سایت‌ های کاریابی در کانادا یکی از متداول‌ترین راه‌هایی که جویندگان کار در کانادا استفاده می‌کنند تا از فرصت‌های شغلی مختلف در این کشور آگاه شوند، مراجعه به سایت‌های معتبر کاریابی در کانادا است.
صدها فرصت شغلی در این وبسایت ها برای انتخاب وجود دارد و شما می‌توانید با ارائه رزومه و نمونه کارهای خود، نظر کارفرمایان و شرکت‌ها را جلب نموده و برای خود زمینه استخدام را فراهم آورید.

کافیست برای خود رزومه‌ای کامل بنویسید و در آن تمامی تخصص‌ها و مهارت‌هایی را که دارید، شرح بدهید. بدین ترتیب احتمال دعوت شما برای انجام یک مصاحبه شغلی و پذیرش در جایگاه مورد نظر، بسیار زیاد خواهد بود.
ما قصد داریم در این مقاله از موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان، شما را با چندین مورد از این سایت‌های کاریابی آشنا کنیم تا با شناخت آن‌ها، بتوانید ساده‌تر و سریع‌تر، شغل ایده آلتان را در کانادا پیدا کنید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

کاریابی در کانادا

موسسات و سایت های کاریابی در کانادا

درخواست مشاوره مهاجرت

همراهان عزیز، لطفا برای ارزیابی اولیه و گرفتن مشاوره مهاجرتی، فرم درخواست زیر را تکمیل کرده و منتظر تماس ما در سریع ترین زمان ممکن باشید.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

11 تا از معروف‌ ترین سایت های کاریابی کانادا

در لیست زیر اسامی معروف‌ترین سایت‌هایی که مختص کاریابی در کانادا هستند را ذکر کرده‌ایم.

1. RobertHalf

این سایت که دارای اپلیکیشن موبایل نیز می‌باشد، هزاران فهرست شغلی خوب به صورت حضوری، دورکار و … دارد. همچنین در آن شرکت‌های بسیاری از سراسر جهان، آگهی منتشر کرده‌اند. بسیاری از فرصت‌های شغلی را می‌توانید در سایت رابرت هاف پیدا کنید.

برای استخدام باید رزومه خود را از طریق این سایت برای کارفرمایان مورد نظرتان ارسال کنید و برای موقعیت‌های شغلی که می‌خواهید، درخواست بدهید.

همچنین می‌توانید در این سایت‌ های کاریابی در کانادا عضو شوید تا پیام‌های شغلی و فرصت‌های جدید و به روز را برای شما نمایش دهد. از طرفی در این سایت نکاتی برای مشاوره شغلی و توسعه کسب و کارها نیز وجود دارد که در بخش وبلاگ آن در دسترس است.

مشاوره و تماس
021-72207

2. CareerBuilder

یکی از بهترین وب سایت‌های کاریابی CareerBuilder است. این سایت‌ های کاریابی در کانادا دو نکته مهم دارد: یکی اینکه جزو بزرگترین و با دوام‌ترین تابلوهای شغلی در اینترنت است و دیگری اینکه عملکرد جستجوی قوی آن به شما کمک می‌کند تا با چندین معیار از جمله مکان، عنوان شغلی و میزان پرداخت، فیلتر گذاری کنید و بر اساس فاکتورهای مورد نظرتان، شغلی را که می‌خواهید، انتخاب کنید.

این سایت از هوش مصنوعی گوگل برای تطبیق افراد جویای کار با فرصت‌های مناسب استفاده می‌کند و مشاوره‌های شغلی آن بسیار عالی بوده و برای کارفرمایان نیز، برنامه‌های اشتراک ماهانه، جستجوی نامزدها، ابزارهای مدیریت نامزدها و دیگر موارد از این دست را دارد.

پادکست راهنمای سایت‌ های کاریابی در کانادا

خلاصه راهنمای سایت‌ های کاریابی در کانادا را در این پادکست می توانید بشنوید:

Indeed علاوه بر مشاغل ارسال شده توسط کارفرما، پست‌ها را از سراسر وب به خصوص از صفحات شغلی شرکت و انجمن‌های حرفه‌ای، جمع آوری می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا به صورت محلی یا جهانی جستجوی شغلی خود را انجام دهید.

سایت Indeed دارای بیش از 160 میلیون رزومه است و ادعا می‌کند که در هر ثانیه 10 شغل جدید در سراسر جهان به سایت‌ های کاریابی در کانادا آن اضافه می‌شود. همچنین این وبسایت معتبر و عالی، برای جویندگان کار، ابزارهایی از جمله رزومه ساز و وبلاگ معرفی مشاغل را نیز فراهم کرده است.

4. LinkedIn

این سایت‌ های کاریابی در کانادا شبکه برتر جستجوی شغلی است که به شما امکان می‌دهد تا نه تنها از طریق لیست‌های مستقیم کارفرما، بلکه از طریق ارتباط با شبکه گسترده خود، شغل مورد نظرتان را پیدا کنید.
نمایه شما به عنوان رزومه شما عمل می‌کند و معرف تخصص‌ها، مدرک و جاهاییست که در آن‌ها کار یا تحصیل کرده‌اید. با این وبسایت، می‌توانید به راحتی شغل خود را پیدا کرده و رزومه ارسال کنید.

همچنین می‌توانید در گروه‌های کاری عضو شوید و در بحث‌های حرفه‌ای شرکت کنید. از طرفی امکان دنبال کردن شرکت‌های مورد نظرتان را نیز دارید. از دیگر ویژگی‌های بارز این سایت عملکرد عالی و خدمات جستجوی پیشرفته آن است.

5. Eluta

Eluta در واقع یک موتور جستجوی کانادایی است که آگهی‌های شغلی بیش از 11000 سایت‌ های کاریابی در کانادا را در سراسر کانادا، نشان می‌دهد. Eluta پیوندهایی را به آگهی‌های شغلی اصلی کارفرمایان می‌دهد.
همچنین متقاضیان می‌توانند برای اعلام ایمیلی ثبت نام کنند تا از مشاغل جدیدی که با معیارهای جستجوی آن‌ها مطابقت دارد، مطلع شوند.

6. Jobboom

Jobboom نیز یکی از بزرگترین سایت‌های استخدام در استان کبک کانادا است و خدمات خود را به هر 2 زبان رسمی این استان، یعنی انگلیسی و فرانسوی، ارائه می‌دهد.
این وب سایت به داوطلبان این امکان را می‌دهد که رزومه خود را در سایت‌ های کاریابی در کانادا قرار دهند و مستقیماً برای مشاغل مورد نظرشان درخواست بدهند یا به پخش پیشنهادات شغلی پاسخ داده و بلافاصله از طریق ایمیل خود، از نتیجه استخدام، مطلع شوند.
Jobboom همچنین به عنوان یک راهنمایی شغلی به شمار می‌رود و مقالاتی در مورد خودآموزی، روندهای بازار و مسیرهای شغلی پرطرفدار، ارائه می‌دهد.

7. Glassdoor

Glassdoor نه تنها به شما امکان می‌دهد شغل جستجو کنید، بلکه به افراد امکان می‌دهد تا شرکت‌هایی را که برای آن‌ها قصد کار دارند بررسی کرده و اطلاعات حقوق و مزایایشان را بدست بیاورند.
این کار بینشی را به افراد می‌دهد که بتوانند با یک شرکت مصاحبه کرده و جزئیاتی در مورد فرآیندهای استخدام در کسب و کارهای گوناگون را بدست بیاورند.

8. Monster

این سایت‌ های کاریابی در کانادا، یکی از اولین وب سایت‌های تجاری می‌باشد و علاوه بر این، خدماتی از جمله آپلود رزومه، تابلوهای شبکه، نمایه‌های شرکت، خدمات بررسی رزومه و یک برنامه تلفن همراه را در بیش از 50 کشور ارائه می‌دهد. این سایت همچنین به شما بر اساس مهارت‌ها و علایقی که دارید، امتیاز می‌دهد.

9. SimplyHired

SimplyHired نیز یک سایت کاریابی است که لیست‌های شغلی را از سراسر وب، از جمله صفحات شغلی شرکت‌ها، بنرهای شغلی و وب سایت‌های شغلی خاص، جمع آوری می‌کند. این سایت‌ های کاریابی در کانادا فرصت‌های شغلی 800 هزار کارفرمای منحصر به فرد را فهرست می‌کند و موتورهای جستجوی کار در آن، برای 24 کشور و 12 زبان راه اندازی شده‌اند.
به طور کلی این سایت برای افزایش دید و آگاهی شغلی شما فراهم آمده و زومه شما را به بیش از 100 تابلوی اعلان کاری، ارسال می‌کند.

نحوه کاریابی در کانادا

10. ZipRecruiter

ZipRecruiter نیز ابزاری برای جستجوی مشاغل است. همچنین در حکم یک بازار کار آنلاین می‌باشد که با کمک هوش مصنوعی مشاغل مختلف را در هر اندازه برای افراد جویای کار از طریق تلفن همراه، وب و خدمات ایمیل ارسال می‌کند. از اپلیکیشن ZipRecruiter نیز می‌توانید به جای سایت‌ های کاریابی در کانادا آن برای مرور و درخواست مشاغل استفاده کنید.

11. Individual company websites

اکثر کسب و کارها یک بخش استخدام در سایت‌ های کاریابی در کانادا خود دارند. شما می‌توانید از طریق این بخش با هر شرکتی که علاقه مند به کار در آن هستید، رزومه ارسال کنید و ببینید چه فرصت‌های شغلی در دسترس هستند.
برخی از شرکت‌ها ممکن است تمام موقعیت‌های آزاد شغلی خود را در بنرهای شغلی ارسال نکنند، بنابراین بازدید از وب‌سایت آن‌ها می‌تواند تنها راه برای اطلاع از فرصت‌های موجود در این شرکت‌ها باشد.

12. Grabjob

اگر به دنبال بهترین سایت های شغلی در کانادا هستید، GrabJobs باید اولین جایی باشد که به آن نگاه می کنید.

هدف GrabJobs این است که فرآیند کاریابی را تا حد امکان روان، سریع و بدون دردسر کند. این پلتفرم مبتنی بر نوآوری بیش از 5000 شرکت در سراسر جهان استفاده می‌شود، بنابراین برای شکارچیان کار آسان‌تر از همیشه است که مشاغلی را در منطقه خود پیدا کنند که در حال استخدام هستند.

GrabJobs اخیراً به عنوان یکی از برترین پلتفرم‌های شغلی سنگاپور معرفی شده است. با این حال، توسط جویندگان کار و استخدام کنندگان از سراسر جهان، از جمله کسانی که به دنبال کار در کانادا هستند، استفاده می شود.

GrabJobs علاوه بر اینکه یک ابزار کاریابی رایگان است، انواع مختلفی از ویژگی‌های چشمگیر را ارائه می‌دهد، از جمله تولید خودکار پروفایل، که به شما امکان می‌دهد در کمتر از ۱ دقیقه درخواست شغل جدید را شروع کنید. GrabJobs همچنین یک کتابخانه قوی منابع شغلی و همچنین دوره های آنلاین برای کمک به جویندگان کار برای گسترش دانش و مجموعه مهارت های خود فراهم می کند.

در نهایت می‌توانید از طریق GrabJobs برای خود مصاحبه برنامه‌ریزی کنید. به علاوه، این پلتفرم یادآورهای قرار ملاقات خودکار را ارائه می دهد، بنابراین هرگز لازم نیست نگران از دست دادن یک مصاحبه مهم باشید.

نحوه نوشتن روزمه کاری کانادا

13. Snaphunt

Snaphunt یک پلت فرم استخدام بسیار موثر است که به شرکت ها اجازه می دهد افراد را از سرتاسر جهان پیدا کنند، بررسی کنند و استخدام کنند.
کارفرمایان می توانند برای تبلیغ مشاغل در Snaphunt و دسترسی فوری به استعدادهای مرتبط از مجموعه بیش از 2 میلیون نامزد، دسترسی بیش از 650 میلیون نمایه از منابع داده های متعدد در سراسر وب، و همچنین دریافت پست های شغلی خود، برای یک حساب کاربری ثبت نام کنند و در بیش از 20 سایت شغلی توزیع شده است.

14. Canada job bank

از بین تمام پلتفرم های شغلی در کانادا، بانک کار کانادا یکی از بهترین گزینه ها برای بررسی است، صرف نظر از اینکه در کدام استان زندگی می کنید.

بانک کار کانادا بانک رسمی مشاغل دولتی است و فهرست ها به دو زبان فرانسوی و انگلیسی در دسترس هستند. همچنین ابزارهایی را برای کمک به شما در بهبود جستجوی شغلی ارائه می دهد، از جمله یک سازنده رزومه.

15. Jobillico

یکی دیگر از سایت های شغلی مستقر در کبک، Jobillico Canada یکی از بهترین پلتفرم های کاریابی کانادا در نظر گرفته می شود. در حال حاضر بیش از 2 میلیون جویای کار از آن استفاده می کنند و بسیاری دیگر در طول سال ها با Jobillico موفقیت بزرگی یافته اند.

Jobillico Canada اخیراً با Canada Job Bank نیز همکاری کرده است. این بدان معناست که جویندگان کار که از این پلتفرم استفاده می‌کنند به فهرست‌های شغلی بیشتری دسترسی پیدا می‌کنند و زمان آسان‌تری برای یافتن موقعیتی که برای آنها مناسب است را خواهند داشت.

16. Talent egg

Talent Egg یک سایت شغلی عالی در کانادا برای کسانی است که به دنبال کارآموزی با حقوق، مشاغل تابستانی و نقش های پایه پس از فارغ التحصیلی هستند.

نه تنها Talent Egg لیست طولانی فرصت های شغلی را در سراسر کانادا ارائه می دهد، بلکه این پلتفرم انواع منابع شغلی و ابزارهای آموزشی را نیز ارائه می دهد که همه آنها برای کمک به متقاضیان برای بهبود شانس استخدام خود طراحی شده اند.

17. Wow job

WOW Jobs یک سایت کاریابی رایگان است که لیست‌هایی را از انواع کار کانادایی، سایت‌های استخدامی و سایت‌های شغلی جمع‌آوری می‌کند. این یک پلتفرم پیچیده و در عین حال آسان برای استفاده است که برای جویندگان کار که می خواهند به راحتی به فهرست ها از طیف وسیعی از منابع آنلاین دسترسی داشته باشند عالی است.

بهترین استفاده را از سایت‌ های کاریابی در کانادا ببرید

برای افزایش شانس خود در زمینه استخدام، هنگامی که به دنبال شغل جدیدی هستید، مطمئن شوید که رزومه‌تان را عالی و حرفه‌ای تهیه کرده‌اید. اینکه رزومه شما کامل و دقیق باشد، بسیار حائز اهمیت است.
شما می‌توانید در بخش استخدام سایت شرکت‌های گوناگون رزومه ارسال کنید یا با کمک سایت‌های معتبر کاریابی کانادا، که در این مقاله بهترین موارد آن‌ها را معرفی کردیم، برای خود کار مناسبی را پیدا کنید.

ثبت نام و تنظیم اعلان در بیش از یک سایت‌ های کاریابی در کانادا، عمل هوشمندانه‌ای است. چرا که ممکن است بتوانید یک فرصت شغلی ایده آل را در میان همه موارد موجود، بدست بیاورید. نرم‌افزارهایی که در این سایت‌ها استفاده می‌شوند، منطبق با هوش مصنوعی، هستند و به خوبی می‌توانند مهارت و رزومه افراد را برای فرصت‌های مناسب، تعیین کنند.

شاید راه‌های دیگری مثل استفاده از شبکه‌های اجتماعی، بنگاه‌های جستجوی کار و… وجود داشته باشند، اما یک راه مطمئن برای یافتن شغل مناسب در کانادا، استفاده از سایت‌های کاریابی معتبر است. اگر برای جستجوی کار در کانادا مشکل دارید و نمی‌دانید که دقیقاً باید چه کنید، وکلای مؤسسات مهاجرتی معتبر همچون موسسه آتیه آفرینان ایرانیان،
کافیست به موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان مراجعه کنید و با راهنمایی کارشناسان، بهترین پیشنهادهای شغلی را از کارفرمایان کانادایی بدست بیاورید می‌توانند پشتبان و همراه شما باشند

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
ویزای همراه کشور کانادا ویزای همراه کشور کانادا

سیاست های مهاجرتی سخاوتمندانه کشور کانادا این امکان را برای متقاضیان فراهم آورده است تا هم...

کار در کانادا کار در کانادا

کار در کانادا با توجه به وسعت خاک کشور کانادا و جمعیت کمی که دارد تقاضای قابل توجهی دارد. ال...

لیست مشاغل مورد نیاز در ایالت کبک کانادا لیست مشاغل مورد نیاز در ایالت کبک کانادا

مهاجرت به ایالت کبک کانادا ،یکی از روش های مهاجرت به کانادا می باشد که طرفداران زیادی دارد ....

نظرات کاربران
عبدالرحمان رسولی

آرایشگر هستم و مدرک هم دارم

آتیه آفرینان

با سلام. چند سالتون هست و چه مدرکی دارید؟

علی مرادی

سلام ثبت نام کانادا

آتیه آفرینان

با سلام. در خدمتتونم

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button