زبان رسمی کشور مالتا

کشور مالتا ، کشوری در جنوب اروپا در مرکز دریای مدیترانه می باشد که از مجمع الجزایر کوچکی تشکیل شده و پایتخت آن شهر والتا است . این کشور در جنوب ایتالیا ، شرق تونس و شمال لیبی قرار دارد . شهر والتا کوچکترین پایتخت ملی از نظر مساحت است . زبان رسمی کشور مالتا ، مالتی و انگلیسی می باشد و زبان مالتی به عنوان زبان ملی نیز شناخته می شود . زبان مالتی تنها زبان سامی است که در اتحادیه اروپا رسمیت دارد و بیشتر مردم قادر به درک و صحبت به زبان ایتالیایی نیز هستند زیرا زبان ایتالیایی تا سال 1934 میلادی نیز زبان رسمی کشور مالتا بود .

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در مالتا ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در مالتا توضیح دادیم .

لازم است بدانید که این کشور در گذشته توسط بسیاری از کشورهای مختلف اداره شده است و عموما مردم کشور مالتا قادر به صحبت زبان های غیر از زبان انگلیسی و ایتالیایی نیستند . طبق نظرسنجی  Eurobarometer در سال 2012 میلادی 98 درصد از کشور مالتا می توانند زبان مالتی صحبت کنند، 88 درصد می توانند به زبان انگلیسی صحبت کنند و 66 درصد می توانند ایتالیایی صحبت کنند و بیش از 17 درصد آنها به زبان فرانسه صحبت می کنند . افزایش اخیر در زبان های روایی از سال 1995 میلادی تنها 98 درصد از جمعیت زبان مالتی ، 76 درصد انگلیسی ، 36 درصد ایتالیایی و 10 درصد فرانسوی صحبت می کردند. زبان مالتی ، زبان های رسمی کشور مالتا و اتحادیه اروپا می باشد که یک زبان سامی است و از سیکلو-عربی گرفته شده است اما با با این حال اکثریت واژگان از زبان سیسیل و ایتالیایی می آید .

زبان رسمی کشور مالتا

زبان رسمی کشور مالتا

یکی از روش های مهاجرت به مالتا از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به مالتا ” اطلاعات کسب کنید .

قبل از استقلال در سال 1964، کشور مالتا در اختیار انگلیس بود و در نتیجه انگلیسی زبان رسمی مالتا بود و کسب و کار دولتی در انگلیس و مالتی انجام شد. اکثر زبان های کشور مالتا زبان انگلیسی را در مدرسه می آموزند، زیرا در اکثر موارد واجب است. آموزش متوسطه و عالی به طور انحصاری به زبان انگلیسی انجام می شود. امروز 88 درصد از جمعیت کشور مالتا زبان انگلیسی صحبت می کنند. به غیر از مالتی، زبان انگلیسی تنها زبان رسمی کشور مالتا است. همچنین کشور مالتا با جمهوری ایرلند هم تمایلی دارد که به طور رسمی زبان انگلیسی، هر دو عضو منطقه یورو و سلطه کاتولیک باشد.

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در مالتا ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در مالتا ” است .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
زبان رسمی کشور لتونی زبان رسمی کشور لتونی

زبان رسمی کشور لتونی کشور لتونی ، کشوری در شمال اروپا می باشد که کشور میانی در بین سه کشورها...

زبان رسمی کشور گرجستان زبان رسمی کشور گرجستان

زبان رسمی کشور گرجستان کشور گرجستان ، کشوری در منطقه قفقاز اوراسیا می باشد که در سرحد آسیای...

زبان رسمی کشور لهستان زبان رسمی کشور لهستان

کشور لهستان ، کشوری در مرکز اروپا می باشد که از غرب با آلمان ، از جنوب غربی با جمهوری چک ، از ...

نظرات کاربران
Call Now Button