زبان رسمی کشور ژاپن

کشور ژاپن ، کشوری در اقیانوس آرام در آسیای شرقی می باشد که یکی از قدرت های اصلی اقتصادی جهان و سومین اقتصاد بزرگ اقتصاد جهان از نظر تولید ناخالص جهانی می باشد . این کشور یک کشور پادشاهی است که بر مبنای قانون اساسی ژاپن اداره می شود . ژاپن کشوری محصور شده در آب می باشد که از طریق مرزهای آبی با کشورهای چین ، کره جنوبی ، کره شمالی و روسیه همسایه می باشد . این کشور در پایان جنگ جهانی دوم تمامی تصرفات فرانسوی دریایی خود را از جمله کشور کره را از دست داد . زبان رسمی کشور ژاپن ، زاپنی است که اگرچه بسیاری لغات را از زبان چینی گرفته است ولی با این وجود با زبان چینی هم ریشه نبوده و کاملا متفاوت هستند . زبان ژاپنی ، زبانی از شاخه ژاپنیک و از خانواده زبان های آلتایی می باشد و تنها زبان کره ای را می توان به آن نزدیک دانست .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت ژاپن مقاله ” اقامت در ژاپن ” را مطالعه بفرمایید .

زبان رسمی کشور ژاپن یا همان زبان ژاپنی یکی از زبان های آسیای شرقی می باشد که تقریبا حدود 99 درصد از کشور ژاپن به یک زبان صحبت می کنند . زبان ژاپنی از نظر تعداد گویشوران مقام ششم را در جهان کسب نموده است. ولی هیچ یک از منطقه های دیگر خارج از محدوده کشور ژاپن به این زبان صحبت نمی کنند که اغلب کلمات در زبان ژاپنی دارای دو نوع تلفظ هستند: یکی ژاپنی و دیگری چینی، که این موضوع باعث شده که از زبان ژاپنی به عنوان پلی به زبان چینی نیز استفاده شود. خط ژاپنی از خط چینی گرفته شده است ولی از نظر محتوایی و معنایی بسیار با زبان کشور چین و فرق دارد.

در مقاله ” تحصیل در ژاپن ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در ژاپن اطلاعات کسب کنید .

زبان رسمی کشور ژاپن

زبان رسمی کشور ژاپن

زبان رسمی کشور ژاپن – قواعد و ساختار زبان رسمی کشور ژاپن

زبان ژاپنی یک زبان پیوندی با منشأ مورد اختلاف می باشد. زبانی که در ژاپن به آن صحبت می کنند زبانی است آهنگ دار و صدادار و تقریباً همه واژگان آن به واکه پایان میابند. این زبان شامل پنج واکه و نوزده همخوان می باشد. واژگان آن چند هجایی است و شامل تغییرات دستوری می باشد. تصریف به وسیله اجزایی که به آخر کلمه الحاق کنند صورت می پذیرد. زمان ها و وجه‌ ها به وسیله ادات فعل از هم تمییز داده می‌ شوند. زبان مکالمه از لحاظ دستور و فرهنگ لغات با زبان مکتوب (که دارای اشکالات فراوان است) متفاوت می باشد و به ترکیب هر صامت و مصوت مورا گفته می‌شود. زبان ژاپنی با خانواده زبان ‌هایی از قبیل آینو، زبان‌های استرا – آسیایی و همچنین گزینه بی اعتبار زبان‌های آلتایی دسته بندی شده‌ است، ولی هیچ ‌کدام از آن ‌ها به ‌طور گسترده پذیرفته نشده ‌اند.

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” مهاجرت به ژاپن ” را مطالعه فرمایید .

زبان رسمی کشور ژاپن کانجی های زبان کشور ژاپن

کانجی ‌ها همان علایمی می باشند که هر یک به تنهایی بیان‌ کننده یک کلمه هستند. کانجی‌ های استاندارد ژاپن در حدود ۲۰۰۰ هستند و اصولاً از زبان چینی گرفته می شوند. تا قرن هفت کشور ژاپن دارای خط نبود و خط را از چین پذیرفت. ابتدا در خط ژاپنی تنها از کانجی استفاده می‌ شده و بعد در قرن ۸ هیراگانا و کاتاکانا ابداع شد و به علت سادگی آن باعث رواج و گسترش ادبیات می شود.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
زبان رسمی کشور لتونی زبان رسمی کشور لتونی

زبان رسمی کشور لتونی کشور لتونی ، کشوری در شمال اروپا می باشد که کشور میانی در بین سه کشورها...

زبان رسمی کشور گرجستان زبان رسمی کشور گرجستان

زبان رسمی کشور گرجستان کشور گرجستان ، کشوری در منطقه قفقاز اوراسیا می باشد که در سرحد آسیای...

زبان رسمی کشور لهستان زبان رسمی کشور لهستان

کشور لهستان ، کشوری در مرکز اروپا می باشد که از غرب با آلمان ، از جنوب غربی با جمهوری چک ، از ...

نظرات کاربران
فرنود شب افروزان

سلام، آیا با تسلط به زبان انگلیسی میشه تو این کشور زندگی کرد؟ و اینکه برای یادگیری زبان ژاپنی چکار باید کرد؟ 

سارا جوادی

با سلام جناب آقای شب افروان، با تسلط به زبان ژاپنی میتوان در این کشور زندگی کرد اما نمی توان کار پیدا کرد. برای یادگیری این زبان نیز چندین موسسه در ایران وجود دارند و میتوان از نرم افزار های خودآموز نیز استفاده کرد.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button