زبان رسمی کشور کلمبیا

کشور کلمبیا ، شمالی ترین کشور آمریکا جنوبی می باشد که از جنوب با کشورهای ونزوئلا ، برزیل ، اکوادور ، پرو ، از شمال از طریق دریای کارائیب با اقیانوس اطلس و از غرب با پاناما و اقیانوس آرام هم مرز است . این کشور ، چهارمین کشور بزرگ آمریکا جنوبی پس از برزیل ، آرژانتین و پرو می باشد و پس از برزیل دارای بیشترین جمعیت در بین کشورهای آمریکا جنوبی است . زبان رسمی کشور کلمبیا ، اسپانیایی و انگلیسی می باشد که در این مقاله قصد داریم بیشتر با زبان رسمی این کشور آشنا شویم .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در کلمبیا ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در کلمبیا ” است .

بیش از 99.2 درصد از مردم کشور کلمبیا به زبان اسپانیایی صحبت می کنند ، همچنین 65 درصد به زبان آمریکایی ، 2 درصد زبان کریولی و زبان رومی در این کشور صحبت می شود اما زبان انگلیسی زبان رسمی کشور کلمبیا نیز می باشد . اکثریت قریب به اتفاق کلمبیایی ها به اسپانیایی صحبت می کنند. اما در مجموع 101 زبان برای کلمبیا در پایگاه اطلاعات قوم شناسی است. تعداد خاصی از زبانهای گفتاری، کمی متفاوت است، زیرا برخی از نویسندگان به عنوان زبان های مختلف به عنوان زبان های دیگر به عنوان انواع یا گویش های مشابه در نظر گرفته می شوند. بهترین برآوردها 71 زبان است که امروزه در کشور سخن گفته شده است .

زبان رسمی کشور کلمبیا

زبان رسمی کشور کلمبیا

یکی از روش های مهاجرت به کلمبیا از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به کلمبیا ” اطلاعات کسب کنید .

همچنین دو زبان کریولی در کشور صحبت می شود. اولین سان آندرس کریول است که در کنار انگلیسی در سان آندرس ، Providencia و مناطق کاتالینا کلمبیا سخن گفته است. این مربوط به زبان های مختلف کریول (همچنین به عنوان پاتوسی / پاتوا شناخته شده است) که در جزایر غربی هندی و کارائیب شناخته شده اند و با یکدیگر قابل تشخیص هستند، اگرچه سان آندرس کریول که بعضی اوقات آن نیز سنت آندریان یا باند نامیده می شود . زبان سن آندرس کریول نیز بسیار شبیه به زبان Creole صحبت شده در سواحل کارائیب نیکاراگوئه و کاستاریکا است، منجر برخی از زبان شناسان به این نتیجه گیری که آنها گویش های یک زبان است .

در مقاله ” تحصیل در کلمبیا ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در کلمبیا اطلاعات کسب کنید .

دومین زبان کریول Palenquero نامیده می شود که در طول روزهای استعمار اسپانیا، صدها هزار نفر از بردگان آفریقایی از طریق ساحل اقیانوس اطلس به کلمبیا منتقل شدند. بعضی از این بردگان توانستند فرار کنند و بسیاری از آنها در داخل کشور گریختند و شهر های مخفی را به نام palenques ایجاد کردند. زبان کریولی که در سن Baslio de Palenque صحبت می شود پالنکرو نام دارد و تا به امروز باقی مانده است. هنوز در شهر سن بسیریو و همچنین در چند محله شهر مهم شهر کارتاژا صحبت می شود.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
زبان رسمی کشور لتونی زبان رسمی کشور لتونی

زبان رسمی کشور لتونی کشور لتونی ، کشوری در شمال اروپا می باشد که کشور میانی در بین سه کشورها...

زبان رسمی کشور گرجستان زبان رسمی کشور گرجستان

زبان رسمی کشور گرجستان کشور گرجستان ، کشوری در منطقه قفقاز اوراسیا می باشد که در سرحد آسیای...

زبان رسمی کشور لهستان زبان رسمی کشور لهستان

کشور لهستان ، کشوری در مرکز اروپا می باشد که از غرب با آلمان ، از جنوب غربی با جمهوری چک ، از ...

نظرات کاربران
Call Now Button