اگر به دنبال فرصت‌های شغلی و مشاغل ایده آل در عمان هستید، باید ابتدا سایت‌ها و مؤسسات کاریابی این کشور را بشناسید. از آنجایی که مشاغل خاورمیانه بسیار پرسود هستند و با استخدام در آن‌ها می‌توان درآمد بالایی را کسب کرد، متقاضیان استخدام برای کشوری همچون عمان، بسیار زیادند. از طرفی پتانسیل خوبی در کشور عمان وجود دارد و نیاز به نیروهای کاری ماهر در برخی مشاغل به چشم می‌خورد.

همانطور که می دانید، اقتصاد خاورمیانه توسط ذخایر غنی نفت و گاز پیش می‌رود. بنابراین برای شما فرصت‌های زیادی در مشاغل نفت و گاز و همه صنایع وابسته به آن‌ها از جمله ساخت و ساز، حمل و نقل، زیرساخت‌ها، مخابرات، کالاهای مصرفی و فناوری اطلاعات وجود دارد. عمان مکانی محبوب برای یافتن فرصت‌های شغلی است. این کشور یک مقصد بسیار جذاب برای مهاجران بوده و با جای خالی و فرصت‌های فراوان برای حرفه‌ای‌ها از سراسر جهان، گزینه مناسبی به شمار می‌رود.

سایت و موسسات کاریابی در عمان

سایت و موسسات کاریابی در عمان

درخواست مشاوره مهاجرت

همراهان عزیز، لطفا برای ارزیابی اولیه و گرفتن مشاوره مهاجرتی، فرم درخواست زیر را تکمیل کرده و منتظر تماس ما در سریع ترین زمان ممکن باشید.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فرصت های شغلی در عمان

فرصت‌های شغلی زیادی در سایت‌ها و موسسات کاریابی عمان وجود دارد و برای کسانی که به دنبال کار در عمان هستند، چیزی در حدود 2.5 میلیون شغل وجود دارد. مشاغل در مناطق مختلف و در سراسر کشور عمان پذیرای نیروهای کاری ماهر هستند و شما می‌توانید در مسقط پایتخت عمان و سایر شهرهای آن یعنی سور، صلاله و… شغل ایده آلتان را پیدا کنید.

چه مشاغلی در سایت‌ های کاریابی عمان بیشترین تقاضا دارند؟

اگر به دنبال مشاغل پرطرفدار در عمان هستید، باید بدانید که مشاغل مربوط به نفت و گاز، صنایع، مهندسی، سرآشپز، پیشخدمت و فناوری اطلاعات، بیشترین تقاضا را در این کشور دارند.

شما ممکن است به عنوان یک مهاجر، ندانید که باید چطور به جستجوی شغل مورد نظر و درخواست برای آن بپردازید. بنابراین ما در این مقاله از موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان، تصمیم گرفتیم که شما را با برخی از بهترین سایت‌های کاریابی در عمان آشنا کنیم تا پس از مهاجرت به عمان دچار مشکل از باب یافتن کار نشوید.
در جدول زیر، اسامی بهترین سایت‌های کاریابی عمان آمده است و مشخص است که کدام یک رایگان و کدام دارای هزینه برای استخدام هستند.

رتبهنامقیمت گذاری
1Baytرایگان و پولی
2Tanqeeb Omanدارای هزینه
3Indeedرایگان
4Naukrigulfدارای هزینه
5LinkedInرایگان و پولی
6GulfTalentدارای هزینه
7Wisdom Jobs Gulfرایگان و پولی
8Google For Jobsرایگان
9Monsterاز 279.00 دلار آمریکا در ماه

بررسی سایت‌ ها و مراکز کاریابی در عمان

در ادامه شرح کاملی را از سایت‌ های کاریابی عمان به شما می‌دهیم تا علاوه بر آشنایی بیشتر با این سایت‌ها بتوانید از شرایط استخدام و مشاغل موجود در آن‌ها نیز آشنا شوید.

Bayt پیشروترین سایت کار در خاورمیانه است که جویندگان کار و کارفرمایان را برای استخدام همراهی می‌کند. هر روز هزاران فرصت شغلی جدید در پلتفرم و سایت بیت گذاشته می‌شود و برای اکثر مناطق و شهرهای عمان، در این سایت، فرصت‌های شغلی خوبی وجود دارد.

مراکز کاریابی در عمان

سایت Tanqeeb، مشاغل را به صورت دسته بندی شده در تمام شهرهای عمان به شما نشان می‌دهد. آگهی‌های به روزی برای استخدام در آن وجود دارد و بیش از 2.5 میلیون فرصت استخدامی را می‌توانید از طریق این وبسایت بررسی کنید.

شما می‌توانید با یک داشبورد ساده، سریع و پیشرفته آگهی استخدام خود را به عنوان کارفرما ارسال کنید و جویندگان کار نیز می‌توانند با مراجعه به سایت و ارسال رزومه خود، کار مورد نظرشان را پیدا کنند.

سایت Tanqeeb Oman

Indeed نیز یک سایت رایگان با آگهی‌های کار بسیار است که محبوبیت فراوانی دارد. بیش از 60 کشور عمان را برای استخدام و کاریابی تحت پوشش قرار می‌دهد و در حال حاضر پر بازدیدترین سایت شغلی در ایالات متحده در سطح جهان است.
Indeed دارای پلتفرم و مدل‌های قیمت‌گذاری رایگان، مبتنی بر اشتراک و پرداخت به ازای هر کلیک است و متناسب با نیازهای مختلف، امور استخدامی را ساده می‌کند.

سایت Indeed

لینکدین هم که برای همه متقاضیان کار آشناست. بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی حرفه‌ای و تخصصی در جهان که نیروهای کاری و کارفرمایان از سراسر جهان را به هم متصل می‌کند.

کافیست اطلاعات، رزومه و نمونه کارهای خود را در حساب کاربری‌تان داشته باشید. به این ترتیب ممکن است فرصت‌های شغلی خوبی را از طریق لینکدین پیدا کنید.

LinkedIn

GulfTalent نیز یک پرتال استخدام آنلاین و پیشرو در خاورمیانه است که توسط بیش از 9 میلیون متخصص با تجربه از در بخش‌ها و دسته‌های شغلی استفاده می‌شود.
این سایت به عنوان منبع اصلی استعدادهای محلی و خارجی برای بیش از 10 هزار نفر از بزرگترین کارفرمایان و آژانس‌های استخدام در سراسر منطقه شناخته می‌شود.

این شرکت که در سال 2005 تأسیس شد، چشم انداز استخدام آنلاین منطقه را از طریق رویکردهای نوآورانه و همچنین وسواس بی وقفه خود در مورد کیفیت و برتری متحول کرده است.

GulfTalent توسط یک تیم کارکشته از متخصصان جوان با پیشینه‌های مختلف در صنایع گوناگون از جمله فناوری، مالی، فروش و استخدام اداره می‌شود.

GulfTalent

Wisdomjobsgulf.com نیز یکی از بهترین سایت‌های کاریابی در عمان است. این اولین پورتال شغلی مبتنی بر ارزیابی مهارت است که تست مهارت رایگان را در اختیار جویندگان کار قرار می‌دهد.

با بیش از 2.2 میلیون نمایه ثبت شده و 2.5 میلیون ارزیابی مهارت انجام شده، Wisdom Jobs Gulf به جویندگان کار کمک می‌کند تا شغل مورد نظرشان را پیدا کنند.

ابزار تست مهارت رایگان در سایت Wisdom Jobs Gulf به شما کمک می‌کند تا در تعداد نامحدودی از آزمون‌های مهارتی، شرکت کنید و نمرات آزمون خود را به همراه مشخصات آن‌ها به استخدام کنندگان نشان دهید.

علاوه بر فرصت‌های شغلی بسیار ،Wisdomjobsgulf.com دارای دوره آنلاین رایگان، سؤالات مصاحبه و آزمون‌های تمرینی است. Wisdom Jobs Gulf یک ایستگاه برای جستجوی شغل، تست مهارت، توسعه مهارت و خدمات رزومه نویسی شما است.

Wisdom Jobs Gulf

Google for Jobs یک ویژگی در Google است که لیست مشاغل را از سراسر وب جمع آوری و نمایش می‌دهد. این به جویندگان کار کمک می‌کند تا لیست‌های مرتبط را مستقیماً در نتایج جستجوی Google خود پیدا کنند.

Google For Jobs
  • Monster

Monster یا هیولا نیز یک سایت عالی برای ارتباط بین کارفرمایان و جویندگان کار است. جویندگان کار می‌توانند از فناوری پیشرفته Monster به صورت رایگان استفاده کنند و به جستجوی شغل دلخواهشان بپردازند. در حالی که کارفرمایان برای ارسال لیست‌های شغلی باید هزینه پرداخت کنند.

Monster یک پلت فرم شغلی پیشرو است که مشاغل بین المللی را به متقاضیان نشان می‌دهد. فناوری پیشرفته استخدام آن‌ها کارفرمایان را با استعدادهای موجود نامزدهای شغلی، آشنا می‌کند.

جویندگان کار می‌توانند رزومه خود را در این سایت آپلود کنند و بدون هیچ هزینه‌ای برای شغل ایده آل خود درخواست بدهند.

Monster

به کمک موسسه مهاجرتی آتیه افرینان ایرانیان، در کشور عمان کار پیدا کنید

مشاوران، کارشناسان و وکلای موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان همه تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا متقاضیان مهاجرت به عمان یا سایر کشورها، بتوانند با اطمینان خاطر در راه مهاجرت، گام بردارند. داشتن یک شغل خوب و پردرآمد در کشور مقصد، آرزوی هر مهاجری است.

وکلای این موسسه به صورت کاملاً حرفه‌ای و با تجربه سالیان بسیاری که دارند، به شما در پیدا کردن شغل مورد نظرتان در عمان کمک می‌کنند. بیش از 20 هزار پرونده مهاجرتی موفق و بالغ بر 18 سال سابقه در خدمت رسانی، نقطه اتکا و اطمینان خاطر متقاضیان عزیز مهاجرتی نسبت به موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان خواهد بود.

سوالات متداول

فرصت های شغلی در کدام مشاغل در عمان بیشتر است؟

نفت و گاز و همه صنایع وابسته به آن‌ها از جمله ساخت و ساز، حمل و نقل، زیرساخت‌ها، مخابرات، کالاهای مصرفی و فناوری اطلاعات وجود دارد.

مشاغل پرطرفدار در عمان کدامند؟

مشاغل مربوط به نفت و گاز، صنایع، مهندسی، سرآشپز، پیشخدمت و فناوری اطلاعات، بیشترین تقاضا را در این کشور دارند.

3.3/5 - (7 امتیاز)
مقالات مشابه
شرایط کار پرستاران و پزشکان در عمان شرایط کار پرستاران و پزشکان در عمان

شرایط کار پرستاران و پزشکان در عمان و نحوه اخذ مجوز کار در عمان در این مطلب مورد بررسی قرار ...

مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری در عمان مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری در عمان

مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری عمان یکی از روش های پر طرفدار برای مهاجران می باشد. سرمایه گذار...

کار در عمان کار در عمان

کار در عمان برای ایرانیان همواره مورد توجه بوده است و متقاضیان زیادی نیز از طریق کار قصد مه...

نظرات کاربران
اصغر کنکاش جو

با سلام و عرض ادب من راننده تریلی و ترانزیت حرفه ای هستم که قبلا هم در کشور امارات در دبی و أبوظبي کار کردم آیا در عمان کار برایم هست که بتوانم برم ممنون از لطفتون لطفا جواب، با تشکر.

مونا میرباقری

با سلام. در حال حاضذ برای کادر درمان اقدام داریم. باید ازطریق موسسه کاریابی معتبر اقدام کنید.

غلام حیدر نظری

کار میخوام

مونا میرباقری

با سلام. عمان فقط کادر درمان اقدام داریم.

تراب راستگو

سلام من گواهینامه بین‌المللی لیفتراک در حد حرفه ای وراننده ریچ استاکر کانتینر گیر را دارم دخترم هم ناخن کاره ممنون میشم راهنمایی کنید

مونا میرباقری

با سلام. لطفا با شماره 02172207 تماس بگیرید تا کارشناسان راهنماییتان کنند.

علی رئیسی

سلام خسته نباشید .شغل من سندبلاست و نقاشی صنعتی هست و زبان هم اصلا بلد نیستم ۳۵ساله و مجرد هستم آیا میتونم در حوزه شغلی خودم خارج از ایران کار کنم .اینکه کدوم کشور باشه برام مهم نیست بیشتر درآمد برام مهم هست .اگر میشه لطفا راهنماییم کنید ممنونم

آتیه آفرینان

با سلام. لطفا با شماره 02172207 تماس بگیرید تا به صورت رایگان مشاوره شوید.

حسین منیر ی

بفرمایید در زمینه مهندسی نساجی آیا در کشور عمان امکان کار هست؟

آتیه آفرینان

با سلام. در حال حاضر فقط برای کادر درمان اقدام دارییم. از طریق موسسات کاریابی معتبر اقدام کنید.

مهدی بابامرادی

درود برشما،کارشناس عمران اجرا با ۱۵ سال سابقه کاری سرپرست کارگاه (کارخانه بتن)وکنترل کیفیت بتن وترانسپورت ماشین الات سنگین بتنی ،مایل هستم با این سابقه کاری در کشور عمان کار کنم.

آتیه آفرینان

با سلام. اگر فقط کشور مقصد عمان در نظر گرفتید. در حال حاضر فقط برای کادر درمان اقدام داریم. ولی برای 26 کشور دیگر اقدام داریم که با توجه به شرایطتون کاشناسان ارشد ما راهنماییتان میکنند. لطفا با شماره 02172207 تماس بگیرید.

یوسف حمیداوغلی

سلام. پسرم دکترای تغذیه آبزیان را از کره جنوبی گرفته. 3 سال در موسسه تحقیقاتی کره هم کار کرد. مدتی است به عنوان محقق تغذیه آبزیان در دانشگاه آیداهو پذیرفته شده است. آیا امکان داشتن شغل استادی در دانشگاه سلطان قابوس برای ایشان وجود دارد؟ سی وی بسیار خوبی هم دارد.

آتیه آفرینان

با سلام. موسسه آتیه آفرینان برای پذیرش و پروسه مهاجرت از راه های مختلف اقدام دارد. کارهای بعد از مهاجرت در حیطه کاری موسسه نیست.

علیرضا سعید

سلام وقتتون بخير غرض از مزاحمت اينكه شرايط مهاجرت كاري به هلند رو لطف ميفرماييد من ٢٩ سالمه انصرافي ph.d ارشد فيزيولوژي انسان دارم خدمت هم رفتم چه جوري ميتونم اقدام كنم برای جاب افری کار ازاد انجام دادم در زمینه فرش فروشی به مدیریت صاحب کار به مدت ۳ سال ۵ سال کار در حوره فروش و تامین مواد لولیه و مواد معدنی مثل اهن اسفنجی و گندوله و مقاطع فولادی hse دارم مدرک فنی حرفه ای مهندس ایمنی و کار

مونا میرباقری

با سلام. لطفا با شماره 02172207 تماس بگیرید تا کارشناسان راهنماییتان کنند.

علی رودباری

با سلام کارشناس علوم دامی دارای بیش از 15 سال سابقه در زمینه پرورش مرغ تخمگذار و دارای پروانه اشتغال در نظام مهندسی کشاورزی جویای کار در عمان هستم لطفا راهنمایی بفرمایید. سپاس

آتیه آفرینان

با سلام. در حال حاضر برای کشور عمان فقط کادر درمان رو اقدام داریم. اما برای 26 کشور دیگر اقدام داریم. لطفا با شماره 02172207 تماس بگیرید تا کارشناسان مجموعه راهنماییتان کنند.

Sohrabebrahimi

سلام وقت تون بخیر من در بخش فست فود و تعمرات لوازم خانگی مهارت خاص دادم آیا برای من کار فراهم میشه یا خیر سپاس فراوان از سایت خوب تون.

آتیه آفرینان

با سلام. لطفا با شماره 02172207 تماس بگیرید تا کارشناسان مجموعه راهنماییتان کنند.

محمود روان

باسلام.جهت کار درعمان پیام دادم خدمتتون

آتیه آفرینان

با سلام در حال حاضر فقط کادر درمان اقدام داریم.

رسول

سلام سرپرست کارخانه تولید اکسیژن مایع هستم دنبال کار در عمان میگردم

آتیه آفرینان

با سلام. در حال حاضر برای کادر درمان اقدام داریم.

مهرداد

سلام وقت بخیر من دنبال کار در عمان میگردم و فعالیت در زمینه کناف و ام دی آف و برق سر رشته دارم.ممنون میشم راهنمایی کنید

آتیه آفرینان

با سلام در حال حاضر برای کادر درمان اقدام داریم.

خدیجه ابراهیمی پور

سلام، من به دنبال کار درکشور عمان هستم، در زمینه ی، آشپزی و نگهداری از کودک...

آتیه آفرینان

با سلام. در حال حاضر فقط برای کادر درمان اقدام داریم.

حسین پودینه

سلام من جویایی کار در کشور عمان هستم کار های فنی مثل رنگکاری چوب ساختمان فلز.تزریق مواد پلاستیکی یا همون تزریق پلاستیک خودمون.فست فود.مواد غذایی .و خیلی چیزایی دیگه که اگر نیاز بود گفته میشه.

آتیه آفرینان

با سلام. در حال حاضر برای کادر درمان اقدام داریم.

محمد

سلام محمد هستم ساکن کرج حرفه من دکوراسیون و کابینت هستش،نصاب هستم،اما فنی هم هستم یانی برای کار دیگه سر در میارم،حالا کار مهم نیست چی باشه پول خوب بدن هر کاری هم ک بشه

آتیه آفرینان

با سلام. در حال حاضر برای کادر درمان اقدام داریم.

بنیامین تمرپور

بنیامین تمرپور هستم جهت کار

آتیه آفرینان

با سلام. برای بررسی رزومتون وارد لینک رزرو وقت مشاوره شوید.

علیرضا انبوه

سلام وقت بخیر، بنده راننده جرثقیلهای سنگین هستم با سابقه کار در شرکت ملی حفاری و پارس جنوبی، ویژه لیفتراک و ویژه جرثقیل ( مسلط به جرثقیل 50 تن و جابجایی دکل های حفاری) دارایی گواهینامه پایه یک،، دیپلم، متاهل، بدلیل اینکه ساکن اهواز هستم به زبان عربی هم تقریبا واردم، برای بنده چه پیشنهاد کاری در کشور عمان و یا حوزه خلیج فارس دارین، لطفا راهنمایی بفرمایید، سپاسگذارم

آتیه آفرینان

با سلام. باید از طریق موسسات کاریابی اقدام کنید.

آتیه آفرینان

با سلام. از طریق موسسات کاریابی اقدام کنید

حامد کعب عمیر

سلام وقت بخیر میخوام به عمان برم واسه کار مسلط به زنان عربی هستم یعنی موشکلی با عربی ندارم و میخوام اونجا کار کنم

آتیه آفرینان

با سلام. از طریق موسسات کاریابی میتوانید اقدام کنید.

محمد

سلام محمد عبدفرحانی هستم متولدکشورکویت تسلط کامل بزبان عربی شغل اشپزی یافروشنده تمایل دارم

آتیه آفرینان

با سلام. از طریق موسسات کاریابی اقدام کنید.

رامین

سلام خوبین من الان تو شهر مسقط هستم اومدم برای کار اگر بتونید کمکم کنید ممنون میشم شغلم برق کار فنی

آتیه آفرینان

با سلام. برای کادر درمان اقدام داریم

رویا محمدی

برای رانندگی و حمل و نقل تمام مدارک کامل و تحربه کافی را دارا میباشم به منظور کار در کشورعمان باید چه اقدامی کنم؟

آتیه آفرینان

با سلام. در حال حاضر کادر درمان اقدام داریم.

روح الله عزیز

سلام من روح الله عزیزی مهندس عمران اتباع افغانستان استم که فعلا درایران زنده گی میکنم من میتوانم جهت کاراقامه عمان را بدست بیاورم.

آتیه آفرینان

با سلام. باید از طریق سفارت کشور خودتون اقدام کنید.

سید یونس موسوی

سید یونس هستم ۱۸ سالم زبان عربی هستم من کار سالندار در هتل بلدم کارگر بلدم راننده ماشین هم بلدم

آتیه آفرینان

با سلام. در حال حاضر برای کادر درمان اقدام داریم. از طریق موسسه کاریابی معتبر باید اقدام کنید.

یوسف بهجت کیش

با سلام جهت کار غواصی در عمان میتونم اقدام کنم

آتیه آفرینان

با سلام. در حال حاضر برای غواصی اقدام نداریم.

افشین دلشاد

دارای تخصص کامل در رشته برق و ابزار دقیق سابقه کار پانزده سال آیا شرایط کار در عمان و المان برام هست ؟

آتیه آفرینان

با سلام. شرایطی که گفتید برای جاب آفری آلمان خوبه. فقط مدرک زبان b2 آلمانی نیاز هست.

خان زاده بابایی

اقامت در عمان عزیز

مالک خوشرو

برای کار در عمان چه شرایطی لازم است

آتیه آفرینان

با سلام. الان بیشتر برای کادر درمان اقدام داریم.

طاهر فرزانه

من تو عمان شهر برکا هستم و مشغول به کار upvc میباشم ولی اینجا ماهی ۲۰۰ ریال میدن جای رو میخوام که حقوق بیشتری بده تا بتونم با خانواده به اینجا مهاجرت کنم لطفا راهنمایی بفرمایید قبلا از همکاری شما بی نهایت سپاسگذارم

آتیه آفرینان

با سلام. در حال حاضر بیشتر برای کادر درمان اقدام داریم.

حمید فتحی

سلام من ۱۰سابقه آشپزی دارم آشپزی ایرانی و پیتزای مسلط هستم میتونید برای من در عمان کار فراهم کنید ممنون

آتیه آفرینان

با سلام. در حال حاضر برای کادر درمان اقدام داریم.

مرتضی شعبانی سراجی

سلام من مرتضی شعبانی هستم من راننده لیفتراک هستم ودرزمینه های دیگه سررشته دارم من هم گواهی پایه هم دارم دکترای فنی دیگه هم بلدم حدود بیست ساله تجربه کاری دارم دکارای کشتی دراوردن موتور گیربوکس وبالعکس جازدن پلاس زدن وایر تعویض وایرچرثقیل سقفی یا کرن یا چرخی فرخی نداره ودراودن شتافت پروانه وجازدن وسوکان کشتی

آتیه آفرینان

با سلام. در حال حاضر کادر درمان اقدام داریم.

علی

سلام آیا برای پیدا کردن کار در عمان محدودیت سنی وجود داره من پنجاه ساله هستم و مهندس شبکه

آتیه آفرینان

با سلام سابقه کار و مدرک تحصیلی مرتبط با کارتون دارید؟

علی

با سلام من نقاش صنعتی و سندبلاست کار هستم،کار در پتروشیمی،۱۵ سال سابقه کار عرب زبان هستم خواستم بدونم باید ب کجا باید مراجعه کنم،شماره تماس اگه میشه ممنون

حنانه حیدری

سلام وقت بخیر من جوشکار آرگون با مدرک بین الملی هستم با سابقه ۱۰ ساله امکان پیدا کردن کارفرما دارم در عمان ؟

آتیه آفرینان

با سلام. در حال حاضر کادر درمان فقط اقدام داریم.

روح الله عباسی

درود برشما عباسی هستم راننده بیل مکانیکی حرفه ای با ۱۸سال سابقه کاری دارای گواهینامه ویژه جویای کار در عمان می باشم

آتیه آفرینان

با سلام در حال حاضر فقط برای کادر درمان اقدام داریم.

گلاره مکرمی

سلام خسته نباشید من فوق لیسانس حسابداری با ۲سال سابقه کار هستم و مدرک فنی و حرفه ای پاکسازی پوست و اسکین کر و فیشال و سرتیفیکیت مزوتراپی و پلاسماتراپی و اسکین کر و میکرونیدلینگ هستم میخواستم بپرسم برای این زمینه در عمان میتونم کار کنم ؟ در کانادا چه طور؟

آتیه آفرینان

با سلام. بله در عمان امکان جاب آفر وجود دارد. فقط باید به زبان انگلیسی یا عربی در حد مکالمه مسلط باشید

علی اطهری نیا

من ۵۲ساله هستم با مدرک آشپزی کوک ۲ و در کشتی کار میکنم.میخواهم در عمان کمک آشپز شوم.چطور میتوانم اقدام کنم

آتیه آفرینان

با سلام. بله امکانش هست

حسن مشهدی

سلام من قنادهستم وبیست سال سابقه کاردرکیک و شیرینی وخامه دارم برای مهاجرت وکاردرعمان شرایطش رادارم؟

آتیه آفرینان

با سلام. عمان اکثر رشته ها رو پذیرش میدهد ولی موسسه ما اقدام نداره.

پرستش

سلام وقت بخیر همسرمن ۳۵سال سن داره.۱۳سال سابقه کاروبیمه دارن کارمندهستن..دارای دومدرک تحصیلی یکی مهندسی کشاورزی یکی ارشدعلوم سیاسی وروابط بین الملل...خودم هم مدرک خیاطی زیرنظرفنی حرفه ای دارم وکمک های اولیه که زیرنظرجهاد دانشگاهی هستش..برایدمهاجرت به عمان وکار شرایتش رو داریم؟

آتیه آفرینان

با سلام. کشور عمان در حال حاضر بیشتر کادر درمان رو پذیرش میکند. برای اینکه نسبت به شرایطتون و رزومتون که خوب هم هست. مشاوران ارشد میتوانند بهترین راه حل را پیش رویتان قرار دهند.

آتیه آفرینان

با سلام دوست عزیز اطلاعات بیشتری همچون: سن، تحصیلات، سطح زبان و... لازم است. جهت دریافت مشاوره با شماره 02172207 تماس بگیرید.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button