبورگ معمولا ۲ سال می باشد و با توجه به رشته تحصیل شخص دانشجو و توانایی های او این مدت کمتر یا بیشتر خواهد شد . در این مقطع نیز افراد دانشجو حدود ۲۰ ساعت در هفته اجازه کار پاره وقت دانشجویی را خواهند داشت .

 

  • شرایط تحصیل دکترا در لوکزامبورگ چگونه می باشد ؟

زمان تحصیل در مقطع دکترا در دانشگاه لوگزامبورگ حدود ۳ سال خواهد بود .اساتیدی در دانشگاه لوگزامبورگ هیئت علمی این دانشگاه را تشکیل داده اند که از اساتید معتبر ۲۰ کشور دنیا می باشند .مهم ترین فعالیت دانشجویان در مقطع دکترا در زمان تحصیل در لوگزامبورگ ، انجام پروژه ها و کارهای تحقیقی و تهیه مقاله و یک پایان نامه قوی می باشد .

سوالات متداول در مورد تحصیل در لوکزامبورگ

سوالات متداول در مورد تحصیل در لوکزامبورگ

  • آیا امکان کار در حین تحصیل در لوکزامبورگ وجود دارد ؟

بله ، در مقطع کارشناسی دانشجویان حدود ۱۰ ساعت در هفته اجازه کار پاره وقت دانشجویی را خواهند داشت و برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد حدود 20 ساعت در هفته و برای دانشجویان مقطع دکترا حدود 30 ساعت در هفته می باشد .

 

  • آیا امکان بردن همراه جهت تحصیل در لوکزامبورگ در همان ابتدا وجود دارد؟

خیر،  افرادی که قصد مهاجرت به لوگزامبورگ و تحصیل در لوگزامبورگ را دارند نمی توانند از همان ابتدا همراه را نیز با خود ببرند .

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در لوکزامبورگ ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در لوکزامبورگ وضیح دادیم .

 

  • آیا با تحصیل در این کشور می توان به اقامت دائم این کشور رسید یا خیر ؟

در صورت کلی اخذ اقامت دائم پس از اتمام تحصیلات در اکثر کشورهای اروپایی این گونه است که پس از پایان تحصیلات به افراد بین ۶ ماه تا ۱ سال اجازه ماندن در آن کشور داده می شود، که مرتبط با رشته خود دنبال کار بگردند و اگر یک شغل تمام وقت را پیدا کردند می توانند با پرداخت مالیات پس از ۳ الی ۴ سال درخواست اقامت دائم نمایند ، همین روند در کشور لوگزامبورگ نیز حکمفرما می باشد. اگرچه افراد پس از ۷ سال متوالی تحصیل در کشور لوگزامبورگ نیز به صورت مستقیم قادر خواهند بود که اقامت دائم این کشور را اخذ نمایند .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
وبینار تخصصی رایگان وبینار تخصصی رایگان

با سلام خدمت شما همراهان عزیز گروه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان، با تشکر از همراهی شما، ب...

سوالات متداول در مورد تحصیل در نروژ سوالات متداول در مورد تحصیل در نروژ

نروژ یکی از مقاصد مهم چه برای تفریح و چه برای تحصیل است . اما یکی از بهترین مقاصد برای مهاجرت...

سوالات متداول در مورد تحصیل در لتونی سوالات متداول در مورد تحصیل در لتونی

سوالات متداول در مورد تحصیل در لتونی کشور لتونی یا لاتویا از کشور های محدوده بالتیک است و ک...

نظرات کاربران
Call Now Button